Cyberpunk 2077

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Dark Cloud
Scholar
Posts: 115
Joined: Mon Oct 21, 2019 4:46 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Dark Cloud » Fri Jan 22, 2021 2:47 pm

И аз си набелязах някакви пропуснати неща от подобни клипчета за следващото playthrough, също така сигурно ще пробвам някой katana/Mantis Blades билдда съм адската нинджа :ninja:

Не горя от желание да я подхващам пак в момента обаче, най-малкото искам да видя какво ще донесе patch 1.1 и дали ще дадат малко повече информация кога да очакваме първите DLCs.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4620
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Fri Jan 22, 2021 4:12 pm

Dark Cloud wrote:
Fri Jan 22, 2021 2:47 pm
Не горя от желание да я подхващам пак в момента обаче, най-малкото искам да видя какво ще донесе patch 1.1 и дали ще дадат малко повече информация кога да очакваме първите DLCs.
Image

за повече и много корпоративни клишета и буквални лайна:
https://www.cyberpunk.net/en/news/37298/our-commitment

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 19716
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Sat Jan 23, 2021 1:54 am

Мда, заради кривата рекламна корпо кампания бачкаторите ся си скъсват гъза да ремонтират. :roll:
https://www.cyberpunk.net/en/news/37373/patch-1-1

Мдааа трябва задължително да се махат модовете като се ъпдейтва играта с пача.

Лол, намерих из планините с боклук около NC по един черен път мястото дето виждаш сефте Takemura и Dexter DeShawn, и там освен, че има якия патлак от хедшота ти с името Plan B има и интересен фризер, дето стартира и скрито куестче за любителя на куик хаковете кат мен. :yay:
I am the very model of a scientist salarian, I've studied species turian, asari, and batarian.

User avatar
Dark Cloud
Scholar
Posts: 115
Joined: Mon Oct 21, 2019 4:46 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Dark Cloud » Sat Jan 23, 2021 9:46 pm

Ти си го активирал тоя куест по тегавия exploration начин, аз отварях някакви url pages на личния комп на V и от там получих map marker дето директно си ме заведе до фризера :o

Значи с пач 1.1 освен че са оправили някои неща, са вкарали и нови бъгове, евала :)

@трубадур тоя роудмап му се хилехме на работа точно щото съм в гейм компания и в края/началото на годината правим подобни стратегически шитни за HQ, ако ние представим нещо толкова несериозно без никакви дати и детайли направо ще ни дръпнат шалтера на проекта :? Горките CDPR, толкова талант в едно студио и сега няколко грешни бизнес/маркетинг решения им осират годините труд... Ако някое от вече двете дела срещу компанията вземат че го загубят, ще ми е много интересно дали това ще им повлияе на плановете за long-term съпорт на играта и дали няма да пренасочат усилия към следващия Witcher за да не отидат финансите на червено.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4620
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Sat Jan 23, 2021 10:18 pm

Тоя роудмап идва от същия отбор - маркетинга. Този път може и да са консултирали девовете :mrgreen:

Тая игра я виждам да си остане на тва дередже и евентуално сайбърпънк 2 да е обещаната игра. Силно се съмнявма, че ще налеят ресурсите, за да я натъкмят, важно им е сега просто да я подкарат на конзолите и след това, извън длс-та, сигурно ще я забравят. Има вселена, където може и да я напаснат на 40-минутното демо отпреди 2 години, но голяма причина да го правят нямат.

Вив вичър 4 и сайбърпънк 2 ще е истината (дано).

За делата ще видим, те щом гиърбокс заради колониъл маринс не ги осъдиха, а 2015-та просто студиото беше премахнато от делото като цяло, не виждам и тук голяма разлика. Ще е страшно за тях ако поляците им обърнат внимание, и то заради трудовите прегрешения. Кънсюмърите, особено извън полша, като нищо и да заведат клас акшън ще се проточи с години, докато си загуби статута делото и ще стане точно като с гиърбокс.

пп @Dark Cloud кое студио :spite:

User avatar
Vash
Paragon
Posts: 577
Joined: Fri Jan 27, 2006 12:17 am
Location: София

Re: Cyberpunk 2077

Post by Vash » Tue Jan 26, 2021 11:01 am

Q: Didn’t you test old-gen consoles to keep tabs on the experience?

A: We did. As it turned out, our testing did not show many of the crashes you experienced while playing the game. As we got closer to launch, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update.
Това подозирам е тотална лъжа и обида срещу QA екипа им, на които им е работа да откриват такива проблеми. Тия хора са най-прецакани, цялата компания си измива ръцете с тях и плюе на труда им, докато истинските виновници са началството.

"It was an octopus, centipede, spider kind o' thing, but they was a haff-shaped man's face on top of it..."

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2512
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Tue Jan 26, 2021 1:25 pm

Image

Spoiler: show
Image
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 19716
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Tue Jan 26, 2021 2:47 pm

Мех, тоя пач направи нова каша поне за пеце, едно оправено, друго дето работеше се бъгна. Не е лесна и тяхната ся на чиляците дето реално оправят нещата из кода. Дано модърите им помогнат по-активно с идеи и код. Иначе дълго време ще е тая хава. ма като и фанеш настроението общо зето се джитка по няколко часа без да се усетиш. Яйцата са некво масивно количество. Освен Хайзенберг куеста лаба, има я пицата на покрива и караваната. :mrgreen: Има бая неща дето трее си ги намериш сам и в контролите. С дабъл тапване на R или Alt мое се сменя песента по радиото в колата и директно да се крие оръжието без да гледаш менютата. На теория Apolo алдекадос мотора с багажника отзад има Stash, ма не мога да сложа нищо в него ся... ма поне шофирането е кеф така поглед отгоре и с мотор и мод за минимапа да е по-голям. :ninja:

Иначе със заразните куикхакове (ping/breach protocol с контрол над видеокамерите и после през тях system reset/suicide/synapse burnout/overheat) и 1 снайпер от Панам дето дупчи със заглушител през бетонни стени мое да обезлюдиш цяла армия докатo си пиеш кафето. Твърде ОП, ма кат не мога да стрелям в pvp стил у мелето с крапи мерника и дропа на фреймовете е идеалка. :ninja: За тия дето трябва да са живи за куеста skippy с опция да цели в краката докато си тананика песен на Рияна :D.

:mrgreen:
viber_image_2021-01-26_14-34-12.jpg
viber_image_2021-01-26_14-34-12.jpg (76.53 KiB) Viewed 497 times
I am the very model of a scientist salarian, I've studied species turian, asari, and batarian.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2512
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Tue Jan 26, 2021 3:46 pm

99 little bugs in the code.

99 little bugs in the code.

Take one down, patch it around,

127 little bugs in the code...
Image


Бъговете настрана, дори и без тях играта е счупена на фундаментално ниво - да, майндлес фън е, колкото и Армагедон е гилти плежър, но е също толкова рпг, колкото и кино е конкретния филм.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4620
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Tue Jan 26, 2021 3:47 pm

Дабъл тапване бе чувес... не можаха да е със задържане, както го правят от... 1997-а.

пп. 1.1. наистина ли трябваше да е ПАЧЪТ?
не беше ли по-надоле баш геймфиксъра

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 19716
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Tue Jan 26, 2021 3:49 pm

Задържането им има други функции, като пълното меню с опции. На тебе тая игра квото и да направят не моат ти уцелат г-точката :mrgreen:
I am the very model of a scientist salarian, I've studied species turian, asari, and batarian.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4620
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Tue Jan 26, 2021 3:59 pm

Факт, щом я върнах преди да докарам до квато и да било секс сцена, сметай

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2512
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Tue Jan 26, 2021 4:47 pm

Xellos wrote:
Tue Jan 26, 2021 2:47 pm
Има бая неща дето трее си ги намериш сам и в контролите. С дабъл тапване на R или Alt мое се сменя песента по радиото в колата и директно да се крие оръжието без да гледаш менютата.
Не само в контролите - за да не прецакваш диалози (защото скипът им е клякането :thumbsup:) , трядва да дадеш continuous skip в опциите на играта; изчистването на кънсюмъбъли от инвентара вдига "значително" fps-а на играта :yay: ; с единично натискане на бутона за гранатата, вместо задържане, сменяш на shuffle радиостанциите; с интеракт/рилоуд бутона пускаш къси-дълги на превозните средства; клаксонът е на спринт бутона, но така или иначе никой не бяга от него; и т.н.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 19716
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Tue Jan 26, 2021 9:01 pm

Ако задържиш C насред лаф клякаш, ако го тапнеш само 1 път скипва диалога. Ма е досада де, факт. Не я защитавам играта изобщо, на гол гъз (буквално, щото се бъгнаха нещо панталоните, нищо че са екипирани :oops: ) ама просто ми е фън да се мотам из нея засега. Повечето неща се оправят с рестарт на играта. А управлението на колите, клаксона и т.н. е дъното на дъната. Като трябва да закарам некой бус от т.А до т.Б насила, пристигам с руината като с българска маршрутка в края на бизнеса им. Иначе за хората с конзолите не ми се мисли просто.

Бтв, тая миниатюрната количка Makigai Maimai P126 дет се мота насам натам е футуристично Полско фиатче :D. За тия дето са видели и возили през соца си е култ. :lol: Изобщо флейвърите на нещата, са баси поезията. :mrgreen:
The perfect car for anyone on a tight budget. The Makigai MaiMai is the cheapest mass-produced car available in Night City. All design decisions were made with one goal in mind: cut costs! Size? As small as possible while still fitting two (slender) people and (at most) one shopping bag. Engine? Probably stolen from a lawn mower. Materials? Plastic as durable as a disposable fork. Safety test ratings? Scraping by to keep street-legal status. All tied together into an easily affordable package. And they say corporations don't look out for consumers' best interests anymore...
Изобщо дизайна на колиците и вътре е як, жалко че мое само да седиш и да го гледаш паркирал докат цъкаш радиото вместо да караш спокойно.
60.JPG
60.JPG (55.44 KiB) Viewed 410 times
I am the very model of a scientist salarian, I've studied species turian, asari, and batarian.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2512
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sat Jan 30, 2021 11:53 am

The hardest battles are fought in the mind.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests