Last of Us Part II

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Last of Us Part II

Post by трубадур » Fri Jun 19, 2020 6:58 pm

Епик стор е епик фейл обаче, единствено шибаниите (лаунчърите) на riot - валорант и лигата са по-бъгави и нефелни. А има хора, които плюят по ориджин или юплей, които са абсолютни лайна и пак са по-добри от епик или riot, ебаси толкова богати компании един програмист като хората да не могат да наемат. Тия наистина не могат да пишат код.

И като стана дума за липса на умения при писане.

Last of us 2 влачи всички проблеми на модерния ААА гейминг и то с гордост. А има некви едноклетъчни, които смятат, че това е равно на ред дет 2 или каквото и да било на рокстар. Вярно че и двете компании третират служителите си като добитък, ама поне рокаджиите имат с какво да се похвалят.

Минах къде 2 часа от ласт от наще и не мога повече. Започва добре де, щото е с монолог на Трой Бейкър, а тоя човек има толкова богат глас, че няма наслушване. Но натам са само глупости.
Spoiler: show
Толкова е ясно, че ще умре, че сцените в началото с него са супер драматични и служат само, за да ти търка струните, т.е. грам реализъм няма в тях и са спасявани само от страхотните актьори. Особено като хвана да свири на Ели е зомг анимето бе деба.
Но геймплеят брат. Затворени линейни пространства с минимум интеракция и явни стени, които не можеш да прескочиш. Постоянно те придруважа нпс и то трябва да чака, докато ти се шляеш из места, които трябва да са ти познати, ако си Ели, ама си реално играч и они просто си седят, докато се наместваш у контролите и търсиш интеракция със света. Зими тва кинематографично усещане. Самият екшън е на див снап зуум, демек можеш да правиш неща, само ако ти изскочи копченце на екрана, много досадно, тъй като това важи за стелт убийствата, които са за предпочитане, вместо да те оставя сам да преценяваш кога е правилният момент за удар и от 2-3 метра ели се телепортира зад зомбето (поредната тъпотия, която се смята над нещата и не ги нарича зомбита бтв). Всичко е така. Къде ще се качиш, отвориш, вземеш, ако няма бутонче да ти казва, че може, значи не може. А да има и инфра ред виждане... щото разбира се. Не може да се вземеш повече лечебни материали, щото пълен инвентара, а в действителност не би подминал подобна находка. И в същото време има наглостта да се опитва да е реалистично и връзваш коня, ходиш с минус 5 км/ч у снега и подобни глупости.

Тая игра няма нужда от човек да я играе.

От друга страна, ако Ели беше сама и й беше дадена свобода да броди из гората, влиза в къщи, изоставени селца и квото падне, да събира ресурси и да се оправя със зомбетата както на играчът му е кеф щеше да е яко. Защото анимациите са много добри, звукът е перфектен. Щеше да достави това Walking Dead усещане за американска селяния (тук в снега) и да правиш тия действия, които ги няма в шоуто. А именно рънове за чарколяци. Тази част от играта има потенциала за доста пристрастяване и ако тъпата история, другарчето и линейността не те спъваха постоянно просто виждам как мога с часове да се ровя из запустели постройки, да се справям със студа, крафтя и т.н. Щото имаш тука цяла планина с централен хъб.

Язък, има наченките на добра игра, но заради модерните желания на простолюдието и нефелни дивелъпъри толкова много труд е просто прахосан. Ти си там да държиш стика напред и като ти се каже да натиснеш бутонче. А можеше да е толкова много повече.

Графиката е красива (дотолкова, че вече се дразня от неща като дрехи моделирани върху героя, вместо да са симулация и да се веят свободно). Направо е трудно да се повярва, че сме във време, където игрите изглеждат по-добре от синематиците на близърд от едно време.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Fri Jun 19, 2020 7:52 pm

Ми аз епик лончера съм го пускал само за 2-3 игри и там, колкото да клеймна безплатните, дето хвърлят от време на време. Тромаво е нещото, но за Beyond и Detroit не ми е правило проблеми.

Сорка за TLoUS2, не очаквах да е толкова зле. 2020 не е много готина година за сега... :neutral:

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Fri Jun 19, 2020 8:19 pm

На мен епик постоянни ми се бъгясва. Но пак не бие на riot нещата, де.

Как да е, аз се съмнявам, че някой ще успее да преодолее първите 2 часа (МЕГА СПОЙЛЕР)
Spoiler: show
смъртта на Джоел
на the last of us 2. Говорим за писане сходно с това на игра на тронове осми сезон. Толкова тъпотия, просто за да сме шокирани и да ни се случат сцените и тва игра, правена 7 години, където основното нещо е историята. :yay:

Не случайно сони не ги накараха това да е за плейстейшън 5, представям си къв отпор щеше да е, ако от това се очакваше да продава конзоли. Потресаващо е положението.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: Играно напоследък

Post by AlDim » Fri Jun 19, 2020 9:27 pm


User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 6912
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Yan » Fri Jun 19, 2020 9:48 pm

А Easy Allies и дадоха 9.5.
Вече не знам какво да мисля за credibility-то на ревюиращите...
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Fri Jun 19, 2020 11:36 pm

Warcraft 3 reforge се повтаря :mrgreen:
Царя е гол.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Fri Jun 19, 2020 11:59 pm

Amikae wrote:
Fri Jun 19, 2020 7:52 pm
Сорка за TLoUS2, не очаквах да е толкова зле. 2020 не е много готина година за сега... :neutral:
Глупости, просто за пореден път трубадура се изказва неподготвен, в стремежа си първи да напише най-еджи коментар; еми, в този форум може и да работи, но подобни "мнения" ги има в редит от два месеца насам - адски куул е да не си играл игра или "едвам да си издържал два часа от геймплея" и да пльоснеш толкова флембоянт коментар.

Не съм виждам по-богата откъм аксесибилити игра до момента - проблемите на трубадура с "изкачащите" копчета и снап зуума лесно се решават като се изключат всички промптове; това, че са под дифолт не означава, че трябва да се използват, което доста ме озадачава от човек, който винаги е държал да играе игрите моднати.

Относно инфра ред-а, не съм сигурен дали говори за лисън моуда или за реалната инфра ред опция - лисън моуда не съм го използвал и в предната игра, защото не виждах смисъл от него (дори, когато играеш с Ели, а там най се връзваше), така че си е напълно опционален; иначе, за истинския инфра ред - освен, че играта е бъкана с маса опции, които я правят практически възможна за играене от абсолютно всеки геймър и негеймър, тя има и три допълнителни режима за игра, пригодни за хора с нарушени слух, зрение и двигателни способности, и конкретно инфра ред опцията е в улесние за хората с нарушено зрение.

Да наречеш игра на Наути Дог коридорна и линейна е адски нелепо изказване; сякаш си изпуснал последните 13 години - от Ънчартед 1, стереотипът на правене на игри на Песа е един и същ, така че подобна констатация ме учудва.

Сравнението с осми сезон на троновете даже не е и еджи - подобни писания варират от почти два месеца вече; изтърка се отдавна.

Аз лично "преодолях" 58 минути първоначално да се ровя из всичките опции на играта, които са огромни, и след това (до момента) навъртях 3-4 часа геймплей, пък продължавам да играя. Ма, знам ли, може в мен да е проблемът.

А за спойлерите, еджинеса и драмата, на всеки, който е гледал трейлърите или поне последният му е ясно (почти) как ще се развие играта в началото, та общо взето, трубадура отново нищо ново не казва.


п.п. честно казано, избощо не ме интересуват нито ревютата на критиците, нито тези на юзърите, но се очакваше, че при подобна висока оценка от критиците, юзърите ще закопаят играта, предвид токсичността, която се изля последните два месеца.

И все пак (констатирам, нищо друго), ми е малко "странно", как игра, която повечето хора са получили днес (има и такива, които я имат от два дни насам, но болшинството са от днес) са се "насилили" да я изиграят (защото стрейт геймплейя го водят 25-30 часа) толкова бързо, за да боцнат веднага негативното ревю, само и само, защото историята не се развивала така, както се случвал фенфикът в главата им.

п.п.п. ако търсиш (@трубадур) свобода да шеташ наляво-надясно, да кълектваш и крафтваш кво дойде в зомби инфестейтед уърлд, Days Gone е твоята игра (и това не го казвам изобщо саркастично, тъй като обожавам игрицата).
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sat Jun 20, 2020 12:17 am

Ся що ме караш да прекарам целио уикенд у офиса, за да ми затвърди мнението. Играта сама се играе и не ти дава никаква свобода.

Тва за настройките не променя факта, че всяко действие го вършиш само ако удряш сладкото място (бтв отне ми време да си наглася и аз опциите, оти не знаех в началото, че ги има въобще, не е като да съм плейстейшън маняк). Което си е традиционна модерна конзола кочина, но не променя, че е супер неебателна. Или го правиш точно на 100 процента или провал т.е. нямаш поле за експеримент или смислено действие от A.I. или ще го заковеш, или ебня.

И, да, говорех за слушателния мод. То хубаво е опционално, но за пънеща се в реализъм игра си е точно такава тъпотия като виждането през стени в асасинс крийд, само че онова е аркадна дивотия, това се репчи с дълбочина. Включването му е поредната от многото елементарни модерни прийоми, без които е по-добре.

А за 7 години можеше песът все пак да си поразгърне малко геймплея, не че нещо. Не става само с качествени анимации. И да ми губят времето с линейните си желания, при положение, че са си постлали доста сочно за много по-мащабна игра, в която да вкараш много часове щото самият геймплей лууп е забавен. Супер пропусната възможност е и прави играта много по-бедна и в крайна сметка досадна.

И за писането, за който иска да се спойли
Spoiler: show
Банда отвратяги влизат в стая с главния и дружката му, тва непознати хора в зомби апокалипсис. В свят, където в миналото си Джоел не се поколебава да трепе хора и не е като да не е наясно, че може би не е най-любимата личност на мнозина. Освен тва в зомби апокалипсис нашите двама се юрват да спасяват няква персона, пръкнала се от нищото в зона, където знаят, че няма хора. И нашият застава по средата на стаята докато лошите го заобикалят в кръг.

Разбира се Джоел умира, Ели влита в най-тежкия момент и я оставят жива. Тва тупани, които търсят отмъщение и знаят как действията им ще подействат на момичето, което току-що влеят и сряза един от нашите през лицето. В зомби апокалипсис, дето няма болници и е сурова зима.

Това си е точно левел двете Д-та глупости или всеки некадърен драскач, който праска колкото да му се случат сцените.
Редит не следя, знаех за лийковете и до там. Бяха смешни, в действителност е жалка история. Ся не те карам да не я харесваш. Между другото с плейстейшън игрите въобще няма да се разберем, щото и новият год ъф уор го смятам за невменяема скука и за определено под средното ниво игра, особено сравнено с оригиналанат трилогия. Та и тук едва ли ще сме на едно мнение, но last of us 2 си е слаба геймплейно и наративно отвсякъде. Графиката и актьорите обаче чупят.

Хората са прави да дават ниски оценки, за съжаление доста от тях се подведоха и ги дават заради идеята, че играта била някаква пропаганда. Тя не е, просто е клиширана до болка и с идиотска история. Това в спойлерите е тласъкът,
Spoiler: show
който Ели получава, за да тръгне да отмъщава, макар да попада в ситуацията, където не би трябвало да оцелее.
Days Gone може да я пробвам обаче.


пп. Сериозно, по-аксесибъл игра не си виждал @penzata ? Бъди честен. За това не ми се спори, тъй като не е гарант за качество и не означава нищо, освен това я дадох на човек, недокосвал контролер и нямаше никаква идея какво да прави, та да не се изхвърляме. Плюс че и не говоря за това, мен аксесибилито не ми е приоритет, но определено няма да е първата игра, която ще дам на някой да се учи. Та не знам защо го спомена.

ппп. От финална страна наистина отказвам да се дърляме точно за това. Казах си мнението, заради теб даже ще й дръпна още часове, да видя докъде ще я докара, кой знае може да се разгърне, но това е мега скучнотия за моите разбирания, по-добре да беше сериал.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Sat Jun 20, 2020 2:28 am

По принцип ревю бомбинг има, но аз до сега не съм видял една игра да е добра, и да има нисък юзър скор. Има само няколко причини за нисък юзър скор и релевантните обикновено са свързани с геймплей механики, стори(в игрите, където това е от значение), технически перформънс и монетизация, като обикновенно техническите проблеми танкват дори игри, които са отлични в друго отношение. TLoUS 2 е ND игра и очевидно е технически изпипана, както и, for obvious reasons, не е pay to win. Остават геймплей и стори. Аз лично харесвам линейни игри повече от опън уорлд игри, т'ва линейните могат директно да ми ги инжектират във вените, толкова повече ми харесват, но аз съм minority в случая, така че навярно геймплея е част от проблема, но по-голямата част ми се струва да е сторито. Мисля ще стане ясно в следващите седмици, както беше ситуацията и с Mass Effect 3.

А причината да не мисля, че има някаква конспирация с танкващите юзър скорове е, че геймъра е много лесно задоволимо животно. Буквално му дай яка игра да жули и заебава принципи, морал и изобщо, ако ще играта да е правена от китайски дечица роби бичувани всеки божи ден в разработката и, геймъра ще и сипе 99% Overwhelmingly Positive, щото така му функционира малката кратунка. За да танкне игра, като TLoUS 2 си трябва някакъв монументален фейл в самата игра. Mass Effect 3/The Last Jedi levels of fail. Защото не съществува игра, която да е красива, да работи отлично, да има як геймплей и да уважава култовите си персонажи, която да бъде рандъмли засрана от ниски оценки. Поне аз не мога да се сетя за такава.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1935
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Sat Jun 20, 2020 3:24 am

@Amikae Не е като да няма и такива игри. Пробвай да сложиш някой от главните герои да е с нестандартна сексуална ориентация (и да го каже в играта) и гледай сеир. Геймърът е много лесно ранимо животно, което е готово да си изгуби 3 дена и да изпише 8 страници рант заради стори елемент, който се побира в 3 изречения и е отнел на дизайнера 20 минути работа.

Например споменатата от тебе Mass Effect 3 е страшно добра игра, в която има буквално един слаб момент (края), който заема 0.01% от историята, и спокойно може да се игнорира с подходящ хедканон, но дай да я засерем с негативни ревюта и повсеместен ридикюл, все едно края й е най-страшното нещо след измислянето на микротранзакцията. Но през това време никой не казва и копче на двойката, която започна тъпо с разкъсващия suspension of disbelief opening, засра си lore-а с включването на презареждане и пълнители и други рекапи и завърши уникално незадоволително потенциално интересната мистерия на G-man шефчето на церберус.

По подобен начин DA:I яде много негативни ревюта заради напълно опционален гринд и още по-опционалната и непречеща на никого стратегическа маса, а е страшно изпипана игра, която ако не съществуваше вещера 3 дори бих нарекъл най-доброто модерно 3rd person екшън rpg.

В този ред на мисли, не бих вярвал толкова на негативни ревюта, които са издържали 2 часа, това са просто примери за неправилни очаквания (и то от разработчик, който вади една и съща игра вече 15 години).
Което не значи, че историята ще е някаква яка, може би наистина съква, но най-малкото за да го твърдиш трябва да си изиграл цялата игра - историите на игрите са notoriously непреводими ако не си играл играта, само на ниво сценарии или диалог може да звучи като най-голямото мемче, а на практика да е чук. Т.е същото като със сериалите и всичко останало. От рекапи и мемчета не може да си извади правилна представа (но са си забавни де).
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: Играно напоследък

Post by AlDim » Sat Jun 20, 2020 4:34 am

трубадур wrote:
Fri Jun 19, 2020 8:19 pm
Как да е, аз се съмнявам, че някой ще успее да преодолее първите 2 часа (МЕГА СПОЙЛЕР)
Spoiler: show
смъртта на Джоел
Е ти вече го спойлна това горе с Трой Бейкър ебати :lol:
Not that I care tho', it's cool. :lol:
Spoiler: show
трубадур wrote:Минах къде 2 часа от ласт от наще и не мога повече. Започва добре де, щото е с монолог на Трой Бейкър, а тоя човек има толкова богат глас, че няма наслушване. Но натам са само глупости. Толкова е ясно, че ще умре, че сцените в началото с него са супер драматични и служат само, за да ти търка струните, т.е. грам реализъм няма в тях и са спасявани само от страхотните актьори. Особено като хвана да свири на Ели е зомг анимето бе деба.
Сложих ти спойлер таг на поста, ако някой все още не се е spoil-нал.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Sat Jun 20, 2020 7:12 am

трубадур wrote:
Sat Jun 20, 2020 12:17 am
пп. Сериозно, по-аксесибъл игра не си виждал @penzata ? Бъди честен. За това не ми се спори, тъй като не е гарант за качество и не означава нищо, освен това я дадох на човек, недокосвал контролер и нямаше никаква идея какво да прави, та да не се изхвърляме. Плюс че и не говоря за това, мен аксесибилито не ми е приоритет, но определено няма да е първата игра, която ще дам на някой да се учи. Та не знам защо го спомена.
Никой не говори за гарант за качество, а предоставяне на възможност всеки да играе играта. Ако си беше направил труда да нагласиш като хората опциите (демек от какви "патерици" точно има нужда чилякът, на който си подхвърлил контролера) силно ме съмнява, че няма да знае какво да прави, при положение, че играта буквално те води за носа (в което няма нищо лошо) и изисква от теб, както ти казваш, само пльокане на копчета.


Аз не виждам никакъв смисъл да си губиш времето с играта - дойде и се изказа като модерен геймър; мисля че е достатъчно, можеш да си спокоен вече.
Не че нещо, но това е седмата игра на Наути Дог, която се играе по един и същ начин. Хората продължават да играят тези игри и искат да цъкат праволинейни коридорни геймки и не виждам защо Наути Дог да си променят игрите, при положение, че тези, които играят техните игри искат точно това. А ти като ги знаеш тези неща, не ми е ясно какви са ти били очакванията към играта - като цяло, всичко, което написа за нея, съм го чел навремето по адрес на първата. Като ти е ясно, че това не е игра за теб и не харесваш подобни, защо държиш да се похвалиш, че си стартирал играта, поцъкал си малко и какъв боклук била?!?

п.п. на фона на събитията от първата игра, началото на втората е адски добро и връзва много повече смисъл, отколкото си мислиш.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sat Jun 20, 2020 9:50 am

Чувес, няма нужда от снизхождения щото именно зарад модерните геймъри подобни плоски игри се хвалят. И това, че една компания прави едно и също пак не е извинение, да се напънат малко. Дуум итърнъл можеше да е дуум 2016 копи пейст, ама вместо това взе и пренаписа правилата за фпс и изкърти с геймплей.

Което и мен ме дразни в ласт 2, щото личи, че в екипа има хора, които са искали да бутат по-нависоко. За кво ще се стараят да имат толкова плавни анимации, мощен звук и изкъртващи последствия от пуцането и млатенето, но самата игра те спира да го правиш или не ти дава достатъчно възможност да им се насладиш. Щангата или тръбата я издържат 2 зомбите, я не... култ. Имаш твърде малко врагове и ако не гледаш в екрана толкова малко се изисква от теб, че е трудно да се пребиеш. Дори екшън сцените са като ходещ симулатор. А стелтът е убиец. Дори да ти свети фенерчето, ако Ели е бавна и приклекнала никой няма да ти обърне внимание, докато им душиш другарчето. Само ще те нападнат, ако им го направиш пред очите, но ако са с гръб и се обърнат, тотален игнор. Е... е... модерен гейминг.

Инак не знам как не е станало ясно, ама съм доста голям фен на зомби неща. И като дей уан ми се даде възможност да цъкам блокбастър заглавие с такива как да скипна? Толкова съм забъркан, че играя Dead Frontier 2, харесвам world war z с брат пит ебаси, още гледам the walking dead, та да.

За началото:
Spoiler: show
Ако връзва толкова много смисъл поне да бяха дали на Джоел по-достоен финал. Не е като буквално да започва със спомени как е преминал сам през армия. Първо зомби ивентът да беше по-дълъг, много по-дълъг. То тва си е стейпъл на жанра. От резидент ивъл 4, през left 4 dead до пълната кулминация в killing floor, да държиш фронта пред зомбита си е в реда на нещата. В Dead Frontier 2 тва трае половин час между другото. Не 2 минути, които да включват бягането, разчистване на 2 стаи и завършека до портата. Дават ти контрол на Джоел и си просто некъв бедес от до. Спасяваш аби, тя и томи барикадират или местят неща, докато омиташ пода с Джоел, та и малко контраст от по-бавните стелт моменти с Ели и чак тогава го претрепваш от нищото. И като е по-дълго донякъде разбираш що аби би пощадила томи, при положение, че се представя като брата на човека, който се готвиш да убиеш. И дъщеря му, която пак, сряза през лицето един от твоите и трябва доста да ти напомня на теб и докъде ще я докарат действията ти.

страшно много смисъл вкарва, няма що, томи и ели оцеляват просто щото.

Но най-важното е, че щяхме да имаме повече геймплей вместо натискай да ходиш напред, може би ще стреляш 2-3 пъти и ще удариш 2 зомбита.

ппп @Martix иначе казва доста правилни неща. Основната причина за ревю бомбите са глупостите за пропаганда. И че хората се навиха от лийковете. Играта е твърде красива, добре озвучена, анимирана, буквално е техническо чудо на моменти, за да заслужава толкова ниска оценка. Ебаси само заради косите (всеки косъм е отделен едва ли не и я няма бутафорията от резидент ивъл 7 или лара крофт, където сякаш имат октопод на главата, ами изглежда като пиксарски филм, кво остава за детайлните гори, камъни, въобще целият изглед е фотореалистичен) и стабилният фреймрейт на 4к си заслужава адмирации. Мен ми е плоска основно и се дразня заради пропуснатите ползи. Можеше да е нещо чутовно в игрално отношение и се виждат наченките на добри идеи, но не са реализирани.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Sat Jun 20, 2020 10:54 am

така
Spoiler: show
Джоел не дава на никого достоен финал в първата част и не получава такъв във втората; всичко, което си написал и искаш да го има, за да ти е по-смислена историята, за мен е ненужен пълнеж.

Нямаш представа, защо пощадяват Ели и Томи.

Общо взето, този разговор е безсмислен.
Играта е супер геймплейно; играя точно такова, каквото знаех, че ще бъде. Ти си я наричай плоска, колкото си искаш. Все едно да обяснявам колко са ми скучни игри като гта 5 и ред дед - няма никакъв смисъл. На всички е ясно, и на теб най-вече, че ти не си аудиторията за игрите на наути дог, та не разбирам защо се пънеш толкоз.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sat Jun 20, 2020 11:13 am

Като немаме аргументи дай да се фръцкаме с други думи. :mrgreen: И буквално казах, че не ми е толкова за историята, даже сложих Но най-важното накрая в спойлер тага, а че ме лишиха от повече геймплей... в името да ми губят времето с много зле написана история. Тъй като аз първата игра не я минах, само я знам по бегли бележки, демек за мен всички тия герои са нищо, поне геймплейно да ме радват. Щото самото обикаляне, търсене на ресурси и трепане (когато се случи) имат наченки за пристрастяващ геймплей лууп. Не знам за кой път трябва да го кажа, но постоянно са спънати заради линейност и тъпа история. Ся що ти е трудно да го приемеш това си е в тебе повредата.

пп. баш тия игри са ЗА всички, както и ти го каза, ама ся не съм бил аудитория, кое ще е последно? Тоя подход към игрите, направи ги достъпни за всички, сякаш нямат точно идеята да дадат по нещо на всякакви видове играчи с различни предпочитания. Особено пък за човек като мен, който се радва на зомби глупости и постапокалиптична атмосфера. По докименти баш аз трябва да съм им аудитория. Щото кълва секъв зомби продукт... както и сякаш казах едно мнение по-горе, ма те, кой да чете. И затова се пъна.

И ся да ти отвърна по твой начин, ситга фенбойства за глупости. :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests