Destiny

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderators: Yan, Roamer, AlDim

Post Reply
User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28554
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Destiny

Post by Roland » Mon Jun 17, 2019 6:11 pm

трубадур wrote:
Mon Jun 17, 2019 5:25 pm
Тва е... тъпо. С други думи, кат доде ендгейма и когато няма какво повече да качваш трябва да грутхиш грайнда и да се надяваш да ти се падне отново оръжие, което те е кефило в миналото или бъркам нещо. То не че всеки луутър не е с тая идея, ама това не означава, че я приемам и няма да плача всеки път като стане дума за нея. :mrgreen:

Другият ми голям проблем е липсата на специалнизирано амо, а аз обичам да тествам оръжия до прекинване, бидейки и най-доброто нещо в тая игра, подобни пречки са само да дразнят. Целият геймплей се върти около това колко е приятно трепането, самата игра дори не се опитва да се прави на трудна, освен в най-специализираните си рейдове и там ако иска да ограничава играчите, за да вдига трудността, ама га само се мотаеш из планетите и спокойно можеш да минаваш всяко меле само с шамари даже, несериозно е просто подобно отношение. Направо не ми се мисли в миналото каква е била системата, че да ги накарат така да ограничат мунициите. Пвп-то ли е ебавало или :lol:
1. Изобщо не е тъпо, какъв смисъл има да играеш, ако можеш да макснеш само от колекция? Която бтв пак се качва с теб, просто малко назад. Иначе всяко оръжие може да се използва, за да инфюзне оръжие от същия тип. Ако се кефиш на определена auto rifle (аз много се радвах на Breakneck, преди да сдобия Гамбит пушката), в момента, в който ти падне друга с повече power, можеш да я използваш да ъпгрейднеш твоята.

2. Не знам как е в Year 1, но в момента е много лесно да намериш броня, която увеличава шанса за special или heavy ammo drop. Въобще, Forsaken прави Destiny тотално различна игра, ако си струва човек да дава пари за нещо, то е тоя експанжън. Също така оръжията и амонициите са променени изцяло там.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Mon Jun 17, 2019 6:24 pm

Roland wrote:
Mon Jun 17, 2019 6:11 pm

1. Изобщо не е тъпо, какъв смисъл има да играеш, ако можеш да макснеш само от колекция? Която бтв пак се качва с теб, просто малко назад. Иначе всяко оръжие може да се използва, за да инфюзне оръжие от същия тип. Ако се кефиш на определена auto rifle (аз много се радвах на Breakneck, преди да сдобия Гамбит пушката), в момента, в който ти падне друга с повече power, можеш да я използваш да ъпгрейднеш твоята.
фак, тва ептем го забравих, че важи :mrgreen:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 18986
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Destiny

Post by Xellos » Mon Jun 17, 2019 7:03 pm

Има и в този експанжън жълти ръкавички с опции дето дигат шанса за повече специално амо или по-голям пълнител за базуката. Иначе крафтенето смуче като всяко безплатно такова, отнема ми много време да събера материалите за инфюза. Като за кежуъл играч не ми е и трябвало да крафтя, то валят оръжия едно след друго. Само хубавите снайпери са кът. Меча е некво оръжие дето и аз не знам за какво са го турили, сигурно за титаните. 1 с много патрони ауторайфълче, 1 макс зуум снайпер и 1 базука общо взето ако са на точния лвл с мобовете ме карат да забравя и за F бутона, а гранатата без тунинг е с толкова дълъг куллдаун, че е просто дразнещо. Другото досадно нещо е маунта на 20 лвл чак...

Баси колко потенциал са пропилели с претупването на инфинит фореста-а. Тва ако играта генерираше повече итерации, а не няколко бързи джъмпендрън pew pew куеста, нямаше да се минава и забравя на ура. Не, че мога да се оплача изобщо като за без пари де. :oops:

Абе не ми се пуска рандъм партита, а и аз съм от най-отвратителният тип играчи "кашон" дето ако се завре в текстурите със снайпера е най-щастлив. Мелетата и сватбарската стрелба ме докарват до паника в повечето случаи. Кучетата на кабала и траловете зациклят много удобно като се скатаеш нейде на височко и в кюше. :mrgreen:

Failsafe е баси якото нещо откъм озвучаване. :heart:
Profanar la tumba, al ritmo de la rumba!

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28554
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Destiny

Post by Roland » Mon Jun 17, 2019 7:24 pm

Heavy Machine Guns са истината за хеви. Не знам дали са ги прехвърлили в Year 1. Иначе да, безкрайната гора е безкрайна скука...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Tue Jun 18, 2019 9:47 am

Да не говорим, че аз очаквах дървета, особено на Меркурий, нещо яко по-така, може и от огин, то имаше само един дънер пред входа да му се не види. От друга страна, га скочиха в миналото и малко мязаше на несъществуваща планета от Но мен скай беше красиво, но фактът, че бе около 30 квадрата му еба мамата и на тва. А можеше Меркурий да е разбит на 3 огромни полета. Реалната планета, матрицата и миналото, ма те. Дееба и тъпото активижън, дето е било кретенски ръш и гонене на безобразни дедлайни.

пп. Малко оф топик, ама лайф сървиз крафтенето е малоумие във всяка игра, без значение дали си плащаш или не. И не само крафтенето ми всякакъв кънтент. А дестини прави всички грехове, има крафтене и няколко вида луутбоксове. И май още не са си оправили шейдърите да покриват всичките глупости, които носиш. Warframe винаги получава пас, щото фрий, ама глупостите, с които човек трябва да се занимава, ако е прост като мене и цикли тъпотии като оувъруоч, рейнбоу шестицата, dead by daylight, идват нанагорно, а има шушумиги, които освен тия са още диви фенове на хартстоун и це ес, барабар с новото кол ъф дюти и фортнайт. И като пиша се сещам за извращения като новия fallout, секви лайф сървиз сингъл плеър заглавия, абоминацията които са мултиплеър модовете на gta и red dead redemption 2, за спортните игри да не говорим и кво ли още не.

Единствено бордърлендс си остава голяма поредица, която можеше да е тотално изтрещяла в това отношение и се запряха, но и фактът, че излезе по-рано играе роля, щото ако сега се опитваха да я пробутат най-вероятно щеше да е кошмар. До там я е докарала тая индустрия, че на е3 продаваха игри с обещанията за липса на луутбоксове и подобните. :neutral:

User avatar
termit
Aes Sedai
Posts: 1687
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Re: Destiny

Post by termit » Tue Jun 18, 2019 12:52 pm

Аз понеже направих 20-30 часа като пуснаха базовата безплатно (не съм пазарил Forsaken, защото имам огромен беклог с нормални игри С КРАЙ ;)), мога да кажа, че мечът определено е ценен за Hunter-а, особено на Crucible - промъкваше се по фланга и пляс по тиквата вразите изотзад. Иначе за PvE на хеви най си обичам гранатомета.
А за мунициите още ли го има този дизайнерски гений, че като смениш на някой слот оръжието да е с друг ammo type, и си губиш каквото си имал до момента?
Elves dig rocket launchers.

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Tue Jun 18, 2019 1:00 pm

За фрий калъфите кат нас без форсейкъна да, ама се съмнявам да не е механика за всички ин дженерал (но важи само за специалното амо, нормалното май има някакъв базов капацитет и не мисля, че пада до нула). Което е възможно най-калпавото нещо в цялата игра за мене, щото както казах у един бой гледам да менкам поне 20 от 27-те възможни пищаци. Като почнеш да трепеш играта ти хвърля нужното амо почти веднага, освен ако не е хеви, ама пак е някаква спънка, докато чакаш да падне зелената кутийка например. Въобще ограничаването на оръжия в ПвЕ модовете в луутър игрите до някакъв уж реалистичен брой (като 3 или 4) трябва да най-контра фън идеята, която някой може да вкара в такъв тип игра. Поне 10 да бяха, особено на пеце дето имаме колосално количество бутони и може да сменяме пуцалката мигновено. Да го еа, в миналото това беше наложително, ако искаш да минаваш старите класики на по-висока трудност. A в дестини оръжията са толкова добри, срамота е, че самата геймка ме спира нон стоп в експериментирането.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 18986
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Destiny

Post by Xellos » Tue Jun 18, 2019 2:27 pm

termit wrote:
Tue Jun 18, 2019 12:52 pm
А за мунициите още ли го има този дизайнерски гений, че като смениш на някой слот оръжието да е с друг ammo type, и си губиш каквото си имал до момента?
Има го деа... Особено за снайпера с тия 16 патрончета се едно са снаряди баси, докат дропнат зеленкото...

То имаш ли правилният Power lvl с квото и да пуцаш си легат чинно мобовете на сингъла :roll: . Хънтъра мое си го завре тоя горящ пистолет нейде бтв...
Profanar la tumba, al ritmo de la rumba!

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Tue Jun 18, 2019 3:10 pm

Хънтъра се играе само на тояга, другите 2 са некви недоебани, поне с жезъла не гледам кво правя и летя из картата, докат всичко мре наоколо в експлозии и жица. Бтв, рольо кой го знае колко се кръсти и кълне като ни чете брътвежите :mrgreen:

пп. 16-те патрона на снайпер са кретения, ама на помпите боли още повече.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 18986
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Destiny

Post by Xellos » Tue Jun 18, 2019 3:35 pm

Мда, Уорлока като сит лорд на амфетки е с тия светкавици или с огнения меч и малко ОП идва. :mrgreen: Аз с достатъчен левл на гиъра мое да мина играта на принципа 100 патрона щи вкарам с тия ауто райфъли с 700+ патрона и 50 в пълнител без да се изпотя... Пушките и пистолетите за скрап :spite:
Profanar la tumba, al ritmo de la rumba!

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Tue Jun 18, 2019 4:04 pm

Другите класове нямам идея какво правят, знам, че един има щит и тва е. Ся да се занимавам с 3 класа, всеки от тях с 3 подкласа не ме блазни да ги разучавам в детайли. Поризволно пикнах хънтъра навремето че изглеждаше най-пъргаво като класле, а и идвах по warframe, демек квото и движение да извади все щеше да ми е бавно и тромаво в сравнение. И в последствие разбрах, че от 3 подкласа само един става за нещо, ама поне е яко. Виждам потенциал в гънслингъра и онова другото с лъка да са яки в ПвП-то, ама за маризене на мобове са неква непонятна скука.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28554
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Destiny

Post by Roland » Tue Jun 18, 2019 5:13 pm

Ей, веднъж някой да говори за игра, от която разбирам! Баси якия фийлинг!

Сериозно хора, знам, че безплатното си е безплатно, но тая играе неразпознаваемо по-добра с Форсейкън.
трубадур wrote:
Tue Jun 18, 2019 9:47 am
пп. Малко оф топик, ама лайф сървиз крафтенето е малоумие във всяка игра, без значение дали си плащаш или не. И не само крафтенето ми всякакъв кънтент. А дестини прави всички грехове, има крафтене и няколко вида луутбоксове. И май още не са си оправили шейдърите да покриват всичките глупости, които носиш. Warframe винаги получава пас, щото фрий, ама глупостите, с които човек трябва да се занимава, ако е прост като мене и цикли тъпотии като оувъруоч, рейнбоу шестицата, dead by daylight, идват нанагорно, а има шушумиги, които освен тия са още диви фенове на хартстоун и це ес, барабар с новото кол ъф дюти и фортнайт. И като пиша се сещам за извращения като новия fallout, секви лайф сървиз сингъл плеър заглавия, абоминацията които са мултиплеър модовете на gta и red dead redemption 2, за спортните игри да не говорим и кво ли още не.
В Дестини няма нищо платено, което да ти е необходимо, за да играеш. Всеки шейдър, който намериш, може да бъде закупен наново от колекциите, всички ресурси, които ти трябват за костумизация, са безплатни.
termit wrote:
Tue Jun 18, 2019 12:52 pm
Аз понеже направих 20-30 часа като пуснаха базовата безплатно (не съм пазарил Forsaken, защото имам огромен беклог с нормални игри С КРАЙ ;)), мога да кажа, че мечът определено е ценен за Hunter-а, особено на Crucible - промъкваше се по фланга и пляс по тиквата вразите изотзад. Иначе за PvE на хеви най си обичам гранатомета.
А за мунициите още ли го има този дизайнерски гений, че като смениш на някой слот оръжието да е с друг ammo type, и си губиш каквото си имал до момента?
Не, оправиха го. Иначе Дестини има край, всеки голям експанжън движи историята напред и се знае къде ще свърши. Year 2 беше супер наситена откъм сюжет.
трубадур wrote:
Tue Jun 18, 2019 1:00 pm
За фрий калъфите кат нас без форсейкъна да, ама се съмнявам да не е механика за всички ин дженерал (но важи само за специалното амо, нормалното май има някакъв базов капацитет и не мисля, че пада до нула). Което е възможно най-калпавото нещо в цялата игра за мене, щото както казах у един бой гледам да менкам поне 20 от 27-те възможни пищаци. Като почнеш да трепеш играта ти хвърля нужното амо почти веднага, освен ако не е хеви, ама пак е някаква спънка, докато чакаш да падне зелената кутийка например. Въобще ограничаването на оръжия в ПвЕ модовете в луутър игрите до някакъв уж реалистичен брой (като 3 или 4) трябва да най-контра фън идеята, която някой може да вкара в такъв тип игра. Поне 10 да бяха, особено на пеце дето имаме колосално количество бутони и може да сменяме пуцалката мигновено. Да го еа, в миналото това беше наложително, ако искаш да минаваш старите класики на по-висока трудност. A в дестини оръжията са толкова добри, срамота е, че самата геймка ме спира нон стоп в експериментирането.
Предвид, че има хора, на които целият лоудаут е подчинен на това да се промъкнат до теб и да те отстрелят с шотгъна, определено си трябва лимит. Ако си добър с тия оръжия, получаваш зелени тухлички практически след всяко убийство. Ако не си, проблемът е в твоя телевизор ;)
Xellos wrote:
Tue Jun 18, 2019 3:35 pm
Мда, Уорлока като сит лорд на амфетки е с тия светкавици или с огнения меч и малко ОП идва. :mrgreen: Аз с достатъчен левл на гиъра мое да мина играта на принципа 100 патрона щи вкарам с тия ауто райфъли с 700+ патрона и 50 в пълнител без да се изпотя... Пушките и пистолетите за скрап :spite:
Във Форсейкън всеки получава по още един съб-съб-клас и електрическият Уорлок има Chaos Reach, което е дебел арк лъч ала Death Star, който можеш да спреш по всяко време, за да не ти се изхаби целият супер. Отвратително силно нещо е и троши босове от раз. Хънтъра има най-добрите статистики (и супер честно казано) за PvP, а Титанът е най-добър в нищо и трябва да бъде премахнат от играта... :ninja:
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 18986
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Destiny

Post by Xellos » Tue Jun 18, 2019 5:31 pm

Да де, ние коментираме на детската площадка квото има там, като цяло със сигурност е много по-добре, просто не мога се зарибя до там да отделя пари за форсейкъна и тва си е, дано има стиим промоции некой ден наесен. :oops:

Титана явно е сложен колкото да кажат, че има танк в тая игра в партито :).

Мнее, смених ей са от снайпер на пушка и обратно и си изгуби амото снайпера. :evil:
Last edited by Xellos on Tue Jun 18, 2019 6:01 pm, edited 2 times in total.
Profanar la tumba, al ritmo de la rumba!

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3287
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Destiny

Post by трубадур » Tue Jun 18, 2019 5:50 pm

Не бе душа (тва за рол), а и казах, че зарад пвп-то има смисъл да намалят патроните, но не и за пве-то. Дразнещото при липсващото амо е чакането като набараш ново яко оръжие, трепеш там докато падне първата зелена кутийка и чак тогава има фън. И понякога минават 2 до 3 битки преди да можеш да заредиш. Просто не падат първите 3 патрона, че да поведат хорото. И ако менкаш много патлаци тва нерви. Иначе аз ше го зема форсейкъна, че и новото. Просто по-добра пуцалка от дестини в пве е само килинг флор 2. Което е още една лайф сървиз кретения, но е дваасе кинта от воле, но обаче има тъпотии зад пей уол. Дестини наистина няма такива глупости, но рандъм шитните, плюс крафтинг материалите, плюс фактът, че шейдърите не мацват всичко облечено са си гъзна история. Но гледам че бавно оправят мизериите, снесени им от активижън.

От друга страна лафът, че ние от детската площадка толкова виждаме от играта е арен и поне докато нящото не дойде у стийм или не падне на неква безбожна намалена цена ще си седя при дечурлигата и шсе пенява за неща, дето сигурно форсейкънци отдавна не ги ебът.

пп. бтв, етс, гг, втф и т.н. Така де, рол, ти на кво го гърмиш тва иначе? Предполагам конзола - имаш ли мераци да идваш при мастър расата, га свободното скачане от платформа на платформа стане реалност за могъщ форумен щурм от... сигурно 3ма човека. Или те направо ше направят крос платформинга реалност, че не им четох много внимателно излиянията, ама и тва споменаха.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28554
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Destiny

Post by Roland » Tue Jun 18, 2019 6:11 pm

PS4, which IS the master race. Но да, определено можем да направим някакво парти.

Иначе аз не знам на хората колко им пука за светостроене, но Дестини има една от най-феноменалните вселени, които съм срещал въобще. Само митологията за произхода на Орикс или историята за създаването на the Awoken биха били страхотни като книги, а това е неква мъничка част от цялото. Аз съм яко по lore-a и гримоарът ми е на макс почти. Ако човек не го мързи да чете, тая игра има повече сюжет от Колелото на времето :mrgreen:

И бтв Година 2 има един куп циклични ивенти, които добавят lore и activities. Примерно Спящият Град (най-великата зона в историята на тоя франчайз, представете си Лотлориен в астероидния пояс) има Taken проклятие, което е на цикъл от три седмици, като всяка седмица се случват различни неща, а в третата се отваря цял дънджън в the Ascended Realm (мястото, където живеят боговете на Hive).

Check this out. Това е lore канал с маса обяснения и драматизации и го препоръчвам горещо, с тежкия кавиът, че пичът е 22-годишен ентусиаст и на моменти се увлича твърде много в драмата. На мен ми е умилително, но други може да ги дразни. Вижте назад и си харесахте теми:

https://www.youtube.com/user/ReachForgeNetwork



Бтв истинският танк в тая игра е Уорлокът...
And you can't dance with a devil on your back...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests