Какво е PC и конзола през 2013?

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sun Nov 17, 2013 11:43 am

AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Nov 17, 2013 12:37 pm

Аз пък си спомням за много, даже си спомням ревютата в GW.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Sun Nov 17, 2013 8:57 pm

The Dragon wrote:
AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
:shock: :shock: :shock:

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sun Nov 17, 2013 9:33 pm

AlDim wrote:
The Dragon wrote:
AlDim wrote:Невидимите стени нямат абсолютно нищо общо с хардуерни ограничения на системите от край време, както показват безбройните open world заглавия...
Не е точно така .... преди сегашното поколение конзоли не си спомням да е имало примерно FPS със невидими стени на Pc-то.
:shock: :shock: :shock:
Какво ... нямаше в дум 1,2,3 , нямаше в serious sam First/Second Encounter, намаше във Farcry и Painkiller, не си спомням да е имало и в NOLF ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Nov 17, 2013 11:09 pm

Само тези ли си играл :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Nov 18, 2013 11:03 am

Аз вместо да си говоря с Драгъна (който последно време се е развихрил с големите размишления) смятам да отида да се блъскам в невидими стени, цъкайки Red Dead Redemption на сегашното поколение конзоли. Да си призная бих предпочел да играя Doom 1, защото там невидими стени няма, но с нищожните 512MB RAM просто няма как да го подкарам... :cry:

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon Nov 18, 2013 11:26 am

Ми като игра колкото и да е тъжно Doom 1 не се различаваше от Gears Of War - движиш се в две измерения, в третото когато дизайнерите ти позволят. Това да нямаш нормален а контекстен джъмп в игра си е чисто модерна измишльотина ... а отворените игри са построени принципно на различен принцип от шутърите където цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш. И затова използваш невидими стени и подобни трикове.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Post by Claymore » Mon Nov 18, 2013 11:37 am

Във връзка с това което каза Драгъна, едно интересно клипче - http://www.youtube.com/watch?v=0Q6UQ2QlRH0
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Nov 18, 2013 12:14 pm

The Dragon wrote:цялото ниво трявба да го сместиш в рам-та и не можеш да стриймваш
Т.е. опитваш се да оправдаеш морално остарялото програмиране на въпросните с твърдението, че нивата "трябва" да се лоудват наведнъж?

Да не говорим, че всичките примери, които даде по-горе си вървяха перфектно на машини с 128MB RAM барабар с Уиндоуса. Куцият линеен левъл дизайн няма абсолютно нищо общо с ограничения на хардуера и цялата ти теза е надупчена като швейцарско сирене.

Да не говорим, че в Serious Sam примерно ако тръгнеш да припкаш към хоризонта, играта просто си те убиваше вместо да те занимава с невидими стени. Разлика няма.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Nov 18, 2013 6:43 pm

В повечето имаше невидими стени, не се излагайте с фалшиви спомени за доброто старо време.

И стига с тези стереотипи как всичко е Call of Duty (която съвсем умишлено е с такъв дизайн и още помня как всички го хвалеха 2003 година за изчистения и филмов геймплей - тогава неща като секрети се отричаха като морално остарели артефакти от аркадното минало на шутърите).

Един модерен Far Cry 3 е пример за това как си има всички неща от които се оплакват критиците на "новото време" - абсолютно отворен свят, секрети, развитие на персонаж, платформинг и т.н.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests