Играно напоследък
Moderator: AlDim
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Страхотни босове, стегнати контроли с опростена шутър механика, яка кавър система, нон-стоп екшън, избор между трима култови персонажи, кауч ко-оп, перфектен войс актинг, булзай уан лайнъри и великолепен саундтрак, Huntdown е първокласен, ретро, пикселизиран, аркаден шутър; (има и CRT филтър за маниаците ).
Но всички думи и хвалби по адрес на играта бледнеят пред върховното ѝ осемдесетарско-дистопично-сайбърпънк-екшън-филм интро - https://www.youtube.com/watch?v=jViZD0YDZTY
Но всички думи и хвалби по адрес на играта бледнеят пред върховното ѝ осемдесетарско-дистопично-сайбърпънк-екшън-филм интро - https://www.youtube.com/watch?v=jViZD0YDZTY
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
След некакви 4 пача Horizon на теория не крашва толкова и успях да стигна до края с некви 60-тина гръмвания. Историята е чук и компенсира всички останали греди за дялане, ама иска си по-добра машина от мойта, експанжъна боли с тоя сняг и ефекти дори на low графика .
Ся ми се доигра пак заради нея и Far Cry Primal, нема ли и на нея да направят некой римейк както са тръгнали...
Ся ми се доигра пак заради нея и Far Cry Primal, нема ли и на нея да направят некой римейк както са тръгнали...
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Аз да споделя само голямото си разочарование от Амалур - освен, че не са си оправили бъговете от преди като хората, са добавили още, така от душа и сърце. Изчезват като умрат мобове и нема луут, крашване на играта, замръзване на играта и прочее. Добре, че не дадох пари за тая версия. Да видим с пач, ама ми уби бая носталгията.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Оправени са всички тия неща апропо с новия пач. Най-големият минус след 20+ часа вътре е, че визуално почти нищо не са пипнали.Xellos wrote: ↑Fri Sep 18, 2020 4:36 pmАз да споделя само голямото си разочарование от Амалур - освен, че не са си оправили бъговете от преди като хората, са добавили още, така от душа и сърце. Изчезват като умрат мобове и нема луут, крашване на играта, замръзване на играта и прочее. Добре, че не дадох пари за тая версия. Да видим с пач, ама ми уби бая носталгията.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Re: Играно напоследък
Мда, пооправили са я колкото за рекламата, ама пак е бая излагация, минах целия експанжън с пиратския остров без проблем и баш боса Дет Кел кат го гътна и не отваря преградите да офейкам и до там нещата. Фак оф за тая версия. Изобщо се едно са я правили преди 3 дена и притоплили на топлия щанд в Билла.Yan wrote: ↑Fri Sep 18, 2020 4:47 pmОправени са всички тия неща апропо с новия пач. Най-големият минус след 20+ часа вътре е, че визуално почти нищо не са пипнали.Xellos wrote: ↑Fri Sep 18, 2020 4:36 pmАз да споделя само голямото си разочарование от Амалур - освен, че не са си оправили бъговете от преди като хората, са добавили още, така от душа и сърце. Изчезват като умрат мобове и нема луут, крашване на играта, замръзване на играта и прочее. Добре, че не дадох пари за тая версия. Да видим с пач, ама ми уби бая носталгията.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Амалурът си е доста красив и в нормалната версия, та може каквото са успели да подобрят в Re-reckoning-a просто да не си личи много. Аз лично не бих се хванал да го минавам наново, защото хем е дълго, хем не е особено преиграваемо - няма някакви големи избори, които да се отразяват особено. Инак е страхотна игра за първо преиграване, де.
Elves dig rocket launchers.
Re: Играно напоследък
Мдааа, бъга след известно четене в нета се дължал уж на зарязаните торби по земята, които имали лимит и ако не си ги луутиш почват да зачезват мобовете и у дерето сичко отиваше Добре е, че съм прахосмукачка за луут, ся без проблем си минавам играта и то сефте с магесник, до ся се с рогето съм играл до 20 лвл поне. Иначе точно с 0 е по-красива от преди, ма достатъчно добра и епично озвучена е и така де
Пробвах Хадес, ма не е за мене тая игра нещо.
Пробвах Хадес, ма не е за мене тая игра нещо.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Re: Играно напоследък
Кингдома определено с модове е по-добре от новата версия визуално, но и с тях си остава ебаси скучната игра (за справка нямам идея как е ремастъра, просто най-после видях клипчета). Едно от много малкото рпг-та, което приключих веднъж и след това мъчих много пъти. Просто ми умира коня с тия тъпи диалози и никакви герои. Дори бързият екшън елемент и възможност за комбота, не може да ми задържи вниманието, след като в крайна сметка имаме байонета и девил мей край 5. Не че е лоша системата, но на мен лично много бързо ми писва. Аз същия проблем имам и с дарксайдърс поредицата. Бтв и двете игри имат общо в това, че звуково са смазващи и безупречни, геймплеят е забавен, но елементарен, а визуално са варкрафт за бедни, въпреки че са проекти с безумни бюджети, дарксайдърс обаче определено е поредицата с по-добър арт дирекшън, макфаралайн доста дропна топката с кингдома.
Re: Играно напоследък
Минах Контрола аз и е готин, ама излишно дълъг. От целия грайнд не видях смисъл и лут боксовете бяха голяма излагация. Ако нямаше толкова респаун на гадинките и всички сили бяха ъпгрейднати до край в момента, в който ги вземеш играта щеше да е много повече фън.
С максимални ъпгрейди геймплея става наистина много забавен, но за да стигнеш до тях играта си клони към края, след което остава пак грайндене. Махам и талант дървото, ъпгрейдите на пистолетите, махам непрестанните респауни на гадините и играта става перфектна. Едно че можеш да правиш мазало с максималните умения през цялата игра и друго, можеш спокойно да се наслаждаваш на сторито и пейзажа без да ти се налага да изчистваш една и съща стая всеки път, като минеш през нея.
А и умирането от падане може да го няма също, не разбирам какъв е смисъла да ми зарежда играта и да вървя от чекпойнта, който винаги е някъде на майната си в базовата игра. Просто без всичкия падинг, гриндене и търчене играта щеше да е едни 10 часа по-къса и много по-приятна за жулене.
Still I liked it! Nicu!
С максимални ъпгрейди геймплея става наистина много забавен, но за да стигнеш до тях играта си клони към края, след което остава пак грайндене. Махам и талант дървото, ъпгрейдите на пистолетите, махам непрестанните респауни на гадините и играта става перфектна. Едно че можеш да правиш мазало с максималните умения през цялата игра и друго, можеш спокойно да се наслаждаваш на сторито и пейзажа без да ти се налага да изчистваш една и съща стая всеки път, като минеш през нея.
А и умирането от падане може да го няма също, не разбирам какъв е смисъла да ми зарежда играта и да вървя от чекпойнта, който винаги е някъде на майната си в базовата игра. Просто без всичкия падинг, гриндене и търчене играта щеше да е едни 10 часа по-къса и много по-приятна за жулене.
Still I liked it! Nicu!
Re: Играно напоследък
Разменихме няколко думи за CS:GO.
От известно време през ден д/г си го пускам по половин/един час. Някой каза че в безплатната версия влизат някакви, които ползват хакове казано на ретро геймърси език...
Аз имам някакви съмнения, просто безплатната е направена нарочно така - един вид бъгава, не знам как е при платената де... Но не е нормално, това е редовно, в някои игри в поредица от по 5-6 пъти те пуска пред един и същи противников играч и си килнат още преди да направиш и крачка. И не само играч, снощи това ми се случи срещу бот. Говоря за детмач. Случая с "главите" е подобен, тук обаче според мен има някаква "хватка", някакъв експлойт в самата игра. Мисля, че долу на типс пишеше или ми се е присънило, направо не знам - щото само един път го видях това, ако съм го видял наистина... пишеше нещо от сорта на че ако мерника ти е малко в страни от целта когато стреляш имаш много по-голям шанс да уцелиш или да направиш хедшот...нещо подобно. Обаче, когато си в движение. И това абсолютно е така. Пробвах един вид плаващ мерник. В което има логика, тъй като и ти и притовниковият играч се движите, скачате, изнасяте.
CG:GO много, много по-различна механика от класическия CS, който беше доста по реалистичен. И поне съдейки по мен, механиката на оръжията също е различна. Примерно на стария CS най-добър бях със снайпера, и бях много зле с АК-47. Тук е точно обратното. Странно е, обаче най-много "глави" правя с обикновения стартов пистолет. Баретата е нърфната, това ми беше предпочитания пистолет, обаче тук не става и като гледам много малко го ползват, което само ме убеждава че не си фантазирам.
То, ест. всеки си има някакви препочитани оръжия, но като цяло се върти около тежката картечница, АК-47, М-16, Бизона, помпата и тежкия снайпер.
От известно време през ден д/г си го пускам по половин/един час. Някой каза че в безплатната версия влизат някакви, които ползват хакове казано на ретро геймърси език...
Аз имам някакви съмнения, просто безплатната е направена нарочно така - един вид бъгава, не знам как е при платената де... Но не е нормално, това е редовно, в някои игри в поредица от по 5-6 пъти те пуска пред един и същи противников играч и си килнат още преди да направиш и крачка. И не само играч, снощи това ми се случи срещу бот. Говоря за детмач. Случая с "главите" е подобен, тук обаче според мен има някаква "хватка", някакъв експлойт в самата игра. Мисля, че долу на типс пишеше или ми се е присънило, направо не знам - щото само един път го видях това, ако съм го видял наистина... пишеше нещо от сорта на че ако мерника ти е малко в страни от целта когато стреляш имаш много по-голям шанс да уцелиш или да направиш хедшот...нещо подобно. Обаче, когато си в движение. И това абсолютно е така. Пробвах един вид плаващ мерник. В което има логика, тъй като и ти и притовниковият играч се движите, скачате, изнасяте.
CG:GO много, много по-различна механика от класическия CS, който беше доста по реалистичен. И поне съдейки по мен, механиката на оръжията също е различна. Примерно на стария CS най-добър бях със снайпера, и бях много зле с АК-47. Тук е точно обратното. Странно е, обаче най-много "глави" правя с обикновения стартов пистолет. Баретата е нърфната, това ми беше предпочитания пистолет, обаче тук не става и като гледам много малко го ползват, което само ме убеждава че не си фантазирам.
То, ест. всеки си има някакви препочитани оръжия, но като цяло се върти около тежката картечница, АК-47, М-16, Бизона, помпата и тежкия снайпер.
-
- Sorcerer
- Posts: 427
- Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm
Re: Играно напоследък
Преди няколко седмици изиграх Heaven's Vault и чак сега се наканих да пиша за това. Играта е нещо горе-долу подобно на click-and-point adventure, в смисъл, че е минала е покрай този жанр. Играете като археолога Aliya и в процеса на играта ще разгадавате тайните на миналото в света, където се развива действието, но пред вас като играч ще ви се разкрива и миналото на героинята. Докато Aliya разучава мистериите на отдавна рухнали цивилизации, вие ще разучавате как тези събития са се отразили на нейния живот и съдбите на нейните познати.
Това, което бих нарекъл "основна механика" или нещото, с което играта изпъква като геймплей, е разчитането на послания, изписани на Древния език. Ако видите трейлъра в сайта, който линкнах, ще добиете добра представа за какво става дума. Например в някакъв момент ще намерите гребен с надпис и Aliya (някак) ще разбере, че има, да кажем, три думи. За всяка от тях ви се дават три възможности за превод (съобразени донякъде с контекста, където е намерен надписа) и вие ще трябва да предположите кое е верния превод - напр. в случая първата дума може да е "Опази", "Любов", или "Звезден". В процеса на играта ще срещате същите - или подобни - комбинации от заврънтулки и ако видите достатъчно, героинята ще се досети, че първоначалното ѝ предположение е било грешно, или пък ще се увери, че по-рано е нацелила правилен превод. В един момент ще се сблъскате с малко усложнение на тази формула, тъй като повечето надписи вие ще трябва сами да разделите на думи.
Сега, ако сте лингвист или хобито ви е да създавате езици, то нека очакванията ви да са ниски, защото езика не е нещо особено (познатото ни "Подлог-сказуемо-допълнение" и логиката на думите не се разграничава от тази на западната култура - например ако не се лъжа
Между другото, както съм тръгнал да предупреждавам за евентуални разочарования, да спомена, че играта има малко странен визуален стил, където всичко е триизмерно рендърнато, но героите са двуизмерни спрайтове и като се вземат предвид и контролите, цялото усещане поне в началото е за леко "дървена" игра. Отгоре на всичко това, има сегменти в играта, където трябва да направлявате "платноходка" из "реките", които свързват "луните", където се развива действието. Абе в общи линии, играта донякъде изисква да сте така, леко в състояние на дзен и да можете да отделяте търпение.
Но иначе поне за мен всъщност всичко сработи доста добре. Не ми трябваше много за да свикна на визията на играта и музиката е много красива (трейлъра дава добра представа за нея) и според мен много помага човек да влезе в правилното настроение. Историята е изключително запленителна и разгадаването на всяка мистерия поражда повече въпроси. Механиката с разчитането на надписите ме накара наистина да изживея тази фантазия да съм археолог разчистващ паяжините и разчитащ какво има отдолу. Към края на играта вече бях добил усет и преди играта да ми каже "прав си", на много места вече имах идея какво се е случвало около мен - и тъй като си говорим за рухнали империи, в един момент играта стигна и до този сладък момент, където искам да разбера повече - ама знам, че наученото няма да ми хареса...
Между другото, имайте предвид, че изборите ви имат голяма тежест (не като в МЕ3) и избори всъщност правите доста често. Например, още в началото ми се стори, че главната героиня е леко голям задник и реших да я играя така, че екшуъли да мога да я трая. Като видях във форумите, май съм имал доста различен експириънс в играта спрямо повечето хора, като най-малкото по много естествен начин взех един рядък achievement, който явно затруднява разни completionists. Ама тъй като двамата с Aliya бяхме престъпно любопитни, взехме, че... абе направихме нещо, което бих избягвал в бъдеще (ама като цяло се върза с историята, тъй че ценен experience във всеки случай).
Та тъй, думите, с които започва играта са "Stories don't have tidy beginnings. The past is always present" и това го чувствам като основна тема, която е представена много добре чрез механиките и сюжета. Аз бях изключително очароаван и ви я репоръчвам, особено ако си падате по мистерии, "куест" жанра, и ако я видите на промоция нейде. Аз определено ще я преиграя - "разгаданите" думи се запазват в New Game+, само че надписите стават по-сложни, тъй че "судокуто" си е пак интересно. И както в Bastion, преиграването всъщност може би е част от сюжета...
Това, което бих нарекъл "основна механика" или нещото, с което играта изпъква като геймплей, е разчитането на послания, изписани на Древния език. Ако видите трейлъра в сайта, който линкнах, ще добиете добра представа за какво става дума. Например в някакъв момент ще намерите гребен с надпис и Aliya (някак) ще разбере, че има, да кажем, три думи. За всяка от тях ви се дават три възможности за превод (съобразени донякъде с контекста, където е намерен надписа) и вие ще трябва да предположите кое е верния превод - напр. в случая първата дума може да е "Опази", "Любов", или "Звезден". В процеса на играта ще срещате същите - или подобни - комбинации от заврънтулки и ако видите достатъчно, героинята ще се досети, че първоначалното ѝ предположение е било грешно, или пък ще се увери, че по-рано е нацелила правилен превод. В един момент ще се сблъскате с малко усложнение на тази формула, тъй като повечето надписи вие ще трябва сами да разделите на думи.
Сега, ако сте лингвист или хобито ви е да създавате езици, то нека очакванията ви да са ниски, защото езика не е нещо особено (познатото ни "Подлог-сказуемо-допълнение" и логиката на думите не се разграничава от тази на западната култура - например ако не се лъжа
- Spoiler: show
Между другото, както съм тръгнал да предупреждавам за евентуални разочарования, да спомена, че играта има малко странен визуален стил, където всичко е триизмерно рендърнато, но героите са двуизмерни спрайтове и като се вземат предвид и контролите, цялото усещане поне в началото е за леко "дървена" игра. Отгоре на всичко това, има сегменти в играта, където трябва да направлявате "платноходка" из "реките", които свързват "луните", където се развива действието. Абе в общи линии, играта донякъде изисква да сте така, леко в състояние на дзен и да можете да отделяте търпение.
Но иначе поне за мен всъщност всичко сработи доста добре. Не ми трябваше много за да свикна на визията на играта и музиката е много красива (трейлъра дава добра представа за нея) и според мен много помага човек да влезе в правилното настроение. Историята е изключително запленителна и разгадаването на всяка мистерия поражда повече въпроси. Механиката с разчитането на надписите ме накара наистина да изживея тази фантазия да съм археолог разчистващ паяжините и разчитащ какво има отдолу. Към края на играта вече бях добил усет и преди играта да ми каже "прав си", на много места вече имах идея какво се е случвало около мен - и тъй като си говорим за рухнали империи, в един момент играта стигна и до този сладък момент, където искам да разбера повече - ама знам, че наученото няма да ми хареса...
Между другото, имайте предвид, че изборите ви имат голяма тежест (не като в МЕ3) и избори всъщност правите доста често. Например, още в началото ми се стори, че главната героиня е леко голям задник и реших да я играя така, че екшуъли да мога да я трая. Като видях във форумите, май съм имал доста различен експириънс в играта спрямо повечето хора, като най-малкото по много естествен начин взех един рядък achievement, който явно затруднява разни completionists. Ама тъй като двамата с Aliya бяхме престъпно любопитни, взехме, че... абе направихме нещо, което бих избягвал в бъдеще (ама като цяло се върза с историята, тъй че ценен experience във всеки случай).
Та тъй, думите, с които започва играта са "Stories don't have tidy beginnings. The past is always present" и това го чувствам като основна тема, която е представена много добре чрез механиките и сюжета. Аз бях изключително очароаван и ви я репоръчвам, особено ако си падате по мистерии, "куест" жанра, и ако я видите на промоция нейде. Аз определено ще я преиграя - "разгаданите" думи се запазват в New Game+, само че надписите стават по-сложни, тъй че "судокуто" си е пак интересно. И както в Bastion, преиграването всъщност може би е част от сюжета...
Re: Играно напоследък
Ако си купя CS:GO ще отпаднат ли кулдауните за competitive понеже снощи с граната утрепах двама съотборници на веднъж и ми набиха 6 дни наказание. Това е голяма простотия, да не съм рентген, откъде да ги знам зад коя стена или врата са се скрили.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
Няма да отпаднат ,
Но ми е чудно как ти дава наказания за двама при положение, че лимита е три убийства или 1 в началото на рунда. Явно си убил още някой или си играл .
И ми е чудно с постоянно видимата карта и микрофоните как не знаел че има двама от твоите.
По лошото което чака "играч" като теб е, че след изтърпяване на наказанието играта ще ти приложи от твоето лекарство - мачмейкинг с други изтърпели наказание докато не се докажеш за добро поведение и те вкара в нормален мачмейкинг.
Системата мачмейква хора които не искат да играят сериозно със себеподобни.
Но ми е чудно как ти дава наказания за двама при положение, че лимита е три убийства или 1 в началото на рунда. Явно си убил още някой или си играл .
И ми е чудно с постоянно видимата карта и микрофоните как не знаел че има двама от твоите.
По лошото което чака "играч" като теб е, че след изтърпяване на наказанието играта ще ти приложи от твоето лекарство - мачмейкинг с други изтърпели наказание докато не се докажеш за добро поведение и те вкара в нормален мачмейкинг.
Системата мачмейква хора които не искат да играят сериозно със себеподобни.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Само четири часа ингейм (и почти не съм дръпнал в дживота ) - Mortal Shell е пример за това как се правят "вдъхновени от" игри. Великолепен лав летър към Дарк Солс и Секиро, подплатен с креативност и индивидуалност от страна на Колд Симетри. Евала на пичагите.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Death Stranding за ПеЦе, гледам CPY са се погрижили и ще видя банан демото днеска ако тръгне. Мда красив уолкинг симулатор с безумна история е верно, пас след малко разходки.
Напук на всички суперлативи в нета намирам Такома ( https://tacoma.game/ ) за загуба на време, беше безплатна в епик стор, явно имаше защо. Моткаш се в космическа станция, гледаш записи и чатове, търсиш няколко пароли и демото свършва с поредната банална история за AI за час два. Атмосферично и добре озвучено е, ама... Бляяяя.
Напук на всички суперлативи в нета намирам Такома ( https://tacoma.game/ ) за загуба на време, беше безплатна в епик стор, явно имаше защо. Моткаш се в космическа станция, гледаш записи и чатове, търсиш няколко пароли и демото свършва с поредната банална история за AI за час два. Атмосферично и добре озвучено е, ама... Бляяяя.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests