Кое е най-страшното ниво, което сте играли?
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Shalebridge Cradle от Thief 3, определено - няма такава психария. Все пак в половината от нивото всъщност нямаш никакви врагове, но самият дизайн и фоновите звуци те плашат повече от достатъчно. Първият път, като се качвах към тавана и врата почна да блъска, само дето не подскочих на стола - аз аз не съм от плашливите.
Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...
AvP 1 и 2 с морския пехотинец, първите 2-3 нива преди да си взел по-мощните оръжия. Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи
Undying и System Shock 2, първите няколко нива, но най-вече на първо игране - при преиграване ефектът като че ли се губи.
Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...
AvP 1 и 2 с морския пехотинец, първите 2-3 нива преди да си взел по-мощните оръжия. Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи
Undying и System Shock 2, първите няколко нива, но най-вече на първо игране - при преиграване ефектът като че ли се губи.
Elves dig rocket launchers.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Абе то е така но тактиката да те плашат със трудност за мене е далеч от страха, става просто изнервяне от трудността по начина по който нерви Колин Макрей 3 например когато за 10 път се блъснеш на едно и също място от кофти късмет.termit wrote: Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи
истинския страх се постига без реална опасност в играта- само със звук, картина и скриптове- както споменатото ниво в Thief или местата на Vampires
bgspace - Bonehoard, мисиите в катедралата някак си не бяха толкова плашещи, може би защото вече се бях сблъсквал със зомбита, или пък защото там има повече пространство, не знам.
RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.
П.С. Явно трябва да взема най-накрая да изиграя Condemned, бях му хвърлил око в Озона, но все не стигам до него...
RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.
П.С. Явно трябва да взема най-накрая да изиграя Condemned, бях му хвърлил око в Озона, но все не стигам до него...
Elves dig rocket launchers.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Във абсолютно всяка игра с дълги чекпойнти го има тоя момент с презапасяването- махни го , пусни на най- лесна трудност и ще видиш че играта не е толкова страшна (макар че с пришълеца ме изнерви), а аз лично истинския страх го виждам когато от механиката на играта няма никаква опасност - без значение от някаква трудност- и пак въздейства.termit wrote:
RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.
Това е мое мнение разбира се но за мен страхът при липса на сейв е страх от провал на нивото/играта а не страх в класическия смисъл. Същото усещане се изпитва и при особено трудно скокче на някоя джъмп енд рън игра когато чекпойнта е отчайващо далеч.
- beliefcontrol
- Paragon
- Posts: 532
- Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm
По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.
Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните.
Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните.
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.
Blood 2 и Fear ми бяха много страшни, всичките нива. Monolith ftw.
А от стола съм падал само веднъж и то не беше от страх. Случи се по време на едно мулти на Дуум 2, като ме отстреляха с БиЕфДжи-то .
А от стола съм падал само веднъж и то не беше от страх. Случи се по време на едно мулти на Дуум 2, като ме отстреляха с БиЕфДжи-то .
Last edited by dellusion on Thu Oct 09, 2008 9:02 pm, edited 1 time in total.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз така съм си падал от стола и си направих доста голяма цицина към 97 година като за пръв път играх Куейк.beliefcontrol wrote:По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.
Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните.
На Резидънт Ивъл 4 има един момент в който трябва с една мома да се разходиш да земеш нещо по едни коридорчоци. Нема пуцалки, нема нищо. Е насрал съм се там.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests