Cyberpunk 2077

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sat Dec 19, 2020 6:07 am

Версия 1.05 и край на саморесетващите се настройки. :panic:
Баси, на колко малко се радва човек; стандартите тотално са се занижили. :ninja:

Иначе, последните два пача бяха с големина от 17-18 гъби - ЦДПР трябва да влязат в учебниците как се прави ърли аксес маркетинг. :hihi:

Играта скоро не ми е крашвала и уж са оправили прогреса при някои от куестовете - при мен на два от тях, или трябваше да върна няколко сейва назад (поне игрицата си помпи едно солидно количество аутосейвове), или да спра играта и да я пусна отново. И да, по-скъпите коли се управляват по-добре (хендлингът им е все така абен, де), но моторите май са най-удачния избор за личен превоз.


п.п. и защо клеченето все още не се е превърнало в i took an arrow to the knee меме :dunno: :
Spoiler: show
Image

п.п.п.
Matrim wrote:
Fri Dec 18, 2020 8:39 pm
Междувременно Сони забиха звучен шамар на CDPR като извадиха играта от онлайн магазина си. Мелодрамата е тотална.
Всъщност, подозирам, че CDPR сами са извадили играта си от стора, заради безумната refund политика на Сони, която на практика (почти) липсва - от Сони "връщаха" пари само, ако не си даунлоудвал играта. :facepalm: Мда, имаш приордър и прилоуд, но по някаква причина ще решиш, ми не, ще почакам да видя в какво състояние е игрицата (и то от някое друго място, а не от собственото ти копие на играта) и тогава ще я сваля, че да не се разправям със Сони после.
"Пичовете" просто много мразят да връщат пари.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5259
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Cyberpunk 2077

Post by Matrim » Sat Dec 19, 2020 1:39 pm

Не мисля, че решението е на CDPR - ако беше така щяха да си го кажат в прав текст, а не да увъртат с думите "a decision was made", а и вероятно щяха само да връщат бързо и лесно парите, а не да спират изцяло продажбите в PlayStation Store. Друг е въпросът, че Сони са гадняри и не са взели решението от алтруизъм, а по някакви техни сметки, може би защото CDPR направиха изявление за refund-овете без първо да се консултират с тях.
Даже и BBC отразиха новината и коментираха саркастично - на мен играта общо взето ми харесва, но въпреки това добре се посмях на коментара - "[CDPR] should have paid more attention to making it play better. Genius. Absolute genius.":



Иначе за самата игра - хубаво е, че и най-дребните куестове (гиговете) имат някаква история, понякога даже и с доста диалог, че и обрати (например като трябва да спасявате някакъв журналист, който иска да се самоубива). Лошо е, че фиксърите магически научават като наближите началото на даден куест и ви звънят да ви кажат за какво иде реч. После като приключи магически научават, че е завършен и веднага ви звънят.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sat Dec 19, 2020 4:07 pm

Matrim wrote:
Sat Dec 19, 2020 1:39 pm
Друг е въпросът, че Сони са гадняри и не са взели решението от алтруизъм, а по някакви техни сметки, може би защото CDPR направиха изявление за refund-овете без първо да се консултират с тях.
Нещо по средата е, но това доста се доближава до истината - от CDPR дават рефъндове без проблем, обаче това много "противоречи" на политиката на Сони. Сони са абсолютни лешпери, щом опре до рефъндване. Много, много, много трудно връщат пари. А и от CDPR не могат да кажат "Сони са боклуци, не връщат пари, заради това махаме играта от стора" - не искат да си губят взаимоотношенията с тях, от Сони пък не желеят да връщат пари, имат и двустранни договори, тъй че си стискат ръцете и махат играта от онлайн магазина until further notice. Уин-уин! :lol:

Как да е - игрицата и на мен ми харесва. Навъртях 34 часа вече, а съм още на Meet With Takemura мисията :hihi: . Лорето и гиговете са супер. За няма и десет дни играта на ps4 не прилича на нищо в сравнение с тази от дей уан.
Разбирам "болката ти" за фиксърите, но мен лично не ме дразни никак. По ме дразни това, че като си погледнеш към краката, се вижда, че левитираш. Съкз! :mrgreen: И, че няма превю на сайбъруеър скиловете, за които е нужно (най-вече тези от армс секцията).

Изключая, че това е играта с най-нахайпеният балон евър, от ЦДПР са се справили прилично добре - като цяло, от тях харесвам единствено първия Вичър :ninja: ; вторият изобщо не успя да ме грабне, а третият колкото и пъти да го подхващам и да ме зарибява, тотално дървеният геймплей ме отказва веднага. Та, да, с изометричната и фърст пърсън камери им се получават нещата.


п.п. хората някак "магически" забравят, но CDPR пускат счупени игри - неenhanced edition-а на първия уичър е неиграема и (отдавна) несъществуваща игра. Графиката и геймплейът им винаги са били най-много приемливи, ръпъгъ елементите също, нормал трудността винаги им е куцала, докато силата им е в писането. Туй-то!

п.п. 96.1 Ritual FM! :metal:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sun Dec 20, 2020 12:12 am

For what it's worth цъкам от диск, върху външен обикновен хард, и игрицата не прави конзолата печка. Напротив, "алт и таб-ната" не прави вентилатора торпедо, даже не се усеща, че играта е ин дъ бек, а при истинския геймплей рядко върти цедето като прахусмукачка и изобщо да загрява конзолата. За сравнение - всички други игри (дори и индитата) го правят; не е нетърпимо, но се случва; при Циберпънко нещата са в пъти (хардуерно щадящо) по-добре.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20283
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Sun Dec 20, 2020 1:53 am

Позарибих се, нищо че повечето време нещата изглеждат визуално като Омикрон номад соул-а, докат не поседиш до тях да ги сметне, особено колите. Но не сече. Сеха е микс между смакмайбичъп на продиджи и програмистки мързел. Просто стрелбата си е шитава, но снайпера от Панам е имба. Поне с моторите се джиткат на завоите по-лесно и има радио (Кусанаги, тоя от Акира тип модела ме радва). Най-големия + е звука от-до и тук там историите. И Киану да ти е дружка :heart: , който го е уредил това да се случи заслужава вечен поклон. :yay:

#101.0 THE DIRGE
#106.9 30 PRINCIPALES
:ninja:

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6263
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Demandred » Sun Dec 20, 2020 5:17 pm

БТВ, за хората, цъкащи на комп с по-слаби видеокарти, препоръчвам ползването на FidelityFX CAS опцията във видеонастройките, така успях да докарам приличен фреймрейт на GTX 1060, без да спадне особено качеството на картината. Аз си мислех, че е само за AMD карти и изкарах почти цялата игра без нея, но към края прочетох някъде, че бачка и на NVIDIA, пуснах я и работеше изненадващо добре.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sun Dec 20, 2020 9:01 pm

Колкото и да ми харесва играта, когато се замисля за нея и фиаското покрай нея, мигновенно в съзнанието ми зазвучава тази песен :mrgreen: :






п.п. току що попаднах на това "инфо", в мисия, която се казва "The Heisenberg Principle", в която трябва да "Find the lab and destroy the equipment used to make glitter."
:hihi:
(ако не друго, поп културните референсес са топ-ноч; като интериор, лабораторията също са я докарали):
Spoiler: show
Image
; видях, че други са попаднали на BB от Дет Стрендинг :mrgreen: . Итц Нааайз!


п.п.п. и още не ми е ясно, как, мъмкъму, се плува в таз игра. :<


п.п.п.п. и лонч гличеззз трейлъра:

The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Mon Dec 21, 2020 10:40 am

И още малко хумор:
Spoiler: show
Image
Spoiler: show
Image
Spoiler: show
Image

CP2077 in a nutshell - https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/ ... ight_city/ :rofl: :rofl: :rofl:

И сега по същество - дори и да изчистят бъговете и пърформанс проблемите, ядрото на играта е кухо. Има стотици наченки за страхотни неща, но са само наченки и адски пропилян потенциал. Страхотен град, но плашещо празен (което е леко мета, де) и абсолютно ограничен зад locked doors - всичките npc-та са като ходещи манекени от витрина на магазин. Изключително потресаващо лош гейм дизайн от-до. (тъпите gorilla arms даже не правят това, което е написано в описанието им, да фук!)

Още преди 2 години, било то шеговито или не, от CDPR казват, че цялата игра ще е едно меме и буквално е така - свръх амбиции, ръководени по абсолютно корпоративен, капиталистически начин, смазвайки отделните единици в компанията, досущ като Найт Сити. По мета и меме от това надали има:
Spoiler: show
Image



Image
Spoiler: show
Image
Spoiler: show
Image
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Tue Dec 22, 2020 4:54 pm

Тази игра има тотално сбъркана фабула, а Акт 1 е адски орязан и структурата му е потресаващо зле. Изобщо не желая да се замислям, как "работи" race against time плот в оупън уърлд игра. :facepalm:


Забавлявам се доста с играта и е фън да я цъкам, но ако трябва да ѝ дам реална оценка, то ще е в най-най-най-добрия случай средняшка игра.


п.п. най-големият плот хол е, че е невъзможно Найт Сити да е градът с най-голяма престъпност в САЩ, при положение, че куките са телепортиращи се нинджи. :mrgreen: (но може би е така, защото реално нямат шофьорски книжки и не могат да те преследват, когато се намъкнеш в car safe zone :rofl: ; оказа се, че не могат да влизат и в магазини :ninja: ). Мда, явно Найт Сити наистина е градът с най-голяма престъпност. :metal:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5259
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Cyberpunk 2077

Post by Matrim » Tue Dec 22, 2020 5:52 pm

Най-голямата дупка в сюжета е, че уж те издирват под дърво и камък разни могъщи корпорации, а в същото време всеки фиксър и куп други рандъмляци ти знаят телефонния номер и ти звънят за щяло и нещяло. :)

Аз вчера стигнах до края на сюжета, бях твърде високо ниво за финалните мисии и в резултат на това те бяха тотална разходка, нито веднъж не ме убиха. Толкова не можаха поне там да включат някакъв левъл скейлинг - окей, направили са играта по-кратка, но все пак поне опция за такова нещо можеше да има.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6263
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Demandred » Tue Dec 22, 2020 6:00 pm

Куките се телепортират само при твоя герой, явно му имат зъб, иначе по картата има 30 ongoing обира и престрелки и куките не си мърдат пръста.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Tue Dec 22, 2020 8:56 pm

Demandred wrote:
Tue Dec 22, 2020 6:00 pm
Куките се телепортират само при твоя герой, явно му имат зъб, иначе по картата има 30 ongoing обира и престрелки и куките не си мърдат пръста.
Уличните банди - също. Фюк дис, дори в GTA 2 бандите ти имаха по-голям зъб от Циберопънку.


п.п. @Matrim , така е, дюд, заради това казах, че цялата фабула смуче и вони - не виждам как подобна история може да работи в игра с отворен свят.

CP2077 е мемето на меметата - (перифразирам) "THIS IS THE WAY THE 2020 ENDS, NOT WITH A BANG BUT A WHIMPER."
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20283
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Mon Dec 28, 2020 5:00 pm

ХАХА, бааси наглите, единият куест с такситата в Пасифика е с репликите и гласа на GLaDOS мотамо от Портал. :mrgreen:

Иначе на Такемура му се изчака чакалото докат стигна до него, ма беше окей тва с парада. Там има и скрит куест в хотела. 8-)
:ninja:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20283
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Thu Jan 07, 2021 6:56 pm

Бях позаебал седмица две, но от 1.04 на 1.06 пача дава баси визуалната разлика на стара щайга, освен разните бъгове дето са уж оправили. :yay: Пуситата да реват там да ги съдят и да връщат, мен си ме кефи играта сега достатъчно. 8-)
Намерих си котка в блока, от ония свинксовете голите гремлини и я прибрах, некъф таен куест уж. Бам дам ди дам...
Кат турим и модовете по-натам в гювеча ще е още по фън след месеци.
Last edited by Xellos on Fri Jan 08, 2021 10:03 am, edited 1 time in total.
:ninja:

User avatar
Vash
Paragon
Posts: 610
Joined: Fri Jan 27, 2006 12:17 am
Location: София

Re: Cyberpunk 2077

Post by Vash » Fri Jan 08, 2021 12:43 am

Изглежда май взе пак има добра игра дори и сега заровена под бъговете, но след година-две ще е много по-мегата и ще е по-евтина, тъй че see you space samurai :D

"It was an octopus, centipede, spider kind o' thing, but they was a haff-shaped man's face on top of it..."

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests