Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Аз се сещам за Planescape Torment като пример за парти RPG където не почваш със собствен герой
Наистина нищо не са казали засега по върпоса за партито, но съм склонен да се съглася с Делегата че ще го резнат. Което ме връща на теорията че всичко би било ОК ако просто дропят 2ката от заглавиято и го преиначат на DA - Оръфляк'с Стори или както му е там заглавието на въпросния тип и се възползват от позитивния хайп на Origins, несъсипан от половинчатия експанжън или безкрайните DLC-та. В момента се надига супер недоволство спрямо тая 2ка.
Наистина нищо не са казали засега по върпоса за партито, но съм склонен да се съглася с Делегата че ще го резнат. Което ме връща на теорията че всичко би било ОК ако просто дропят 2ката от заглавиято и го преиначат на DA - Оръфляк'с Стори или както му е там заглавието на въпросния тип и се възползват от позитивния хайп на Origins, несъсипан от половинчатия експанжън или безкрайните DLC-та. В момента се надига супер недоволство спрямо тая 2ка.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Uspeshno - da. No opredeleno beshe kuho v nqkoi otnosheniq. Az lichno ne bih cukal eventualnata dvoika (kakto preskochih expansion-ite), ako nqma radikalni promeni kum po-dobro.
Kolkoto do dev time-a - edno vreme Interplay praveha omazvashti RPG-ta vsqka godina, kato Fallout-ite izlqzoha 2 poredni godini. Stiga toolset-a da e oformen, tova e predostatuchno vreme.
A otnosno personaja - i the Nameless One, i Shepard, i JC Denton bqha personaji s fiksirano ime, no stat-ovete im bqha svobodni.
I btw mnogo stranno (i naivno) mi zvuchi tvurdenieto, che Bioware sa edva li ne uplasheni ot Witcher-a i zatova sa trugnali da si promenqt koncepciite. Vsichki si pravqt tqhnoto, a samiqt Witcher nqmashe da sushtestvuva bez Baldur's Gate, NWN i t.n.
Kolkoto do dev time-a - edno vreme Interplay praveha omazvashti RPG-ta vsqka godina, kato Fallout-ite izlqzoha 2 poredni godini. Stiga toolset-a da e oformen, tova e predostatuchno vreme.
A otnosno personaja - i the Nameless One, i Shepard, i JC Denton bqha personaji s fiksirano ime, no stat-ovete im bqha svobodni.
I btw mnogo stranno (i naivno) mi zvuchi tvurdenieto, che Bioware sa edva li ne uplasheni ot Witcher-a i zatova sa trugnali da si promenqt koncepciite. Vsichki si pravqt tqhnoto, a samiqt Witcher nqmashe da sushtestvuva bez Baldur's Gate, NWN i t.n.
Има, само дето повечето никой не ги помни
Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз лично винаги съм предпочитал рпг-тата, където не си тотално анонимен пич и всички се обръщат към теб като "ти" и "хей", а името си го виждаш само в писмен текст, щото е къстъм мейд, нали... Не мисля, че това ще направи проблем, дори без почти никаква друга промяна на концепцията.
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ндааа... Май наистина за елитаризъм става въпрос...Roland wrote:Има, само дето повечето никой не ги помни
Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
Имаш моите най-искрени и дълбоки извинения за причинените душевни разстройства. Продължавай все така да пускаш уникалните си коментари.
Иначе по темата мога да кажа само, че не виждам проблем за сега. Пък и Март/2011 си е баш далечна дата. Имат предостатъчно време да направят пълнокръвна 2-ра игра. След последните няколко години успехи, ако не друго, то ресурс определено имат. Ще можем да поплюем, като чуем малко повече детайли... Ако не ни харесат де.
Всъщност само с машината Аврора.AlDim wrote:Delegate, mnogo dobre znaesh kakvo imam predvid, taka che si spesti porednata nenujna kontra, molq.
Nai-malkoto BG oformi novoto techenie fantasy RPG-ta, a The Witcher e napraven s toolset-a na Bioware.
Нищо повече общо няма между двете игри. Нито сетинга, нито ролевата система.
Където NWN2 беше рециклиране на доброто старо - всъщност не толкова добро, защото и първия NWN не може да стъпи на малкия пръст на IWD, да не говорим, наистина за двата Фолаута и Planescapе. Вещерът беше знак, накъде трябва да се развиват добрите съвременни ролеви игри - Forgotten Realms, Толкин и подобни бяха прекалено употребени - трябваше нова идея, нов материал.
Witcher се яви на хоризонта на игрите като нещо ново и невиждано досега, въпреки, че използваше енджнина на BW -нова история, нова митология, - славянска - и Диабло -модифициран геймплей - с quick events - това е от конзолите. Но това, което направи Вещерът успешен, не беше точно оригиналния геймплей или пък това как изглежда - причината беше в новия свят, който разкри - нови чудовища, нови интриги, възможноста да не се стремиш да вземаш само правилните решения, защото така трябва, а защото искаш да видиш, какво ще стане, ако постъпиш така както искаш.
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.
Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
And you can't dance with a devil on your back...
Ми на бокса май стратегически елемент няма. Играеш си го, като екшънче, което убива едно 50% от фъна. Преживяването ти със сигурност ще е най-малкото как да кажа... ограничено.Roland wrote:Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.
Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 58 guests