Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Какво е PC и конзола през 2013?
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Какво ... нямаше в дум 1,2,3 , нямаше в serious sam First/Second Encounter, намаше във Farcry и Painkiller, не си спомням да е имало и в NOLF ...AlDim wrote:The Dragon wrote:Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Аз вместо да си говоря с Драгъна (който последно време се е развихрил с големите размишления) смятам да отида да се блъскам в невидими стени, цъкайки Red Dead Redemption на сегашното поколение конзоли. Да си призная бих предпочел да играя Doom 1, защото там невидими стени няма, но с нищожните 512MB RAM просто няма как да го подкарам...
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Ми като игра колкото и да е тъжно Doom 1 не се различаваше от Gears Of War - движиш се в две измерения, в третото когато дизайнерите ти позволят. Това да нямаш нормален а контекстен джъмп в игра си е чисто модерна измишльотина ... а отворените игри са построени принципно на различен принцип от шутърите където цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш. И затова използваш невидими стени и подобни трикове.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Във връзка с това което каза Драгъна, едно интересно клипче - http://www.youtube.com/watch?v=0Q6UQ2QlRH0
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Т.е. опитваш се да оправдаеш морално остарялото програмиране на въпросните с твърдението, че нивата "трябва" да се лоудват наведнъж?The Dragon wrote:цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш
Да не говорим, че всичките примери, които даде по-горе си вървяха перфектно на машини с 128MB RAM барабар с Уиндоуса. Куцият линеен левъл дизайн няма абсолютно нищо общо с ограничения на хардуера и цялата ти теза е надупчена като швейцарско сирене.
Да не говорим, че в Serious Sam примерно ако тръгнеш да припкаш към хоризонта, играта просто си те убиваше вместо да те занимава с невидими стени. Разлика няма.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
В повечето имаше невидими стени, не се излагайте с фалшиви спомени за доброто старо време.
И стига с тези стереотипи как всичко е Call of Duty (която съвсем умишлено е с такъв дизайн и още помня как всички го хвалеха 2003 година за изчистения и филмов геймплей - тогава неща като секрети се отричаха като морално остарели артефакти от аркадното минало на шутърите).
Един модерен Far Cry 3 е пример за това как си има всички неща от които се оплакват критиците на "новото време" - абсолютно отворен свят, секрети, развитие на персонаж, платформинг и т.н.
И стига с тези стереотипи как всичко е Call of Duty (която съвсем умишлено е с такъв дизайн и още помня как всички го хвалеха 2003 година за изчистения и филмов геймплей - тогава неща като секрети се отричаха като морално остарели артефакти от аркадното минало на шутърите).
Един модерен Far Cry 3 е пример за това как си има всички неща от които се оплакват критиците на "новото време" - абсолютно отворен свят, секрети, развитие на персонаж, платформинг и т.н.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests