Dragon Age : Origins

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Fri Jul 09, 2010 1:07 pm

Еми да де, ама виж им прес рилийза - обявяват главен герой със собствено име, по подобие на The Witcher. До сега не е имало нито едно парти РПГ, в което да почваш с готов герой, винаги си го правиш по свой образ и подобие, избираш му статистики и умения :lol:

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Fri Jul 09, 2010 1:16 pm

Аз се сещам за Planescape Torment :) като пример за парти RPG където не почваш със собствен герой :)

Наистина нищо не са казали засега по върпоса за партито, но съм склонен да се съглася с Делегата че ще го резнат. Което ме връща на теорията че всичко би било ОК ако просто дропят 2ката от заглавиято и го преиначат на DA - Оръфляк'с Стори или както му е там заглавието на въпросния тип и се възползват от позитивния хайп на Origins, несъсипан от половинчатия експанжън или безкрайните DLC-та. В момента се надига супер недоволство спрямо тая 2ка.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jul 09, 2010 1:17 pm

Името не означава готов герой - в Плейнскейп също почваш с име и история, в Уичър също.

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Fri Jul 09, 2010 1:43 pm

И все пак е тъпо да си префасонират така радикално заглавие, което самите те обявиха за най-успешният им продукт.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jul 09, 2010 4:26 pm

Uspeshno - da. No opredeleno beshe kuho v nqkoi otnosheniq. Az lichno ne bih cukal eventualnata dvoika (kakto preskochih expansion-ite), ako nqma radikalni promeni kum po-dobro.

Kolkoto do dev time-a - edno vreme Interplay praveha omazvashti RPG-ta vsqka godina, kato Fallout-ite izlqzoha 2 poredni godini. Stiga toolset-a da e oformen, tova e predostatuchno vreme.

A otnosno personaja - i the Nameless One, i Shepard, i JC Denton bqha personaji s fiksirano ime, no stat-ovete im bqha svobodni.

I btw mnogo stranno (i naivno) mi zvuchi tvurdenieto, che Bioware sa edva li ne uplasheni ot Witcher-a i zatova sa trugnali da si promenqt koncepciite. Vsichki si pravqt tqhnoto, a samiqt Witcher nqmashe da sushtestvuva bez Baldur's Gate, NWN i t.n.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Fri Jul 09, 2010 4:41 pm

RPGта има и от преди Baldur's Gate, нали знаеш :lol:

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Jul 09, 2010 5:04 pm

Има, само дето повечето никой не ги помни :lol:

Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. :lol: Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jul 09, 2010 5:26 pm

Сега като се замисля единствения герой не може да няма озвучение - нещо което ме дразнеше в оригинала.
б.т.в. Във Фейбъл и Готик също не си създаваш персонажа но може да се развиеш по всевъзможни начини- сигурно същото ще е в Драгън Ейдж двойката.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Jul 09, 2010 5:37 pm

Аз лично винаги съм предпочитал рпг-тата, където не си тотално анонимен пич и всички се обръщат към теб като "ти" и "хей", а името си го виждаш само в писмен текст, щото е къстъм мейд, нали... Не мисля, че това ще направи проблем, дори без почти никаква друга промяна на концепцията.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Jul 09, 2010 5:43 pm

Реално погледнато и в Dragon Age не си анонимен - мен през цялото време ме разпознаваха като Айдукен - сина/дъщерята на краля на джуджетата.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Fri Jul 09, 2010 5:44 pm

Roland wrote:Има, само дето повечето никой не ги помни :lol:

Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. :lol: Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
Ндааа... Май наистина за елитаризъм става въпрос...

Имаш моите най-искрени и дълбоки извинения за причинените душевни разстройства. :!: Продължавай все така да пускаш уникалните си коментари.

Иначе по темата мога да кажа само, че не виждам проблем за сега. Пък и Март/2011 си е баш далечна дата. Имат предостатъчно време да направят пълнокръвна 2-ра игра. След последните няколко години успехи, ако не друго, то ресурс определено имат. Ще можем да поплюем, като чуем малко повече детайли... Ако не ни харесат де. :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Jul 09, 2010 7:32 pm

Delegate, mnogo dobre znaesh kakvo imam predvid, taka che si spesti porednata nenujna kontra, molq.

Nai-malkoto BG oformi novoto techenie fantasy RPG-ta, a The Witcher e napraven s toolset-a na Bioware.

User avatar
F242
Sorcerer
Posts: 383
Joined: Sat Feb 11, 2006 6:34 pm

Post by F242 » Sat Jul 10, 2010 1:20 am

AlDim wrote:Delegate, mnogo dobre znaesh kakvo imam predvid, taka che si spesti porednata nenujna kontra, molq.

Nai-malkoto BG oformi novoto techenie fantasy RPG-ta, a The Witcher e napraven s toolset-a na Bioware.
Всъщност само с машината Аврора.
Нищо повече общо няма между двете игри. Нито сетинга, нито ролевата система.
Където NWN2 беше рециклиране на доброто старо - всъщност не толкова добро, защото и първия NWN не може да стъпи на малкия пръст на IWD, да не говорим, наистина за двата Фолаута и Planescapе. Вещерът беше знак, накъде трябва да се развиват добрите съвременни ролеви игри - Forgotten Realms, Толкин и подобни бяха прекалено употребени - трябваше нова идея, нов материал.
Witcher се яви на хоризонта на игрите като нещо ново и невиждано досега, въпреки, че използваше енджнина на BW -нова история, нова митология, - славянска - и Диабло -модифициран геймплей - с quick events - това е от конзолите. Но това, което направи Вещерът успешен, не беше точно оригиналния геймплей или пък това как изглежда - причината беше в новия свят, който разкри - нови чудовища, нови интриги, възможноста да не се стремиш да вземаш само правилните решения, защото така трябва, а защото искаш да видиш, какво ще стане, ако постъпиш така както искаш.
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sun Jul 18, 2010 7:31 pm

Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.

Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
And you can't dance with a devil on your back...

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sun Jul 18, 2010 7:35 pm

Roland wrote:Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.

Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
Ми на бокса май стратегически елемент няма. Играеш си го, като екшънче, което убива едно 50% от фъна. Преживяването ти със сигурност ще е най-малкото как да кажа... ограничено.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests