Hellgate: London - hack and slash revised:)

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Fri Nov 09, 2007 2:41 pm

Май ще я трия на тоя етап...само заема 13 гиги на харда, който и без това не е толкова голям, че играта да ги заслужава. Поне дебилото си седи винаги инсталирано и топли :roll:
"Дребните" проблемчета в играта, над които се работи:

* Resolving any remaining problems related to billing and subscriptions.
* Fixing two known bugs which cause players to sometimes lose items (one related to dual focus/dual melee, and one related to loading issues).
* Making improvements to memory usage in order to reduce "Memory Exhausted" crashes.
* Fixing a known issue with the user interface which causes the application to lock up intermittently.* An issue which occasionally prevents characters from being able to load or switch instances.
* General chat interface improvements. (Many improvements are in the works).
* Random disconnects and lag.
* Allowing higher resolution textures and models for other players.
* Various known problems with being able to continue interrupted side quests.
* Remnant quest items not getting destroyed and "clogging" up inventory.
* Continued problems with saving / loading Engineer Drone items.
* Invisible party members.
* The nanoforge not correctly improving rare and better armors.
* Getting stuck on collision.
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Nov 09, 2007 11:22 pm

Направо съм ви благодарен за темата- добре че не се прецаках да си тегля тая игрица-мисля да чакам докато излезе експанд. Колебаех се между Witcher и Hellgat-а и не съжалявам че избрах първата-уникална игра,вече си търся и книгата на Шакповски.С тези проблеми които описахте мисля че Titan questa и Diablo си остават по-добрата опцийка засега.Особено съм чувствителен към темата бъгове и крашчета-който е играл Titan quest първата версия знае защо. За тая тема трябва да служи само за предупреждение някой да не се прецака.

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Sun Nov 11, 2007 12:28 am

Между другото, ако все пак решите да напънете играта, ето как се ъпдейтва и пуска. Оказа се, че "копчето" за ъпдейт е светещия надпис (снимка) в лаунчъра, точно над менютата за избор между сингъл, мулти и т.н. Сега аз поне го направих с оригиналните .exe файлове, които бях бекъпнал. Играта съответно ти казва че има ъпдейт и почваш да си го теглиш. Първо си ъпдейтва лаунчъра, а после има 27 мисля броя по самата игра. Всичко автоматично се слага и ъпдейтва ест. След това от вас се иска да влезете в папка Data, да намерите два файла sp_hellgate000.idx sp_hellgate_localized000.idx и да ги махнете от там, например в бекъп директория. След това слагате крака за предишната версия и подкарвате. Новия лаунчър вади че има още ъпдейти, но аз поне не съм пробвал да го пусна, защото подозирам, че ще трябва реинстал. На моята щайга няма особени подобрения, но бъга с файърлок-а почти го няма и като че ли не забива толкова. Ако ви се занимава още с играта тествайте :)
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

zhivik
Archmage
Posts: 2252
Joined: Fri Jul 09, 2004 3:59 pm
Location: Off from the circus

Post by zhivik » Tue Nov 13, 2007 3:52 pm

Аз да си кажа, по изключение реших да я пробвам (по принцип не играя hack & slash и подобни игри), заради оригиналната идея. Не съм стигнал толкова далеч, колкото Никола или Гаро, мисля че съм до 15-16 ниво marksman (не помня кое точно, а не ми се пуска играта, за да проверя). Играта печели най-вече с атмосферата - постапокалиптичният Лондон ми допадна адски много, както и идеята да трепеш демони по разрушените улици на града. За съжаление, това е може би най-голямото предимство на играта, защото дори и да има добри идеи, има страшно много недомислици, които повече или по-малко ги опорочават.

За техническите проблеми няма смисъл да говоря, макар че на мен играта досега не ми е забивала, въпреки че от време на време frame rate пада (но за щастие за кратко). За по-голяма яснота, системата ми е Intel Core 2 Duo 1.86 GHz, 1 GB DDR2 RAM, Geforce 7600 GT 256 MB, и повечето графични настройки са на най-високa степен, само някои са на средно (но не по-ниско). Все пак, и на мен ми се случва оръжието да не може да спре да стреля, или разни гадински да замръзват във въздуха. Всичко това не е чак толкова фатално, и мога да го преглътна.

За съжаление, има доста други принципни неща, които изобщо не ми харесват. Първо, невъзможността да разпределяш experience points. На практика няма никаква яснота какви точно показатели могат да се изискват за повечето оръжия, брони и екипировка, и изведнъж може да се окаже, че разполагаш с много добри панталони, но трябва да вдигнеш поне две нива, за да можеш да сложиш достатъчно точки в дадения атрибут. Положението с уменията е малко по-добро, защото поне можеш да видиш цялото дърво, и да планираш разпределението на точки.

Друга голяма недомислица е модифицирането на оръжията. Просто не разбирам защо няма възможност модовете да се махат поотделно, а само наведнъж. Нямам нищо против това, че махането на модове струва пари, но според мен е пълен абсурд да не може да се махат един по един, защото е много изнервящо да си играеш да махаш 5 мода от пушка, само за да сложиш един по-добър. До известна степен има недомислица и с upgrade на оръжията, което по принцип е хубаво нещо, защото не се налага да сменяш постоянно оръжията, но няма никъде информация до какво ще доведе upgrade, така че го правиш на сляпо, което според мен е тъпо за RPG.

Дизайнът на нивата също е голяма слабост, главно заради това, че след известно време се забелязва голяма повтаряемост, най-вече в гадовете. Доколкото прочетох, нивата се генерират на донякъде случаен принцип, но това, което виждам, е главно едни и същи неща, особено при тунелите, което бързо омръзва (особено зомбитата). Положението е по-добре на повърхността, например много ми допадна нивото с Piccadilly Circus, то наистина прилича на оригинала, но като цяло всичко изглежда едно и също.

Друго нещо - случайното генериране често води до доста големи контрасти в трудността. Спомням си как минах едно ниво, което беше пълно с разни меле гадове, напълно не подходящи за моя marksman. Реших да се върна, за да разчистя инвентара, след което като минах през същото място, нямаше нищо по-трудно от зомбита, и минах нивото за пет пъти по-кратко време от предишния път. Според мен такива големи разлики не бива да се получават, явно играта не е оптимизирана още.

И последно, историята (когато изобщо я има). До голяма степен, диалозите са определено скучни, и често ми се случва да прехвърлям набързо, без да чета внимателно (а обикновено го правя). Филмчетата във важни моменти всъщност не са нищо особено, което е много разочароващо предвид въвеждащата сцена (която всъщност ме накара изобщо да погледна играта). Оставам с впечатлението, че историята е пъхната ей така, колкото да я има, но изобщо не и е отделено внимание.

В заключение, играта има много добра атмосфера, и добри идеи, но не мога да избягам от усещането, че още няколко месеца оптимизация и изпипване щяха да и дойдат много добре. След няколко на брой пача може и да заприлича на нещо, но в момента разочарова, най-вече заради това което би могла да бъде, но не е.
This signature is not yet rated

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 15 guests