не е- open battle net е сървър на Близард в който може да се играе с герои от сингъла.The Dragon wrote:Тва не е open battle.net май?thunder wrote:ъъ, и аз тва имах предвидThe Dragon wrote:Що не нормална TCP/IP хостната на някой комп?
DIABLO III
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Хора, не може ли поне веднъж да се обединим и да не се караме за тази игра точно? Попричетох последните 2 страници - аз и Сашето не сме изпадали в такива дивотии да се съревноваваме кой от кой е по-"голям" и кой аджеба го е ънинсталирал и кой е геймър...
За най-важното от всичко - датата - съм склонен да се съглася с АлДим. По абсолютно същите съображения. В момента сме в парадоксалната ситуация да чакаме да излезе говнарския експанжън на УоУ, за да се мине към основните ястия....Искрено се надявам Сащо да е прав донякъде и да са скъсали периода на разработка, все пак ако те не могат да си позволят да го направят поради достатъчно ресурс - не знам кой може.
За най-важното от всичко - датата - съм склонен да се съглася с АлДим. По абсолютно същите съображения. В момента сме в парадоксалната ситуация да чакаме да излезе говнарския експанжън на УоУ, за да се мине към основните ястия....Искрено се надявам Сащо да е прав донякъде и да са скъсали периода на разработка, все пак ако те не могат да си позволят да го направят поради достатъчно ресурс - не знам кой може.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Ники, не е въпроса в ресурсите. Близард ги имат. Просто не работят така нещата. Могат да наемат още 500 програмисти и дизайнери, без печалбите им да спаднат и с 2-3%. Но няма да се ускори много времето за разработка. Една жена ражда дете за 9 месеца. 9 жени няма да родят едно дете за месец. Ключовия фактор е от колко време се разработва Диабло 3. От това което виждам със сигурност повече от две години. Освен това имам някакво чувство че Близард готвят нещо ГОЛЯМО. Досега никога не са работили официално и по трите си франчайза.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Престанете да живеете в свят, в който една игра като прилича на УОУ веднага става "лоша". Уоу е компилация от едни от най-добрите игрови елементи улеснена като за идиоти, НО ТОВА НЕ ГО ПРАВИ ЛОША ИГРА. Аз доста се накефих че примерно скиловете са подредени в такъв стил.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Бате, говорим за визия, не за геймплей. Визията на УоУ, както и тая на Уоркрафт 3, от която произлиза, е кичозно шарена, пластмасова и анимационна. Отвращава ме, особено когато я видя в контекста на игри като СТАРКРАФТ или ДИАБЛО. Баси, първият Старец не приличаше на НИКОЯ друга игра до момента. Новият изглежда като скин на УоУ...Pugsley wrote:Престанете да живеете в свят, в който една игра като прилича на УОУ веднага става "лоша". Уоу е компилация от едни от най-добрите игрови елементи улеснена като за идиоти, НО ТОВА НЕ ГО ПРАВИ ЛОША ИГРА. Аз доста се накефих че примерно скиловете са подредени в такъв стил.
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Баш на графиката от Старкрафт 2 прилича- същият стил и същата лека "пластмасовост" но пък това създава една отпускаща атмосфера а не подтискаща такава. След като цяла нощ цъках Диабло 1 и ме заболя глава от тъмни катакомби и подтискаща музика.
мнение на един човек от друг форум, не може да съм по - съгласен.Другото - артът е изключителен, но ми прави впечатление, че с всяка следваща част играта става по-шарена и "детска" като визия - добре, че има толкова кръв, за да компенсира. Най-мрачна е единицата и дано да хванат малко от там, поне в катедралата...
Малко прекалявате . Ако нямаше ВоВ, на никой не би му дори минало през акъла, да каже, че новите старкрафт и диабло са "шарении". Малко по-обективно го давйте, все пак , зехте вече да виждате теле под вола.
Относно рилийз датата... емии аз предполагам, че ще излезе някъде в периода ноември 2009 - юни 2010. Да се твърди, че реалната дата е 2012 е неоправдано. Първо че за толкова време се прави от нулката игра, а както видяхме, хората все пак имат нещо написано. Второ, вече екипа им се е поразрастнал. И трето, което е доста важно - трудно е да правиш игра, когато нямаш нищо. И обратното - когато имаш графичен двигател, мрежови код, който можеш да използваш, готова гейм концепция, играта се опича доста по-бързо . На мен силно ми се струва, че диаблото е със същия графичен енджин, като този на старктафт2.
Относно рилийз датата... емии аз предполагам, че ще излезе някъде в периода ноември 2009 - юни 2010. Да се твърди, че реалната дата е 2012 е неоправдано. Първо че за толкова време се прави от нулката игра, а както видяхме, хората все пак имат нещо написано. Второ, вече екипа им се е поразрастнал. И трето, което е доста важно - трудно е да правиш игра, когато нямаш нищо. И обратното - когато имаш графичен двигател, мрежови код, който можеш да използваш, готова гейм концепция, играта се опича доста по-бързо . На мен силно ми се струва, че диаблото е със същия графичен енджин, като този на старктафт2.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 66 guests