Cyberpunk 2077

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5265
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Cyberpunk 2077

Post by Matrim » Fri Dec 11, 2020 12:49 pm

Сблъсках се с първия значим бъг - една противничка потъна в пода и само главата й се показваше. Трябваше да я обезвредя без да я убивам, което стана лесно, защото беше безпомощна обаче се оказа, че трябва я преджобя след това, а тялото потъна вдън земя (буквално). И затова трябваше да си заредя сейв и пак да е трепя. :)
Още съм в пролога, но сюжетните мисии са зарибявка, онази с разследването във виртуална реалност беше мега, интересно дали ще има още такива разследвания. Иначе в боя съм много зле, май да им скачаш с катаната отблизо в началото е много по-ефективно от разни пушкала.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Fri Dec 11, 2020 1:01 pm

Единствено TLOU2 беше стабилна още дей уан. RDR2 пробължава да трупа стабилити пачове (не ги следя вече до кой номер стигнаха). GoT също имаше (има още, де) бая бъгове и крашове (един пич показа целия остров от птичи поглед, защото играта му крашва и го изстрелва в небето :mrgreen: ). Miles Morales на PS5 е бъгава на куче (на PS4 ми бъгна само веднъж в менюто :dunno: ). Всички игри имат бъгове, но геймърите се забавляват с тях и са си фън по принцип.

Проблемът при Cyberpunk са нечовешките очаквания, едва ли не да е гейм ъф дъ сенчъри и изведнъж наличието на бъгове води до редит мелтдауни. :lol: За капак и нон-стоп крашването, постоянен лаг и фрейм дроп, и размазаната визия (на 8th gen конзоли), която води до ужасно главоболие, направо сриват игрицата.

Реално, за да цъкаш като хората на ps4, не трябва да пускаш HDR, да изключиш всички опции от видео менюто и да изключиш (не си спомням как се казваха) две (уж помагащи) опции при въртенето на камерата. :metal:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Moridin » Fri Dec 11, 2020 5:20 pm

А можеха да си я пуснат ексклузив за нещо и да я лъскат до безкрай, ама няц.

п.п. това с обрязания пенис е ЕПИК, само за това заслужават да бъдат абзолвнати от всички грехове :mrgreen: източноевропейски чепец за американюгите :mrgreen:
This is it. Ground zero.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20294
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Cyberpunk 2077

Post by Xellos » Fri Dec 11, 2020 5:41 pm

Фърлих едно око на смалената от CODEX версия, за проба, ама все пак ше изчакам да поизсъхнат сълзите на всички дето ревът за бъгове и кофти порт още малко, че така си убих кефа от всичкото чакане на Horizon та да не бързам :mrgreen:
Тва ше е некъф футанари хевън, чар криейшъна кат гледам :mrgreen: :ninja:
Last edited by Xellos on Sat Dec 12, 2020 9:29 pm, edited 1 time in total.
:ninja:

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5265
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Cyberpunk 2077

Post by Matrim » Fri Dec 11, 2020 5:50 pm

Минах Act 1 или каквото се води там (The Heist). Все уж пробвам да се промъквам, дъня се бързо и става здрава патаклама. Добре, че враговете имат нула изкуствен интелект, че с моя сватбарски мерник е мъка. :) Сюжетът засега бива, но все чакам да правя някакви важни избори, но не ме огрява.
Spoiler: show
Имаше толкова хинтове, че ще трябва да избираш между Evelyn и Dex, а той си те гръмна, после и него го гръмнаха без да има значение какво си направил май.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

matsi
Merchant
Posts: 87
Joined: Mon Jan 17, 2005 2:02 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by matsi » Sat Dec 12, 2020 7:30 pm

Аз затова реших да изчаквам преди да я почна на PS4 pro(макар и да си купих на преордър от стора).Тъкмо ще си довърша TLOU2 ,където съм в началото.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6265
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Demandred » Sat Dec 12, 2020 11:03 pm

Аз се зарибих доста по играта, вчера буквално цял ден цъках. Основният сюжет е страхотен засега, диалозите и voice acting са чудесни. Но определено си има сериозни кусури, екшънът е зле, изкуственият интелект на NPC-тата е потресаващ, open world елементите са доста underwhelming, управлението на колите е ужасяващо зле.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Sat Dec 12, 2020 11:50 pm

дъ ониън преди 2 месеца бе чувек
https://ogn.theonion.com/gamers-we-need ... 1845368691

инак ние у офиса се ебаваме основно с геймката, вярно че на хай енд карти мре на пустиняк и е фраш от бъгове на едни машини, докато на други вършее, въпреки че винаги трябва да се гасят определени визуални благинки.

най-култовото обаче е, че тръгна на gt 710 2 gb ддр 3 :shock:
вярно с под 15 фпс, но на менютата държи висок фреймрейт :hihi:

бтв, музиката е великолепна, войсактингът очаквано на високо ниво, ама умрелият AI е колосален ташак. А като се сетя кво е като за първи път наистина си вкараш ред дет 2 или гта 5. И как реагира светът на глупостите ти.

Ако не друго, поредната игра, която показа защо неща като ласт ъф ас наистина отнемат толкова много време и накрая какъв е резултатът като опре до поливорка и усещане за жив свят (с некви изключения, де, но приемливи, тука е ад просто).

С тва на ум... Хадес си ми остава основната игра засега, ще се чакат пачове и може би още 2 години буквално да доставят играта, която обещаха. Буквално им остава да видим дали ще се справят като No Man's Sky и от абсолютен боклук ще се възродят в играта, която трябваше да е на рилийз или ще е кочина като стар ситизен. Корпо фор лайф де. :ninja:

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sun Dec 13, 2020 3:59 am

Demandred wrote:
Sat Dec 12, 2020 11:03 pm
Аз се зарибих доста по играта, вчера буквално цял ден цъках. Основният сюжет е страхотен засега, диалозите и voice acting са чудесни. Но определено си има сериозни кусури, екшънът е зле, изкуственият интелект на NPC-тата е потресаващ, open world елементите са доста underwhelming, управлението на колите е ужасяващо зле.
+1000 :metal:

Оффф, колите се оказаха брутално зле - как може да няма ръчна, баце.
Куките са телепортиращи се нинджи. :mrgreen:
Мелето е ужас, съчетано с постоянен фреймдроп.
Найт Сити през нощта :hihi: е чуден (демек, всичко върви почти гладко), но грейне ли слънце и си навън, вземи тоз лаг - явно никой не обича деня. :metal:
Всичко е озвучено, но липсинкът (освен при диалозите от мисиите) хич го няма. :roll:


От всичко най ме дразни постоянната загуба на звук, особено в престрелка, но за два дни, след пач 1.04, играта върви учудващо добре. Не е за вярване, наистина, как за два дни оправиха главоболието и куджа други неща на пс4. Понякога се замислям в какво състояние е била играта март месец, но бързо ми минава. :mrgreen:
Last edited by penzata on Sun Dec 13, 2020 1:39 pm, edited 1 time in total.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Sun Dec 13, 2020 12:19 pm

Image

тва при мен е неиграемо, беше фън първите часове да събирам бъгове и простотии, особено в компания, но по едно време все пак ми се ще функционална игра и атмосфера, а не фолаут 76 почти олигофрения. Като се вземе предвид валв какво направиха с халф лайф аликс тая година и бутнаха гейминга доста напред, състоянието на сайбъра е обидно. Като нищо очаквам тва наистина да се окаже урок по маркетинг и самата игра да е била ръшната за година-две, щото парите от вичъра са привършили и стокхолдърите са налегнали студиото за нов голям продукт от тях.

Image

поне мемета де :neutral: :neutral: :neutral:

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Sun Dec 13, 2020 1:56 pm

Всички може да се учат на стоицизъм от Валв - цял свят получава мелтдауни и мрънка в продължение на 15 години за Халф Лайф 3, но чак когато дойде време отново (чрез тази игра) да бутат технологията напред, чак тогава направиха Alyx.
Каквото и да си говирим за Гейб Нюел, пичагата ги разбира нещата. :yay:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5265
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Cyberpunk 2077

Post by Matrim » Sun Dec 13, 2020 2:30 pm

Играта само щеше да спечели ако бяха решили да не се правят на GTA и да направят всички коли управлявани от роботи. Хем е съвсем дървено шофирането, хем и останалите коли са впечатляващо нереалистични, хем и май няма никакви мисии, в които трябва да преследвате някой с автомобил или нещо от тоя род.
Иначе сюжетните мисии са си яки, озвучаването на героите е страхотно, въобще не open world елементите са си на очакваното ниво.
Интерфейсът обаче е доста зле - който е решил описанията на предметите в инвенторито да са с дребен шрифт и гадни цветове трябва да бъде уволнен незабавно. Има прекалено много луут. Смарт оръжията са яки, особено за хора като мен, които са ужасно зле в целенето с контролер, но пак повечето врази ги трепя с катаната.
Геният, който е решил да не може да отказваш разговори по телефона също трябва да бъде уволнен. Деламейн, който ми се обажда всеки път като мина покрай едно от неговите таксита с абсолютно еднакви реплики при всяко обаждане е особено досаден.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Cyberpunk 2077

Post by трубадур » Sun Dec 13, 2020 2:42 pm

penzata wrote:
Sun Dec 13, 2020 1:56 pm
Всички може да се учат на стоицизъм от Валв - цял свят получава мелтдауни и мрънка в продължение на 15 години за Халф Лайф 3, но чак когато дойде време отново (чрез тази игра) да бутат технологията напред, чак тогава направиха Alyx.
Каквото и да си говирим за Гейб Нюел, пичагата ги разбира нещата. :yay:
тру тру, валф имат спънки, нямам идея какво става с дота, колко по-малко говорим за хартстоун уона бито им, толкова по-добре, стийм отне десетилетие да стане смислен магазин, но като става дума за сериозен гейминг, предпочитат да не могат да броят до три, но да не се насират. Плюс че пуснаха Аликс без никакъв предварителен хайп. А даде тласъкът на ВР, от който платформата се нуждаеше.

бтв, всите тука дето си навзехте нови карти, един хубав вр сет вече не е толкова скъп, може да цъкате Аликс да видите наистина какво означава интерактивна игра, нещо което сайбърпънк ни се обещаваше да бъде. Проблемът с ВР е ако върви на нисък фпс, тогава си е бало мазилката, ако сте с ртх карти ще върви на пустиняк и ще е едно мазно и приято, и само ще е проблем, ако нямате достатъчно място за приличен ВР сетъп, щото си иска едно квадратче 2 на 2 метра, за да се избегнат целувки със стена или сакатлък с мебелировка.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6265
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Demandred » Mon Dec 14, 2020 2:19 am

Като почнах повече да ползвам quickhacks за damage, съвсем взе да се набива на очи колко е зле AI-то на противниците. Стоя си на 20-ина метра от тях, пускам им хакове да ги точа, а те си стоят на едно място, викат "покажи се, страхливецо" и тем подобни, и чакат да им свършат hit points. Така утрепах бавно и полека някакви пичове, които бяха много по-високо ниво от мен и в открит бой ме изнасяха за две секунди.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by penzata » Mon Dec 14, 2020 12:14 pm

Demandred wrote:
Mon Dec 14, 2020 2:19 am
Като почнах повече да ползвам quickhacks за damage, съвсем взе да се набива на очи колко е зле AI-то на противниците. Стоя си на 20-ина метра от тях, пускам им хакове да ги точа, а те си стоят на едно място, викат "покажи се, страхливецо" и тем подобни, и чакат да им свършат hit points. Така утрепах бавно и полека някакви пичове, които бяха много по-високо ниво от мен и в открит бой ме изнасяха за две секунди.
Пусни си на хард - по се ядва, иначе AI-то на всичкото паплач е зле, без значение от нивото на трудност.
The hardest battles are fought in the mind.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests