DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Oct 22, 2010 9:57 pm

Обявиха последния клас - Демон Хънтър (Рейндж)
Обявиха и състезателен мултиплеър тип арените от WOW.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20294
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Sat Oct 23, 2010 8:53 am

Ако са пуснат декември експанжъна за уоу-а мое и догодина по тва време да излезе най-рано... :idea:
:ninja:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 23, 2010 9:18 am

Той Метцен каза че изобщо е можело да не провеждат Близкона тази година защото големите неща щели да се случат следващата.
Ако още не сте разгледали сайта на Диабло 3 - Демон хънтърката има дървета на рейндж с гранати и разни бомбички които не удрят мигновено, има заемки от асасина на Диабло 2 и роуга на WOW.
По интересното е арените - показаха бой трима на трима - явно се вижда че в изометрия концепцията работи по успешно от арените на WOW. Подозирам че ще има гоям цикъл там.
После имаше интервю на Леонард Боярски (човека създал Фолаут) който е главен дизайнер на света на Диабло 3.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20294
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Sat Oct 23, 2010 9:31 am

Интересно, очаквах да има пет :mrgreen: много почнаха да мешат таланти в игрите и помежду им ;)
:ninja:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 23, 2010 10:12 am

b.t.w. Сега прочетох че щяло все пак да има руни (бяха ги махналиминалат година).

96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
Източник 3dzone.bg BlizzCon 2010 е изпълнен с Diablo III новини. След като научихме, че петият и последен клас ще е Demon Hunter, разбрахме за въвеждането на PvP арените, а сега става ясно, че след миналогодишното орязване на руните, те се завръщат триумфално. Руните ще са отделни видове (Obsidian, Indigo, Alabaster, Crimson, Golden и др.), като всеки ще се дели на 7 ранга. Основната идея е руните да разнообразяват/допълват/променят уменията на всеки клас. Така могат да се появят някои уникални и много интересни умения, като гигантска жаба, която яде противниците (за Witch Doctor), както и дъжд от жаби. Благодарение на руните ще са възможни 98 милиарда комбинации от уменията на един клас!
Чармовете ще се завърнат, но те ще са част от нова Talisman система. Идеята е, че чармовете ще бъдат фокусирани върху основните показатели на героя, но ще бъдат събирани в специален талисман, който ще се разширява и расте с времето.

UPDATE: Представена е Traits система. Traits ще са индивидуални, пасивни умения за всеки клас, които ще са между до 3 и 5 нива. Barbarian например, ще има Inner Rage (ще намалява скоростта при която се изхабява Fury ресурса, същевременно набавяйки повече Fury при удрянето на един и същ враг). Повечето Traits, ще добавят и някакъв допълнителен, отличителен визуален ефект.

UPDATE 2: Ще има нова Fame система, за която поне на този етап не е известно много.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Oct 23, 2010 11:43 pm

Демон хънтъра определено ще е моя избор. Пасва ми идеално. :)

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Aug 18, 2011 2:52 pm


User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Aug 18, 2011 10:40 pm


User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Fri Aug 19, 2011 8:07 am

AlDim wrote:It goes to eleven!
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
Не знам каква е връзката с Диабло, но клипчето рулира тотално. :lol:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Aug 19, 2011 8:26 am

Има всичко общо с добавянето на четвърта "трудност". Дали ще вкарат Inferno, за да кажат, че вече имат с една трудност повече (Ït goes to eleven, един вид) или просто ще променят Hell, без да добавят Inferno-то, наистина е все тая.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Fri Aug 19, 2011 12:36 pm

Някой май не е слушал какво се казва в презентацията. :)

Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Aug 19, 2011 12:46 pm

Amikae wrote:Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Именно това искам. :roll: Ако вкарат 1-60-то ниво в Normal и Nightmare няма да е нужен чак толкова безмозъчен циклеж. Пък който иска да си груха за предмети на Hell. Но то няма да е Blizzard-ско RPG, ако не ти губи времето...

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Fri Aug 19, 2011 1:10 pm

Чакай сега, защо мислиш, че ако го вмъкнат 1-60 в рамките на 2 трудности, ще отнеме по-малко време? Просто ще ги направят по-обемни, генерираните карти и мобовете в тях ще са много повече, и пак ще отнеме същото време. Проблемите са в това, че всяка трудност носи със себе си различни скинове на итеми, нови умения и по-агресивно поведение на гадините, и като цяло различно усещане. Трудността се вдига с някакъв определен темп. Просто не би било готино всичко да се набие в Nightmare, и то за нас играчите. Друго си е нещата да са си структурирани - low lvl, middle lvl, high level, max level.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Aug 19, 2011 2:00 pm

от normal към Hell е за левълинг - точно за да няма циклеж.
Inferno трудноста е фиксирана на максимален левъл - като хай енд кънтента на WOW и няма значение къде се пускаш на коя зона или бос - всичките са максимално ниво. Там се предполага да си станал максимален левъл и вече който иска да играе - ще е само с предмети и сетове.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Fri Aug 19, 2011 2:07 pm

Ще има ли респек?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests