Page 155 of 172

Posted: Thu Apr 09, 2015 5:43 pm
by Claymore
Мда, на мен ми дадоха най - накрая миналата седмица пас и четири ключа, останаха ми 1 или 2, в зависимост един приятел кво реши. Ако на някой му се цъка unranked, WaxwingSlain#2715 ми е тагът.

Posted: Fri Apr 10, 2015 8:17 pm
by ProxyFantasy
Path of Exile добавят сокет система към огромното си дърво с пасиви. Това е толкова шантаво, че съм на хайп трейна.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1242809
Разгледайте и допълнителната информация за акт 4, ако ви е интересно.

Posted: Thu Apr 16, 2015 8:56 am
by alshu
Принципно Team Fortress бъзик, но е толкова добро и идейно, че става за гледане и от хора, които не са я цъкали - https://www.youtube.com/watch?v=ZSQJbA9ZuL0

Posted: Wed Jun 03, 2015 6:29 pm
by Amikae
https://www.youtube.com/watch?v=GE2BkLqMef4

Започва чакането!

Аз лично се радвам, че графично не е някаква чудесия. Това може би ще значи, че току виж играта върви с 60 fps на PS4.

Ха дано, трейлъра ми хареса! :)

Posted: Wed Jun 10, 2015 10:23 am
by Claymore
Доста гадно... Дано, както пишат в коментарите, да го вземат от inXile http://www.destructoid.com/chris-avello ... 3614.phtml

Posted: Wed Jun 10, 2015 11:56 am
by Delegat
Стига де, това е баси гадната новина. Няма да остане дълго без работа със сигурност. И да, на Браян Фарго ще му е полезен с тяхната Нуменора.

Posted: Wed Jun 10, 2015 12:24 pm
by Claymore
Той принципно си помага там, нали беше human stretch goal :lol:
Може би ще продължи с игрите, може би ще се концентрира върху писането си и ще почне някоя фентъзи поредица, доколкото знам имаше една издадена трилогия.

Posted: Sun Jun 21, 2015 4:16 pm
by Martix
Малко впечатления от трейлърите дето се появиха на E3, или поне тея, дето ме интересуват/изглеждат интересно:

Anno 2205 - същото като предната игра, май пак ще я пропусна. Looks good though. Турбо феновете на икономически стратегии тип Tropico ще останат доволни.

Assassin’s Creed: Syndicate - на Ubisoft не трябва да им се вярва преди да излезе играта. Като излезе ще говорим пак. Отбелязвам, че маркетинговата кампания около тази е доста по-скромна от тази, която правиха за Unity, може би са свалили бюджета на франчайза??

Battleborn - както обикновено този тип игри излизат по 3 наведнъж (другите 2 са Overwatch и Gigantic)

Deus Ex: Mankind Divided - тази игра продължава да изглежда underwhelming, липсва бюджет и размах, геймплея е честно казано безинтересен, надявам се на атмосферата и историята.

Dishonored 2 - изглежда фантастично. Май беше само cinematic трейлър това обаче, твърде хубав беше за да е истина.

Doom - йеее, ще има нов Doom, who the fck cares.

Eitr - 2d Dark Souls, nuff said.

Fallout 4 - good enough, но наистина бих искал малко повече cyberpunk игри, и малко по-малко post-apocalyptics.

Gigantic - надявам се на по-добро Smite, крайно време е някоя нова моба да поживее повече от година преди да спрат сървърите.

Hitman - поредния франчайз, който просто не може да бъде оставен да умре в мир. Трейлърът е приятно artsy, хайпът е под нулата.

Horizon: Zero Dawn - супер е, но изпитвам съмнение, че ще е поредния open world sandbox, защото не можем да измислим с какво да си напълним интересния свят. Дано да греша, и дано да я песнат и за pc (предвид кой е developer-а, не много вероятно).

Lara Croft Go - Bastion с главен герой Лара Крофт, моля недейте.

Mass Effect Andromeda - охоо интересно, ще рибуутват всичко, сигурно ще има и нови раси. Bioware отдавна са прекалено големи, за да правят интересни игри, вече има shareholders и др. бизнес гадости, който им пречат да пуснат Jade Empire 2, ясно ми е, но нека поне запазят Garrus и да оставят макото само в трейлъра. Дано са си взели някаква поука от Withcher 3, ама по-скоро не.

Mirror's Edge Catalyst - Йес!!!! Дано не разводнят прекалено много историятаq other than that, не виждам как тази игра може да се превърне в нещо различно от култов хит.

Mother Russia Bleeds - nostalgia piece brawler done right? Ще видим.

No Man's Sky - както си и мислех, повече tech demo, отколкото игра. Продължавам да не виждам какво толкова ще правиш в този свят, освен да циклиш едни и същи битки over and over, а прехваления гигантски размер и уникалност са просто балон с въздух. Всички планети изглеждат еднакво.

Rise of the Tomb Raider - крада шегата от totalbiscuit, но Tomb Raider - now with 20% more tombs.

Star Wars Battlefront - добре, графиката я докарахте, сега айде направете и играта.

Street Fighter 5 - слабо изпълнение, почти никаква промяна от 4-ката.

Superhot - хайде да излиза вече. Едва ли им трябва чак толкова време да develop-нат игра, щоято изглежда все едно е процедурно генерирана през 1998-ма.

Tacoma - ок, still nothing interesting. Walking симулаторите се нуждаят от много повече от ходене, за да им смисъл да съществуват.

The Last Guardian - изглежда добре.

XCOM2 - approved.

Unravel - дами и господа, представям ви таз годишният 9/10 изглеждащ платформър, всяка година има по един.

Uncharted 4 - awesome.

Posted: Sun Jun 21, 2015 6:31 pm
by Matrim
Бърз поглед към официалния форум на Mass Effect Andromeda - за пет дни има 1300 поста на тема So... Can Romance Be A Little More Fair This Time? . Ще каже човек, че играта ще е само и единствено dating sim. :lol:

Posted: Sun Jun 21, 2015 8:00 pm
by Nameless_onee
от убисофт са обявили fractured but whole, че дори и трейлър има. След успеха на първата игра очаквам тази дори да е още по-добра, най-вече рпг системата, за другото не се съмнявам, че ще е супер изпипано саутпарк стайл

Posted: Mon Jun 22, 2015 8:49 am
by Trip
Fallout 4 - good enough, но наистина бих искал малко повече cyberpunk игри, и малко по-малко post-apocalyptics.
На мен ми се стори много зле. House-building sim елементи, rocket-cam-ове и джетпакове като от филм на Майкъл Бей, рандъм dialog wheel също така, това в играта, която създаде златния стандарт за РПГ-диалози... Неубиваемо куче за Dogmeat nostalgia, което вероятно ще си вземе убер-драматично в произволна кът-сцена, крафтинг и оръжейни модификации, естествено, за смартфон-поколението, което най-много обича да се заглавичква с пъзелоподобни джвъчки... Просто не.

Posted: Mon Jun 22, 2015 10:48 am
by Claymore
Не че бих имал машина за да ги подкарам, ама от тия са ми интересни точно Dishonored 2, Deus Ex: Mankind Divided и Rise of the Tomb Raider. И за трите обаче имам доста резервации заради разните недостатъци в първите им части, били те геймплейни, сюжетни или проблеми произхождащи от пресечната точка на двете. Това за големите, от по-малките неща Eitr изглежда страхотно. Хекендслеш с червенокоса жена-викинг, великани и пиксел арт? Каунт ми ин. Може би Дуум, макар че при все кървавицата изглеждаше леко твърде изчистен, а и дори не съм играл първите. Нещо което трябва да поправя в скоро време впрочем.

Фолаут 4 поне им свалям шапка че при все че героите нямат коса или козина, а лепенки с формата на коса или козина, не изглежда толкова шит колкото изглеждаше на трейлъра. И поне ще е по-цветно. А дали са се научили да пишат, ще се види.

Емо, другото добре, ама рокет камове има и в Ню Вегас. Че и в първите като се замислиш, това е идеята на критовете и Bloody Mess trait-а. :lol: Иначе крафтинга би могъл да е нещо готино, ама не ми вдъхва доверие от това което видях в трейлъра.

Posted: Mon Jun 22, 2015 12:52 pm
by Trip
В първите нещата критовете бяха в стила на б-муви слашър/екшън. Тези тук са си Бей отвсякъде - а че ги е имало и в тройката, еми, още по-зле.

Крафтингът на мен ми тотално ми прилича на джвъчка-времегубка за ретарди, а че *би могъл* да е нещо готино - това си важи за всяка РПГ-идея по принцип, включително и тая със застрояването, но на всички е ясно, че тия елементи Бетесда ги бута, за да цоца от възможно най-много вимета. (Vault management игрицата за айфоун няма да я коментирам изобщо.)

Колкото до графиката, все тая ми е, честно казано. Art Direction-ът все пак би било хубаво да е читав.

Posted: Mon Jun 22, 2015 2:54 pm
by The Dragon
Trip wrote:В първите нещата критовете бяха в стила на б-муви слашър/екшън. Тези тук са си Бей отвсякъде - а че ги е имало и в тройката, еми, още по-зле.

Крафтингът на мен ми тотално ми прилича на джвъчка-времегубка за ретарди, а че *би могъл* да е нещо готино - това си важи за всяка РПГ-идея по принцип, включително и тая със застрояването, но на всички е ясно, че тия елементи Бетесда ги бута, за да цоца от възможно най-много вимета. (Vault management игрицата за айфоун няма да я коментирам изобщо.)

Колкото до графиката, все тая ми е, честно казано. Art Direction-ът все пак би било хубаво да е читав.
Крафтинга във фалоутите си е мега важен. Jury Rig е незаменин perk.

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_ ... s_crafting

Posted: Mon Jun 22, 2015 4:34 pm
by Claymore
Пхах, защо точно? След първите десет левела всичко става брутално лесно и с мунициите, и със стимпаковете. Аз още не съм я довършил, ма по спомен в момента съм с 50 стимпака и не знам колко оръжия и се чудя де да намеря място за всичко. Тоя пърк и крафтинга са нужни само като си нисък левъл или си в Сиера Мадре, примерно. Цялата функционалност на крафтинга за мен се изчерпва с правенето на стимпакове и weapon repair kits в ранните левъли. Ама в момента съм толкова въшлив с капачки, че е все едно.

А Емо, същата работа е и в старите Фолаути с кървавицата, двусекундната анимация при full body крит с някое СМГ, примерно, е сложена със същата идея. Това изглежда леко калпаво щото енджина при все всичко е дърт, ама извън рагдол физиката не виждам къв е проблема. В забавения кадър ли, какво ли?