DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: DIABLO III

Post by RRSunknown » Sun Aug 14, 2016 10:36 am

Уви, не си запознат с идеята и моментното състояние - само ще кажа ,че за 20 часа чисто новия ми герой е с повече експириънс от всички заедно взети заедно и има повече вариативност и опции за развитие от всичко което съм постигал.

Един вид дават ти отскок , с който се мяташ на "трудност" с която може да контролираш посоката си на развитие вкл. и предметите и може да се посветиш на скил бейзд състезание сам или в кооп.

Толкова работи можеш да правиш в даден момент като възможности за развитие на героя си, че е точно обратното на отегчителна и каквото и да правиш напредваш в нещо без усещането за загубено време когато грайндиш 3 часа и не ти се падне нищо което да използваш. Тук няма такъв вариант.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: DIABLO III

Post by AlDim » Mon Aug 15, 2016 12:18 pm

Всичко, което ми описваш е точно повод за грайнд, в който всичко започва и свършва с билда на персонажа ти. Напълно допускам, че може да е далеч по-поносим и интересен грайнд от това, което ни сервираха през 2012-та, но ядрото на геймплея, нивата, историята и т.н. си остават абсолютно същите.

Grim Dawn за сметка на това набляга на далеч по-разнообразен левъл дизайн, гениална кустомизация на персонажите (могат да се мешат класове, има допълнителна devotion система за качване на статове, а и много предмети дават допълнителни умения и магии), перфектни контроли и малки новости, които правят геймплея далеч по-приятен (примерно добавянето на издържливост към здравето, за да не лочиш колбички като невидял). Също така визията меко казано издухва Diablo 3, въпреки огромната разлика на бюджета в полза на Blizzard. Това важи и за музиката, която е изключителна. Добавени са много елементи на нелинейност, които разнообразяват интеракцията с персонажите и света. Има всевъзможни фракции, някои от които са на твоя страна, други са срещу теб и едни срещу други. Сетингът по начало е мега интересен, но тези на пръв поглед дребни неща го правят още по-поглъщащ. Единствената ми критика е, че историята не е на нивото на Diablo 2, да речем, но то и Diablo 3 беше така.
Или да го кажа с други думи - Grim Dawn е най-доброто ARPG, което съм играл някога, а за Diablo-то ми е все тая вече. Никога не съм играл тези игри за мултито и самоцелния грайнд, така че ми пасва идеално.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: DIABLO III

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2016 1:46 pm

Айде ще отговоря пак за спорта.

Ами аз лично никога не съм намирал никаква история в този тип игри, винаги е била някаква базисна като порно филма на Кармак. Честно винаги съм скучал и съм превъртал филмчета в такива игри и ме е напушпвал смях докато се опитват да ми пробутат някаква драма на фона на героя ми който жули по сто човека наведнъж.
Всичко, което ми описваш е точно повод за грайнд, в който всичко започва и свършва с билда на персонажа ти.
Ми не - оттам почва - имаш сет дънжъни които са за скил, имаш състезания - мултиплър . Все едно да кажеш че CS и DOTA 2 не стават защото нямат кампания. И като стана дума за геймплей в Диабло е супер бърз и флуден - влизаш, минаваш един рифт за 5 минути и ставаш. Всичко е динамично няма седене на едно място в което 5 минути да се чешете с двама лоши и да си взимате едвам едвам.



Ядрото на геймплея няма нищо общо с това което ни сервираха 2012. Историята е ирелевантна. В момента се играе фрий роам - нещо което предвидих 2012 още, с няколко основни дейности.
има допълнителна devotion система за качване на статове,
И в Диабло има такава - парагон се казва , отделно може да си ъпгрейдваш статсове по желание като ги закачаш към предмет, отделно имаш избор за 3 възможни от 30 уникални статса които си ъпгрейдваш.
много предмети дават допълнителни умения и магии
И в Диабло го има това - даже повече - 90% от предметите с уникален бонус, било подобряващ, променящ или добавящ ново умение а Set предметите променят коренно целия клас до степен да нямат нищо общо помежду си като геймплей и умения в рамките на един клас. И да извинявай но и аз имам своя дял в циклеж на Titan Quest и игра на Grim Dawn и никак не ми допада това 90% от "скиловете" в мастеритата са пасивки. За разлика от Диабло където боравиш със всичките си 6 умения постоянно и половината са тип скиллшот - с прицелване и тайминг.
И прощавай ама на Grim всички сетове и легендарни дават само някакви пасивки - тоест още статс , ако не ти стигат 1000 стата с които да циклиш нищо което да променя фундаментално някакво умение или да добавя изцяло ново. В Диабло 3 всеки един от предметите в била ти дава уникален ефект - това е идеята да се комбинират включително 3 ефекта които си вадиш от лгендарни и които стоят бекъп без да дават статс.
примерно добавянето на издържливост към здравето, за да не лочиш колбички като невидял
Колбичките отдавна никой не ги лочи - принципно не се ползват изобщо освен уникална (имаш право да носиш една безкрайна) която дава някъкъв бонус тип Уичър .
Също така визията меко казано издухва Diablo 3, въпреки огромната разлика на бюджета в полза на Blizzard.
Липсва вариативноста на Диабло, особено в моделите на броните и оръжията.

И честно казано не мога да разбера какво толкова си играл на Грим Даун - играта се превърта за 20 часа пряко сили като по това време нито си някъкъв енд гейм левъл нито си видял силните предмети в играта. Ти не гриндиш тъй, че не си пускал другите трудности.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: DIABLO III

Post by трубадур » Mon Aug 15, 2016 4:13 pm

Тъй като съм стиснат чиляк и сбирам стинки за Overwatch, диаблото може ли да се цъка фрий до енд гейма или нейде там, или е само да семплираш тоя трайл?

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: DIABLO III

Post by RRSunknown » Mon Aug 15, 2016 4:45 pm

Trial версията уви е замръзнала в някаква минала епоха която няма никаква връзка с играта в момента. Играе се само кампания до 13 левъл. Само за справка - за 4 часа соло се става 70 левъл в момента.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4955
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: DIABLO III

Post by Claymore » Mon Aug 15, 2016 4:50 pm

Като стана дума за стиснатост, Overwatch дали ще бъде намалена покрай Black Friday?
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: DIABLO III

Post by трубадур » Mon Aug 15, 2016 5:07 pm

Е то да чакаш до края на ноември, за да джиткаш... а и тва са близърд, та едва ли. Най-рано покрай коледа, ако пуснат нещо, но се съмнявам, тия си протакват годинка-две преди намаленията. Още повече за една от най-продаваните игри на година.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: DIABLO III

Post by AlDim » Mon Aug 15, 2016 7:27 pm

Ми не - оттам почва - имаш сет дънжъни които са за скил, имаш състезания - мултиплър . Все едно да кажеш че CS и DOTA 2 не стават защото нямат кампания. И като стана дума за геймплей в Диабло е супер бърз и флуден - влизаш, минаваш един рифт за 5 минути и ставаш. Всичко е динамично няма седене на едно място в което 5 минути да се чешете с двама лоши и да си взимате едвам едвам.
Не казвам, че не стават защото нямат кампания. Казвам, че за мен не стават, защото ми е през никъде за мултиплейър преживявания от този вид. Grim Dawn е с далеч по-добър сингъл и съответно ми е много по-забавен. "Спортният" аспект на Diablo (от 2 насам) за мен винаги е бил дразнител, а не предимство и мрачната хорър атмосфера ми липсваше много в УаУизираното Diablo 3. Хората, които искат да си рейдват ежедневно да са живи и здрави, ARPG-та за цикльори има бол. Аз обаче съм от играчите, на които Близард просто показаха един дебел среден, така че е нормално да си търся кефа другаде.
И в Диабло има такава - парагон се казва , отделно може да си ъпгрейдваш статсове по желание като ги закачаш към предмет, отделно имаш избор за 3 възможни от 30 уникални статса които си ъпгрейдваш.
Това няма абсолютно нищо общо с парагон системата. Начинът на ънлокване на devotion-ите в Grim Dawn е мега радващ - точки се трупат с възстановяване на шрайнове (било то с крафтинг, битка или куест) и разпределянето им със съзвездия е гениално.
И честно казано не мога да разбера какво толкова си играл на Грим Даун - играта се превърта за 20 часа пряко сили като по това време нито си някъкъв енд гейм левъл нито си видял силните предмети в играта
Кога точно си играл Grim Dawn? Ако си я играл преди да я завършат (което беше само преди няколко месеца), нормално е да ти отнеме 20-тина часа. Аз съм на поне 40 часа в момента и съм 44-то ниво. Докато приключа с играта трябва да съм 50-то (от 85).

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests