DIABLO III
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Той Метцен каза че изобщо е можело да не провеждат Близкона тази година защото големите неща щели да се случат следващата.
Ако още не сте разгледали сайта на Диабло 3 - Демон хънтърката има дървета на рейндж с гранати и разни бомбички които не удрят мигновено, има заемки от асасина на Диабло 2 и роуга на WOW.
По интересното е арените - показаха бой трима на трима - явно се вижда че в изометрия концепцията работи по успешно от арените на WOW. Подозирам че ще има гоям цикъл там.
После имаше интервю на Леонард Боярски (човека създал Фолаут) който е главен дизайнер на света на Диабло 3.
Ако още не сте разгледали сайта на Диабло 3 - Демон хънтърката има дървета на рейндж с гранати и разни бомбички които не удрят мигновено, има заемки от асасина на Диабло 2 и роуга на WOW.
По интересното е арените - показаха бой трима на трима - явно се вижда че в изометрия концепцията работи по успешно от арените на WOW. Подозирам че ще има гоям цикъл там.
После имаше интервю на Леонард Боярски (човека създал Фолаут) който е главен дизайнер на света на Диабло 3.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
b.t.w. Сега прочетох че щяло все пак да има руни (бяха ги махналиминалат година).
96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
96.8 милиарда вариации на уменията в Diablo III; руните се завръщат; нова талисман система
Източник 3dzone.bg BlizzCon 2010 е изпълнен с Diablo III новини. След като научихме, че петият и последен клас ще е Demon Hunter, разбрахме за въвеждането на PvP арените, а сега става ясно, че след миналогодишното орязване на руните, те се завръщат триумфално. Руните ще са отделни видове (Obsidian, Indigo, Alabaster, Crimson, Golden и др.), като всеки ще се дели на 7 ранга. Основната идея е руните да разнообразяват/допълват/променят уменията на всеки клас. Така могат да се появят някои уникални и много интересни умения, като гигантска жаба, която яде противниците (за Witch Doctor), както и дъжд от жаби. Благодарение на руните ще са възможни 98 милиарда комбинации от уменията на един клас!
Чармовете ще се завърнат, но те ще са част от нова Talisman система. Идеята е, че чармовете ще бъдат фокусирани върху основните показатели на героя, но ще бъдат събирани в специален талисман, който ще се разширява и расте с времето.
UPDATE: Представена е Traits система. Traits ще са индивидуални, пасивни умения за всеки клас, които ще са между до 3 и 5 нива. Barbarian например, ще има Inner Rage (ще намалява скоростта при която се изхабява Fury ресурса, същевременно набавяйки повече Fury при удрянето на един и същ враг). Повечето Traits, ще добавят и някакъв допълнителен, отличителен визуален ефект.
UPDATE 2: Ще има нова Fame система, за която поне на този етап не е известно много.
It goes to eleven!
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
Не знам каква е връзката с Диабло, но клипчето рулира тотално.AlDim wrote:It goes to eleven!
http://www.youtube.com/watch?v=EbVKWCpNFhY
Някой май не е слушал какво се казва в презентацията.
Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Именно това искам. Ако вкарат 1-60-то ниво в Normal и Nightmare няма да е нужен чак толкова безмозъчен циклеж. Пък който иска да си груха за предмети на Hell. Но то няма да е Blizzard-ско RPG, ако не ти губи времето...Amikae wrote:Съвсем ясно са си обяснили, че трудността си е там за максимален левел играчи. И на Hell нямаше да е много логично да го направят, защото щеше да означава да направят левелинга от 1-60 на Normal/Nightmare, а Hell max level. Имайки предвид и скиновете на итемите(от които не съм трогнат), щеше да трябва в една трудност(Nightmare) да се нагъчи адски много контент.
Чакай сега, защо мислиш, че ако го вмъкнат 1-60 в рамките на 2 трудности, ще отнеме по-малко време? Просто ще ги направят по-обемни, генерираните карти и мобовете в тях ще са много повече, и пак ще отнеме същото време. Проблемите са в това, че всяка трудност носи със себе си различни скинове на итеми, нови умения и по-агресивно поведение на гадините, и като цяло различно усещане. Трудността се вдига с някакъв определен темп. Просто не би било готино всичко да се набие в Nightmare, и то за нас играчите. Друго си е нещата да са си структурирани - low lvl, middle lvl, high level, max level.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
от normal към Hell е за левълинг - точно за да няма циклеж.
Inferno трудноста е фиксирана на максимален левъл - като хай енд кънтента на WOW и няма значение къде се пускаш на коя зона или бос - всичките са максимално ниво. Там се предполага да си станал максимален левъл и вече който иска да играе - ще е само с предмети и сетове.
Inferno трудноста е фиксирана на максимален левъл - като хай енд кънтента на WOW и няма значение къде се пускаш на коя зона или бос - всичките са максимално ниво. Там се предполага да си станал максимален левъл и вече който иска да играе - ще е само с предмети и сетове.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests