Games

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Skywalker
Warmage
Posts: 1123
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:42 am
Location: Sofia

Post by Skywalker » Tue Jan 20, 2004 9:58 pm

Niama da se vkliu4vam v spora vi.
Za Arcanum sum suglasen,ako uspeete da se preborite s bugovete,moje i da vi xaresa.(kakto i s instalaciata:)
Shte si priznaia,4e ne sum igral nito edin B Gate,no sum 4uval dosta xubavi ne6ta za neia.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Tue Jan 20, 2004 10:23 pm

Hmm, edinstveniq osobeno seriozen bug v Arcanum (kojto az si spomnqm kato q igrah) beshe che edin ot geroite mi izvirqsa sus pulen inventar, vklu4aq i nqkoi quest items, ta posle kolko go covah prokletoto djudje ... A da, i edin put kato igrah ne uspqh da trigger-na edin ot Master questovete, i edin drug put ne uspqh da podkaram quest-a za spasqvaneto na Virgil. Arcanum e brutalna igra, obache ima tvurde golemi sistemni iziskvaniq kato za grafikata si.

Roland, dobre che ne vsi4ki haresvahme edni i sushti igri, i slava bogu. taka nqmashe da se pavqt tolkova raznoobrazni igri. Za PlaneScape moje da mi e povliql fakta che q izigrah predi 2 meseca i podhodih sus sekirata na golemite expectations (bazirani na hvalbi otkude li ne). Okaza se tvurde razlichna ot tova, koeto ochakvah ot neq, naistina.

User avatar
Skywalker
Warmage
Posts: 1123
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:42 am
Location: Sofia

Post by Skywalker » Tue Jan 20, 2004 10:28 pm

Neznam,no na men mi dava6e izpulneni quest-ove,dosta 4estoi si niamax na predstava kakvi sa teia gluposti.
A kradeca mi taka se precaka,4e otkliu4va6e vsi4ko, koeto ima kliu4alka:)

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5265
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Tue Jan 20, 2004 11:06 pm

Rol, май твърде насериозно я взе тази тема. :P Relax!
Теб може да не те радват битките, но пък тогава какъв смисъл е да си направиш як герой ако няма кого да натупаш? Вярно, че има и извращения като Might & Magic в която нивото на враговете клони към безкрайност, но пък ако само лафиш с хората доскучава. Чистосърдечно си признавам, че ако в Fallout 2 битките не бяха такава радваща касапница с огромно разнообразие от пушкала едва ли щях да я изтърпя дълго въпреки култовата атмосфера. И да говориш за игра, която не си играл (Gothic) не прави добро впечатление.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Wed Jan 21, 2004 12:24 am

Indeed.. Хехе, ама верно меленцата в M&M :)
Бтв битките във Fallout - забавни, динамични и разнообразни?! Бяха гадна походовщина, аз заради това не можах да я доиграя :Р

Дем, бих си поиграл да извадя шотове от съвременни игри, които ясно описват гнусната зелено-кафеникава петниста текстура, която разработчиците са нарочили за земя, ама малко ме мързи в момента и няам време :)
This is it. Ground zero.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6265
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Post by Demandred » Wed Jan 21, 2004 1:59 am

Виж сега, Мор, не знам дали това няма да е новост за теб, обаче по принцип голяма част от земната повърхност е точно една такава зеленикаво-кафява. :D

Битките в Fallout са си много яки, макар и супернереалистични(от рода на изстрел в окото-15 жизнени точки от 120 общо на гадината).
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
Caliostro
Farmer
Posts: 62
Joined: Tue Jan 20, 2004 3:08 pm

Post by Caliostro » Wed Jan 21, 2004 8:43 am

Сега, не знам аз дали се бъркам или не, ама в крайна сметка излезе че всички се заяждаме с Ролан, а той милия е като едно беззащитно пиленце. Мисля си , че ако всички бяхме започнали личните си мнения с фразата "Според мен...", щяха да се избекнат всякакви такива ситуации. Както се казва, хора много, вкусове още по-много. Нека всеки си има мнение, стига да не го изказва с цел единствено да се гъбарка с останалите. Не че съм против "културното заяждане", ама миткохр ми се чини , кат непорочен младенец в срванение с иронията коят се лее от постовете на батка ни Ролан. :twisted:
Ако ли пък искаме да открием в спор кои аджиба са наистина най-популярните рпг-та в света в момента (не според журналисти, а според истинските геймъри), просто трябваше да погледнем на правилното място - хората отдавна са направили открита класация на геймърите по света в която ясно се вижда какво играят повечето рпг маняци. Ето как е класирал народа игрите са миналата година:

1 Gothic 2 34,3 %
2 Star Wars: Knights of the Old Republic 31,9 %
3 Greyhawk: The Temple of Elemental Evil 13,1 %
4 Final Fantasy X-2 1,8 %
5 Freelancer 1,3 %
6 Lionheart - Legacy of the Crusader 0,7 %
7 Pirates of the Caribbean 0,6 %
8 Anito 0,6 %
9 Geneforge 2 0,5 %
10 Summoner: The Prophecy 0,4 %

Лично според мен игрите след третото място не стават за игра.. но все пак, ако някой тук ги е джиткал и ги харесва, с голямо внимание ще го изслушам.. токувиж се оказало че съм пропуснал нещо което е точно за моя вкус :D
За Arcanum : Мноо ме заинтригувахте момчета!! :) Един френд отдавна ме навива да я пробвам и сега като ви слушам окончателно се убедих че трябва да и скоча! Дайте хелп от къде да си намеря последния пач, плз?
По-добре късно, отколкото по-късно!

User avatar
mitkohr
E'lir
Posts: 195
Joined: Tue Jan 20, 2004 1:36 pm

Post by mitkohr » Wed Jan 21, 2004 10:03 am

Така, първо искам да се извиня на Moridin и всички останали участници в дискусията, че спорейки с Roland of Gilead разводних темата. В крайна сметка тя е с общия събджект "Games", а всеки мой пост смея да твърдя има части свърани с нея. Мението ми за държанието на Roland of Gilead ще продължа в Support forum-a.


Demandred ами вълците в Готик са много лесни стига да им хванеш цаката. Аз например наблюдавам и докато ръмжат и се приготвят за скок нищо не правя, изчаквам в момента които скочат и тогава замахвам с меча, като гледам да го ударя горе долу в гърлото - тогава взема най-много кръв, след това пак изчаквам до следващия скок. Приложима е и за повечето животински видове, просто удряш в момента в които те нападат , иначе те ти бягат и блокират ударите. Друг вариант е след първия успешен удар да прдължиш с непрекъснати удари но не винаги е успешна тактика. По принцип тези тактики вършат работа най-вече при единични врагове, затова трябва внимателно да се приближаваш и да ги примамваш един по един. Съответно по нататък в играта като докопаш хубави брони става по лесно защотото слабите същества почти не ти правят демидж. Най-лесния вариант е да избиваш враговете с лък. Качваш се на някой по висок скален корниз и оттам ги помпаш със стрели. Съответно трябва да инвестираш или в много стрели(непрекъснато да имаш > 500) или да си подобриш стрелбата с лък/арбалет за да среляш по точно.
Но не забравяй когато те нагънат гадовете, най-доброто спасение си остава бягството. Просто нашия герой явно е най-добрия спринтьор в Долината на мините защото никой не може да го стигне :) Ако гадовете са много упорити просто ги закарай в някой от лагерите и наблюдавай как охраната ги смачква ... :)
Може да не е много "ролево" и героично, но за сметка на това е адски реалистично. Това е още едно от нещата дето ме кефят в Готик. Защото в реалния свят в 80% от случаите човек е сам, и обикновенно няма някой другар наоколо който усложливо да го heal-не или храбро да се подложи той под ударите. Не че в по важните мисии няма да има някой верен приятел който да да помогне но в голяма част от времето си сам.


Moridin относно 3D vs 2D. Ами вярно 2D е по красиво, детайлно и по малко натоварващо машината, но ограничава геймплейя, защото човек мисли в 3Д, а 2D просто го сковава. Освен това явно това е пътят защото с времето 3D-то става все по красиво и реалистично, все по нови и мощни 3д ускорители излизат и постепенно се доближава до 2д, Погледни например задаващите се Доом 3, Халф-Лаиф2, Сталкер който предлагат все по добра графика. Вярно все повече пари човек трябвва да налива в компитъра но това е цената на прогреса.

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Post by termit » Wed Jan 21, 2004 10:14 am

Freelancer са го сложили като RPG :shock: ?? Тия хора убиха всичко детско в мен, честно. Това си е симулатор все пак, вярно че има някаква сюжетна линия и нещо като качване на ниво (което става като натрупаш определено количество парици), но вдигането на ниво само ти отваря поредната мисия от главния (и единствен, всъщност) куест. Странични мини-куестове няма, само самостоятелни случайно генерирани мисии от 2-3 типа (избий всичко, ескортирай товара, транспортирай нещо си). Много е приятно като симулатор, ама РПГ не е.

Калиостро, видях че питаш за нещо подобно на Diablo - аз не харесвам Diablo 2, минах го с некромант един път и го зарязах - но щом си падаш по hack&slash - намери си отнякъде NOX, ако не си го играл. Няма случайно генерирани карти, но пък това дава възможност за качествен дизайн на нивата, а и историята е готина. Има доста реалистична физика (например при бой в кръчма ако се бутнеш в маса, тя ще се отмести и може да препречи пътя на гадовете) и анимацията е кефеща, въпреки че е малко старичка.

Арканум мачка (и аз да си кажа, де). Вярно че графиката е малко старичка, но пък се свиква доста бързо и спира да прави впечатление на 10-тата минута. Не знам кои версии сте играли вие и вече не помня аз коя играх, но има само един бъг, за който се сещам да ми се е случвал (но пък стана няколко пъти :( ) - понякога играта забиваше в походов режим и спираше да реагира изобщо. Това се оправяше като смениш на бой в реално време, но пък си беше досадно. Единственото ми оплакване е от дисбаланса в магиите (не знам как е при оръжията, развих силно магичен герой). Още като направих някъде 20 ниво, моят Force магьосник докопа култовата магийка Disintegrate. Ако някой е минавал Арканум с техничен герой, да каже има ли оръжие, което да се приближава до 30 000 (мда, 30 хиляди) електрически щети? Като си направих мага master на Force школата, това малко удоволствие ми струва само 25 умора. А когато го комбинираш с Tempus Fugit (+10 скорост на групата, -10 на всичко друго) , нямаше гадина, която да има шанс.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
mitkohr
E'lir
Posts: 195
Joined: Tue Jan 20, 2004 1:36 pm

Post by mitkohr » Wed Jan 21, 2004 12:33 pm

termit Аркамума рулира. :) Аз го минах с джудже техничар и да ти кажа верно е малко небалансирана играта защото от 20 ниво нататък всички битки са леснотия. Нямам еквивалент на тея 30000 щети но да ти кажа имаш взможност да си строиш ризници дето бая резистънс дават. ОИсвен това за техничаря доколкото знам силно се редуцира магическия демидж при персонажите с технически уклон. Прсто разните му тма магиосници бяха много хилави и с лекота ги смачквах ... :)
Играех най-вече с Looking Glass Rifle и експлозиви по много(не оставаха кошчета необърнати в Тарант за да си търся парцали за молотов коктейлите и метални съдове за експлозивните гранати .. :)). Това есплозивите много яко нещо- може да метнеш 20-тина гранати или молотовки и пак да ти остане време да стреляш. Е след 20-тина гранати не оставаха много пртивници ама това е тема на друг разговор ... :)
Относно забиването това се случваше наи вече като убиеш суммонер, които е суммонал вече някое същество, без в същия търн да убиеш и съществото :(. Та затова винаги действах с пушката отдалече .. :)

User avatar
Drizzt Do`Urden
Jaghut Tyrant
Posts: 1829
Joined: Thu Jan 15, 2004 1:33 pm

IMPORTANT

Post by Drizzt Do`Urden » Wed Jan 21, 2004 2:23 pm

Nox си е много яка, и графиката и(въпреки че излезе преди 4-и години) все още ме кефи. Има история и интересни куестове. С пъти е по-добра от диабло във всички отношения. Quest-овете са интересни и са различни за класовете герой. Освен това е реалистична. Не казвам че е РПГ, просто е увлекателна и интересна. А за Арканум-Хмм...
Не знам за вас, обаче на мене хич не ми се нравят игри, в които се смесват приспособления от различни епохи. Успях да свикна с дирижабъла и машинарийте в Нокс, Icewind Dale и Blood Omen. Както и с джуджетата и гоблините в War Craft3. Обаче рицар с каубойски револвер- това изглежда направо нелепо. Обаче все пак аз не съм някой, който може да определя коя игра е хубава и коя не, така че щом ви харесва-играйте си я.
А тая класация,Caliostro, e направо смешна... Да не си я съчинил сам???? :evil: :evil: :evil:
И едно предложение-тъй като всеки си казва мнението без другите да му обръщат внимание, а форума се превърна в място за кавги, по-добре пишете за нещо по-различно от РПГ-тата(не че ще има разлика, просто на тая тема може да постигнете някъкъв консенсус).
Честно, ако знаех, че резултатът ще е такъв изобщо нямаше да е я почвам тая тема. :evil: :evil: :evil: [/b]
-You Said it yourself, Kain.. There Are only two sides to a coin..
-Apparently so. But suppose you throw a coin enough times... But suppose one day, it lands on its edge..

Guest

Post by Guest » Wed Jan 21, 2004 2:33 pm

Хехеее не съм :twisted:
Това е официалната геймърска класация на най-големия независим рпг сайт РПГДот. Те са единствените които определят победителите за годината според мнението на читателите (геймърите) в отворена анкета.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Jan 21, 2004 3:44 pm

Offtopic:
Mor zashto ne si zabranil na neregistrirani da postvat - nov bard li iskash

@Guest no offence, prosto kato ti vidqh posta se zachudih:)
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Wed Jan 21, 2004 3:58 pm

Ам, щото тоз раздел го е създал някой след мен и не е оправил permission-ите, пък аз не съм загрял навреме :) A momentary oversight, как казваше Мобиъс...
This is it. Ground zero.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Wed Jan 21, 2004 7:35 pm

Klasaciqta naistina e na rpgdot, sushtite koito v spisuka za Dream Game izglejda eto taka :
1 Fallout 3 19,0 %
2 Baldur's Gate 3 13,7 %
3 Planescape Torment 2 13,6 %
4 Elder Scrolls 4 11,0 %
5 Ultima X (single player) 5,5 %
6 Wizardry 9 5,0 %
7 Might & Magic 10 2,5 %
8 Warhammer Fantasy Roleplay RPG 2,4 %
9 Underworld 3 2,3 %
10 Gothic 3 2,0 %
I samo kato vidqh 1te 3 zaglaviq, pred ostanalite usetih che horata razbirat ot igri, i rog po princip, da vi kaja.
za Arcanum - ami osven spomentaiq bug za zabivaneto, i ve4e spomenatiq lek disbalans (naistina, sled 20 ti level stava dosta lesni4ko) shte spomena che se seshtam za oshte edin "bug" no ne sum ubeden dali e tochno taka - nqkolko puti kato stigah do kum kraq, mojeh da prisuedinqvam kum grupata dosta pove4e hora ot tavana mi za followers, shtoto edin put daje si spretnah golqmo shou u bosa ne ocelq pove4e ot 1 rund v interes na istinata. Inache spomentaq po gore bug (onzi za preminavaneto m/u pohodov u turn based rejim) ne mi se e slu4val shtoto lichno az zaebah bitkite v realno vreme oshte 1viq put kato q igrah i me pretrepaha edni vulci na izhoda ot 1ta mestnost. Ottogava q igraq samo na pohodov rejum, i mnogo pomaga da vi kaja, te realnite vremevite bitki sa si bezmisleni - ili te spukvat ot boj, ili gi spukvash ot boj za secundi. Inache pohodovite bitki si rulirat, osobeno ako chovek ima povechko slotove za magii i 1ta magiq ot Fire (v momenta i zabravih imeto) deto diga speed-a.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests