Page 4 of 6

Posted: Mon May 28, 2007 2:59 pm
by Pugsley
Roland wrote:СК поунва Диабло ени дей обаче...

Както нямат нищо общо просто поуниджа е огромен.

Posted: Mon May 28, 2007 3:07 pm
by Muad_Dib
Hhahahahahhaha, NOW THAT'S pwnage!!!!

Posted: Mon May 28, 2007 3:44 pm
by Scourge
мързи ме да прочета цялата тема (което не ми пречи да изкажа единственото меродавно мнение :Р).

обективно погледнато диабло 2 е по-добра игра от диабло 1. по-рафинирана, по-изпипана и всичко по (с изключение на музиката, може би). само че, когато две игри са излезли с разлика от няколко години, обективни погледи не минават. щото нещата се оценяват в контекста на времето, когато са излезли. диабло 1 е ПО-ДОБРАТА игра, щото е първата и щото, когато излезе, беше по-впечатляваща отколкото беше диабло 2 по неговото си време. simple as that.

из gamerankings.com:
диабло 1: 90%
диабло 2: 88.2%

Posted: Mon May 28, 2007 3:50 pm
by Moridin
Ми честно казано и аз мисля, че първият е по-як, а и само него имах нерви да превъртя (хак енд слаша принципно ме нервира), но не съм задълбавал достатъчно, че да говоря особено компетентно....

Posted: Mon May 28, 2007 4:44 pm
by Sm00th
Абеее тоя спор е мноо относителен според мен, защото всеки играл Д1 е чакал с нетърпение Д2 и изведнъж Д2 изкача със съвсем нова концепция (скил трийс и т.н.) .... играеш, играеш, играеш.....чупиш мишка-две....казваш си супер е...брутална игра...кърти мивки, сифони и други тежки предмети....
Обаче след 5год (да кажем наши дни) се сещаш еййй това Д1 колко яка игра беше еиии тея Мана Поушъни колко помагаха и разни таквиз ми ти спомени от тавана на съзнанието и си викаш еххх то Д1 бешеее Велико а Д2 постно....
Затова според мен и Д1 си беше Велико и Д2 си беше Велико, но подчертавам беше може да са 2 части на една и съща игра ама излязоха с 5 год. разлика така че за 5 години се променят много неща ....
А аз по онова време си къртих на "Quake 3" a ся да видим Q2 или Q3 ... :P

Posted: Mon May 28, 2007 6:27 pm
by Corwin
А някой да е блъскал Zangband? ;)

Posted: Fri Jun 01, 2007 9:42 am
by Dzvero
Истината е една - Diablo 3 FTW!
но имам много лошото усещане, че ще е възможно да се играе само онлайн.

Posted: Fri Jun 01, 2007 10:04 am
by Delegat
Dzvero wrote:Истината е една - Diablo 3 FTW!
You wish :mrgreen:

Posted: Tue Jun 05, 2007 10:15 pm
by beliefcontrol
Corwin wrote:А някой да е блъскал Zangband? ;)
Zangband не чак толкоз, но за сметка на това може би стотици часове на ADOM (Ancient Domain of Mystery). Не че някога успях да стигна далеч, тъй като упорито играех една от най-уязвимите комбинации от раса и клас (dark или grаy elf wizard), но е голяма мания. :)

Posted: Tue Jun 05, 2007 10:35 pm
by Bat Garo Still Rots
Какво са Zangband i ADOM :roll: :roll:

Posted: Tue Jun 05, 2007 11:23 pm
by Corwin
rlrpg та.
Rogue Like Playing Games.
Имаше статия някъде из старите уъркшопове...
С две думи съм си потрошил младините по Зангбанда...

С повече думи:
Представляват обикновено псевдографични игрички (демек ти си '@' и ходиш трошиш 'D' та за дракони, 'g' та за грифони и така нататък)...
Общо взето са дядото на хак анд слаш рпгтата и определено са в пъти по-богати. Как ти се струва за игра примерно 1.5МБ - 30 раси с 20 класа, 8 магически школи (не броим псиониците) всяка с по 4 книги с по 8 магии?
Тази която аз играех(много повече от колкото съм отделял на всяка друга игра (без Крафта разбира се...)), а и сега си пускам от време на време се нарича Зангбанд (zangband.org). Базирана е разбира се на Толкиновия свят, но и а Зелазниевите Сенки... Да речем за да мина дънджеъна 40то ниво трябваше да счупя главата на Моргенщерн. (За 41 6 Балрога но както и да е...) Игрите са нечовешка зарибявка и влезеш ли веднъж в тях няма спиране...

Posted: Thu Jun 07, 2007 11:21 pm
by beliefcontrol
Corwin wrote: Игрите са нечовешка зарибявка и влезеш ли веднъж в тях няма спиране...
С малкото уточнение (поне според мен), че игрите е по-вероятно да допаднат на по-възрастни геймъри. Някой, започнал с графични MMORPGs и сравнително нови CRPGs, едва ли ще се зариби много. Все пак говорим за ASCII графика и текст (при мен с десетките ми хиляди часове в текстови MUD това даже е плюс) - на хората, търсещи шаренко и 3D в игрите едва ли ще им понесе! :)

Иначе игрите са доста на брой, към по-популярните освен оригинала Rogue и вече споменаните две може да добавим Nethack. Някой от игрите имат известни графични екстри - примерно на игралното поле вместо да виждате @, обозначаващо вашето местоположение, ще видите малко човече. :) Същото важи и за чудовищата и предметите. Ако не се лъжа, точно в една от версиите на Angband или Zangband съм го виждал.

Posted: Mon Jun 18, 2007 6:27 am
by Bat Garo Still Rots
След няколко дни активна игра и понеже скучая на работа да се поправя за зависимостта от предмети в Диабло 2.
Ами не е точно така. Зависим си единствено ако искаш да минеш играта на последното ниво на трудност. За да опиша конкретно започнах игра със сорсъреска, герой доста зависим от предмети, както всеки кастър (не съм сигурен дали некрото е по-зависим, но той поне си има голем и корпс експложън). Играя на "плейърс 3", за да има повече опит и предмети. Развитие: Лайтнинг и Колд (чейн лайтнинг и фрозън орб). Понеже не знам дали ще ползвам щит (зависи от това какъв хубав стаф ще имам) решавам да не слагам декстерити, слагам малко сила за предмети и НИЩО на енерджи. Сложих 100 на виталити и на 55 ниво имам 120 неразпределени точки. Оказа се че наистина няма нужда от точки на енърджи. Малко чармове и предмети с + към мана и всичко е точно с поушъните в колана. Играта започна като голям гърч и беше такъв до 18-то ниво. От там чейн лайтнинг до 24, когато дойде и близард, с който стана доста лесно. След фрозън орб вече беше елементарно. Нормал 4,5 акт, целия найтмер са разходка с много орбове и всичко умира. Не ми падна нито един кой знае колко як предмет. Даже по-скоро имам под средното. И въпреки това няма проблеми. Даже е твърде лесно. Което тотално оборва тезата ми за нуждата от яки предмети. Всичко зависи от това към какво се цели човек. Скоро ще тествам и некрото да видим дали ще е по-лесен. Просто телепорт, фрозън обр и статик фийлд....и играта е твоя. :idea:

Posted: Mon Jun 18, 2007 12:32 pm
by Armagedon4o
Не претиндирам ,че много го разбирам диаблото но ,как сорсерката ще е най-айтем зависимия герой бе...
точно обратно нали като почваш отначало в някой сервер правиш сорсерка за да грайндваш за предмети имаш си телепортче стабилен дмж и без предмети там ако си спомням някво мастери и резистите сваляше и отлепваш на всички трудности и без предмети криво ляво .
Кастерите като цяло са си по-предмето независими.

И на начална трудност играта може да се минe с поразилтелно шантави билдове:) общо взето , не е особено трудна

Варварите си бяха най-недъгави без да са екипирани добре щот всичко си зависи от оръжието и ако то е слабо не отлепваш грам...


А пък амазонките си бяха най-имбави за сингъл от началото до края си мачкат ..

Преди време С един приятел уж да минем играта на хардкор и диабло ме преби :( точно преди да умре:) му се наврях да набарам първи предметите :)и пича реши да ме удари много лошо :( общо взето умряхме едновременно поне беше стилно:)

Posted: Mon Jun 18, 2007 12:54 pm
by Demandred
И аз съм съгласен, че магьосницата е много по-малко зависима от предмети, отколкото меле класовете. А пък с некрото хептен нямаш особена нужда от кой знае какви предмети, помня как с лекота превъртях играта на Hell с некро, който завърши само 69 level и почти нямаше някакви много яки предмети.

Аnyway, това, че даден герой се справя добре преди hell, нищо не значи, на hell нещата са коренно различни.