Page 11 of 11

Re: The kickstarter topic

Posted: Fri Dec 11, 2015 6:09 am
by AlDim
Kickstarter е най-хубавото нещо, което се е случвало на гейминга от много, много време. До този извод стигнах след няколко години цъкане на заглавия, правени по този начин:
- Shadowrun е прекрасна тактическа игра с приятна история и зарибяващ геймплей
- Broken Age е много готин и красив куест (макар и с леко посредствена втора част)
- Pillars of Eternity е абсолютно гениално творение на Obsidian, което не само ми напомни колко е страхотна концепцията на Baldur's Gate, ами и смятам, че задмина оригинала
- Wasteland 2 показа на Bethesda как се прави постапокалиптична игра с невероятен свят и има тактически геймплей, който радва повече и от старите Fallout-и.

Нямам търпение да видя какво ще излезе от другите игри, които още не са готови.

Re: The kickstarter topic

Posted: Fri Dec 11, 2015 6:34 pm
by armageddon
Тим и компания не показаха ли, че точно неограничени финанси им е противопоказно?

Re: The kickstarter topic

Posted: Sat Dec 12, 2015 10:05 pm
by Martix
Не, Тим и компания заслужават всеки цент, който се изсипе по тяхна посока. Broken Age е страхотна игра, и хейтът по неин адрес е поредния пример за интернет праведност, която задушава нормалните хора.

Ако Тим и компания наистина са злодеите в някаква ситуация, то това ще е Space Base 9, но там проблема е early access, а не kickstarter.

Kickstarter е най-полезното изобретение след колелото. Всеки, който очаква kickstarter timing-ите да се спазват, и после реве, че тва и онова било забавено някви мижави години, не знае за какво говори и трябва да си пооправи малко bs радара.

Early Access e дявола, който изкушава праведните и принуждава дори финансово състоятелни разработчици да си изоставят игрите, заради inherently алогичния си бизнес модел, при който получаваш (и съответно харчиш) голяма част от парите за продукт, който още не е готов, и съответно нямаш incentive да го довършиш.

Re: The kickstarter topic

Posted: Mon Dec 21, 2015 6:57 pm
by Yan
Кат никога да съм съгласен с Ctrl Alt Del
Spoiler: show
Image

Re: The kickstarter topic

Posted: Tue Dec 22, 2015 12:06 am
by Вашта леля
На горната анкета и липсва отговор "Да, но само за проектите на разработчици, които познавам". :mrgreen: С това се изчерва моето финансиране на игри в КС - давам кинти само за приятели, дори да не възнамерявам да играя игрите им.

Re: The kickstarter topic

Posted: Sat Jan 16, 2016 1:20 pm
by Martix
Пфф, последните 2 кикстартъра, които баквам не ми приемат картата и се налага ръчно да верифайвам данните след което всичко сработва.
procredit-ците да не са сложили някаква защита срещу автоматично теглене :<

Както и да е, Psychonauts се кикстартна, но със зор и без дори да помиришем stretch goal-ове, което трябва да зарадва всички критикари. Сега вече Тим ще е принуден да работи с малък scope и няма да се отвлича с простотии, които да забавят играта още 2 години.
Е, най-вероятно накрая ще получим 3rd person версия на Costume Quest, но квот такова. Will play either way. Tim продължава да е един от малкото notable writer-и в индустрията(другия май е Ragnar а трети не се сещам поименно :D ) и всичко което произведе си заслужава на 100%.

Re: The kickstarter topic

Posted: Fri Feb 12, 2016 12:21 pm
by Martix
Бордова Игра alert:

https://www.kickstarter.com/projects/sirlin/codex-2/

David Sirlin пусна kickstarter за новата си игра - CODEX - игра, вдъхновена от реалновремевите стратегии на Близард. Разработвал я е над 10 години и е, както обикновено става с игрите на Srilin, перфектно балансирана, подходяща за милиони преигравания, и решаваща много от наследените проблеми на жанра, защото когато Sirlin design-ва, той design-ва hard.
Играта е вече готова, и както повечето kickstarter-и за бордови игри, кикстартъра е за pre-order (и за да получите всички експанжъни наведнъж, вместо да си ги поръчвате един по един в следващите 2 години).

За играта:
Брой играчи: има 1v1, 2v2 и free for all за 2 до 5 играча(thanks god).

Жанр: Декбилдър - избирате си нови технологии, чудовища и магии от кодекса, те отиват в discard pile-а, като си изциклите draw pile-а, discard pile-а ви става новия draw pile (т.е като си купиш мега гига хидра не можеш да я играеш веднага)

Битки: card game style - самите карти приличат на такива от Magic the Gathering - страхотен арт, flavor text, понякога и до няколко специални умения.
Самия геймплей на масата е като Heartstone (atacker-а решава какво да атакува, и има persistent damage, който не се лекува магически след хода) с три съществени разлики:
1. Имаш дефанзивна линия на която си слагаш по желание единиците. Тази линия действа като taunt (т.е full aggro face декове не могат да прокопсат, защото са длъжни да ти атакуват първо защитниците, освен ако нямат stealth или накаква подобна хитринка). Освен това тази линия има 5 слота с различни бонуси, които получаваш, когато ти атакуват войник, стациониран на съответния слот. Това действа като comeback механика - нямаш card draw? - слагаш дефендър на слота technician и ако ти убият сътветната единица тегриш карта, противника те притиска с агро от множество малки единички? - слагаш дефендър на слота squad leader, единицата ти получава 1 armor и taunt (противникът е длъжен да атакува първо нея, преди да може да атакува останвалите defender-и на други слотове).

2. Имаш база, която развиваш, за да може да играеш по-силните чудовища. В тази база може да строиш и разни ъпгрейди, например такъв, който ти позволява да виждаш невидими, такъв, който ти позволява да играеш силните единици на втори spec и т.н.

3. Имаш герои, които ти трябват за да кастваш магии и които трябва да lvl-ваш, за да станат по-силни в битка и да могат да кастват по-силните ти магии.

Това създава интересна динамика при която дори да водиш в играта и да минеш лесно през defense линията, трябва правилно да прецениш дали да face-ваш главната сграда (на 20 кръв е и като я разрушиш играча е елиминиран), дали да разрушаваш tech сгради(и да принудиш противникът да играе слаби единици) или да убиеш героя (и да отрежеш достъпа му до магии, а магиите в тази игра са доста силни).

Metagame - цветове и декове(specs).
Дековете в играта (наречени specs) се състоят от герой и уникални за него tech единици и магии.
Когато играеш си сглобяваш тестето от 1 начално тесте(което се състои от basic единици и магии и има само цвят) и 3 спека(т.е ще имаш 3 героя и 3 варианта за late game), а по време на игра вече си преценяваш кой spec да развиваш по-усилено и кой да ползваш само за early game например.
Всеки цвят в играта се състои от 3 спека (само неутралния кафяв цвят има 2 спека) като героите от тези 3 спека могат да cast-ват магиите от basic тестето на цвета за нормалната им цена, герои от други цветове също могат за кастват basic магиите на този цвят, но за повече злато. spec магиите обаче са уникални за героя си. Само blood героя може да каства blood магии.

Пример за сетъп:
Anarchy / Blood / Growth с червено стартово тесте.
Избирам червеното тесте, защото имам 2 червени героя и е по-малко вероятно да се наложи да плащам extra gold за магии.
Anarchy е disruptor-ски дек, който отслабва противника и му реже от Income-а.
Blood е enrage/face дек, който обаче няма достатъчно draw и икономика, за да поддържа офанзивата.
Growth е дефанзивен дек с high health чудовища и доста Income boost и card draw. Има и stat buff-ове за blood картите ми.

Комбинациите в играта са мноооого. Ако имаме късмет със stretch goal-овете, играта ще шипне със 7 цвята и 20 спека. Дори да нямаме, минимума, който вече е осигурен е 5 цвята и 14 спека(т.е ако кикстартъра приключи веднага, няма да може да се играе с 5 играча, защото трябват по 3 спека на играч).

Ето и списък с кратки статийки, в които Sirlin си рекламира спековете - заслужават си четенето :)
http://www.sirlin.net/codex

За финал, малко картинки:
Всички цветове и спекове
Spoiler: show
Image
Карти:
Spoiler: show
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: The kickstarter topic

Posted: Mon May 16, 2016 12:38 pm
by Claymore
Ще има кикстартър за съвременния римейк на System Shock https://www.rockpapershotgun.com/2016/0 ... emastered/
Ако Early Bird tier-ът е около 15-20 долара, с кеф ще дам. Не виждам причина и да не съберат пари, ако не искат астрономическа сума.