DIABLO III
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: DIABLO III
Уви, не си запознат с идеята и моментното състояние - само ще кажа ,че за 20 часа чисто новия ми герой е с повече експириънс от всички заедно взети заедно и има повече вариативност и опции за развитие от всичко което съм постигал.
Един вид дават ти отскок , с който се мяташ на "трудност" с която може да контролираш посоката си на развитие вкл. и предметите и може да се посветиш на скил бейзд състезание сам или в кооп.
Толкова работи можеш да правиш в даден момент като възможности за развитие на героя си, че е точно обратното на отегчителна и каквото и да правиш напредваш в нещо без усещането за загубено време когато грайндиш 3 часа и не ти се падне нищо което да използваш. Тук няма такъв вариант.
Един вид дават ти отскок , с който се мяташ на "трудност" с която може да контролираш посоката си на развитие вкл. и предметите и може да се посветиш на скил бейзд състезание сам или в кооп.
Толкова работи можеш да правиш в даден момент като възможности за развитие на героя си, че е точно обратното на отегчителна и каквото и да правиш напредваш в нещо без усещането за загубено време когато грайндиш 3 часа и не ти се падне нищо което да използваш. Тук няма такъв вариант.
Re: DIABLO III
Всичко, което ми описваш е точно повод за грайнд, в който всичко започва и свършва с билда на персонажа ти. Напълно допускам, че може да е далеч по-поносим и интересен грайнд от това, което ни сервираха през 2012-та, но ядрото на геймплея, нивата, историята и т.н. си остават абсолютно същите.
Grim Dawn за сметка на това набляга на далеч по-разнообразен левъл дизайн, гениална кустомизация на персонажите (могат да се мешат класове, има допълнителна devotion система за качване на статове, а и много предмети дават допълнителни умения и магии), перфектни контроли и малки новости, които правят геймплея далеч по-приятен (примерно добавянето на издържливост към здравето, за да не лочиш колбички като невидял). Също така визията меко казано издухва Diablo 3, въпреки огромната разлика на бюджета в полза на Blizzard. Това важи и за музиката, която е изключителна. Добавени са много елементи на нелинейност, които разнообразяват интеракцията с персонажите и света. Има всевъзможни фракции, някои от които са на твоя страна, други са срещу теб и едни срещу други. Сетингът по начало е мега интересен, но тези на пръв поглед дребни неща го правят още по-поглъщащ. Единствената ми критика е, че историята не е на нивото на Diablo 2, да речем, но то и Diablo 3 беше така.
Или да го кажа с други думи - Grim Dawn е най-доброто ARPG, което съм играл някога, а за Diablo-то ми е все тая вече. Никога не съм играл тези игри за мултито и самоцелния грайнд, така че ми пасва идеално.
Grim Dawn за сметка на това набляга на далеч по-разнообразен левъл дизайн, гениална кустомизация на персонажите (могат да се мешат класове, има допълнителна devotion система за качване на статове, а и много предмети дават допълнителни умения и магии), перфектни контроли и малки новости, които правят геймплея далеч по-приятен (примерно добавянето на издържливост към здравето, за да не лочиш колбички като невидял). Също така визията меко казано издухва Diablo 3, въпреки огромната разлика на бюджета в полза на Blizzard. Това важи и за музиката, която е изключителна. Добавени са много елементи на нелинейност, които разнообразяват интеракцията с персонажите и света. Има всевъзможни фракции, някои от които са на твоя страна, други са срещу теб и едни срещу други. Сетингът по начало е мега интересен, но тези на пръв поглед дребни неща го правят още по-поглъщащ. Единствената ми критика е, че историята не е на нивото на Diablo 2, да речем, но то и Diablo 3 беше така.
Или да го кажа с други думи - Grim Dawn е най-доброто ARPG, което съм играл някога, а за Diablo-то ми е все тая вече. Никога не съм играл тези игри за мултито и самоцелния грайнд, така че ми пасва идеално.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: DIABLO III
Айде ще отговоря пак за спорта.
Ами аз лично никога не съм намирал никаква история в този тип игри, винаги е била някаква базисна като порно филма на Кармак. Честно винаги съм скучал и съм превъртал филмчета в такива игри и ме е напушпвал смях докато се опитват да ми пробутат някаква драма на фона на героя ми който жули по сто човека наведнъж.
Ядрото на геймплея няма нищо общо с това което ни сервираха 2012. Историята е ирелевантна. В момента се играе фрий роам - нещо което предвидих 2012 още, с няколко основни дейности.
И прощавай ама на Grim всички сетове и легендарни дават само някакви пасивки - тоест още статс , ако не ти стигат 1000 стата с които да циклиш нищо което да променя фундаментално някакво умение или да добавя изцяло ново. В Диабло 3 всеки един от предметите в била ти дава уникален ефект - това е идеята да се комбинират включително 3 ефекта които си вадиш от лгендарни и които стоят бекъп без да дават статс.
И честно казано не мога да разбера какво толкова си играл на Грим Даун - играта се превърта за 20 часа пряко сили като по това време нито си някъкъв енд гейм левъл нито си видял силните предмети в играта. Ти не гриндиш тъй, че не си пускал другите трудности.
Ами аз лично никога не съм намирал никаква история в този тип игри, винаги е била някаква базисна като порно филма на Кармак. Честно винаги съм скучал и съм превъртал филмчета в такива игри и ме е напушпвал смях докато се опитват да ми пробутат някаква драма на фона на героя ми който жули по сто човека наведнъж.
Ми не - оттам почва - имаш сет дънжъни които са за скил, имаш състезания - мултиплър . Все едно да кажеш че CS и DOTA 2 не стават защото нямат кампания. И като стана дума за геймплей в Диабло е супер бърз и флуден - влизаш, минаваш един рифт за 5 минути и ставаш. Всичко е динамично няма седене на едно място в което 5 минути да се чешете с двама лоши и да си взимате едвам едвам.Всичко, което ми описваш е точно повод за грайнд, в който всичко започва и свършва с билда на персонажа ти.
Ядрото на геймплея няма нищо общо с това което ни сервираха 2012. Историята е ирелевантна. В момента се играе фрий роам - нещо което предвидих 2012 още, с няколко основни дейности.
И в Диабло има такава - парагон се казва , отделно може да си ъпгрейдваш статсове по желание като ги закачаш към предмет, отделно имаш избор за 3 възможни от 30 уникални статса които си ъпгрейдваш.има допълнителна devotion система за качване на статове,
И в Диабло го има това - даже повече - 90% от предметите с уникален бонус, било подобряващ, променящ или добавящ ново умение а Set предметите променят коренно целия клас до степен да нямат нищо общо помежду си като геймплей и умения в рамките на един клас. И да извинявай но и аз имам своя дял в циклеж на Titan Quest и игра на Grim Dawn и никак не ми допада това 90% от "скиловете" в мастеритата са пасивки. За разлика от Диабло където боравиш със всичките си 6 умения постоянно и половината са тип скиллшот - с прицелване и тайминг.много предмети дават допълнителни умения и магии
И прощавай ама на Grim всички сетове и легендарни дават само някакви пасивки - тоест още статс , ако не ти стигат 1000 стата с които да циклиш нищо което да променя фундаментално някакво умение или да добавя изцяло ново. В Диабло 3 всеки един от предметите в била ти дава уникален ефект - това е идеята да се комбинират включително 3 ефекта които си вадиш от лгендарни и които стоят бекъп без да дават статс.
Колбичките отдавна никой не ги лочи - принципно не се ползват изобщо освен уникална (имаш право да носиш една безкрайна) която дава някъкъв бонус тип Уичър .примерно добавянето на издържливост към здравето, за да не лочиш колбички като невидял
Липсва вариативноста на Диабло, особено в моделите на броните и оръжията.Също така визията меко казано издухва Diablo 3, въпреки огромната разлика на бюджета в полза на Blizzard.
И честно казано не мога да разбера какво толкова си играл на Грим Даун - играта се превърта за 20 часа пряко сили като по това време нито си някъкъв енд гейм левъл нито си видял силните предмети в играта. Ти не гриндиш тъй, че не си пускал другите трудности.
Re: DIABLO III
Тъй като съм стиснат чиляк и сбирам стинки за Overwatch, диаблото може ли да се цъка фрий до енд гейма или нейде там, или е само да семплираш тоя трайл?
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: DIABLO III
Trial версията уви е замръзнала в някаква минала епоха която няма никаква връзка с играта в момента. Играе се само кампания до 13 левъл. Само за справка - за 4 часа соло се става 70 левъл в момента.
Re: DIABLO III
Като стана дума за стиснатост, Overwatch дали ще бъде намалена покрай Black Friday?
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: DIABLO III
Е то да чакаш до края на ноември, за да джиткаш... а и тва са близърд, та едва ли. Най-рано покрай коледа, ако пуснат нещо, но се съмнявам, тия си протакват годинка-две преди намаленията. Още повече за една от най-продаваните игри на година.
Re: DIABLO III
Не казвам, че не стават защото нямат кампания. Казвам, че за мен не стават, защото ми е през никъде за мултиплейър преживявания от този вид. Grim Dawn е с далеч по-добър сингъл и съответно ми е много по-забавен. "Спортният" аспект на Diablo (от 2 насам) за мен винаги е бил дразнител, а не предимство и мрачната хорър атмосфера ми липсваше много в УаУизираното Diablo 3. Хората, които искат да си рейдват ежедневно да са живи и здрави, ARPG-та за цикльори има бол. Аз обаче съм от играчите, на които Близард просто показаха един дебел среден, така че е нормално да си търся кефа другаде.Ми не - оттам почва - имаш сет дънжъни които са за скил, имаш състезания - мултиплър . Все едно да кажеш че CS и DOTA 2 не стават защото нямат кампания. И като стана дума за геймплей в Диабло е супер бърз и флуден - влизаш, минаваш един рифт за 5 минути и ставаш. Всичко е динамично няма седене на едно място в което 5 минути да се чешете с двама лоши и да си взимате едвам едвам.
Това няма абсолютно нищо общо с парагон системата. Начинът на ънлокване на devotion-ите в Grim Dawn е мега радващ - точки се трупат с възстановяване на шрайнове (било то с крафтинг, битка или куест) и разпределянето им със съзвездия е гениално.И в Диабло има такава - парагон се казва , отделно може да си ъпгрейдваш статсове по желание като ги закачаш към предмет, отделно имаш избор за 3 възможни от 30 уникални статса които си ъпгрейдваш.
Кога точно си играл Grim Dawn? Ако си я играл преди да я завършат (което беше само преди няколко месеца), нормално е да ти отнеме 20-тина часа. Аз съм на поне 40 часа в момента и съм 44-то ниво. Докато приключа с играта трябва да съм 50-то (от 85).И честно казано не мога да разбера какво толкова си играл на Грим Даун - играта се превърта за 20 часа пряко сили като по това време нито си някъкъв енд гейм левъл нито си видял силните предмети в играта
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 63 guests