Dragon Age 2
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Ми нивата са малки. Града е празен т.е няма нищо в него извън куестовете. Дори няма с кой да си кажеш две приказки, освен ако нямаш куест ъбджектив да си лафиш с него. Което всъщност е плюс, щото диалога е писан от второкласници. А кютека е забавен, поне в първия половин час, но вече почна да ми писва от циркаджийността му. Но пък изглежда като не лош сити адвенчър соу фар.
Още в първия час, играта е много класи над 1-цата. Битките са интензивни(на Hard), уменията се чувстват(и са) полезни, движенията на персонажите в битка са мега задоволителни сравнени с чистата скучнотия на 1-цата. Клоновете за развитие са направени много елегантно и изчистено от излишни безползени шитни. Диалог системата на МЕ е с класи над старата.
Графично играта впечатлява много, но се опасявам, че малко хора в България ще могат да я играят така, както е създадена да бъде играна. Реално DX9 е крайно орязан в това заглавие и при него играта изглежда ужасно. За да видите истинския и блясък е нужна стабилна машина, със стабилна DX11 карта(аз съм с 1х5870). Инсталира се допълнителен 1GB HiRes Texture Pack, който може да се активира само под DX11. Изобщо Very High Graphics Settings може да се пусне само на DX11 карта. Разликата между DX9/11 е колосална!
Flemeth искам да я чукам.
Графично играта впечатлява много, но се опасявам, че малко хора в България ще могат да я играят така, както е създадена да бъде играна. Реално DX9 е крайно орязан в това заглавие и при него играта изглежда ужасно. За да видите истинския и блясък е нужна стабилна машина, със стабилна DX11 карта(аз съм с 1х5870). Инсталира се допълнителен 1GB HiRes Texture Pack, който може да се активира само под DX11. Изобщо Very High Graphics Settings може да се пусне само на DX11 карта. Разликата между DX9/11 е колосална!
Flemeth искам да я чукам.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
DX11 картите са на пазара от 1 тон време. И аз се радвам, че вече игрите почват да се правят предимно за DX11, вместо да се хвърлят излишни усилия в това да се оптимизира и шайни DX9 версия на играта. Ето и Battlefield 3 тръгва по този път, и изглежда уникално.RRSunknown wrote:Сигурен ли си че играта е създадена умишлено така че 1% от закупилите я да могат да се възползват
Аз по-скоро го виждам като бонус още повече странното решение да пуснат Hi-res текстурите отделно а не като част от базовата игра.
Иначе HighRes пака изобщо не е задължителен и прави играта по-тежка, но си заслужава тотално.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ако трябва да съм честен повече прилича на FF XIII отколкото на DA:O в линейно отношение. В смисъл, идва едно време в което имаш 10-на куеста за правене, но реално 3 района в които трябва да се направят и кво? Влизаш в райончето, което като размер е 1:1 със коридорчетата от фф, "отбиваш се 2 крачки по наляво от "пътечката", правиш куеста и продължаваш малко по надолу към следващия.
Тук реално експлорейшън няма щот всичко е на зонички, стигаш до края на една, даваш лийв и те вади на картата с другите зони, избираш една и хоп директно в нея, няма кръстопъти няма разклонения - нищо.
Тук реално експлорейшън няма щот всичко е на зонички, стигаш до края на една, даваш лийв и те вади на картата с другите зони, избираш една и хоп директно в нея, няма кръстопъти няма разклонения - нищо.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз нищо не помпя на PC. Просто му задавам да атакува и той сам си блъска на Auto Attack, аз само ползвам уменията. Иначе всичко готино от 1-цата пак си е на мястото. Има си ги тактиките, има си я паузата, която аз ползвам нон стоп на Hard, щото иначе просто ми наритват задника. Битките определено са много динамични. Усеща се още в самото начало, а още нямаме почти никакви умения. Освен това тук уменията си имат значителен Cooldown, както и лесно можеш да бъдеш Stamina/Mana starved, ако не прецениш добре ситуацията и не я изиграеш правилно. Това предразполага за много по-внимателно и селективно ползване на скилове/магии, защото бързо можеш да се окажеш в ситуация, в която танка ти умира, а ти нямаш буквално нищо, което да направиш по въпроса.
Изобщо DA1 изглежда крайно несериозно поставена до 2-ката. Особено в геймплейно отношение. А това чувство за линейност, което го има в FF13, изобщо не присъства тук. Линейна е, но не много по-линейна от 1-цата. И 1-цата не се слави с кой знае какъв Exploration.
Изобщо DA1 изглежда крайно несериозно поставена до 2-ката. Особено в геймплейно отношение. А това чувство за линейност, което го има в FF13, изобщо не присъства тук. Линейна е, но не много по-линейна от 1-цата. И 1-цата не се слави с кой знае какъв Exploration.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Ми с тея малки нива направо почва да ме тресе клаустрофобия. В DAO още в самите Origins имаше големи разчупени нива, в които има примерно какво да "разгледаш", с кой да си кажеш две приказки и тн. Тука няма такова нещо, докъдо съм стигнал - разните "подземия", мазета и тн са с размер от максимум 5 стаи, през които има точно един път за минаване без вариации. Външните местности са прав коридор. Като допълнителен бонус, в първите няма и 10 часа гледам са почнали да се повтарят.
Различните части на града са крайно безидейни, и както вече отбелязах - празни. Гениална е идеята буквално да няма с кой да размениш две приказки, освен ако съответното NPC няма куест маркер над главата си. Включително партията. Впрочем последната е бая безинтересна, предполагам че може да има още някой персонаж, който ми се губи, което не пречи героите да са хипер безлични дори като за Байовска игра.
Горе долу едно от малкото неща които са хитри направени, са двете карти на Kirkwall, дневна и нощна, с различните куестове в двете части, въпреки че по-скоро е направено за изкуствено увеличаване на броя местности.
Различните части на града са крайно безидейни, и както вече отбелязах - празни. Гениална е идеята буквално да няма с кой да размениш две приказки, освен ако съответното NPC няма куест маркер над главата си. Включително партията. Впрочем последната е бая безинтересна, предполагам че може да има още някой персонаж, който ми се губи, което не пречи героите да са хипер безлични дори като за Байовска игра.
Горе долу едно от малкото неща които са хитри направени, са двете карти на Kirkwall, дневна и нощна, с различните куестове в двете части, въпреки че по-скоро е направено за изкуствено увеличаване на броя местности.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 63 guests