League of Legends

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

League of Legends

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 6:05 pm

Image

Таа, някой от форума да играе? Играта става все по на мода, а тук не съм я чувал.
Аз си я играя в NA сървъра още от бетата.
Малко бедно за тема, ама нямам време сега да пусна повече инфо.
Става дума за Stand-alone AoS, при това напълно безплатна.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 6:22 pm

Аз поиграх малко но концепцията - плащаш за отключване на възможности или имаш много свободно време и желаеш да го загубиш циклейки , не ми допадна.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 10:23 pm

Е, тя играта си е времегубка. Нали е онлайн. Ако не искаш да циклиш не играй multiplayer :lol:
А на Riot шапка им свалям за гениалния бизнес модел. С тези платени скинчета, дето не влияят по никакъв начин на геймплея, но са толкова яки. В това отношение Heroes Of Newerth много жестоко се излъгаха и скорошната промяна на модела им го доказва. Вече обаче е много късно. Riot яхнаха влака. Valve доста ще трябва да се озорят за да ги догонят(подсказка - няма да успеят). Наскоро пробвах и затворената бета на RotT на Aeria, но блъравия грозен дървен интерфейс ме отказаха. Евентуално ако го оправят ще видим има ли хляб в аниме-дота идеята.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 10:27 pm

Цикъл =/= мултиплеър но точно заради такива разсъждения избягвам игри като LOL.

Някъде бяхме сметнали че за да отключиш всичко ти трябват 600 долара докато при HON 30-тина долара беше цената .

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20291
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Sun Aug 14, 2011 10:49 pm

Не успя да ме зариби, поцъках малко и я забравих :)
:ninja:

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Sun Aug 14, 2011 11:09 pm

Цената е доста повече от 600 долара със сигурност. Най-малкото през 2-3 седмици пускат нов герой и скинове.
Аз пък сметнах, че по нашенски тарифи един скин излиза към 20 лева. Всеки герой има минимум 2 скина(повечето имат по повече).
Но кой би плащал пари за герои и руни. Ако не те кефи геймплея не играй въобще. Ако те кефи не тежи да играеш.

А цикълът е нищо повече от повторение. Multi player няма да е цикльорски ако всяка игра е коренно различна. Като например в... я по добре ти дай пример. :lol:
Аз лично предпочитам този модел с откключване на героите. Ако всички бяха отключени едва ли щеше да има какво да ме задържа. И сега играя почти само в ladder-а, не мога да приема концепцията за играене заради самото играене.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2011 11:27 pm

Примера е че вместо да имаш стимул да пробваш различни неща за разнообразие изпадаш в рутина с нещо доказано което ти е омръзнало но ефективно.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 12:01 am

Не, не е това примера. Пример е Warcraft III, в която заради едитора всяка игра може да е от съвсем различен жанр. Такова разнообразие в мулти не е имало от тогава и не знам кога пак ще има.
изпадаш в рутина с нещо доказано което ти е омръзнало но ефективно.
Дали ще играеш със един и същи герой или стил на игра си е твоя работа. Аз си играя с различни, пробвам нови и като ми харесат си ги купувам, без да съм дал един лев.
Какъв е тоя стимул дето го търсиш. В смисъл на ачийвмънти ли или какво?
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2011 12:51 am

не си е твоя работа защото ако са ти заключени или с ограничени умения нямаш кой знае какъв избор.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon Aug 15, 2011 1:59 am

Ммм ... Близард определено трябва да ги потормозят на тема авторски права за вида на сайта и за вида на лаунчъра :)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 10:22 am

RRSunknown wrote:не си е твоя работа защото ако са ти заключени или с ограничени умения нямаш кой знае какъв избор.
Те всяка седмица въртят безплатните герои, но само това. А такова нещо като ограничени умения няма.

Тоест си против цялата концепция за unlockable content.
пп. Предполагам не играеш и игри с DLC-та, защото при тях си отключваш additional content с пари.

