Бетесда не могат да напишат нищо свястно поначало, не е проблемът в големината на света. Ясно е, че е по-добре качество отколкото количество, но има чат-пат и огромни игри, които са добре написани - Witcher 3, RDR 2 и т.н.Иначе от описаното играта звучи доста куха, в смисъл има некви куестове неща за правене, ама липсва особен живец откъм писане... което подозирах още от началото с тоя размер на света в който се целят. Пак повтарям, по-добре трите улици от VTM:B отколкото "големия" свят на Скайрим.
Cyberpunk 2077
Moderator: AlDim
Re: Cyberpunk 2077
Има и куп положителни ревюта, ясно е, че няма да е шедьовърът на милиардолетката, но ако героите, куестовете и атмосферата се доближават до тези във Witcher 3 аз ще съм доволен ако ще и да е бъгава играта и с дървеничък геймплей. Утре ми пристига новата видеокарта, като гледам ще ми трябва, за да хвана 60 кадъра на High 1080p.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Re: Cyberpunk 2077
3 часа ора
бтв некой освен @penzata има ли го реално тва нещо, ше се цъка ли масово у форома или ще е по лъжичка кой коги свари?
бтв некой освен @penzata има ли го реално тва нещо, ше се цъка ли масово у форома или ще е по лъжичка кой коги свари?
- TheGrimReaper
- Sorcerer
- Posts: 408
- Joined: Fri Apr 13, 2018 1:15 am
Re: Cyberpunk 2077
Пуснах си преордър, но най-вероятно ще дойде при мен на 11.12, заради отдалечеността на мястото където сме сега, но така или иначе ще изчака пускане, понеже съм в началото на Валхалата и искам да си довърша нея първо, та и без това ще чакам PS5 пача на Cyberpunk-а.
- Dark Cloud
- Scholar
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 21, 2019 4:46 pm
Re: Cyberpunk 2077
Днеска трябва да ми я доставят от Озон, пуснах pre-order преди бая време (с Шадоуденски пари ) ама едва ли ще я пусна веднага. Тия рипорти за бъгове/кличови ни мъ кефят особено, ще им дам десетина дни да избутат още един пач. Така или иначе съм си пуснал отпуска от 18ти нататък, та ще мога да я забозя качествено.
Re: Cyberpunk 2077
И аз зася чакам, сигурно ще я пляскам през джифорсету нау (geforce now, демек) се не занимавам с пачове и глупости и тегления. Но опрделено ще им дам някакво време преди да бода, като гледам нвидия поне ще я поддържат и от гог стора, че за съжаление повечето игри, които имат достъп да стриймват (да мрат активижън, рокстар и всите тупани, дето си изтеглиха заглавията), ако ги имаш само в стийм. Та поредно яко кънсюмър решение от сидипроджект, ако не друго.
пп от една страна определено ми е любопитно какво са сътворили, от друга знам, че догодина играта ще е в много по-добро състояние. Крашовете са, както може да се очаква, на рандом при пецетата. Хора цъкат по десет часа вече без проблеми, други не могат да останат повече от 20 минути без тежка катастрофа.
lol
https://imgur.com/gallery/AWlPMhh
обяснение - не е спойлер за играта, просто да е ясно, че е свързано със снимките горе
НООО. определено се и преувеличава, нито дума нямаше да се каже, ако това не беше в разработка 7+ години и не беше отложено 4 пъти в една година или там колкото бяха. Далеч по-изкъртени ААА игри сме получавали, даже тази година, ама след толкова хайп очаквано е като играта ти не е на 100 процента пушка хората да гръмнат. Поне що се отнася до щайги, де, сегашните хбоксове и плейстейшъни явно е много зле работата за множеството.
пп от една страна определено ми е любопитно какво са сътворили, от друга знам, че догодина играта ще е в много по-добро състояние. Крашовете са, както може да се очаква, на рандом при пецетата. Хора цъкат по десет часа вече без проблеми, други не могат да останат повече от 20 минути без тежка катастрофа.
lol
https://imgur.com/gallery/AWlPMhh
обяснение - не е спойлер за играта, просто да е ясно, че е свързано със снимките горе
- Spoiler: show
НООО. определено се и преувеличава, нито дума нямаше да се каже, ако това не беше в разработка 7+ години и не беше отложено 4 пъти в една година или там колкото бяха. Далеч по-изкъртени ААА игри сме получавали, даже тази година, ама след толкова хайп очаквано е като играта ти не е на 100 процента пушка хората да гръмнат. Поне що се отнася до щайги, де, сегашните хбоксове и плейстейшъни явно е много зле работата за множеството.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Отскочих на бързо до нас да ръгна цедето в слимарата, хвърлих поглед на 45,2-те гъби, които са пач 1.02, и туй-то. Чак довечера ще видя какво ще се получи, но в интерес на истината ми е кеф да цъкам сайбърпънкската игра дей уан с всичко бъг.
п.п. иначе, пензата на стикери, картички и стийлбуук се радва.
п.п. иначе, пензата на стикери, картички и стийлбуук се радва.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
Докато не си врътна WItcher 3 със двата експанжъна, няма да я докосна тая игра и с пръчка. Което значи по някое време 2023-та, тамън като оправят бъговете на goty edition-а на сайберпънковските експанжъни.
There are no rules! I'm gonna get you!
Re: Cyberpunk 2077
Ибахти тва и в замунда го проима дей 1... Ще почака още известно време да го заджиткам, че компа е за ремонт леко и ше изквичи. Няма си развалям ачиивмента и да играя нещо току-що излязло.
Re: Cyberpunk 2077
Има го в Замунда и всички други такива места с черен флаг на day 1, защото няма DRM и съответно няма нищо за кракване.
Иначе я подкарах благополучно и върви съвсем добре на 1080p с новата карта (RX 5600). Интерфейсът е доста грозен (кой болен мозък е родил тия безкрайни комбинации от червено и зелено?) и играта в първите два часа не е нещо особено, но пък и бъгове почти не забелязах.
Иначе я подкарах благополучно и върви съвсем добре на 1080p с новата карта (RX 5600). Интерфейсът е доста грозен (кой болен мозък е родил тия безкрайни комбинации от червено и зелено?) и играта в първите два часа не е нещо особено, но пък и бъгове почти не забелязах.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Цъкам на PS4 Slim!
Бърза справка, какво пише (като минимум гъби) на гръбчето на физическите копия на конкретни игри, сравнено с текущата им (10.12.20) големина:
- Red Dead Redemption 2, 105/110 гъби;
- Doom Eternal, 55/68.2 гъби;
- The Last of Us Part II, 95/98.3 гъби;
- Ghost of Tshushima, 45/45.6 гъби;
- Spiderman: Miles Morales, 52/57.2 гъби;
и
- Cyberpunk 2077, 70/109 гъби!
Не съм някой, който се прехласва по графика, но някак (и не само визуално, но и в техническо отношение) The Last of Us Part II вдигна драстично летвата, до някаква степен Ghost of Tsushima я затвърди, та да видиш Cyberpunk 2077 на същата конзола, на която си играл предходните две игри, е доста "разочароващо" - за момента, някак безлична ps3 визия.
Поради някаква причина, с включен HDR (дифолта на играта е off, между другото), визията е адски по-зле. След като изключих и film grain, chromatic aberration, lens flare и motion blur, главоболието попремина, но до преди това не бях изпитвал подобен моушън сикнес.
Миньор бъговете ги има; тези с истинското изписване на нещата във фото моуд също, но до момента нищо по-фрапантно.
п.п. каквото и да е, можеш да си избереш дженка, с цайци и, в зависимост от твоето предпочитание в големината, с пишок. Итц найззз!!!
п.п.п. бъхтя кат номад и, в началото, визуалния вилдърнес хърт ми айс бая.
п.п.п.п. и малко теория на конспирациите, но според мен, и заради текущото ѝ "състояние", играта "нарочно" я дилейнаха достатъчно, за да не попадне в текущите гейм ъуардс, че на Серсей шейма щеше да е като софт кор в сравнение със снъфа, който щеше да бъде.
Бърза справка, какво пише (като минимум гъби) на гръбчето на физическите копия на конкретни игри, сравнено с текущата им (10.12.20) големина:
- Red Dead Redemption 2, 105/110 гъби;
- Doom Eternal, 55/68.2 гъби;
- The Last of Us Part II, 95/98.3 гъби;
- Ghost of Tshushima, 45/45.6 гъби;
- Spiderman: Miles Morales, 52/57.2 гъби;
и
- Cyberpunk 2077, 70/109 гъби!
Не съм някой, който се прехласва по графика, но някак (и не само визуално, но и в техническо отношение) The Last of Us Part II вдигна драстично летвата, до някаква степен Ghost of Tsushima я затвърди, та да видиш Cyberpunk 2077 на същата конзола, на която си играл предходните две игри, е доста "разочароващо" - за момента, някак безлична ps3 визия.
Поради някаква причина, с включен HDR (дифолта на играта е off, между другото), визията е адски по-зле. След като изключих и film grain, chromatic aberration, lens flare и motion blur, главоболието попремина, но до преди това не бях изпитвал подобен моушън сикнес.
Миньор бъговете ги има; тези с истинското изписване на нещата във фото моуд също, но до момента нищо по-фрапантно.
п.п. каквото и да е, можеш да си избереш дженка, с цайци и, в зависимост от твоето предпочитание в големината, с пишок. Итц найззз!!!
п.п.п. бъхтя кат номад и, в началото, визуалния вилдърнес хърт ми айс бая.
п.п.п.п. и малко теория на конспирациите, но според мен, и заради текущото ѝ "състояние", играта "нарочно" я дилейнаха достатъчно, за да не попадне в текущите гейм ъуардс, че на Серсей шейма щеше да е като софт кор в сравнение със снъфа, който щеше да бъде.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
То още ред дет 2 я вдигна и то преди 2 години, само ласт ъф ас тотално да отвее конкуренцията тази и да постави новия бенчмарк при конзолите. Кво ще да си говорм тия 3 игри всите имат сходен брой години разработка и поляците пак така да се насерат, евала. Дет се вика, другите заглавия поне имат какво да покажат за безобразния терор над работниците си, тука мяза на дооооста изпърдяна работа. Иначе играта е на ГоГ дей уан, нормално е вече да е по тракерите без да ги ебе гюле. Ще я видя тия дни сигурно. Че все пак ако не друго да споделяме впечатления. Обаче много лоши неща чувам дори за началото на играта. Супер яката идея за да си избереш собствена пътка е претупана за има-няма 30 минути или нещо подобно и далеч не е драгън ориджинс ориджините или ню вегас стоте хиляди часа, които можеш да се шлаеш преди да ти е даден достъп до Вегас. Ужас, ако е истина. А рпг се води.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Я го напиши пак, на български, че нищо не ти се разбира.трубадур wrote: ↑Fri Dec 11, 2020 10:18 amСупер яката идея за да си избереш собствена пътка е претупана за има-няма 30 минути или нещо подобно и далеч не е драгън ориджинс ориджините или ню вегас стоте хиляди часа, които можеш да се шлаеш преди да ти е даден достъп до Вегас. Ужас, ако е истина. А рпг се води.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
Бе не се прай
Викат че в началото като си избереш пътека се мотаеш никво време преди да те вкарат директно в града и няма разлика дали си корпо, дивак или стрийт чиляк. И е направено чрез монтаж и тайм джъмп. Ако е тъй, е доста лейм. Довечера ще видя де. То се е видело че требе да се чекне докато играта още е на салата.
Викат че в началото като си избереш пътека се мотаеш никво време преди да те вкарат директно в града и няма разлика дали си корпо, дивак или стрийт чиляк. И е направено чрез монтаж и тайм джъмп. Ако е тъй, е доста лейм. Довечера ще видя де. То се е видело че требе да се чекне докато играта още е на салата.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Cyberpunk 2077
Така е - чрез монтаж и тайм джъмп е. Играта не ми позволи да се мотая из пустошта, а буквално он рейлс ме набута в града.
Доколкото знам, туториълът е адски дълъг. Реално, (спекулирам, че) самата игра ще започне след края на трейлъра. И тогава (най-вероятно) ще се види разликата в класовете.
Играта визуално (на ps4) може да е тесла, геймплейно също (шофирането не е Dirt Rally и стрелбата не е Doom Eternal, но се свиква, че даже започна и да ми харесва), но не вярвам CDPR да са флопнали с рпг частта:
(картинка е)
п.п.
Доколкото знам, туториълът е адски дълъг. Реално, (спекулирам, че) самата игра ще започне след края на трейлъра. И тогава (най-вероятно) ще се види разликата в класовете.
Играта визуално (на ps4) може да е тесла, геймплейно също (шофирането не е Dirt Rally и стрелбата не е Doom Eternal, но се свиква, че даже започна и да ми харесва), но не вярвам CDPR да са флопнали с рпг частта:
(картинка е)
- Spoiler: show
п.п.
Мда, RDR2, TLOU2, GoT и Сайбърпънк имат сходен брой години разработка и се видя какво постигнаха първите три на стария хардуер, така че от CDPR нямат абсолютно никакво извинение за текущата тресня.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Cyberpunk 2077
и после викат че сиди не си знаят демографията
пп. мислех че тушимата е по-кратката работа и затва даже още по-впечетляваща, че толкова здрава и стабилна визия извади, барабар с безупречната техническа страна. Тая игра, дори за страничен наблюдател, само позитиви трупва в своята ливада.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests