Dragon Age 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Beric
Paragon
Posts: 616
Joined: Wed Jan 21, 2004 6:16 pm
Location: 1st and goal

Post by Beric » Thu Mar 10, 2011 6:21 pm

Има ли спътник кунари, че предния ми липсва :)

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Mar 10, 2011 6:30 pm

Не. Спътниците са Изабела, Авелин, Варик, Андерс, Фенрис и Мерил.
Spoiler: show
И сестрата, но само в първия (и част от посления) "чаптър"
. Май има и още един, но като DLC.
Last edited by armageddon on Thu Mar 10, 2011 6:48 pm, edited 1 time in total.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Mar 10, 2011 6:39 pm

armageddon, баце, ползвай спойлер функцията. Знам, че са дребни неща, но не ми е кеф, когато някой ми щрихира какво ще се случи.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Mar 10, 2011 6:42 pm

Кое точно ти оспойлих? Не съм написал нищо, което да считам за особено разкриващо, ако е така все пак, извинявай.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Mar 10, 2011 6:47 pm

Бе викам е по-добре сам да открия кои ще са спътниците и какво ще се случи със сестричката ми. :)

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Mar 10, 2011 6:51 pm

ОК, за сестрата съм съгласен (донякъде) че може да е (лек) спойлер, но спътниците?

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9446
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Mar 13, 2011 11:22 am

Гледам каста на gametrailers в който от половин час се занимават да хранят човека дал 9.2 оценка.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1529
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Sun Mar 13, 2011 11:27 am

И с основание :)

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Mon Mar 14, 2011 10:08 am

Минах играта. Доста е приятна, основно заради битките, но имаше и няколко неща които много дразнят.

Основното е това, че има точно по 1 карта за всяка територия и ако изпълняваш всички sidequests както се опитвах да правя аз ... ами леко ти нарушава immersion-a. Къщите някак по не се забелязва че са еднакви, или поне на мен не ми пречеше. Обаче пещерите ... ако бяха просто еднакви пещери - голяма работа. Но не, те са еднакви пещери, с една и съща пътечка от дъски, едно и също дървено мостче, едни и същи дървени къщички вътре .... влизам да гоня незнам какъв демон в забравена от времето пещера и знам предварително какво ще намеря - пътечката, мостчето, къщичката. И на демоните явно им трябва дървена барачка. Много неприятно като цяло.

Битките обаче са доста добри (по-добри от Origins със сигурност), и на Hard на което играх, приятно трудни където трябва (босове, по-ключови битки) и забавно лесни без да отегчават през останалото време (все пак нямам желание да дялкам по 10 минути прости бандити на улицата след като съм пречукал High Dragon преди малко).

Историята е на ниво, имаше места където искрено се изненадах (основно на финала, имаше доста WTF моменти). Не съм съгласен че диалозите са зле. Някои герои малко прекаляват с мелодрамата на моменти (Anders), но като цяло са добри.

През цялото време обаче имаш чувството че играта не е довършена. Не мога да го обясня, трябва да я играете за да разберете. Сега играта е доста добра, ако бяха я довършвали още 3 месеца щеше да е шедьовър.

armageddon какъв беше финала при теб?

При мен беше:

MAJOR SPOILERS
Spoiler: show
Anders взриви Chantry-то дебила му с дебил (много ми е интересно ако не му направиш personal quest-a дали става същото) ама нали играех 100% anti-templar и му простих. Подкрепих маговете и всички, освен Fenris с който нямах 100 friend, се присъединиха към мен. Обаче въпреки това Orsino стана на uber abomination което ми се видя много глупаво, така че сега започвам warrior и де що има mage - под ножа. Накрая в историята става ясно че всички mage circles са въстанали успешно след моя пример, templars са теглили една майна на chantry-то и са почнали да колят наред и целия свят е в пълен хаос, който Chantry-то се опитва да оправи някак. След достата подмятания от Gray wardens и Leliana в края съм 99% сигурен, че следващият Dragon Age ще срещне The Hero of Ferelden и The Champion of Kirkwall които са изчезнали, предполагам за да се борят с някаква неназована още по-голяма опастност някъде.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Mon Mar 14, 2011 11:02 am

Spoiler: show
При мен краят беше следният: Аз играх с мейдж и затова, през цялото време подкрепях магьосниците. Накрая обаче, когато онова психо Андерс взриви кулата застанах на страната на темпларите. Орсино си стана абоминейшън, а Мередит ми извъртя номер и накрая си гризна дръвцето.

За спътниците- абсолютно всички застанаха на моя страна(изключая Андерс, който пуснах да си ходи, но в последствие реши да се бие на страната на мейджовете и леко поумря) и последната битка беше много голяма касапница.

За сторито - Хоук стана виконт на Къркуол, като единственият от спътниците, който остана с него беше Изабела.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Mar 14, 2011 11:04 am

Аз имам същите забележки. Иначе щеше да е чиста 10-ка. Просто играта се усеща евтина и ръшната. Личи си, че са имали визията да я направят, но са били притиснати от времето. Имат проблеми с кода, имплементацията на звука, повтарящи се локации, дребни дразнещи бъгчета и т.н. Ако ги нямаше тези проблеми, ако не се притеснявах всеки път, когато съм извън Kirkwall, че всеки момент ще ми крашне, ако всяка зона беше различна и бяха имали време да пипнат още малко интерфейса, играта щеше да е поне равна на МЕ2.

Просто не виждам аспект, в който да не е подобрение пред 1-цата(изключваме техническите). Крафтинг системата е направена много умно. Крафтя си руни, колби, отрови, бомби и всякакви други благинки. Крафтинг системата в 1-цата почти не я бях пипвал. Скил дърветата много трудно могат да се критикуват. Не са линейни, имат много интересни умения и примерно само един 2 Hander Warrior има поне няколко варианта за развитие. Това, че битките били Hack'n'Slash е пълна глупост, която само някой антиDA2 може да каже. На Hard/Nightmare ти трябва едно 10 пъти повече тактика за да прокопсаш в сравнение с 1-цата.

Тоя башинг, който получава играта е явно неоправдан. Да се башва за техническите проблеми разбирам, да се башва, щото не е още от 1-цата, е смешно.

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Mon Mar 14, 2011 11:16 am

А да забравих да кажа че крафт системата е значително по-добра от преди.

Иначе да се похваля - нито един бъг не нацелих цялата игра, нито ми е крашвало дори веднъж. Предполагам е късмет де, на форумите си пише за разни бъгове, за щастие не съм ги намерил.

Играта на PC е доста по-добре отколкото на конзола. Aко имате възможност да избирате изберете PC :) Само мога да си представям ако трябваше да помпя бутон за всяко замахване ...
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Mar 14, 2011 2:11 pm

Spoiler: show
Финала ми беше почти 100% същия като на Goshko. Бях доста мейдж настроен, но накрая всички, дори Фенрис, с който имах 100 % rivalry дойдоха към мен без Изабела, която духна преди края на втори чаптър, просто не ми трябваше роуг и не я бях влачил достатъчно да вдигнем повечко friendship и други екстри, понеже е единствения добре изглеждащ персонаж за романси.
Като минус ще сложа че явно историята е фиксирана и върпеки че има разни нюанси между началото и края, не може да се повлия особено.
Spoiler: show
Примерно имах разни идея да модерирам между темпларите и маговете, но след като при опитите да ударя едно рамо на "съпротивата" в 3ти чаптър и в тези опити се наложи да им тегля ножа, или поне на голяма част от тях, още преди да успеем да си кажем две приказки, ми стана ясно накъде духа вятъра.
Всъщност обаче ми беше интересно, защото изборите бяха тип морални, и ако диалозите бяха на нивото от Origins щеше да е дори по интересно. Просто нюанса на конфликта трудно се предава в 3те опции на Hawke.

Откъм техническата част, имах проблем с циклена на звука, особено в по интензивните битки, като при ефектите на Rage Demon-ите, но ги отдавам на това че машината ми е доста старичка вече и не издържа на натоварването от подобни екстри. Иначе имах и някои дребни бъгове при някои куести в 3ти чаптър - един сайд-куест просто липсваше (някаква дъщеря май беше отвлечена в coast-a) примерно, но така и не я намерих.

При липсата на какъвто и да е поглед отгоре, за мен играта не е предвидена да се играе тактически. Знам че тактиката не се определя от това дали мога да хвърля един файърбол като хората без да пратя мага посредата на мелето, но тези неща спъват опитите за такъв тип геймплей. Не помага и безкрайното количество слаби противници, които играта хвърля пред партията. Просто или са орди, или един "бос".
Spoiler: show
Единствено битката с стаята с шопа на голема бих определил като тактическо предизвикателство.
Съответно реших да си спестя смъртта на голямо количество мозъчно вещество и играх на Normal. И имате респекта ми че се занимавате с това на по различна трудност.

На този етап без добавяне на сериозно количество кънтент към настоящата игра не мисля да преигравам, а имам подозрението че Байо ще осерат работата в това отношение по подобие на DLC-тата към предната част.

Играта в момента е просто добра, но просто показва че AAA RPG гонещо претенциитe на Байовци за просто не се прави в такива кратки срокове. Не може в първите 3 часа игра да видя всички възмножни карти и после да ме разкарват по тях още поне 20. Няма да коментирам и че има всичко на всичко около 3 нови монстъра, това просто е продължение на предната точка. Простно не се прави така и DA2 си заслужава цялото хранене, което получава. Относно дали е правилно да се търси сметка на играта че не е продължение на Origins, смятам че недоволството е напълно оправдано. Колкото и проблеми да има предната част и колко точно гранциозно се проваля в своите претенции мисля че сме говорили достатъчно. Но играта се хареса от явно достатъчен брой хора (може и да бъркам, но нямаше ли инфо от някъде че Origins е с по-голям брой продажби от Mass Effect 2) и съответно хората търсят още от същото в обявеното и продъжение, но намират нещо коренно различно. Все едно Близ да пуснат следващия SC2 и тя да се окаже походова в най-добрите традиции на Heroes примерно. Тук фейла трябва да го отнесе маркетинг отдела на EA, принципно, но целия outrage и хранилка си е напълно заслужен.

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Mon Mar 14, 2011 2:30 pm

Стаята с голема наистина е (като изключим някои босове) най-трудната битка в играта (не мисля че има нужда от spoiler таг това). Но е по-скоро недооценяване от страна на Bioware, съмнявам се че е търсен ефект.

Не съм съгласен че на Hard е по-трудно отколкото Origins hard обаче.

Много ми е интересно защо са я ръшнали толкова играта. Имате ли някаква идея? Аз мислих мислих и само за Witcher 2 се сетих да излиза сравнително скоро, но едва ли това е причината толкова да бързат. Че е ръшната и то сериозно мисля че няма нужда да обяснявам, ясно е на всички.
Last edited by Goshko on Mon Mar 14, 2011 2:35 pm, edited 2 times in total.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Mon Mar 14, 2011 2:31 pm

dbl post pls delete
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests