Kingdoms of Amalur: Reckoning
Moderator: AlDim
Ябааа! Колко монументално яка и пристрастяваща е Kingdoms of Amalur... Пиратнах я, но ще си я купя задължително!
Откъм геймплей отвява всички ролеви игри излизали последните 10 години, поне според мен! Поклон за тая игра! В BioWare сигурно ще има самоубийства, като създателите на Dragon Age 2 разцъкат това божествено парченце гейминг. ЕТО ТАКА СЕ ПРАВИ, DAMN IT!
Откъм геймплей отвява всички ролеви игри излизали последните 10 години, поне според мен! Поклон за тая игра! В BioWare сигурно ще има самоубийства, като създателите на Dragon Age 2 разцъкат това божествено парченце гейминг. ЕТО ТАКА СЕ ПРАВИ, DAMN IT!
Last edited by Amikae on Tue Feb 07, 2012 1:50 am, edited 1 time in total.
Re - KoA Нямам никакъв проблем и несъгласия нито с Обливиън нито с Кратос, но Салваторе ми е малко встрани. Ще изчакам да поевтинее и да събера информация, коя е платформата, която има най-малко проблеми.
А дотогава - силно JRPG - memory lane. Започнах отново Lost Odyssey, пуснах си The Last Remnant, някъде там ме чакат и други Square, Square-Enix и Mystwalker заглавия.
А дотогава - силно JRPG - memory lane. Започнах отново Lost Odyssey, пуснах си The Last Remnant, някъде там ме чакат и други Square, Square-Enix и Mystwalker заглавия.
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
Не е hack'n'slash, играе се сходно на WoW. Много е полирано и уменията са страхотни. Битките са разчупени, могат да се изиграват по много различни начини. Пример - аз съм чист маг, НО мога да го развия да се бие със Стаф/Скиптър/Чакрам, или мога да го развия на чист кастър. Според това колко точки си вкарал в съответните дървета, ти позволява да отключваш и да си избираш Destinies, които са честно казано най-елегантния начин, който съм виждал в RPG, за развитие на персонажи. Например, като вдигаш магическите таланти и стигнеш до второто Destiny героя ти вече не скача на ляво на дясно, като dodge-ваш, а получава блинк, който е много по-бърз. На 4-тото Destiny този Blink става на Ice Blink, който прави дмг и дисбалансира противниците, като блинкваш през тях/в тях и т.н. Или пък, ако го развиваш маг/роуг, съдбите са за shadowcaster, там ти дават съвсем други статсове + poison blink. Всяка финална съдба дава и по още някакво уникално умение или пасив. Например Archmage - Echoes of Fate - Chance to Spawn Fate Echo Ally per Kill .Damnation wrote:hack'n'slash ли е или е малко по-хардкор ? Изглежда ми доста добре на клиповете и скрийншототе графично, ама в момента нямам никакво време да я пробвам.
Доста е удобно да си вдигне Откривателските скилове човек от рано, маса скрити съкровища има, пък парици си трябват остро в началото.
Иначе с рогето до сега са малко удобните случаи да се промъкна, повечето мобове са в група и в ограничен терен. Половината време пердаша с магия, ще хвана да тествам чист сорсърър.
Малко ме дразни бутането в терена, обикалянето и кат те фанат в комбо група от враговете. Тегавко е само на определени места да се скача от по-високо по терена, както съм свикнал да се пести път ама се свиква. Игрицата рулира. Поне можеш докато спринтираш да фармиш билките в движение Ама да супер УОУ атмосфера и изобщо...
Иначе с рогето до сега са малко удобните случаи да се промъкна, повечето мобове са в група и в ограничен терен. Половината време пердаша с магия, ще хвана да тествам чист сорсърър.
Малко ме дразни бутането в терена, обикалянето и кат те фанат в комбо група от враговете. Тегавко е само на определени места да се скача от по-високо по терена, както съм свикнал да се пести път ама се свиква. Игрицата рулира. Поне можеш докато спринтираш да фармиш билките в движение Ама да супер УОУ атмосфера и изобщо...
Начи за скиловете да кажа. Lockpicking на 4 е достатъчен да се пикват всички ключалки в играта. Detect Hidden се максва първо и задължително. Много скрити неща има в играта и тоя скил ги показва всичките. Изобщо дърпа се много напред с него. За сега държе Dispelling на 4 също, като Lockpicking, но е малко по-трудоемко да се диспелва, все пак става. И дигам Persuasion. След 22 часа игра не съм и на половината от играта и мисля, че още ми е рано да дигам крафтинг уменията. Към ендгеймът ще респекна.
Също е хубаво къде що има да си тренирате скилове от тренери, защото са перманентни, един вид бонус точки. Има по няколко тренера за всеки скил. Аз едно 5-6 пъти съм респеквал само за да си тренирам уменията. Според мен това ограничение 0-3 е малко недомислено, просто излишна занимавка е да респекваш.
Също е хубаво къде що има да си тренирате скилове от тренери, защото са перманентни, един вид бонус точки. Има по няколко тренера за всеки скил. Аз едно 5-6 пъти съм респеквал само за да си тренирам уменията. Според мен това ограничение 0-3 е малко недомислено, просто излишна занимавка е да респекваш.
Мдаа не е добра идея да преджобваш неуспешно нпс дето те чака да си продължите куеста насред дънджъна при което прави аутосейв като те нападне и си до там иначе рогето прекалено лесно краде като метне димката . Последния бос е леко разочароващ, ама сега са не мисля да преигравам от начало та ще си респектвам рогето и ще обирам стари куести и шрайнове да доразгледам света.
Ееее има някакъв бъгна момент, като гледам из нета разни оплаквания без решение в един куест на крадците - classic misdirection където гада в затвора отказва да говори с мене, само седи и гледа я на ляво я на дясно и до там с веригата куести, а специално се връщах и преигравах заради идиотщината от предния ми пост в същата верига... аргх
Сдобих се и аз с игрицата след 2 часа с демото. Доволен съм, че управлението с геймпад е адски удобно направено. Даже не се замислям за мишка и клавиатура.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 75 guests