DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderators: Yan, Roamer, AlDim

Amikae
Ascendent
Posts: 4062
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Mon Jun 04, 2012 8:18 pm

В Диабло 2 фармихме и търгувахме основно с итеми/руни и 12 години не ни писна. В Диабло 3 стаквате Gold Find и фармите голд, за да си купувате итеми от AH-то. Rewarding game is rewarding. :lol:

Аз обаче намирам смисъл в Hardcore и пера там... с Барб. :mrgreen:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5606
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Jun 04, 2012 8:43 pm

Btw най-яката добавка в Diablo 3:
http://www.youtube.com/watch?v=mF-_CzX2vgQ :mrgreen:

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jun 05, 2012 9:44 am

Amikae wrote:В Диабло 2 фармихме и търгувахме основно с итеми/руни и 12 години не ни писна. В Диабло 3 стаквате Gold Find и фармите голд, за да си купувате итеми от AH-то. Rewarding game is rewarding. :lol:

Аз обаче намирам смисъл в Hardcore и пера там... с Барб. :mrgreen:
Аз лично не намирам грам смисъл в хардкор поне на този етап освен за елементарните трудности, просто на инферно има такива абсурдни и тотално необясними спайкове в демиджа, че докато не го направят "smooth" както смятат не смятам да си губя времето и нервите в умрели хардкор герои. А и липсата на комбат лог е ужасен минус.

In other news и за да продължа темата от сарказма на Амикае - стакнах си 170% gold find на демон хънтъра (+75% от 5 стака Валор = 245%...) и стана мазало в 3ти акт на хел. Хем си чистя играта на Хел, хем за 2 часа и 30 минути направих 450к, което си е доста добре.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 8516
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jun 05, 2012 9:51 am

Открих начин за спасяване на хардкор герои - ако не те уаншотнат.

Като забибибка червения екран даваш esc и чакаш да те дискънектне.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jun 05, 2012 9:56 am

Ще го тествам и аз хардкора най-после, но както написах по-горе - преди да има фикс не бих се занимавал с инферно.

А бтв демон хънтъра е баси свинята:)

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Tue Jun 05, 2012 10:21 am

Muad_Dib, на Хел и Инферно това става ли?

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... aWY!acaYbY

Защото към края на Найтмеър се държи доста добре. Още нещо, да питам дали джемвам правилно. На оръжието слагам червено за + демидж, каската + лайф, а на всичко останало жълто за интелиджънс.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 8516
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue Jun 05, 2012 10:24 am

на каската ВИНАГИ слагаш ЧЕРВЕНО +20% experience преди да си 60ти лвл...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jun 05, 2012 10:46 am

Mindcrime wrote:Muad_Dib, на Хел и Инферно това става ли?

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... aWY!acaYbY

Защото към края на Найтмеър се държи доста добре. Още нещо, да питам дали джемвам правилно. На оръжието слагам червено за + демидж, каската + лайф, а на всичко останало жълто за интелиджънс.
Значи до края на Хел нямаш нужда от три дефанзивни скила т.е. махни телепорта и сложи magic weapon с форс уепън. Не харесвам близард, защото първо е ужасяващо скъп скил и второ те ограничава доста откъм движение, защото трябва да се държат мобовете под него и трето забавянето на хел и инферно е крайно маргинално.

Откъм пасиви да държиш cold-blooded само за Близард не е разумно.

User avatar
Mindcrime
Arcanist
Posts: 827
Joined: Sat Mar 29, 2008 5:31 pm
Location: Shadow Earth

Post by Mindcrime » Tue Jun 05, 2012 11:09 am

Добре, а фамилиара не прави ли реално по голям демидж от меджик уепъна? Близард за сега го държа защото когато срещна група мобове(особено в закрити пространства) пускам първо него да слоуне + евентуално да стънне за 2-3 секунди, после хидрата и от там насетне си пляскам сигничъра. Както и да е сега ще ги суйчна да пробвам нещата които ме посъветвахте.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jun 05, 2012 1:21 pm

Смени близарда с аркейн орб с руната tap the source за намаления кост и тествай така, аз така съм до акт 2 инферно. За Фамилиар срещу Уепън - не, остро уепъна, дори само заради това че с него се вдига демиджа на критовете, аз съм с оръжие с 1к дпс на инферно и фамилаирът КРИТВА с неговите си атаки за 3к, което за инферно е смешно и никога няма да го усетиш. Освен това от уепъна имаш и 2% шанс за стън, които понякога проква в най-сладките моменти:)

И да играеш Близард без руната за намаляване на коста не е много смислено, за почти половината ти аркейн пауър тая магия трябва да прави едновременно кафе и свирки, което за съжаление не е случаят.

Пробвай да смениш направо и cold-blooded с пасива дето ти вдигаше аркйен пауъра с 20 и регенерация с 2 в секунда, не помня името, и не мога да гледам сега, аз съм с него, май Prodigy беше.

И хидрата до побъркване, това сигурно е най-счупеното умения на уизарда, аз лично играх дълго време без нея на хел и акт 1 инферно, но на акт 2 стана задължителна в пустинята, е бати демиджа вади, особено ако са стрелящи от място.

Аз съм в процес на тестване на телепорт и Mirror Image на инферно заедно с убер пасива illusionist на мястото на Blur, но засега не съм особено очарован, но ще тествам повече като ми писне демон хънтъра.

Amikae
Ascendent
Posts: 4062
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jun 05, 2012 8:17 pm

Между другото в момента за Инферно Softcore Barb/Monk са некъв пълен ташак. DH е най-върховното нещо, следвано от Wizarda. Единствено WD-то е що годе балансирано от сите герои. Това, което всички споделят е пълната липса на разнообразие при билдовете на героите.

Но да кажа по-важното. Грубичко твърдение е и нямам никакво доказателство освен личното си вътрешно усещане, но Инферно/клас баланса/дропа/итемизацията/безсмислените шампиони и т.н., са в това състояние не защото Близард не са успели да се справят, дори се обзалагам, че до последно нещата са били изпипани и тествани. Но тъй като датата за пускане на играта се измести доста по-рано, отколкото някои хора са очаквали, доста промени са правени в последния момент без да бъдат тествани изобщо.

Ще се опитам с малко теори крафтинг:

1. Инферно - От километри си личи, че е счупено. Личи си, че финалните настройки, които са го изкривили така, са направени в последния момент, може би последните 2-3 седмици. Опитали са се да увеличат деманда за AH-то изкуствено и да видят колко бързо икономиката ще танкне. Не мога да повярвам, че някой в Близард е играл с Барб на Инферно и си е казал, че е балансирано да си пушечно месо за бели гадинки, дори с най-силните итеми в играта. Просто не е в техен стил.

2. Клас баланс и разнообразие на билдовете - произлиза от по-горното. Скиловете са на лице, просто не са създадени за Инферно в този му вид. В момента всеки клас има точно 1 билд за инферно, с някакви дребни вариации. Отново не е в техен стил.

3. Дроп - след като започнах да си правя алтове ми светна и за дропа. И него са го направили супер малък яко в последния момент и нищо не са тествали. Защото итемите са на лице. Low lvl сетове има(а мислех, че няма) и трябваше да ни падат, докато вдигаме, повече уникати също, но предполагам дроп шанса е общ за всичко, и са играли на сигурно, отново за да изпробват до къде ще стигне AH-то с тези дропове.

4. Шампиони - самите шампиони пък не ги намирам за особено счупени. Счупени са с цифрите, които са задали на Инферно, иначе са си doable, точно каквито трябва да бъдат.

Даже напоследък си мисля, че цялото това фиаско с Диабло 3 е плод все на решения в последния момент. Личи си, че играта има почти всичко на лице за да е силно продължение на Д2. Просто всичко е изкривено по един гаден начин за да послужи на AH/RMAH.

Нещата, за които са си фейлнали по принцип, са липсата на каквато и да е рандомизация на картите + липсата на социални функции. Срамота е Диабло 2, игра на 12 години, да е по-добра точно в такива аспекти.

User avatar
Goshko
Misting
Posts: 268
Joined: Wed Jul 29, 2009 10:38 am

Post by Goshko » Tue Jun 05, 2012 8:41 pm

За barbarian и monk не си прав - проблема е че искат много много повече gear от останалите класове. Имам приятел barbarian (всепризнатият "най-слаб" клас) който спокойно си танква всичко в играта. Снощи на Белиал инферно с 4 човека - човека даже не си прави труда да мърда. 5-6 змии отгоре му? Няма проблем. Белиал на втора фаза - няма проблем. Честно не знам даже на избухванията дали се премести. Факт е че е с невероятен gear.

За 4 също не си прав - има комбинации от шампиони които са просто неубиваеми (ако не си супер ояден barb или monk, за тях неубиваеми неща няма).

Другото е горе долу така, най-много ме дразни невъзможността да се правят кланове/гилдии/whatever.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.

Amikae
Ascendent
Posts: 4062
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jun 05, 2012 8:50 pm

А как щяха да го фармнат тоя геар, ако нямаше експлойти и DH-та с мизерен гиър да ринат контента? Никога нямаше да видят прогрес.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Jun 06, 2012 9:21 am

Еми горе-долу е прав Амикае, съгласен съм. Но лично за мен няма голямо значение, а и не вярвам във вселенската конспирация и аукциона-демон. Рано или късно Близард винаги си оправят игрите. Който е играл Диабло 2 на лаунча знае колко беше трагична, а Диабло 3 след втория ми герой 60ти лвл мога да кажа, че е в ПЪТИ по-добра като геймплей отколкото беше Диабло 2. Просто инферно е така направено, че не е за всеки втори ламуга, който е решил, че трябва да "превърта" играта и започва да уайнва как мре като куче. Ако искаш да минеш инферно трябва да се подготвиш с няколкоседмичен фарм - ако нямаш нервите за него зарежи Диабло 3. Все пак е последната трудност, не се очаква да се минава и тя за един ден.

In other news - вчера за 4 часа и 30 минути на понитата на хел с ГФ гиъра - 800к + едно legendary (разбира се екстремен шит с 400 дпс 1 хендър) + едно амулетче за 150к + 75 от последните поушъни (единият е по 610 голд от вендор:))). Така че доволно, по едно време ми писна и просто си минах акт 4 на хел с димън хънтъра, че да си отключа инферното.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5606
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Wed Jun 06, 2012 9:27 am

Откога фармингът почна да се счита за добър геймплей...?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests