DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Oct 12, 2008 4:32 pm

Аз искам да те убедя, че играта ще е добра и hype на страна, тя ще се играе защото е добра,
Нещо не ме убеждаваш да ти кажа- не си постове от типа на - нищо не разбирате, няма да ви давам реални факти а ще приказвам общо приказки с недомлъвки а вие си търсете .
Разбира се така е много лесно :))
Много чудна тактика - вместо да постнеш споменатите от теб данни и да приключиш спора за 5 мин и един пост трябваше да изпишеш 20 поста с празни приказки коя от коя по ламерски и накрая да избягаш под предлог че си губиш времето и разбираш ли ние сме някакви заблудени които не разбират "истината"
:)

Едит : Роланд ме е изпреварил и също е казал това което мислех и аз.

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Sun Oct 12, 2008 4:52 pm

Doh в BN освен рунически думи има и маса ладър айтъми. Освен това има поне 6 рунически предмета около които се върти билд, който са адски лесни за събиране. Най-малкото insight polearma който е убер и се прави от руни 11 надолу.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Mon Oct 13, 2008 10:20 pm

Ако не кротнете, ще ви кротна :twisted:
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Oct 14, 2008 12:10 am

Е та няма за какво за де се кротваме - той Nheela изчезна някъде.
А като сте толкова по темата може би някой ще се сети да каже нещо за Уизардката.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Oct 14, 2008 12:53 am

Мии... Sorceress-ката имаше по-секси задник и беше с по-здравословен тен, но за сметка на това Wizard-ката има по-яки цици :lol:

Иначе какво да говорим, това си е преработена версия на маговете от предишните игри. Ще управлява при всички положения :)

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Tue Oct 14, 2008 12:54 am

Първо, до колкото прочетох, това с автоматичните статове е официално вече. Плюсът е, че така героите ще гонят доста по-разнообразна екипировка, вместо както е до сега всичко да искат Стомрщит, Шако и т.н. От една страна, ще е доста по-трудно, ако изобщо е възможно, да направиш от кастър герой меле, като меле сорка, каквато има в момента. Не ми е ясно ако сложат герой с потенциал да бъде както кастър, така и меле, в зависимост от това къде какви точки слага, как ще го балансират, така че да може да носи добрите предмети. Но това си е работа на Близар да го мислят.
Всички имали възможност да поиграят на Диабло 3 на Близкон са супер ентусиазирани и казват, че играта е страхотна.
Самият уизърд изглежда доста стабилно, особено като забави всички около него и ги почне с чейн лайтнинг.
Пуснаха в нета дървото с уменията му, макар да подозират, че не е цялото. Сериозно количество бъфове, критикали и дмг магии. Телепортът пак е тук и дори само това прави уизърда сила! Да не говорим, че този път разбутва гадините около него, за да няма инстант смърт след телепорт, както се случва понякога в 2, като се портнеш в групичка и те насолят. Явно и в Диабло 3 ще има критикал спел, подобно на УоУ. Помня, че Пъсли беше обяснил каква е логиката да приемеш, че може да критнеш с магия, така че това също е ок.
Нови герои ще видим чак догодина :cry:
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Oct 14, 2008 1:18 am

Rune Skills - значи всеки активен скил си има собствен сокет. В играта падат руни, които можеш да слагаш в тези сокети. Руните променят действията на скиловете. Пример: ако сложим Multistrike руна на WD скила Firebomb, започват да се получават отскоци на бомбите, които удрят повече гадове. Multistrike на Teleport създава твои копия, докато Power руна на Teleport, прави телепорта да удря dmg там където се телепортваш. Power руна на Skull of Flames оставя огън по земята.

Това са само няколко от руните, за които аз знам. Мога само да си представя какво ще става с тоновете руни в комбинация със скилове :D :shock: ! Особено пък по-редките руни!

Това за сега, че вече е късно, а вчера видях, че темата беше заключена и затова не писах.

Edit: Добавка за руните.

http://kotaku.com/50​62731/diablo ... #8203;lest
Over the last couple of days I've briefly touched on Diablo III's new rune system, but after talking a bit with the game's lead can designer Jay Wilson for a bit I figured the system warranted it's own post. You see, while past games have featured items that augment the powers of your abilities, the massive scope of the rune system sets it apart.

The basics: As you play through Diablo III you will come across various runes, which can be slotted into active power slots to enhance their powers. Rather than just increasing the damage or range of an ability, however, the runes radically change the form and function of said abilities, almost creating completely new skills with completely different uses.

During a panel on Diablo III development, Jay went over some of the various examples of how runes interact with powers. By far my favorite example was teleport, an ability the new wizard class receives. By itself, it simply moves the character to a different location on the map. Add a damage rune and suddenly porting into a group of monsters hurts them. Add a multi-attack rune and teleporting splits you into multiple characters for a brief period of time.

Another example was the witch doctor's flaming skull spell, which by default has him filling a skull with fire and tossing it at the enemy. With a power rune attached, the skull leaves behind a damaging pool of fire. With the multi rune, it bounces. Bouncing flaming skulls equals love.

It seems like a ton of work, not only creating each of the skills but determining how they function with runes attached, but Jay assured me it wasn't a problem for Blizzard.

"We have a saying at Blizzard when something looks like too much work. How about we pay you? You can work on it, and every two weeks we'll cut you a check."

I love Jay Wilson, and Jay Wilson loves the Blizzard fans. Not only does he love them, but he also values their input. At the end of our far too brief interview, he urged me to urge fans to come up with their own rune / power combinations and send them in. Who knows, if you put in a lot of work, maybe one day they'll pay you.
:mrgreen:

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Tue Oct 14, 2008 11:04 am

Това е супер, но не мога да си представя как ще измислят чак толкова много умения. Ако всяко умение може да бъде комбинирано с всяка руна и да се получава ново...Не че знаем колко ще са руните, а и не си представям пасивните умения как ще се променят от руни...
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Tue Oct 14, 2008 11:20 am

Виждам ги отса двете двуслойни двдта и 16те гиги хард дето ше иска.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Oct 14, 2008 12:20 pm

Еми ще иска я. Пак няма да е, като Age of Conan, нали? :) Пък и вижте: "We have a saying at Blizzard when something looks like too much work. How about we pay you? You can work on it, and every two weeks we'll cut you a check."

Вярвам, че ще го направят. Сега пиша от университета. Като се прибера ще напиша още нещо интересно.

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Tue Oct 14, 2008 4:33 pm

Ето малко инфо около руните, явно ще са 9:
you have 12 gear slots: helm, medallion, chest, sash, 2 rings, weapon, shield, boots, pants, gloves, and shoulder. Between the weapon and the shield is a strange circle. When clicking it, a new window pops forward. Based on the demo observation and loot, this window with 9 circles resembles the Glyphs window from World of Warcraft. In the case of Diablo 3, these 9 circles are reserved for Runes.
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Oct 14, 2008 4:41 pm

Този прозорец, който описват в този откъс има 9 слота за руни. Не се казва, че руните ще са 9. Айде да не са девет, че ще им изхвърля играта през прозореца :wink:

User avatar
Bat Garo Still Rots
Moderator
Posts: 1503
Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
Location: Proud to be from Lagera

Post by Bat Garo Still Rots » Tue Oct 14, 2008 4:45 pm

Това са скиловете на уизърда:
Spoiler: show
STORM SKILL TREE

Charged bolt - Rank 1/1: Launch a volley of 3 electric bolts that deal 1-8 lightning damage each. Mana cost: 8. Critical hits from lightning damage stun targets for 2 sec.

Thunderstruck - Rank 2/15: Increases the critical hit chance of all lightning spells by 10%. Critical hits from lightning damage stun targets for 2 sec.

Empowered Magic - Rank 2/15: Increases the effect of willpower on your spell damage by 20%.

Lightning Speed - Rank 0/15: Increases casting speed by 3%

Requires 5 Points ...

Storm Armor - Rank 0/1: Surround yourself in electrical energy. Electrical bolts are automatically fired at attackers for 1 to 8 damage. Mana cost: 15

Frost Nova - Rank 0/1: An explosion of ice pelts nearby enemies for 1-3 cold damage. Has an additional 25% chance of a critical hit. Mana cost: 25. Cooldown: 12 sec. Critical hits from cold damage freeze targets.

Deep Freeze - Rank 0/15: Increases the critical hit chance of all cold spells by 5%. Critical hits from cold damage freeze targets.

Power Armor - Rank 0/15: Increases the damage dealt by your storm armor charged bolts by 10%.

Static Charge - Rank 0/15: Convert 5% of all damage taken into mana.

Requires 10 Points

Electrocute - Rank 0/1: Lightning arcs from the wizard’s fingertips towards enemies, electrocuting them for 4-5 damage. Electrocute affects up to 2 targets. Mana cost: 8. Critical hits from lightning damage stun targets for 2 sec. Requires 10 points in Storm tree.

Ray of Frost - Rank 0/1: Project a beam of cold energy that deals 6 cold damage per sec. Mana cost: 16 mana per sec. Critical hits from cold damage freeze targets. Requires 10 points in Storm tree.

Static Residue - Rank 0/15: Enemies damaged by your lightning spells discharge an additional 1 to 3 lightning damage per sec to nearby enemies for 3 seconds. Requires 10 points in Storm tree.

Lethal Energy - Rank 0/15: Increases the chance to score critical hits with melee and spell attacks by 5%. Requires 10 points in Storm tree.

Improved Charged Bolt - Rank 0/15: Increase the number of bolts released by your charged bolt spell by 1. Requires 10 points in Storm tree.

Requires 15 points ...

Tornado - Rank 0/1: Summon a large tornado that damages everything in its path. Mana cost: 15. Requires 15 points in Storm tree.

Blizzard - Rank 0/1: Call down shards of ice to pelt an area dealing 6-10 cold damage per sec for 3 sec. Mana cost: 70. Critical hits from cold damage freezes targets. Requires 15 points in Storm tree.

Storm Power - Rank 0/15: Increase damage of all lightning and ice spells. Requires 15 points in Storm tree.

Epic Storms - Rank 0/15: Increases size of Blizzard and number of twisters you can have for your energy twister.

ARCANE SKILL TREE

Magic Missile - Rank 1/1 Fire 1 missile (s) of energy at your enemies causing 7-13 arcane damage to them. Mana cost: 8. Critical hits from arcane damage silence targets for 4 secs.

Arcane Power - Rank 2/15: Increases all arcane damage dealt by 24% (next point 36%).

Efficient Magics - Rank 2/15: Lowers the mana cost of spells by 6% (next point by 9%).

Penetrating Spells - 0/15: Reduces the resistance of your targets to your spells by 8%. Targets with negative resistance take additional damage from spells.

Requires 5 Points ...

Disintegrate - Rank 0/1: Emanate a beam of pure energy dealing 10 arcane damage per second. Damage is modified by 80% each time the beam passes through the target. Mana cost: 12 per sec. Critical hits from arcane damage silence targets for 4 secs.

Wave of Force - Rank 0/1: Project a wave of force outwards, repelling enemies and projectiles and dealing 1-8 damage. Mana cost: 25.

Arcane Armor - Rank 0/15: While your Storm Armor, Stone Armor, Stone Skin or Temporal Armor spells are active, your armor is increased by 20%.

Arcane Weakness - Rank 0/15: Enemies damaged by your arcane spells are affected with arcane weakness, increasing damage taken by 10% for 5 sec.

Arcane Speed - Rank 0/15: Reduces the cooldown of all arcane spells by 5%.

Requires 10 Points ...

Arcane Orb - Rank 0/1: An orb of pure energy explodes on contact dealing 12-16 arcane damage to all enemies in the blast area. Mana cost: 18. Critical hits from arcane damage silence targets for 4 sec.

Slow Time - Rank 0/1: Warp space and time lowing nearby monsters and projectiles. Mana cost: 20. Enemy attack cooldown increase: 1 sec.

Arcane Distortion - Rank 0/15: Enemies damaged by your arcane spells are slowed by 35% for 3 sec.

Mana Recovery - Rank 0/15: Enemies have a 7% chance to drop a mana globe that return 25% of maximum mana when picked up.

Improved Magic Missile - Rank 0/15: Increases the number of missiles launched by your magic missile spell by 1 and increases their damage by 8%.

Temporal Armor - Rank 0/1: Surrounds the wizard in a protective shell that stops all damage from an attack every 6 sec. The shell dissipates after absorbing 12 attacks.

Teleport - Rank - 0/1: Teleport to the selected location up to 40 feet away. Mana cost: 23.

Greater Mana - Rank 0/15: Increases maximum mana by 12%.

Mana Burst - Rank 0/15: Increases the damage of any spellcast from full mana by 25%.

Runic Might - Rank 0/15: Increases the effects of all runes.

CONJURING SKILL TREE

Spectral Blade - Rank 1/1: Summons a spectral blade that strikes each enemy in front of the wizard 3 times causing 1-5 physical damage with each hit. Mana cost: 7.

Spell Speed - Rank 2/15: Increases the speed of your magic missile projectiles by 16% (next point by 24%).

Damage Resistance - 2/15: Increases armor by 10% and all resistances by 8% (next point armor by 15% and all resistances by 12).

Weapon Mastery - 0/15: Increases physical damage done by all weapons by 15.

Requires 5 Points ...

Stone Skin - Rank 0/1: Shield yourself with rock and stone absorbing 30 damage. Lasts 8 sec. Mana cost: 12. Cooldown: 15 Sec.

Mirror Image - Rank 0/1: Create an illusionary duplicate of yourself that lasts for 8 sec. Mana cost: 18.

Conjured Armor - Rank 0/15: Magical armor surrounds the wizard increasing block chance by 2%.

Conjured Health - Rank 0/15: Increases total health by 8% and the health of your conjured images by 12%.

Duplicate Conjuring - Rank 0/15: Increases the images from your mirror image skill and
Hydras from your Hydra skill by 1.

Requires 10 Points ...

Meteor Storm - Rank 0/1: Meteorites pelt the targeted region dealing 10 to 20 damage per sec. Mana cost: 12 mana per sec.

Acid Cloud - Rank 0/1: Drop a cloud of acid on the targeted area. Deals an initial 1-4 poison damage followed by 4-8 poison damage per sec to enemies who remain in the area. Mana cost: 15.

Conjured Power - Rank 0/15: Increases damage done by spells by 1% for every 10 points of vitality.

Conjuring Duration - Rank 0/15: Increases the duration of your Stone Skin and Acid Cloud spells by 1 sec and duration of your mirror image images by 2 sec.

Improved Spectral Blade - Rank 0/15: Increases the damage of Spectral Blade by 14%.

Requires 15 Points ...

Hydra - Rank 0/1: Creates a multi-headed beast that attacks your enemies with bolts of fire.

Magic Weapon - Rank 0/1: Imbue your weapon with magical energy granting it increased damage. Mana cost: 15.

Magical Impact - Rank 0/15: Increases damage of all spells by 15% of your weapon damage.

Slowing Strikes - Rank 0/15: Enemies damaged by your melee attacks, Spectral Blade or magic weapon have their movement speed reduced by 30% and their attack speed reduced by 20% for 4 sec.

Armor Piercing - 0/15: Conjured and physical damage decreases the armor of armored enemies.
Не знам колко очакваш да са руните, но и така ако всяко умение има 9 подвида в зависимост от руната, ще е адски много! Да искаме повече ще е прекалено.
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Oct 14, 2008 8:00 pm

Никога не тръгвай по този път на мисли, братле! Казвам ти го от опит и то с Blizzard. Щом са казали, че ще го направят по-добре да си мълчим. Ако още от сега започнем да ставаме доволни, започват да вземат тъпи решения. Само претенции и то до край! Ако ще 100 разновидности да трябва, да направят. Нали затова печелят толкова много пари.

Аз не си кривя душата, харесва ми това, което правят с играта. Но иначе постоянно трябва да се притискат и изобщо дума да не става, кое е възможно и кое не. Ние си имаме претенциите, а те да се оправят.

В WoW играя Hunter, 2 години ни изнасилваха в арена. Единствената форма на сериозно PvP беше почти недостъпна за този герой. Почна бетата, получихме си ключовете и скокнахме да се радваме колко е хубав героя, с новите неща. От тогава минаха месеци и сега този герой е по-слаб, отколкото някога е бил, в следствие на безброй нерфове на всичко възможно. Сега сме по дълбоко в калта, отколкото някога сме били, а xpacka го пускат след 3 седмици. Нас ни чакат още 2 години нещастия.

Тия охлюви точно в това ме кефят, понякога. Колкото по-големи са претенциите към тях, толкова по-големи чудеса вършат. Тази игра има потенциала да направи фурор, да завлече хора, които принципно не биха играли такъв тип игра. Ако успеят да съчетаят най-доброто от Diablo 1 и 2 + да добавят нови тяхни идеи, то тази игра ще чупи рекорди.

Откъм SP обожавам усещането на Diablo 1. Като човек, който играе от доста години online обожавам и този аспект на Diablo 2. Трябва да има критика там където е нужно, но също трябва да има и одобрение и подкрепа, там където вършат добра работа.

Естествено за мен тази игра е доста важна, затова и коментарите ми по темата бият на фенбойщина. Комбинирайте огромен опит+огромно нетърпение+желание играта да е добра и ще получите моето душевно състояние по тази тема. Иначе малко неща могат да ми размътят мозъка 8-)

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Wed Oct 15, 2008 7:13 am

Гарич ако има 9 слота за руни, смятай че руните няма да са дори близо до това число.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 24 guests