Dragon Age : Origins
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Изиграх демото на двойката - няма такъв фейл, камерата е недъгава на макс, геймплея е сведен до безмозъчна сеч а най-глупавото е че за всеки удар трябва да помпя бутон. Поне да имаше комбота - ама не , кому са нужни комбота като има помпане на бутони. Графиката е дори по-грозна от единицата.
Направо не мога да повярвам какво са направили от Биоуеър - имам чуството че докато всички важни хора във фирмата работят по Олд Републик и Мас Ефект 3 то са дали на някакви студенти да скалъпят Драгън Ейдж 2 като за курсова работа и то чак след като въпросните студенти привършат очевидно по- важния за фирмата порт на Мас Ефект 2 за PS3.
Направо не мога да повярвам какво са направили от Биоуеър - имам чуството че докато всички важни хора във фирмата работят по Олд Републик и Мас Ефект 3 то са дали на някакви студенти да скалъпят Драгън Ейдж 2 като за курсова работа и то чак след като въпросните студенти привършат очевидно по- важния за фирмата порт на Мас Ефект 2 за PS3.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Демото е епик фейл, индийд, но за мен поради други причини. Просто голяма част от нещато които направиха единицата прилична (май) са си заминали, за да направят място на некъв hack'n'slash с елементи на пропускваем и безумен като съдържание и механика диалог. Но пък като такъв може и да е забавен де, особено ако демото не е показателно за диалога и тн, и дизайна на нивата - двете коридорести нива от демото са безумни като за нещо претендиращо за продължение на Origins където повечето местности бяха доста обширни значително разчупени.
Тоя DA2 направо ще вземе да накара предшественика си да изглежда като яка игра, поне за мен.
Тоя DA2 направо ще вземе да накара предшественика си да изглежда като яка игра, поне за мен.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз не съм играл демото, но от това, което съм виждал съм доволен. DA1 се опитваше да бъде много неща на веднъж и в крайна сметка беше напълно еднообразна, откъм геймплей, през цялото време. Малко игри съм искал просто да доиграя, а тя беше една от тях. Толкова беше ТЪПА геймплейно. 2-ката може да е по-екшън ориентирана и това за мен е страхотно. Ако героите имат достатъчно на брой и достатъчно смислени умения, то определено ще ми е много по-приятно да премина през епичната епика. Защото в 1-цата развитието на героите беше на практика нулево. Дори експанжъна не спомогна за това. Имаш няколко скила, няколко скила ползваш, get more gear, more dps = profit.
Ся ясно стана, че нов Baldurs Gate няма да правят, а KOTOR си получава славното продължение съвсем скоро. И гледам навреме са се усетили, че нямат нужда от нови недоносчета, като DA1.
Ся ясно стана, че нов Baldurs Gate няма да правят, а KOTOR си получава славното продължение съвсем скоро. И гледам навреме са се усетили, че нямат нужда от нови недоносчета, като DA1.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Като гледах скил дърветата, ми се струва че доста са понамалели като бройка спрямо първата част. Което май е плюс, щото от беглите части в демото комбата е някъде между безумието и некъв хаос, според зависи от трудността и уменията които се ползват. Примерно роуга, щото с такъв герой го прецъках, има Backstab, който автоматично те праща в гръб на врага със всичките завъртания на камерата. Ся като умението може и да е ОК, особено ако имаше и опция да си гледаш героите отгоре, като в първата част, но тук това не присъства като вариант (поне не и в демото, но вероятно са го резнали изцяло като фийчър), и, поне за мен, е хипер дезориентиращо относно цялото действие, и напълно обезмисля разни тактики и тн.
Нещо друго на което се издразних, въпреки че няма пряка връзка с DA2, e резването на съвсем приятния flash tie-in Journeys, който вървеше около Origins, в полза на поредното Facebook-ско безумие.
Единственото интересно нещо покрай цялата работа май ще е web-series-a с Felicia Day, който ще пускат в някои от идните месеци.
Нещо друго на което се издразних, въпреки че няма пряка връзка с DA2, e резването на съвсем приятния flash tie-in Journeys, който вървеше около Origins, в полза на поредното Facebook-ско безумие.
Единственото интересно нещо покрай цялата работа май ще е web-series-a с Felicia Day, който ще пускат в някои от идните месеци.
Не говорех за нещо ирационално. Той просто беше впечатлен от играта, от движенията на героите, уменията и т.н. Аз знаеш колко много обичам BioWare, но това никога не ме е спирало да плюя по кусурите на 1-цата. Няма да ме спре да оплюя и 2-ката. Но ся айде малко сериозно... Дори FF13, с малоумно линейното развитие на героите си, е по-добре от DA1 в този аспект. Едно нещо, като е пикня, пикня е. Играта беше едно гриндене. Единственият що годе разнообразен клас, беше Mage. Всичко останало беше точно тактически Hack'n'Slash. 60 часа убивах гадини по един и същ начин. Това НЕ Е добре.RRSunknown wrote:Действително има малка група хора които ирационално боготворят всичко в дадена марка но когато 50 човека фенове на единицата оплюват двойката това би трябвало да води до някъкъв размисъл нали?
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Някой ще каже, че това не е задължително да е минус, ама мен лично не ме радва хичBioWare held a presentation on Dragon Age II's localization at this week's GDC, which includes revealing estimates of the game length, amount of dialog, and the like. It is halved in most categories, except for cinematics, VGChartz reports.
Dragon Age: Origins
• 1,000,000 Words
• 1,000 Cinematics
• 1,000 Characters
• 56,000 Spoken Lines
• 60 Hours of Gameplay
Dragon Age II
• 400,000 Words
• 2,500 Cinematics
• 500 Characters
• 38,000 Spoken Lines
• 40 Hours of Gameplay
.
както е тръгнало DA3 ще се играе сама а ти играча само ще рупа пуканки с лявата ръка докато с дясната цъка единствения бутон с който се придвижва кътсцеата.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Мда, като първия Dungeon Siege вероятно. В тоя ред на мисли ще ми е интересно да видя какво са надробили обсидианци в DS3.
А цитираните цифри звучат меко казано жалко, не като минус, а като изражение на това колко зор точно са си давали при направата на настоящото продължение. Въпреки че доста от бройката е свалена с рязването на ориджините, разните там расови опции и вероятната липса на разяснения за света от първата част. В общи линии все интересни неща от първата част, които са били жертвани в името на скоростното изкарване на продължението.
А цитираните цифри звучат меко казано жалко, не като минус, а като изражение на това колко зор точно са си давали при направата на настоящото продължение. Въпреки че доста от бройката е свалена с рязването на ориджините, разните там расови опции и вероятната липса на разяснения за света от първата част. В общи линии все интересни неща от първата част, които са били жертвани в името на скоростното изкарване на продължението.
Как точно 60-те часа геймплей и 1-ния милион думи даваха смисъл в преиграването на 1-вата игра? Защото аз ME2 съм я преигравал 3 пъти, а тя пък е с още по-малко, докато DA1 съм я преигравал точно веднъж и не защото ми се играеше(баш клизма си беше), а защото ми се бяха затрили сейфовете и идваше експанжъна.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Това което ми се вижда притеснително е най-вече значително съкратения gameplay. От друга страна не е ясно в тези 60 часа цитирани за Origins дали включват всички .. origins, защото единствено първото преиграване ми отне повече от 40 часа.
Ще взема да го видя това демо, бях се зарекъл да не си спойлвам нищо, но ако са я направили прекалено action ориентирана ще е доста жалко.
Ами аз пък съм преигравал Dragon Age 3 пъти и съм на Awakening на четвъртото преиграване. За сравнение Mass Effect 2 го изиграх 1 път и имам един save някъде по средата с нов герой. Почти сякаш имаме различен вкус а Разбирам че не са ти харесали някои неща в Dragon Age, по същия начин на мен не ми харесаха в идеала ти ME2, нищо лошо няма в това, но не пречи да се възмущаваме от очевидното съкращаване на играта.Amikae wrote:Как точно 60-те часа геймплей и 1-ния милион думи даваха смисъл в преиграването на 1-вата игра? Защото аз ME2 съм я преигравал 3 пъти, а тя пък е с още по-малко, докато DA1 съм я преигравал точно веднъж и не защото ми се играеше(баш клизма си беше), а защото ми се бяха затрили сейфовете и идваше експанжъна.
Ще взема да го видя това демо, бях се зарекъл да не си спойлвам нищо, но ако са я направили прекалено action ориентирана ще е доста жалко.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests