STAR WARS: The Old Republic-MMORPG

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Jan 07, 2012 1:27 pm

На коя планета си? Мен всичките ми харесаха много, просто всяка има различна атмосфера. :)

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Sat Jan 07, 2012 5:52 pm

Татуин в момента.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Damnation
Farmer
Posts: 50
Joined: Tue Jan 03, 2012 4:45 pm
Location: Sofia

Post by Damnation » Sun Jan 08, 2012 12:35 am

Amikae wrote: И да не започваме с лафовете колко много хора го играели WoW. Играят го защото нямат вкус и самоуважение.
Айде по-кротко с фенбойския хейт пичага ;) Малко се оля.
Сам признаваш, че не я играеш, обаче това не ти пречи да потролиш... няма думи да опиша колко разумно и зряло е това...

SWTOR тепърва прохожда, времето ще покаже кое-как. Да се правят крайни заключения по-малко от месец след премиерата е меко казано неразумно.
Най-вече защото, ако болшинството от играещите ревнат за LFG, аддони, петове или таурени-джедаи, те ще се появят, най-малкото защото играта не е направена с цел благотворителност, нито в знак на уважение към Спълбърг и компания, а с цел печалба ;)
Ego te provoco

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sun Jan 08, 2012 1:45 am

Няма страшно, аз WoW съм го играл години наред, докато си струваше. А след това и много шансове съм му давал, но от много време насам не е добра игра. И съжалявам, но да си PvE играч в WoW в момента е доста болно. Познавам много хора, за които WoW е неразделна част от живота им. За мен е просто игра, която преди боготворях, сега плюя, защото съм геймър. Същото ще стане и със SWTOR, сега и се кефя, като започнат да угаждат на carebear scrubs ще започна да ги плюя. Стискам палци да не се стига до там, това все пак е BioWare.

Аз вече открих 10-тина датакрона. Не съм очаквал, че ще е толкова интересно. Кубчетата са разположени на всякакви чудати места, като на места доста трябва да се потрудиш за да ги достигнеш. Събрах също и 1 син и 2 жълти шарда. Мисля ми трябва още 1 жълт шард и ще мога да си направя реликва за моя клас. Доста статс дава така, като гледам. Добре ще ми дойде.

Флашпойнтовете също взеха да потръгват. За сега правим с лекота False Emperor и The Boarding Party, а утре ще видим как ще е в Battle of Ilum.

Но има ШИБАНИ бъгове. Особено на The Boarding Party. Бонус боса и последния бос, ако умреш и не ги убиеш от първия път, ковчежетата им с лута не се отварят. Особено болезнено е при последния бос, защото там лута е най-мазнярски. :(

Edit: Следващият голям пач тоя месец ще добавя и нов Flashpoint. Can't wait! :)

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Jan 09, 2012 10:13 pm

The Dragon wrote:Татуин в момента.
А още не си видял наистина хубавите планети:)


Аз съм 43то и мисля тази седмица да чукна 50, ако ми стигне времето. До 40то ниво танкнах всичките възможни инстанции, някои бяха много сполучливи, други не толкова. Ще видим как са по-натам. Поцъках 6-7 мача пвп, единственото, кеото наистина ми харесва в него на този етап е, че 16-18 хиляди опит се правят за 10-15 минути, иначе ме дразни, че джедаите са изключително силни поне на пръв поглед (което ми е досадно въпреки че съм jedi guardian...).

И както горе беше отбелязана доста правилна - ще има всичко, което го има и в УоУ, само е въпрос на време, и dungeon finder, и dual spec и guild finder ако щете. Аз поне така го усещам, casual играчите са тези, които плащат голямата част от месечните такси, не ние.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Jan 09, 2012 10:21 pm

Ако им вярваме на casual играчите, за втори месец няма да си платят, щот играта била много гадна и хард. :lol:

Аз в момента обикалям и търся пак датакронове. Сега на Nar Shaddaa ще намеря още 1 жълт шард и ще си крафтна реликва 50 левел. :D

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon Jan 09, 2012 11:52 pm

@Amikae - има разлика между hard и frustrating. Левълинга е много приятен и заради перманентния пет пейсинга е перфектен. Не съм забелязал някой да се оплаква от него. Но и аз сериозно обмислям месец почивка докато оправят GCD/Чарактър риспонз нещата. В момента героя ти изобщо не е snappy.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jan 10, 2012 1:02 pm

Еми за последното донякъде съм съгласен, за да не навлизам в детаили, за които нямам време - играта някак си е леко тромава спрямо УоУ, наистина контролът можеше да е доста по-responsive...Не знам, може и да съм разглезил покрай конзолните игри последните месеци, а също и двата месец League of Legends, където половин секунда има баси значението....

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jan 10, 2012 2:48 pm

На игране е по-тромава от WoW с една идея(което е много :)), но е очевидно, че има потенциала да бъде на нивото на WoW, ако вкарат ресурс в това, а те казаха, че ще го направят, даже първите фиксове ще са още този месец в големия контент пач. Визуално обаче играта е далеч по-жива и много повече шит се случва на екрана. Особено впечатление ми направи, като показах един FP на един приятел, който е дългогодишен WoW играч, който, освен всичко друго, мрази подобен сетинг(космос, развити технологии и т.н.), та човека само за 2 минути клип реши, че иска да играе играта. Единствената причина да не я е купил все още е, че машината му няма да му позволи да я играе оптимално, затова сега още повече се е назлобил да си взема нова.

Ай канди си е. В началото не бях много развълнуван от визията и Hero engine, но колкото повече я играя, толкова повече ми харесва какво се е получило. Анимациите на героите са просто спот он. Не ми харесва само как тичат извън битка и пропорциите на мъжките тела, с тия дълги крака...

А като става дума за графика, понеже много се разгорещи темата за липсващите High res текстури, Bio стабилно са фейлнали сега на PTR. Явно нямат фикс или просто не искат да ги включат, затова са махнали Medium опцията на текстурите. Сега има само Low-High, тоест Medium е преименувано на High, а High изобщо са го махнали. То и в момента тази опция е просто placeholder, не прави нищо. :x

User avatar
Damnation
Farmer
Posts: 50
Joined: Tue Jan 03, 2012 4:45 pm
Location: Sofia

Post by Damnation » Tue Jan 10, 2012 8:42 pm

Добре де, това е въпрос, всъщност SWTOR не е ли по-скоро KOTOR в който случайно има и други хора, от колкото пълнокръвно MMORPG ?
Това не е опит за заяждане, не е опит да правя сравнения с други заглавия а въпрос към хората които я играят. Понеже това постоянно споменаване че "game end съдържанието" не е важно ме озадачава. В смисъл - като чукнеш ниво 50 или което е там постоянното, има ли какво да се прави, или ти се приисква да почнеш от ниво 1 с друг клас/герой ?
Ego te provoco

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jan 10, 2012 9:12 pm

Damnation wrote:Добре де, това е въпрос, всъщност SWTOR не е ли по-скоро KOTOR в който случайно има и други хора, от колкото пълнокръвно MMORPG ?
Това не е опит за заяждане, не е опит да правя сравнения с други заглавия а въпрос към хората които я играят. Понеже това постоянно споменаване че "game end съдържанието" не е важно ме озадачава. В смисъл - като чукнеш ниво 50 или което е там постоянното, има ли какво да се прави, или ти се приисква да почнеш от ниво 1 с друг клас/герой ?
Отговарям на въпроса ти - да, това е KOTOR в онлайн режим, но може да бъде и пълнокръвно ММО, стига да искаш да го играеш така. Лъжа е, че няма какво да се прави на 50. Всички Flashpoints(Instances) имат Hard mode вариант за 50 левел. Има операции(райдове), има дейли куестове, има PvP(което ще получи доста голям content patch този месец) и съответните итеми за него.

Ето аз например от 1 седмица съм 50 и се занимавам със събиране на материали за крафтене на итеми, ходене по HM FP's, събиране на пари и подготвяне за Операциите, които започваме на 15-ти. Смятам, че след немалка доза труд вече героя ми е готов. Добре облечен е, купени са консумативи, билда е изяснен, с танкването свикнах, остана само да почнем. Eternity Vault Hard Mode is waiting. :) Има 3 трудности между другото - Normal, Hard, Nightmare. Ще разправям впечатления, като започнем.

За другото - приисква ти се да почнеш с друг клас, и то много. Аз вече имам 32 Jedi Guardian и скоро ще си правя Imperial Sniper. 8-те класа имат 8 различни истории, но и не само. За моя огромна изненада, не толкова различната история, колкото различния геймплей е това, което ме привлича към реролване на нови класове. С ръка на сърцето мога да кажа, че харесвам абсолютно всеки един клас в тази игра и вероятно ще си направя 50-ка от всеки един, стига лимита на героите да ми го позволи. И това ми се случва за първи път, откакто играя MMO игри. До сега във всяко ММО съм си харесвал 1-2 класа, в WoW харесвах само Hunters, останалите ми бяха стабилно meh. Не знам как са успяли Bio, но са направили всеки един клас ужасно привлекателен за игра. Даже, като ролвах Jedi Guardian с много мъка го направих, щото ми течаха лигите по всичко от страната на Републиката. Sentinel = Dual Lightsabers, Shadow = Double Lightsaber, Commando = Huge epic commando of doom... Има ли смисъл да изброявам? :)

User avatar
Damnation
Farmer
Posts: 50
Joined: Tue Jan 03, 2012 4:45 pm
Location: Sofia

Post by Damnation » Tue Jan 10, 2012 9:14 pm

ок, fair enough, мерси за подробния отговор :)
Ego te provoco

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 11, 2012 6:50 pm

Ехеее, говната много сериозно са се запътили към вентилатора. Копирам:
Spoiler: show
During the discussion about the high-res texture problems( http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=151787 ), someone discovered that a dll in the retailclient folder appeared to contain instructions to deliberately reduce the quality of textures. Further investigation revealed that the dll in question appeared to relate to a remote rendering system, specified as being for copy protection of 3D models. An honest to god research paper on the subject can be found here: http://graphics.stanford.edu/papers/.../protected.pdf Another thread, on the subject of swtor needing administrator privileges, seems to indicate that the mysterious second swtor.exe process is not the launcher but in fact relates to the remote rendering system. ( http://www.swtor.com/community/showt...=143859&page=3 )

The research paper lists a few methods for accomplishing remote rendering: several of them involve deliberately degrading the display to prevent an accurate reconstruction. All of them require that data be constantly sent from the server in order to display the model: some going so far as to transmit a pre-rendered image to be displayed.

It's entirely possible that the second process is the 'remote renderer', and is being used as a secure transmission and decryption method for the assets from the server. It's also possible that it's doing this using software rendering, due to it being considered more secure. [Edit: At least partially debunked by quote at bottom of this post]

If it is in fact the case that assets have been deliberately withheld from the client, and thus have to be transmitted to the client from the server in some form, it goes a VERY long way to explaining most of the performance problems SWTOR has been having.

Delayed animations? It's having to send what you're doing to the server, and then wait for the server/the second process to render it and send it to the client.

Queues? They're apparently tying up a fair portion of their server resources and bandwidth doing the client's job server side.

Disabled High Res Textures? The higher quality images would result in a tremendous increase in the memory load and bandwidth usage of the server, if anything is actually being rendered by the server; the bandwidth being due to the final rendered output being higher quality. They could also just be too much for the remote renderer server to handle, and had to be disabled to prevent performance degradation.

Performance drop in areas with a lot of characters? The DLL Referenced in the textures thread appears, from what I can tell, to be specifically related to character models in particular, so it's logical that the performance hit from it would be worst when there are many characters on screen.

It makes so much sense, and potentially ties together a large number of the problems people have been reporting.

And for what? Copy protecting the models? Seriously?

Deliberately crippling the performance and appearance of the game for legitimate, paying customers in order to keep someone from being able to rebuild your 3D models? It has to be one of the most absurd things I've ever heard.

And yet, I can't figure out why, when I'm on the republic fleet and have a large number of characters on screen at once, it causes a system with 8GB of RAM to act like it's paging.

This needs some serious, detailed, answers as to what exactly this 'remoterender' actually does, and what benefit it provides to us as customers. At the moment it sounds like it may be substantially degrading our experience and providing no benefits to us in return.

Edited for clarity:

Addition:

One thing I've noted, is that the size of the beta client dropped by a tremendous amount, in excess of 10GB I believe it was, between the first and second beta weekends I participated in. At about this same time, the NDA was lifted. Things I've heard also seem to suggest it might've been about then when the high resolution textures were disabled.

This could suggest that the remote renderer was added at this time, a large portion of the assets were removed to the server, and the high res textures were disabled to aid the performance of the remote renderer. This would explain why people could run high quality textures no problem in beta, but have bioware disable them anyway.

Addition2:

Quote:
Originally Posted by myrmexaw
go download netlimiter 3 and watch the second process ... it never access internet even during loading time so the only remote processing possible would be on 127.0.0.1 and that would be juts dumb... the amount of data able to pass trough the botttleneck that this create versus cpu--> gpu is astonishingly immense.

The game loading zone are eating twice as much bandwidth than even 8v8 pvp (i would check ilum but dead server is dead).


It's really odd during loading zone it stays at low download ( 5k/sec) then at the infamous30% mark ( where the small icon on the bottom right restart turning) it jump to 55k/sec for the reminder of the loading bar. This does seem to indicate transfer of texture in betwen the server and the client as there is absolutely nothing that require a 50k/sec bandwidth gameplay wise... Unless they reload the whole client database at EVERY loading zone... and even then.
This seems to suggest that the second process isn't in contact with Bioware, but the main process has a huge spike in bandwidth usage at the infamous hitch during loading.
Много стабилен скандал назрява. Ще се гледа як сеир скоро. Само ЕА могат да бъдат такива простаци! :lol:

User avatar
Nameless_onee
Scholar
Posts: 133
Joined: Fri Oct 14, 2011 6:18 pm

Post by Nameless_onee » Wed Jan 11, 2012 7:36 pm

Енджина на SWOTR е закупен, така че се очакваше да има проблеми там след като от BIOWERE нямат нито необходимият опит, нито знанията да боравят достатъчно кадърно с него. Тоест от тук ще произтичат доста проблеми, които ако бъдат оправени ще отнемат дълго време и много усилия от страна на студиото.

В случая ЕА нямат друга вино освен може би ако са ръшнали играта преди всичко да е ОК. Но то това е факт при 99% от ММО-тата, така че няма какво да ги обвиняваме
Фанатизма е другата страна на ограничението

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 11, 2012 8:42 pm

Ммм, напротив, аз не виждам логика BioWare сами да искат да има вградена в енджина защита, която хем го прецаква визуално, хем го прецаква, като перформанс. Абсурд. При положение, че това лайно го е нямало в бетата и играта е изглеждала кажи речи 2х по-добре, а сега го има, някой горе го е решил това.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 73 guests