Ммм ... Близард определено трябва да ги потормозят на тема авторски права за вида на сайта и за вида на лаунчъра
:D Да им направят безплатна реклама, как пък не. :lol:
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Stoly
Adept
Posts: 236
Joined: Sat Dec 08, 2007 9:32 pm

Post by Stoly » Mon Aug 15, 2011 2:32 pm

RRSunknown, имеш известно право за рутината, но това е само ако играеш с единствена цел победа. Ако не, винаги можешд а разнообразяваш откъм героичета и предметчета, както и стил на игра btw.

Иначе аз лично никак не харесвам ЛОЛа, знам че е най- играната игра в момента, но достойнствата и са почти никакви. Графиката е грозна и твърде ярка, след два часа игра се чустваш все едно си бил на хипи парад. Освен това голямото отклоняване от стандартния начин на игра на Дота( и съответно на Хон) поне за мен е голям минус. Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto, ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма. Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите, факторът harass се губи почти напълно. Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.

Балансът е минимален, допълнителните умения са може би най- лошото от цялата игра, просто е противно всеки да си има хийл и пренасяне. Героите са добри и танк като функция е много добре направено, хона пропада стабилно в това отношение, където двата танка, които наистина се играят като такива и чийто умения са подходящи са Morraxus & Legioner. Buff при убиване на животинки и на боса е добра идея, но отново се отклонява много от стила на Дота.
Развитието на профила(рунички, талантчета, ала-бала) не отива никак на такъв стил игра, където всяка игра е сама за себе си.

Dev- in the dark пз
Image

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2011 2:37 pm

Откъде ти хрумна че е най-играната игра в момента ?

User avatar
Stoly
Adept
Posts: 236
Joined: Sat Dec 08, 2007 9:32 pm

Post by Stoly » Mon Aug 15, 2011 2:43 pm

RRSunknown wrote:Откъде ти хрумна че е най-играната игра в момента ?
Гледах някъде, с около 9,7м , Уоу с около 9,5
Image

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1939
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Post by Martix » Mon Aug 15, 2011 6:06 pm

Гледах някъде, с около 9,7м , Уоу с около 9,5
Това май е маалко пресилено. Чак WoW едва ли минава, но като нищо може да е в топ 5. Ето официалната статистика, постната на 26 юли.
http://na.leagueoflegends.com/news/youv ... ssive-game

- 15 millions registered players
- ~1,4 million daily players
- 500.000+ people IN A GAME at the same time = usual "peak" (emphasized because confirmed later, not "in the client", but in an actual game)
Графиката е грозна и твърде ярка
На мен не ми е прекалено ярка, а и има brightness, нали знаеш. Че е грозна, грозна е.
Като гледам обаче всички други от жанра имат същата war3 like шарена графика(само Demigod се пробва да вдигне летвата, ама там на други инстанции fail-наха)
Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto
то в Lol целта е същата. Най-малкото отбори, които си наяждат керито бият отбори, в които поддръжки и танкове ловят убийствата.
ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма
На линиите се играе най-общо до събаряне на 1ва кула, както и в дота. Масови битки как реши, че няма не ми е ясно.
Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите
съгласен съм тук
факторът harass се губи почти напълно
на мен не ми се губи. heal-овете и регенерациите в никакъв случай не компенсират harass, стига да не се опитваш да харасваш лекуващ се танк, Алистър например.
Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.
съгласен, тъпо е, че няма deny. Така се намалява пропастта между добрите и средните играчи.
Балансът е минимален,
Много добре си е баланса. Особено при толкова много герои. По-добър е от този в дота поне(все пак от 2 години не играя дота, може да са го оправили)
С останалото съм съгласен. Само, че отклоненията от дота не ги смятам за никакъв минус. ДотА не е някакъв еталон за AoS, нито е най-доброто, което този жанр може да предложи. Станала е толкова популярна, защото е една от първите с custom магии и просто тя е прихванала. А и те едниголеми отклонения от ДотА, които не харесваш. Разбирам да се играеше от 3 отбора, или пък да можеше да си сменяш героя в игра.
There are no rules! I'm gonna get you!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests