Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2504
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Oct 27, 2020 2:44 pm

Като АА игра, гонеща ААА качество, но не и мащаб, заради малкия екип, който я разработва и ограничения бюджет, с който са разполагали, Mortal Shell не е игра без кусури. Определено ги има и не са малко, но цялостният продукт ги надскача и не оставя (понякога) горчивият им вкус да засенчи любовта и енергията, които са вложени в нея.

Картата е минималистична, каквито са броят и на босовете, които не са особено трудни и има доста какво да се желае от тях; сякаш са негатив на това какво наистина биха могли да бъдат. И въпреки това, сблъсъкът с тези босове и гадовете в различните райони е запомнящ се и изключително приятен, по един едновременно боязлив и същевременно дързък начин. Това, което най ме израдва, и установих впоследствие, е, че (почти) всички райони са свързани като в мравуняк, а не са линейните такива, каквито очаквах да бъдат.

Играта разполага с 4 шела (класи; най-просто описани като warrior, cleric, knight и assassin; но е възможно да не се използва нито един от тях и да се играе с голото същество, с което започваш), всеки от които с различно ниво на живот и стамина, и с разнообразни умения, изключително приятно подбрани за вкусовете на различни типове играчи.
Първоначално, освен уориъра, другите шелове (уменията им) ми изглеждаха слаби и небалансирани, което впоследствие се оказа крайно невярно - не съм пробвал асасина, но с другите 3 шела играх макснати докрай значително време и все още не мога да определя кой ми е най-любим. Това ѝ е хубавото на тази игра - в зависимост от конфронтацията, можеш да използваш конкретен шел (дори и по време на битка), който най да улесни сблъсъка с вразите.

Разнообразието при оръжията е също толкова на брой - 4 (меч, дълъг меч, жезъл и чук и длето). Мечът е стандартен, но страхотен избор за всякакви играчи и врази; дългият меч и жезълът са за по-бавни, тактични, хай демидж щети; чукът и длетото са перфектният избор за някой, който държи на по-малко демидж, за сметка на хак енд слаш поразията, която нанасят.
Разцъках с макснат меч и жезъл и в двата случая изборът беше задоляващ.

Музиката е минималистично страхотна - дело на шведския музикален проект Atrium Carceri.
Въпреки солидното количество лоре, историята на играта е достатъчно завоалирана и търпяща различни интерпретации, подобно вдъхновението си (дарк солс игрите).

Битките в играта се случват някак по-бавно и тромаво, в сравнение със солс игрите (особено със Секиро), анимациите на ударите (които, впрочем, са достатъчно разнообразни) дават огромна възможност за правилното им отреагиране и, въпреки това, чак в края на играта се научих как да използвам (най-ефикасно и въобще) парирането, което е реализирано превъзходно.

И стигаме до "новото", което предлага игра от такъв тип, а именно hardening. Това е способността (блокът в тази игра) на героя да се втвърдява и да понася ненаказано различни на вид и брой удари. В процеса на играта се оказва адски зарибяващо за използване умение (първоначално наистина изглежда като лейм блок), което може да бъде използвано хитро - примерно, ако анимацията на твоят удар е по-дълга от тази на врага, то всеки първи удар ще е негов в директна конфронтация, но хардънингът позволява да го активираш при започната вече атака от твоя страна, да поемеш отсрещния демидж, да се "размръзиш" и да оставиш удара ти да довърши траекторията си, и в крайна сметка да се окажеш първият нанесъл демидж.
Свикването и научаването на парирането и хардънинга правят геймплейя опияняващо преживяване.

Mortal Shell е кратка и стегната игра; солидна основа за бъдещи заглавия на Cold Symetry и отличен избор за някой, който търси по-кратка и по-лесна соулс-лайк-лайт игра. Това е игра уважаваща, и черпеща вдъхновение от, соулс игрите, но и светеща със собствена, различима и очарователна светлина.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2504
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Thu Nov 05, 2020 4:32 pm

Vanquish на Платимум Гамес е адреналинова инджектция. :mrgreen: Стегнат, светкавичен, мазно полиран търд пърсън екшън от до - кавър механиката от Гиърс се сблъсква с бясното темпо, задавано от иновативната слайдинг-бууст (демек, слоу-мо лизганье сеч) механика; френетична режисура от страна на Шинджи Миками; Havok енджина изкъртва в тази игра - можеш да проследиш на слоу-мо траекторията на дъжда от изстреляни куршуми и последвалия мазаляк; чийзи оувър дъ топ диалог и сили история, завършваща с масивен клифхенгър и финални надписи, които буквално отстрелваш. :metal: Директно рипам на Байонета след това, без да се двоумя.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4448
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Thu Nov 05, 2020 4:39 pm

penzata wrote:
Thu Nov 05, 2020 4:32 pm
Директно рипам на Байонета след това, без да се двоумя.
one of us :spite:

User avatar
Martix
Aes Sedai
Posts: 1549
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Thu Nov 05, 2020 8:26 pm

Върнах се към World of Tanks след няколко години хиатус.. Тая игра е станала такава лудница. Вече има танкове с колела, които хвърчат със 80 км.ч и правят barrel roll-ове. Отсреща ги гърмят руски тежки танкове с по две дула и 4 реда вериги. Мани мани. :lol:
Man has always assumed that he was more intelligent than dolphins because he had achieved so much...the wheel, New York, wars and so on...while all the dolphins had ever done was muck about in the water having a good time. But conversely, the dolphins had always believed that they were far more intelligent than man...for precisely the same reason.

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2573
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Играно напоследък

Post by coldie » Sun Nov 08, 2020 12:47 pm

CS:GO PRIME STATUS означава ли, че съм с пълната версия на играта? Не съм я купувал от игри ми се отключи преди няколко дни.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
94.34 Out of the limits.
When defenders follow Lionel Messi on FB, he move to Twitter, when they follow Leo in Twitter, he flow to Instagram.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9438
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Sun Nov 08, 2020 7:38 pm

Общо взето да - 21 ниво си стигнал с цикъл, сега ще играш само срещу други с prime status.

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2573
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Играно напоследък

Post by coldie » Mon Nov 09, 2020 7:19 pm

RRSunknown wrote:
Sun Nov 08, 2020 7:38 pm
Общо взето да - 21 ниво си стигнал с цикъл, сега ще играш само срещу други с prime status.
А тоя cooldown? Защото вече ми се случва няколко пъти, понеже повечето играят тимове или част от тимове, аз влизам и не съм в тим, обаче не може да им влезе техния играч понеже съм му заел мястото и гласуват да ме кикнат и ми слага 1 седмица cooldown.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
94.34 Out of the limits.
When defenders follow Lionel Messi on FB, he move to Twitter, when they follow Leo in Twitter, he flow to Instagram.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9438
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Mon Nov 09, 2020 10:24 pm

Нямам идея - не съм играл от половина година. Аз като играех нито кикването водеше до ban нито съм виждал такава случка за 300 часа игра.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2504
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 10:33 am

Никога не съм бил особено добър на Девил Мей Край игрите (като цяло на бътън-машинг типа), но и никога не съм гонил S (еле пък SSS :hihi: ) ранг, но играенето им вингаи е било абсолютен фън. Bayonetta, обаче ...

Вютъфъ история с оувър дъ топ кътсцени, с чуден музикален съпровод и тотале бедасс :mrgreen: героиня - какво да не му харесва чуек.

Нямам кой знае какъв проблем с камерата (все пак това е игра на 11 години), обаче бос битката в края на втори чаптър (втори чаптър, баце, :facepalm:) почти ме отказа от играта - адски лошо режисирана, в която изобщо не се виждаше какво се случва, кютек на миниатюрно пространство и се очаква от мен да не умра.
Но най-големият ми проблем е с Armature Studio, пичовете, които стоят зад 10th Anniversary Bundle-а на Байонета и Ванкуиш - освен, че са портнали игрите и са ударили (може би) някакъв графичен туик, май друго не са правили. Докато при Ванкуиш всичко е топ ноч, защото оригиналът е полиран до съвършенство, то при Байонета си личи, че Платинум са имали какво още да изпипат, най-вече неинтуитивните контроли. И ето тук ми е проблемът с (играта и) Арматуристите - няма опция за римап на контроли, 2020-та, и за капак те чарджват 80 марки за бъндъла. Да фук! Нямам спомен кога за последно ме е болял толкова дзверски десния палец.

Иска ми се да довърша играта, защото е мега зарибена, обаче не знам дали мога да продължа да понасям физическия демиж, който ми нанася.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4448
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Nov 10, 2020 10:42 am

Мишка и клавира, ако го играеш на кофа, де (където и бъндълът пада до 10 евра). Портът на тая игра обаче си беше демидж от самото начало, дето половината народ не можеше да я играе, че беше бъгнато на пустиняк за амд карти, и излезе баш като идваше некъв празник и чакахме къде месец в общи линии да изчистят всичко.

Но, да, нямам идея как са нещата с контролер. И на кво я играеш де. Щото имаш свич нали, там нещата трябва да са доста по-добре, щото нинтендо са причината да има бейо 2 и бяха портвали и първата игра за вий, но не знам дали прехвърлиха това за свич, де. Ако не са ще е баси недоглеждането.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2504
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 11:59 am

Нямам суич; братото има и, когато съм в тях, бозя по малко. :mrgreen: Анивърсърито е портнато за всичко.

Цъкам на плейстейшън - набарах стийлбуук едишъна за 40 марки в технополис, което си е мега (дори и при намаленията в стора, бъндълът не пада до толкоз). Не съм колекционер, но стийлбуукът ного арно е барнат и е кеф за очото.

Играта е портната прилично, няма ядове; кофти камерата и режисьорски решения са си проблем на оригинала. Но няма бътън римапинг, това ми е най-голямата болка, защото буквално не мога да цъкам повече от 30-60 минути и след това ми трябва цял ден възстановяване от болката в палеца. Както казах, не са от най-интуитивните контроли. Но и не всичко може да бъде божественото съвършенство на туин-стик шутър на Хаусмарк. :heart:

По принцип мога да римапна бутоните от самата конзола и нямаше да мрънкям толкова, но тъй като играя по 100 неща едновременно ми е проблем постоянно да ги сменям.

Бейо 2-та сигурно е куджа подобрение - все пак ще излиза и 3-ка за суич.

User avatar
трубадур
Ascendent
Posts: 4448
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Nov 10, 2020 12:14 pm

penzata wrote:
Tue Nov 10, 2020 11:59 am
Не съм колекционер, но стийлбуукът ного арно е барнат и е кеф за очото.
Е за тва си заслужава, спор нема. Иначе като гледах байото много мазно се цъка на нинтендосите. Ебавка инак за контролите на конзолата, за която проклетото нещо излезе, де. Даже един у коментарите във видеото доле вика, че стъпка 1 е да не се играе на плейстейшън тройка. Ако помня правилно ревютата навремето ексбон версията беше предпочитната. То се надяваш за следващите дженърейшъни нещата да са по-добре, ама явно тесла.

пп. Препоръчвам първите десетина минути на тоя клип, сигурно по-малко за да си каже важната приказка, предполагам ше помогне донейде с контролера, па може и да не, знам ли :ninja:

освен тва май имаше настройка за камерата сама да те следва, не е най-умната, но би трябвало да снапва бързо, където трябва. Но като нищо може да се бъркам.


User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2504
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 1:15 pm

трубадур wrote:
Tue Nov 10, 2020 12:14 pm
освен тва май имаше настройка за камерата сама да те следва, не е най-умната, но би трябвало да снапва бързо, където трябва. Но като нищо може да се бъркам.
Няма, опциите са ограничени, но и не ми е проблем - с десния стик можеш да я регулираш прилично, ако изпитваш подобна нужда. Но и "чарът" на тези игри е в нефикснатата камера. (довечера ще чекна клипа)

Портът за (пейстейшън) тройката е бил куджа зле; този за четворката е доста по-добър.


п.п. изобщо не ми е ясно, защо толкова бавих Inside (you); може би, защото Limbo не ме впечатли толкова и така и не я довърших (нещо, което ще поправя), не знам, но играта е великолепна и по страхотен начин манипулира всякакви фобии. за пропусналите, в списанието има чудно ревю - https://www.shadowdance.info/magazine/games/inside/
Личи от къде Carrion черпи вдъхновение. :mrgreen:


ЕДИТ: мда, гледах клипа и това е точно начинът, по който играя (казах, че съм от бавните), не машвам бутоньете кат гламав, просто самият им мапинг е неудобен, защото джъмп, даш, лок он, кик, пънч и екшън се ръководят от дясната ръка, което е мега зле, и лок-ът е по средата на една вертикална линия, между джъмп, даш и пънч, и е убийствена тегавиня за ръката.

ЕДИТ1: дейвиш и тъпата коза, дет съм, дейвиш. имало културен начин как да си римапна контролите на конзолата и само с натискането на 2-3 бутона да ги сменям за Байонетата, ама нали трябва малко ръчкане и четене. :facepalm: Единственият минус е, че още бъркам батоньете, които се появяват на екрана и все забравям с кой точно съм ги римапнал. :mrgreen:

User avatar
Валсо
Smallfolk
Posts: 21
Joined: Sun Nov 15, 2020 3:03 pm
Location: 192.168.0.1
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Валсо » Sun Nov 15, 2020 3:52 pm

Напоследък, което означава през последния месец, играх и направих модове за:
• NFS Most Wanted 2005
• Galaxy on Fire 2 HD
• доработих мода за Hard Truck Apocalypse, но все още не съм качил никъде коригираната версия.

А сега чакам да стане вторник, за да си взема новата видеокарта и да пробвам NFS Payback & NFS Heat дали аджеба ще вървят нормално с нея без рязко да дропват кадри. Че със сегашната карта не е кеф да се играе, когато от 60 кадъра рязко падне на 15. :lol:
Home is where root is!
Image

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4844
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: Играно напоследък

Post by Claymore » Fri Dec 11, 2020 11:57 pm

penzata wrote:
Mon Sep 07, 2020 12:50 pm
Claymore wrote:
Mon Sep 07, 2020 11:12 am
Сигурно ще загрея с God of War или Detroit: Become Human докато свикна с контролера, преди да пробвам втория Волфенщайн или Контрол. Bloodborne определено ще е по-нататък :mrgreen:
Готафора не знам колко е за загрявка при положение, че не е он рейлс като предходните части, камерата е доста приближена към гърба и постоянно се играе с мятането на брадвата - демек рейндж уепън. По-скоро пробвай спайдърмена - и при него има насочване (рейндж), но не толкова много като при годеца. Но пък Детройта си е чудесен избор за първоначално разцъкване.


п.п. приятелката е адски боса в играенето с двата стика едновременно, барабар с L2 и R2 (ходене, въртене на камера и натискане на бутони за насочване и стрелба), но пък разцъка Ratchet & Clank, така че може и нея да пробваш.
Пък тя стана че почнах с Bloodborne :mrgreen: Steep learning curve, ама ми е забавно. На около 25 часа съм, за първите 10-15 мрях стабилно, сега малко по-рядко, ама не се кося особено честно казано, което не си обяснявам защо. Виждам си грешката естествено, ама и в други игри се случва, но пак се нервя бая. От босовете Гаскойн ми беше най-мъка - около 11 опита, при което си казах да си почина, та на другия ден седнах и го минах от раз - (Да знам, твърде 1337 skills е това видео, особено експертните ми доджове :lol: )Иначе в първия опит използвах кутийката на дъщеря му три пъти и въпреки това се трансформира чак на 1/4 от кръвта си, може би твърде безмилостно го млатих и не можеше да реагира, ама щом го направи, изобщо не бях подготвен за обхвата на атаките и скоковете. После не се повтори това чудо с късната трансформация. След това вече не мисля че е имало бос, който да ми отнеме повече от 2-3 опита, ловецът с картечницата в Стари Йарнам ми изяде нервите пет пъти, докато не последвах съвети онлайн просто да го отстрелям от кулата, щото в директен бой просто с моята брадва и неъпгрейднат трион нищо не правех, нито му нацаках attack frame-овете за контраатака. :oops: Сега се мотая малко из горицата и се чудя да продължавам ли нататък, да се върна ли в затвора в Йахаргул където ме отвлече един от торбаланите по едно време и да излеза в задната част на Стари Йарнам или да си троша главата в лекционната сграда на Биргенверт и границата на Кошмара.

Иначе от играта съм доволен, че и със Slim изглежда арно, от историята/света каквото съм сглобил до момента - също. Аз знам финалите и разни работи от ендгейма де, преди години гледах lore видеа защото не съм подозирал, че някога ще я играя или ще имам конзола, ама пък разни други детайли не помня, та си е забавно.

Мога да се оплача само от камерата, която особено с Cleric Beast-а ме изнерви и в комбинация, че тепърва свиквах на игра с геймпад в първите часове, директно доведе до две от смъртите ми, тъй като се отдръпваше отвъд моста и гледах бойници вместо да виждам накъде доджвам около краката му. Другият проблем е леко бъгавите хитбоксове на някои врагове, ама пък в резултат и тези на играча са щедри, та се преглъща.
Last edited by Claymore on Sat Dec 12, 2020 10:18 am, edited 1 time in total.
Mouthpiece drawn, got a verbal armory
Stack bodies, not figurines
Move beneath the surface, submarine
I'm half machine, obscene with a light sword
Look inside the brain, it's a riot in the psych ward
What you standing on the side for?
Roar like a lioness, punch like a cyborg

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests