Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Tue Oct 11, 2016 10:57 pm

Изобщо не е там :) Просто си адски заблуден .
Виж това клипче къде се ходи.
https://www.youtube.com/watch?v=U75mdHHodfo

Иначе си има чалъми които явно не си ги хванал и неща за събиране които не си намерил.

Изобщо се чудя защо си хванал играта щом явно не те влече - и без това е нишова , да се мъчиш няма смисъл няма да стане по-лесна нито ще се промени бойната система.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Wed Oct 12, 2016 8:40 am

Явно не четеш. Направих нова патка и отдавна минах гората на гигантите. Не е кат да не писах, че изривам с магьосницата и всичките ми ядове идват от скапани контроли и неадекватна техническа част. Плюс че общо DS1 и 3 имам сигурно към 150 часа. Чудно що да играя втората, нали?

Бтв, всяка игра минавам сляпо, особено па рпг и не ме еня за оптимален билд или такива глупости. И да пропусна някакъв предмет ми е все тая. Досега не ме е спирало да завърша другите две. Идеята е, че тук бойната система е по-зле дори от тях. А там беше мега фейл (особено първата, DS3 определено е по-жива и кретениите например от втората са значително намалени). И е тъжно като някой ръгне да разправя колко реалистична и интуитивна била. С това въртене на враговете, чесане на мъде, докато си развяват секирата неебателно във въздуха и ги гледаш от десет мертра и безумно чакане на анимацията да приключи преди да направиш ново действие е толкова анти-релизъм и просто геймско, че повече няма накъде - цялата поредица го има този проблем, но тук всичко е доста по-бавно и затормозяващо. Затва и писах, че си е повече стратегическа игра, отколкото основаваща се на некво умение и бързо действие, затва направо заебах мелето и ръгам само на магия.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Wed Oct 12, 2016 7:11 pm

трубадур wrote:Явно не четеш.
Ето какво прочетох
Хванеш ли я обаче - може да е най-доброто от серията ебаси
изненадващо полирана и с доста по-сносни контроли от другите две соулс заглавия
Опитах после DS1 да видя там как бяха нещата и осъзнах чисто технически колко по-добра е DS2
първата игра е некъв запек, сравнено с плавния и блажен фреймрейт на втората
изненадващо полирана и с доста по-сносни контроли от другите две соулс заглавия
кьопави контроли и дебилна камера.
че тук бойната система е по-зле дори от тях.
И като цяло не схванах честно казано за какво се бориш.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Wed Oct 12, 2016 8:56 pm

Едното беше след 2 часа (и само от там са ти цитатите за техническата част), другото е след над 10, не мое си сменя мнението ли? И технически дс 2 е по-добре от 1. Фреймрейтът е като хората, плавна е и повечето пъти като натиснеш копчето се случва каквото пожелаеш, проблемът е, че анимциите са твърде дълги и дървени и докато чакаш стават поразии. Да не говорим, че и макар 3 да беше по-добре от 1 ми крашна няколко пъти, кадрите имаха навика да се мотаят където пожелаят и не винаги регистрираше какво натискаш на клавиатурата. Плюс че първата седмица не можеше да играеш с нищо друго освен с първите 2 класа.

И писах в крайна сметка до какво мнение достигнах. В началото ми се стори, че 2 ще се държи по-добре, но това, както казах, беше след само 2 часа. Като навъртях доста повече време и зони видях къде се дъни и то доста здраво.

И не се боря за нищо, цъкам си игра и споделям. И мнението ми се измени доста сериозно, докато я минавам. За кво си ме захапал само ти си знаеш. По принцип харесвам поредицата, има яка атмосфера и визуално е по вкуса ми. И бойната система все пак е достатъчно приемлива, за да не ми бърка в здравето. Ядосвам ѝ се защото ми се искаше да е друга, но това си ми е лично предпочитание. Ядосвам се още повече, защото в началото ми се строри, че незаслужено пропусках втората, докато тя може би е била точно това, което искам. Оказа се, че не е баш тъй. Ма кво да се прави, вече съм достатъчно инвестед и в нея, че да я видя до края. Така че спри да вадиш думи, ами гледай цялата картинка.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Fri Nov 18, 2016 8:52 am

Тая седмица, ако имаш сизън паса, или другата, ако си умен и не ти дреме, излиза новата добавка към Rainbow Six Siege - в джапания и отново, както беше с бопето в Бразилия, имаш двама нови оператора. Бтв, само аз ли си пиша вече в тоя фуром?

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Re: Играно напоследък

Post by Delegat » Fri Nov 18, 2016 9:39 am

Почти :P

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Roland » Sat Dec 03, 2016 6:03 pm

Тук няма достатъчно фвнове за тема, та да вметна, че Final Fantasy XV е страхотна засега.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Re: Играно напоследък

Post by termit » Mon Dec 05, 2016 10:49 pm

Най-накрая минах XCOM Enemy Unknown на Ironman Classic. Точно този опит тръгна адски зле, имах една мисия (с култовото име Operation Bloody Terror, явно генераторът на случайни числа го е играл пророк), в която ми замина целия главен отряд - 6 полковника избити на 3-я ход. Тогава зарязах преиграването, но преди няколко седмици реших да го почна пак, и взе че ми се получи.
Enemy Within мисля да не я играя на Ironman обаче...
Elves dig rocket launchers.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Wed Dec 14, 2016 6:52 pm

60+ часа Into Dragon Age Inquisition. Още не съм минал и половината, момчета, аз май малко се преебах. :lol:

Най-големия ми проблем с тази игра е, че по модерен Bioware-ски маниер продуктът като цяло е топ ъф дъ топ, но е casual-изиран до крайности.
Целият campaign design е отишъл в осигуряване на постоянна "feel good" аура за главния герой (сиреч аватара на играча). Всички се редят на опашки да ми благодарят постоянно, че самото ми присъствие крепи съдбата на света, всички мисии са винаги 100% успешни, всички планове на лошковците биват винаги осуетени. За да не скучаем пък, на всичките 15-тина карти винаги се случва някой пъклен план на лошковците, често напълно несвързан с end goal-а им и по-скоро римуващ се с тука има древни руини, вътре има древен амулет на силата, дай да пратим henchmen-и да го вземат преди инквизицията (като въпросния амулет не помага нито на нас, нито на тях, абе бой да става).
Светът е static и както е обичайно за подобни RPG-та нищо не се случва извън камера, никой не предприема нищо за да се бори с Вселенското зло, you are the man, драги играчо, ти трябва да изпълниш всички мисии.
Единствената глътка свеж въздух сред това смути от виртуални свирки са компаниъните, които са най-разннобразни и интересни от всички досегашни Bioware игри. Как нямаше един generic рицар (добре де Cassandra и Blackwall са generic Рицари).
Вместо това имаме разкошът Iron Bull (който от сега си заплюх за love interest, и то не защото играя female Qunari),
Cole (master asassin Spirit, който чете мислите на фората и им помага в трудностите, каквито и да са те),
Varric (единственото попадение на Dragon Age 2, се завръща, по-космат отвсякога),
Dorian (wisecracking магьосник от Tevinter, абе това си е пак Варик, но се бръсне)
Vivian (french noble woman, на която каквото и да облечеш винаги е в стилна бална рокля по време на мисиите, носи тиара и е шефче та дрънка)
Solas (елфически магьосник интроверт, който си прекарва времето да влиза във Fade-а и да разговаря с духове)
Sera (seriously, fuck Sera!!! Единствената причина да се съм я изхвърлил от инквизицията, е че нямам друг melee rogue, обаче на следващата изцепка си заминава, кълна се)

Ако се абстрахираме от generic main campaign-а обаче, DA:I е върха в кариерата на Bioware, играта е огромна и си личи, че е правена с любов. Картите са грамадански, но hand crafted и пълни с детайли и як терен, освен това за вертикални as fuck.
Worldbuilding-а е направо love letter към света на DA. Имаме Tevinter, Qunari и Nevarra, и изобщо каквато се сетите перспектива. Сякаш са решили, че няма да има 4-та игра и са изсипали всичко накуп.

Развитието на инквизицията също беше направено яко, в началото никой не те има за нищо и с времето от услуга на услуга, ставаш голям играч. Обаче където съм аз вече малко писва, щото вече съм Исус Христос на Земята, инквизицията вече държи почти всички владетели в малкия си джоб(скоро ще са всички) и не вижзам накъде ще се развивам повече, май следват 50 часа гринд на side мисии без много payoff.

Бойната система е non responsive и досадна, но поне е flashy. Тактики и паузиране не ползвам много, щото играя на нормал, но си представям, че на висока трудност, интерфейсът може да предизвика повече псувни, от гадините, с които се биеш.
World Map макро играта (War Council) изглежда вдъхновена от Fallen London и е as non generic, as possible при такъв Mobile Game type game play.

Като цяло не е шедьовър (а и има Witcher 3), но като value proposition DA:I няма равна. Вътра има материал поне за 200 долара и всяка сума под това е сделка.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sat Jan 07, 2017 3:58 pm

С две години закъснение, открих Gems of War от пичовете, дарили ни с Puzzle Quest. Доста по-кежуална е, но същата мазна краста, красиви картинки, безумни миниъни и като цяло голям фентъзи ташак и цъкаш като ненормален върху бонбони с еднакъв цвят. Звукът е страхотен, полирана работа е, личи си, не е чак като хартстоун, в сми няма чак толкова войс актинг и като цяло бюджета на онова, но е лудница. :bigtongue:

Голем кеф е, а и къмюнитито все още е живо, да не говорим, че е фрий ту плей.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20295
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Mon Jan 09, 2017 9:50 pm

Far cry - Primal. Ако не друго, може да галиш твари :D

https://www.youtube.com/watch?v=4A-YQrbn-JQ
:ninja:

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20295
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Fri Mar 03, 2017 11:37 am

Друго си е на ултра да го джиткам праймъла сега, супер разпускаща игричка... да щъкаш по огряни от слънчева светлина теренчета и да мушкаш с остри неща твари... и който е измислил Урки е гений :mrgreen:
leap of fate :) https://www.youtube.com/watch?v=oIm5hAFf-O4

Ненам как Алдим и Амелия не са опнали една тема, тва Асасините им мина времето отдавна.

якото парче преди боса :)
https://www.youtube.com/watch?v=9dgkwOFF6cY
:ninja:

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Roland » Thu Mar 16, 2017 5:31 am

Чукнах седмия си Платинум с Horizon: Zero Dawn. Препоръчвам ИНТЕНЗИВНО, за всички, които имат PS4. Ревю в ШД скоро (вече написано).
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Tue Mar 28, 2017 2:29 pm

Додрапах до края на Inquisition. Нещата от предния ми пост важат до края. Персонажите са яки, графиката е яка, геймплея е same-y, историята е никаква.
По-стара bioware-ска традиция изборите ти през цялата игра нямат никакво значение и играта завършва със slideshow, в което ти изнасят безинтересна презентация за това, колко ще е challenging като се наложи да оправяш света за 4-ти път в несъществуващото продължение.
Романсът ми с Iron Bull зарочна с hot bondage sessions(shown offscreen), но завърши трагично, след като висшестоящите му му наредиха да ме убие и се наложи да му видя сметката (това разбира се не е точно спойлер, защото може и да не се случи във вашето playthrough).
Twist-а накрая на играта беше готин, но прекалено удобен за сетъпване на 4-та игра. Плюс това омаловажи постиженията на главниа лошковец, който и без това е скучен до безобразие.
И въобще не разбрах какво стана с Old Witch Flemeth, много сад развитие.

Абе, такива работи. Общо взето 7,5/10
А 4-ката май ще се развива в Тевинтер (ако EA не ги закрият преди това :mrgreen: ). Нямам против, стига да хвърлят и малко Qunari-та вътре.
There are no rules! I'm gonna get you!

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Thu Mar 30, 2017 8:45 pm

Аз да се вясна тук да предупредя да си спестите паричките за Andromeda.

Играта е тоталното дъно. Технически е на ниво late alpha с внушително количество бъгове нямащи нищо общо с анимациите, както и ужасяващи performance проблеми, както на PC така и на конзоли. Стабилно fps може да се изклеца, но да зареждат консистентно нещата по време на кътсцени не може, или предполагам е възможно, ако имате карта от GTX 1070 нагоре. Аз нямам и понякога лицевите текстури не зареждат изобщо, понякога наполовина, понякога в движение зареждат после пак се замазват. Това е така и на конзола, и на PC, без значение от графичните настройки.

Отвъд това играта е направена изцяло в духа на Dragon Age Inquisition, като почти всички куестове в играта са checklist fetch куестове. Впрочем ситуациата е дори по-зле от Inquisition, ако паметта ми служи добре, тук направо си бие на Assassins Creed, като целия мап на няколкото "open world" планети е засран с маркери, които ме доведоха много близко до душевна смърт и отчаяние.

Много от тези куестове могат да се игнорират и аз препоръчвам, ако някой тук направи същата грешка, като мен, да си купи играта на базата на впечатленията от Origin Triala, просто да ги игнорира изцяло. Не че това прави нещата много по-поносими, защото стъпката над тези куестове, по-яките куестове демек, се състои в horde mode куестове и отново сканиране на различни точки. Тук имаме някакво по-засукано стори, аз лично вече не си спомням нищо, въпреки че скоро приключих с играта, но horde mode и един финален бос на всяка планета обобщава всичко свързано с по-яките куестове. Босовете между другото са абсолютно еднакви за всяка планета, така че няма, като минете една планета, минали сте всичките. Животинките също са абсолютно еднакви, нищо че планетите са в съвсем различни звездни системи, makes sense right?

Сега тук някой ще каже, че и Mass Effect 1 ги имаше тия лайняни проблеми и тея игри се купуват заради сторито и персонажите. Правилно! За съжаление обаче Andromeda в това отношение е втрещяващо клише без никаква душица. Не знам какво е станало с творческия процес, но нещата са регресирали назад и отвъд Mass Effect 1.

Нова галактика, но нищо ново в нея. Пак намираме свръх развита технология оставена от древна раса и пак само протагониста може да борави с нея. Две почти идентични генерик бипедални раси на същото технологично ниво, като нашето, като едната е с почти идентично поведение, като човешкото. Синдром, от който страдат и вече познатите ни раси. Няма ги индивидуалностите на Asari/Turian/Salarian, на всички поведението им е човешко. Всички Asari са с абсолютно идентични лица, което само по себе си е проблем, но става още по-голям, когато лицето е на доктора на кораба ти. Има само едно уникално асари лице и това е на Peebee, доста досаден персонаж сам по себе си.

В цялата игра интересните мисии се броят на пръстите на едната ми ръка. Дори при главният стори арк, мисиите се състоят в това да ринеш гадини и да сканираш обекти, като има повечко кътсцени измежду досадата. Може би 80% от всичкия диалог в тази игра не е в кътсцена, както сме свикнали, а просто камерата леко zoom in-ва, и всичко което виждаш е гърба на персонажа ти и поредното npc, за което не ти дреме изобщо. Дори това в повечето случаи не работи, камерата zoom-ва в някоя стена или пък npc-то прави лека крачка в страни и просто гледаш празно пространство. С това играта се опитва да ти каже, че този разговор всъщност не е важен и наистина не е, защото решенията ни в играта нямат никакви последствия отвъд козметичното.

По-важните куестове имат кът сцени, но те са статични и в тях не се случва нищо освен диалог, удобна възможност човек да се наслади на зареждащите текстури, като се сменят кадрите. Само най-важните куестове в играта имат по-интересни кътсцени, но тук кик инва проблема с анимациите. Нивото на най-добрите кътсцени в Andromeda не достига дори качеството на това, което имаме в Mass Effect 1. Режисурата е ужасна, изглежда са имали ужасни затруднения, защото дори най-базовите движения в кътсцените будят смях - https://youtu.be/jDit1WO12fs?t=1m33s

Геймплея на играта е окей, но enemy AI почти не съществува, също в цялата игра има само няколко типа противници, които когато не са бъгнати във въздуха просто не знаят какво правят. Така че на човек бързо му писва да ги убива по какъвто и да е начин. Даже не са си направили труда да вложат нещо повече в single player, като всичките механики са копи пейст от multi-то. Лимит от 3 скила с възможност да създаваш профили с различen skill load out, нещо като respec on the move, но пък итеми не можеш да сменяш. Но аз и не съветвам човек да прекарва много време в борба с UI-то и тристате му менюта и подменюта.

Ако трябва да съм честен може би най-голямото постижение на Mass Effect Andromeda e, че са успели да създадат най-ужасния user interface в целия франчайз. Импресив!

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests