Heavy Rain

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Heavy Rain

Post by Muad_Dib » Thu Feb 11, 2010 1:06 am

Image

Първо искам да подчертая силно, че това нещо не съм го чакал грам на фона на предстоящата (и донякъде вече започнала) дивашка лудница в игрално отношение тази година. За какво иде реч с две думи - интерактивен филм-игра от пичовете зад Fahrenheit/Indigo Prophecy, в който чрез quick-time event-и следиш една доста заплетена мистерия през гледните точки на 4 различни персонажа. За играта се пошумя доста напоследък, къде с похвали,къде с критики (но само по отношение на графика и озвучение сякаш). Аз въобще не бях надъхан, но току-що изгледах няколко видео-ревюта и в момента се опитвам да измисля как да отделя 116 лева за преордър:))

Особено ме размаза липсата на гейм оувър, ако например не спреш убиеца в бакалията - играта просто продължава, но по друг начин...Това е велико баси....И не седи така изкуствено като в например Драгън Ейдж.

Страницата на Heavy Rain на gamerankings.com:

http://www.gamerankings.com/ps3/933123- ... index.html

Може би с това трябваше да почна - 91.61% от 18 ревюта, от които има доста сериозни гейм-медии лепнали 9/10 и 5 от 5...

Ревюто на Котаку (ревютата им рутят - НЯМА ОЦЕНКИ:))):



http://kotaku.com/5468585/heavy-rain-re ... e=true&s=i

Въобще след слабия старт за Сони тази година с MAG и White Knight Chronicles май ще си имаме един много читав ексклузив за 2010.

Разбира се преди да се завърне един гръцки бог, that is:).

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Feb 11, 2010 2:48 am

Абее...

Image

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 11, 2010 9:33 am

Хубаво, ама поне се аргументирай. И да не е нещо от сорта на "лицевите анимации не ми допадат" или "сенките на полузапалена лампа не са достатъчно детайлни", защото на мен такива не ми минават. Играта определено изглежда с прекрасен сюжет и ще е глътка свеж въздух от правенето на комбота с меле-оръжия и заставането зад прикритие....

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Thu Feb 11, 2010 11:50 am

Много сгодно изглежда. Ще е от първите неща, които ше пробвам, като се сдобия с машинка.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Thu Feb 11, 2010 12:22 pm

Ако някога се сдобия с PS3, това ще ми е първата игра просто, а и съм фен на Quantic Dream от Омикрон още :)

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 11, 2010 1:37 pm

По-горе в първия линк цъкнете ревюто на IGN (видео е), там се вижда много нагледна точно колко различни избори могат да се правят в наглед простичка ситуация.

Както и по-горе казах - мамка му само пари да имаше:) - играта е буквално зад ъгъла - премиера на 26ти фев за Европа

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Feb 11, 2010 4:38 pm

Moqta fenshtina kum studioto puk zapochna i prikluchi s Omikron. Dopuskam, che e bilo zaradi bezumnite PC kontroli, no Fahrenheit me izdrazni dosta, dostatuchno za da q zahvurlq sled nqkolko chasa. Da, Heavy Rain izglejda kato lubopitna igra v rolqta si na nelineen quest, no ne mi e prioritet.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 11, 2010 6:00 pm

Heavy Rain has designed itself to be one of the most playable games in recent memory. There isn't any way to really lose in Heavy Rain. Death is permanent, but that doesn't mean "Game Over." It means the rest of the story carries on without the character that died. Depending on the paths you take and decisions you make, there is a way to have all four characters dead by the end of the game and leave the entire mystery unresolved, but it's also possible to save everyone with the best possible outcome too.
ммммм БРУТАЛНО???

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Feb 11, 2010 6:06 pm

Завист гори в мен! :twisted:

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Thu Feb 11, 2010 8:11 pm

Аз обикновено не съм фен на тоя тип подходи. В смисъл, колкото повече реални избори има в една история, толкова по-слаба ще е в художествено отношение въпросната история. Просто писането на сюжет не работи на тоя принцип.

От друга страна играта изглежда наистина обещаващо, ама предвид недоимъка в момента, вероятно ще я изчакам да поевтинее МНОГО и чак тогава ще си я купя, ако има положителни ревюта.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 11, 2010 10:13 pm

"Ако има положителни ревюта"?

Играта вече има 92% от 21 ревюта на геймранкингс като горе-долу всяка уважавана медия се е изказала с много малко изключения....Маса хитове от миналата година нямат такъв статс....

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Feb 18, 2010 6:26 am

Пробвах демото и както очаквах контролите са отвратителни на n-та степен само за едното оригиналничене с quick-time event-ове. Също така е фрашкано с някакви супер смешни бъгове, които се надявам да са оправили в пълната игра. Дори заби сочно по време на втората сценка. Дали има нещо след това не знам, но посмъртно няма да почна пак отначало.

Иначе атмосферата кефи на макс, само да беше употребена за нещо по-смислено откъм управление. В този си вид играта е шибана кътсцена, в която всеки 5 секунди трябва да натискаш някаква рандъм комбинация от бутони. Ако толкова искаха да се правят на интересни с имитация на движения, да бяха почакали Natal или PS3 дилдото. :roll:

В края на краищата продъненото демо просто ме отказа и да го поглеждам туй чудо, колкото и хайп да се върти около него.
Аз обикновено не съм фен на тоя тип подходи. В смисъл, колкото повече реални избори има в една история, толкова по-слаба ще е в художествено отношение въпросната история. Просто писането на сюжет не работи на тоя принцип.
Не бих казал. Heavy Rain бачка на същия принцип като книга-игра. Но ра речем, че е филм-игра.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 18, 2010 11:54 am

Еми много ти здраве, аз лично нямам никакъв проблем с това всичко да е с куик-тайм, защото ми допадат, а и имам нужда да си отдъхна от нон-стоп бътън машинга, които ми се насъбра напоследък:).

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Feb 18, 2010 3:40 pm

О, бътън машинг има доволно в играта, наред с интензивно клатене на контролера :)

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Feb 18, 2010 4:25 pm

Едва ли е повече от последния рандъм екшън, който съм си пускал :wink:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests