Кое е най-страшното ниво, което сте играли?

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
bgspace
Misting
Posts: 336
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:41 pm

Post by bgspace » Fri Sep 19, 2008 11:50 pm

Всъщност, са. System Shock 2 и Thief- the Metal Agе използват Dark Engine. Можеш да провериш сам. Разбира се, това са подробности, които засягат единствено такива като мен, които имат достатъчно свободно време, че да правят мисии :lol:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Sep 19, 2008 11:56 pm

какво общо има Пейнкилъра с Looking glass и Дарк енжина?

User avatar
bgspace
Misting
Posts: 336
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:41 pm

Post by bgspace » Fri Sep 19, 2008 11:58 pm

Painkiller е с различен енджин. Да.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Sat Sep 20, 2008 4:49 pm

пакман. всичките нива. :lol:

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Post by termit » Tue Sep 23, 2008 1:59 pm

Shalebridge Cradle от Thief 3, определено - няма такава психария. Все пак в половината от нивото всъщност нямаш никакви врагове, но самият дизайн и фоновите звуци те плашат повече от достатъчно. Първият път, като се качвах към тавана и врата почна да блъска, само дето не подскочих на стола - аз аз не съм от плашливите.
Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...
AvP 1 и 2 с морския пехотинец, първите 2-3 нива преди да си взел по-мощните оръжия. Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи ;)
Undying и System Shock 2, първите няколко нива, но най-вече на първо игране - при преиграване ефектът като че ли се губи.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
bgspace
Misting
Posts: 336
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:41 pm

Post by bgspace » Tue Sep 23, 2008 2:09 pm

Мисията със зомбитата от Thief 1, мисля че беше третата подред - играх я през нощта за първи път, на угасена лампа и със слушалки...

Там има поне няколко мисии със зомбита - Bonehoard, Haunted Cathedral, Return to the Cathedral...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Sep 23, 2008 2:37 pm

termit wrote: Впрочем на AvP 2 играта с човека става съвсем друго нещо, когато играеш на последно ниво на трудност и не можеш да запазваш по време на нивото - тогава всички нива са плашещи ;)
Абе то е така но тактиката да те плашат със трудност за мене е далеч от страха, става просто изнервяне от трудността по начина по който нерви Колин Макрей 3 например когато за 10 път се блъснеш на едно и също място от кофти късмет.
истинския страх се постига без реална опасност в играта- само със звук, картина и скриптове- както споменатото ниво в Thief или местата на Vampires :)

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Sep 23, 2008 2:56 pm

Рандъм ниво от първия Condemned, например метрото или универсалния магазин, Рейвънхолм от ХЛ2, макар че и на мен втория път ми се стори по-тъпо от първия, второто ниво на първия Тийф.

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Post by termit » Wed Sep 24, 2008 9:53 am

bgspace - Bonehoard, мисиите в катедралата някак си не бяха толкова плашещи, може би защото вече се бях сблъсквал със зомбита, или пък защото там има повече пространство, не знам.

RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо :wink: Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.

П.С. Явно трябва да взема най-накрая да изиграя Condemned, бях му хвърлил око в Озона, но все не стигам до него...
Elves dig rocket launchers.

User avatar
bgspace
Misting
Posts: 336
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:41 pm

Post by bgspace » Wed Sep 24, 2008 10:58 am

termit - ама в катедралата се появяват Hant-овете с техния истеричен смях :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Sep 24, 2008 11:27 am

termit wrote:
RRSunknown - факторът страх всъщност идва не толкова от трудността, колкото от това, че не можеш да запазваш по време на игра - особено като си към края на нивото, направо си е като борба за оцеляване на живо :wink: Примерно използвах доста често гранатите със сензор за да блокирам пътя зад мен или някоя подозрително изглеждаща дупка, просто за всеки случай - нещо, което рядко бих правил ако знам, че имам save/load отпреди 1 минута.
Във абсолютно всяка игра с дълги чекпойнти го има тоя момент с презапасяването- махни го , пусни на най- лесна трудност и ще видиш че играта не е толкова страшна (макар че с пришълеца ме изнерви), а аз лично истинския страх го виждам когато от механиката на играта няма никаква опасност - без значение от някаква трудност- и пак въздейства.
Това е мое мнение разбира се но за мен страхът при липса на сейв е страх от провал на нивото/играта а не страх в класическия смисъл. Същото усещане се изпитва и при особено трудно скокче на някоя джъмп енд рън игра когато чекпойнта е отчайващо далеч.

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Wed Oct 01, 2008 9:50 pm

По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.

Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните. :oops:
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
dellusion
Warmage
Posts: 1248
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:36 am
Location: София

Post by dellusion » Thu Oct 09, 2008 8:57 pm

Blood 2 и Fear ми бяха много страшни, всичките нива. Monolith ftw.

А от стола съм падал само веднъж и то не беше от страх. Случи се по време на едно мулти на Дуум 2, като ме отстреляха с БиЕфДжи-то :).
Last edited by dellusion on Thu Oct 09, 2008 9:02 pm, edited 1 time in total.
Look at the darkness...
...around me.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 09, 2008 8:59 pm

beliefcontrol wrote:По принцип не съм играл почти нищо извън жанра adventure/quest, Fallout и HOMM2/3, а там плашещите нива не са често срещани.

Една от малкото по-различни игри, които съм пробвал, е AvP 1. Мисиите с човешкия представител са нон-стоп шубе, а първият ми сблъсък с facehugger почти успя да доведе до битова злополука. По това време използвах сгъваем дървен стол и реакцията ми на запълнения от гореспоменатата гад монитор след 10 секундно психиращо шумолене не беше от най-безопасните. :oops:
Аз така съм си падал от стола и си направих доста голяма цицина към 97 година като за пръв път играх Куейк.

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Thu Oct 09, 2008 10:33 pm

На Резидънт Ивъл 4 има един момент в който трябва с една мома да се разходиш да земеш нещо по едни коридорчоци. Нема пуцалки, нема нищо. Е насрал съм се там.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests