Dragon Age 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Mar 09, 2011 7:18 am

Като гледам засега реакцията на западната преса е малко по-студена, отколкото към първата част, но никой не твърди че играта е "ЗОМГ ТОТАЛЕН ШИТ", както тръбят по-лудите фенове на the Bioware of old.
Ако трябва да съм честен повече прилича на FF XIII отколкото на DA:O в линейно отношение. В смисъл, идва едно време в което имаш 10-на куеста за правене, но реално 3 района в които трябва да се направят и кво? Влизаш в райончето, което като размер е 1:1 със коридорчетата от фф, "отбиваш се 2 крачки по наляво от "пътечката", правиш куеста и продължаваш малко по надолу към следващия.
Във Final Fantasy XIII цялата игра е коридор, снаден от кътсцени, не само отделните нива, така че има доста голяма разлика.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 29856
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Wed Mar 09, 2011 10:00 am

Захванах я и засега ме кефи, но не съм играл много - около час нейде. Впечатления - като понапредна.

Флемет имаше бахму и якия дизайн!
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Wed Mar 09, 2011 10:21 am

AlDim wrote:Като гледам засега реакцията на западната преса е малко по-студена, отколкото към първата част, но никой не твърди че играта е "ЗОМГ ТОТАЛЕН ШИТ", както тръбят по-лудите фенове на the Bioware of old.
Ако трябва да съм честен повече прилича на FF XIII отколкото на DA:O в линейно отношение. В смисъл, идва едно време в което имаш 10-на куеста за правене, но реално 3 района в които трябва да се направят и кво? Влизаш в райончето, което като размер е 1:1 със коридорчетата от фф, "отбиваш се 2 крачки по наляво от "пътечката", правиш куеста и продължаваш малко по надолу към следващия.
Във Final Fantasy XIII цялата игра е коридор, снаден от кътсцени, не само отделните нива, така че има доста голяма разлика.

Сравнявах ги като крайности, не head to head.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1529
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Wed Mar 09, 2011 10:24 am

А някой забеляза ли, че едното скил дърво на всеки от спътниците ти (според класа) е заключено докато не станеш приятел/враг с тях? Това е просто малоумие на квадрат :dash: И какъв беше смисъла в самото начало да ми дават некви яки скилове за да се справя с голямата паплач даркспоун, а после ми ги и махнаха. Що за глупост?
Spoiler: show
А Бетани печели приза най-безсмислен спътник в парти РПГ. Слагам и аз точки по атрибутите и скиловете и хоп след пет минути тя е мъртва :shock:
Нямам думи просто :evil:

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 29856
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Wed Mar 09, 2011 11:09 am

Аз пък нямам думи кви дребнави критики чета в тоя пост, се едно това не са неща, дето всяка втора игра ги прави.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Wed Mar 09, 2011 11:25 am

Delegat ако играта започва като демото яките скилове са защото джуджето разправя небивалици отначало - един вид това което хората вярват - че си някакъв супер могъщ от самото начало и после чак започва истинската история.
Spoiler: show
Бетани умира ако играеш с mage. Ако се пуснеш с warrior умира брата. Кой умира ако играеш rogue не знам. Но е добре направено - остава този който ти трябва за да имаш по-завършена група отначало.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Mar 09, 2011 11:25 am

На мене ме дразнят също някои неща. А именно невъзможността да екипираме сайд киковете си с брони по наш избор. Е те тава няма такава простотия. Оревахме орталъка, че я нямаше тази опция в МЕ2, а те ни я изсират и тука тази простотия. WTF?! Искам партито ми да изглежда bad ass, не да съм голям левел, а да мязат на пълни изтърсаци. На тоя етап мога да им слагам само аксесоари и оръжие. Другото е итемизацията, от която не съм впечатлен на този етап. Историята също ми навонтява, но съм играл само 3 часа, може и да става по-добре нагоре.

Иначе играта си е солидно по-добра от единицата и ако итемизацията се подобрява нагоре в играта, определено ще ми останат малко оплакванията.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Mar 09, 2011 12:12 pm

С роуг пак умира брата.
Spoiler: show
Бенати замина след експедицията в местния Circle, но така или иначе беше очевадно че не е перманент спътник, та не се занимавах с нея. За разлика от другите две магета тя нямаше спешъл клас. Някой ако играе mage да сподели какво се случва с брата на еквивалентното място.
Играта е забавна, при все всички неща, които дразнят. Историята не е тотално дървена, колкото очаквах. Даже може да мине за интересна, с разни уговорки. Много повече дразни левъл дизайна и пълното рециклиране на местности. И то едно към едно. Ебаси едни и същи пещери, едни и същи външни местности, едни и същи подземия, да си бяха дали малко зор в тая насока. Или поне като ще е рециклаж, да ги бяха направили random, мамка му. Почна да ми писва да обикалям едни и същи места. Единствено Deep Road-са беше малко по интересен, но малко.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Mar 09, 2011 7:45 pm

Играта си крашва стабилно и не мисля, че е от крака. Ама адски често крашва! Не ми се мисли колко бесен щях да съм в момента, ако си я бях купил. Не може за 20 минути да ми крашне 4 пъти. Ебати фейла.

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Wed Mar 09, 2011 10:26 pm

Amikae wrote:Играта си крашва стабилно и не мисля, че е от крака. Ама адски често крашва! Не ми се мисли колко бесен щях да съм в момента, ако си я бях купил. Не може за 20 минути да ми крашне 4 пъти. Ебати фейла.
Тба е от лоуда и аз го забелязвам! Аз играя на PS3 и о твреме на време, виждам как просто спира да зарежда за някоко секунди след което, пресветва харддиска, поцикля няколко секунди и продължава да зарежда - ясен знак, че файла не е структуриран добре и че кода има нужда от пренаписване.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Mar 09, 2011 10:36 pm

На мен не ми крашва. Единствено звука цикли нещо от време на време.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Mar 09, 2011 10:48 pm

То при мен не е инстант краш. Първо картината замръзва, като звуците от битката си продължават и след 10-тина секунди ме рита.

User avatar
Beric
Paragon
Posts: 616
Joined: Wed Jan 21, 2004 6:16 pm
Location: 1st and goal

Post by Beric » Thu Mar 10, 2011 1:33 am

Доста хомосексуализъм има :)

в парти с елфа и Андерс непрекъснато ми дава сърчица като говорим и май ще го отнесе някой от двамата. Хубаво че се появи пиратката с големите цици че малко да поуравновеси нещата :)

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Mar 10, 2011 2:06 am

Играта си ме кефи стабилно. :)

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Thu Mar 10, 2011 4:46 pm

Свърши се. Бахти отворения финал. Определено е по кратко - по мойта сметка към 30на часа, и в пъти по безидейна от предната, но ми хареса много повече, отколкото очавах. Просто си личи как са гонили срокове и са скалъпвали неща колкото да не е без хич. Много ме изкефи, чисто извън игрално, големия фишек, че уж искат да разкажат история, развиваща се през 10на години игрално време, уж за да е по интересна, епична и алабала - впрочем определено има хляб в тази идея, историята не е нещо невероятно, но е представена интересно, стига да не беше реализирана по толкова долно цигански начин - всъщност се оказват грозни PR врътки, целящи да оправдаят ин-гейм пространство, около 10 пъти по малко от Origins. Що да правят хората различни нива, като може да пратим играча да пасе едни и същи, уж през 3 различни периода. Това не е чак толкова голям мунус, но просто картите, които не се повтарят се броят на пръстите на едната ми ръка, ако и липсваха два пръста. Допълнителен бонус е наличието на по 1 карта за sewers, mansion, warehouse, dungeon и 2 за пещери/тунел, щото някой яко го е мързяло да прави нещо различно. Нищо против да използват наличния вече материал, като са гони срокове хората, но да бяха вкарали нещо различно в това преизползване, а не просто да сменят местата на влизане и да сложат стени тук там вместо врати. Мисля засега да спра до тук с мрънкането, че пак ще изляза хейтър. Дори мисля да прескоча сценарните глупости от типа "как от кораб с около 100 кюнара под ножа минаха поне 1000 пъти толкова". Просто калпавия дизайн на местностите е основното, което ми попречи да харесам играта много повече.

Пак повтарят, играта е доста enjoyable като за набързо скалъпен hack'n'slash с елементи на нормално RPG. Пак има разни интересни намеци за по интересните места от Dragon Age света като Tevinter и Orlais, които ще ми е интересно да видя в някоя от следващите части.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests