Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Oct 27, 2020 2:44 pm

Като АА игра, гонеща ААА качество, но не и мащаб, заради малкия екип, който я разработва и ограничения бюджет, с който са разполагали, Mortal Shell не е игра без кусури. Определено ги има и не са малко, но цялостният продукт ги надскача и не оставя (понякога) горчивият им вкус да засенчи любовта и енергията, които са вложени в нея.

Картата е минималистична, каквито са броят и на босовете, които не са особено трудни и има доста какво да се желае от тях; сякаш са негатив на това какво наистина биха могли да бъдат. И въпреки това, сблъсъкът с тези босове и гадовете в различните райони е запомнящ се и изключително приятен, по един едновременно боязлив и същевременно дързък начин. Това, което най ме израдва, и установих впоследствие, е, че (почти) всички райони са свързани като в мравуняк, а не са линейните такива, каквито очаквах да бъдат.

Играта разполага с 4 шела (класи; най-просто описани като warrior, cleric, knight и assassin; но е възможно да не се използва нито един от тях и да се играе с голото същество, с което започваш), всеки от които с различно ниво на живот и стамина, и с разнообразни умения, изключително приятно подбрани за вкусовете на различни типове играчи.
Първоначално, освен уориъра, другите шелове (уменията им) ми изглеждаха слаби и небалансирани, което впоследствие се оказа крайно невярно - не съм пробвал асасина, но с другите 3 шела играх макснати докрай значително време и все още не мога да определя кой ми е най-любим. Това ѝ е хубавото на тази игра - в зависимост от конфронтацията, можеш да използваш конкретен шел (дори и по време на битка), който най да улесни сблъсъка с вразите.

Разнообразието при оръжията е също толкова на брой - 4 (меч, дълъг меч, жезъл и чук и длето). Мечът е стандартен, но страхотен избор за всякакви играчи и врази; дългият меч и жезълът са за по-бавни, тактични, хай демидж щети; чукът и длетото са перфектният избор за някой, който държи на по-малко демидж, за сметка на хак енд слаш поразията, която нанасят.
Разцъках с макснат меч и жезъл и в двата случая изборът беше задоляващ.

Музиката е минималистично страхотна - дело на шведския музикален проект Atrium Carceri.
Въпреки солидното количество лоре, историята на играта е достатъчно завоалирана и търпяща различни интерпретации, подобно вдъхновението си (дарк солс игрите).

Битките в играта се случват някак по-бавно и тромаво, в сравнение със солс игрите (особено със Секиро), анимациите на ударите (които, впрочем, са достатъчно разнообразни) дават огромна възможност за правилното им отреагиране и, въпреки това, чак в края на играта се научих как да използвам (най-ефикасно и въобще) парирането, което е реализирано превъзходно.

И стигаме до "новото", което предлага игра от такъв тип, а именно hardening. Това е способността (блокът в тази игра) на героя да се втвърдява и да понася ненаказано различни на вид и брой удари. В процеса на играта се оказва адски зарибяващо за използване умение (първоначално наистина изглежда като лейм блок), което може да бъде използвано хитро - примерно, ако анимацията на твоят удар е по-дълга от тази на врага, то всеки първи удар ще е негов в директна конфронтация, но хардънингът позволява да го активираш при започната вече атака от твоя страна, да поемеш отсрещния демидж, да се "размръзиш" и да оставиш удара ти да довърши траекторията си, и в крайна сметка да се окажеш първият нанесъл демидж.
Свикването и научаването на парирането и хардънинга правят геймплейя опияняващо преживяване.

Mortal Shell е кратка и стегната игра; солидна основа за бъдещи заглавия на Cold Symetry и отличен избор за някой, който търси по-кратка и по-лесна соулс-лайк-лайт игра. Това е игра уважаваща, и черпеща вдъхновение от, соулс игрите, но и светеща със собствена, различима и очарователна светлина.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Thu Nov 05, 2020 4:32 pm

Vanquish на Платимум Гамес е адреналинова инджектция. :mrgreen: Стегнат, светкавичен, мазно полиран търд пърсън екшън от до - кавър механиката от Гиърс се сблъсква с бясното темпо, задавано от иновативната слайдинг-бууст (демек, слоу-мо лизганье сеч) механика; френетична режисура от страна на Шинджи Миками; Havok енджина изкъртва в тази игра - можеш да проследиш на слоу-мо траекторията на дъжда от изстреляни куршуми и последвалия мазаляк; чийзи оувър дъ топ диалог и сили история, завършваща с масивен клифхенгър и финални надписи, които буквално отстрелваш. :metal: Директно рипам на Байонета след това, без да се двоумя.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Thu Nov 05, 2020 4:39 pm

penzata wrote:
Thu Nov 05, 2020 4:32 pm
Директно рипам на Байонета след това, без да се двоумя.
one of us :spite:

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1935
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Thu Nov 05, 2020 8:26 pm

Върнах се към World of Tanks след няколко години хиатус.. Тая игра е станала такава лудница. Вече има танкове с колела, които хвърчат със 80 км.ч и правят barrel roll-ове. Отсреща ги гърмят руски тежки танкове с по две дула и 4 реда вериги. Мани мани. :lol:
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2969
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Играно напоследък

Post by coldie » Sun Nov 08, 2020 12:47 pm

CS:GO PRIME STATUS означава ли, че съм с пълната версия на играта? Не съм я купувал от игри ми се отключи преди няколко дни.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Sun Nov 08, 2020 7:38 pm

Общо взето да - 21 ниво си стигнал с цикъл, сега ще играш само срещу други с prime status.

User avatar
coldie
Forsaken
Posts: 2969
Joined: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm

Re: Играно напоследък

Post by coldie » Mon Nov 09, 2020 7:19 pm

RRSunknown wrote:
Sun Nov 08, 2020 7:38 pm
Общо взето да - 21 ниво си стигнал с цикъл, сега ще играш само срещу други с prime status.
А тоя cooldown? Защото вече ми се случва няколко пъти, понеже повечето играят тимове или част от тимове, аз влизам и не съм в тим, обаче не може да им влезе техния играч понеже съм му заел мястото и гласуват да ме кикнат и ми слага 1 седмица cooldown.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Mon Nov 09, 2020 10:24 pm

Нямам идея - не съм играл от половина година. Аз като играех нито кикването водеше до ban нито съм виждал такава случка за 300 часа игра.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 10:33 am

Никога не съм бил особено добър на Девил Мей Край игрите (като цяло на бътън-машинг типа), но и никога не съм гонил S (еле пък SSS :hihi: ) ранг, но играенето им вингаи е било абсолютен фън. Bayonetta, обаче ...

Вютъфъ история с оувър дъ топ кътсцени, с чуден музикален съпровод и тотале бедасс :mrgreen: героиня - какво да не му харесва чуек.

Нямам кой знае какъв проблем с камерата (все пак това е игра на 11 години), обаче бос битката в края на втори чаптър (втори чаптър, баце, :facepalm:) почти ме отказа от играта - адски лошо режисирана, в която изобщо не се виждаше какво се случва, кютек на миниатюрно пространство и се очаква от мен да не умра.
Но най-големият ми проблем е с Armature Studio, пичовете, които стоят зад 10th Anniversary Bundle-а на Байонета и Ванкуиш - освен, че са портнали игрите и са ударили (може би) някакъв графичен туик, май друго не са правили. Докато при Ванкуиш всичко е топ ноч, защото оригиналът е полиран до съвършенство, то при Байонета си личи, че Платинум са имали какво още да изпипат, най-вече неинтуитивните контроли. И ето тук ми е проблемът с (играта и) Арматуристите - няма опция за римап на контроли, 2020-та, и за капак те чарджват 80 марки за бъндъла. Да фук! Нямам спомен кога за последно ме е болял толкова дзверски десния палец.

Иска ми се да довърша играта, защото е мега зарибена, обаче не знам дали мога да продължа да понасям физическия демиж, който ми нанася.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Nov 10, 2020 10:42 am

Мишка и клавира, ако го играеш на кофа, де (където и бъндълът пада до 10 евра). Портът на тая игра обаче си беше демидж от самото начало, дето половината народ не можеше да я играе, че беше бъгнато на пустиняк за амд карти, и излезе баш като идваше некъв празник и чакахме къде месец в общи линии да изчистят всичко.

Но, да, нямам идея как са нещата с контролер. И на кво я играеш де. Щото имаш свич нали, там нещата трябва да са доста по-добре, щото нинтендо са причината да има бейо 2 и бяха портвали и първата игра за вий, но не знам дали прехвърлиха това за свич, де. Ако не са ще е баси недоглеждането.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 11:59 am

Нямам суич; братото има и, когато съм в тях, бозя по малко. :mrgreen: Анивърсърито е портнато за всичко.

Цъкам на плейстейшън - набарах стийлбуук едишъна за 40 марки в технополис, което си е мега (дори и при намаленията в стора, бъндълът не пада до толкоз). Не съм колекционер, но стийлбуукът ного арно е барнат и е кеф за очото.

Играта е портната прилично, няма ядове; кофти камерата и режисьорски решения са си проблем на оригинала. Но няма бътън римапинг, това ми е най-голямата болка, защото буквално не мога да цъкам повече от 30-60 минути и след това ми трябва цял ден възстановяване от болката в палеца. Както казах, не са от най-интуитивните контроли. Но и не всичко може да бъде божественото съвършенство на туин-стик шутър на Хаусмарк. :heart:

По принцип мога да римапна бутоните от самата конзола и нямаше да мрънкям толкова, но тъй като играя по 100 неща едновременно ми е проблем постоянно да ги сменям.

Бейо 2-та сигурно е куджа подобрение - все пак ще излиза и 3-ка за суич.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Nov 10, 2020 12:14 pm

penzata wrote:
Tue Nov 10, 2020 11:59 am
Не съм колекционер, но стийлбуукът ного арно е барнат и е кеф за очото.
Е за тва си заслужава, спор нема. Иначе като гледах байото много мазно се цъка на нинтендосите. Ебавка инак за контролите на конзолата, за която проклетото нещо излезе, де. Даже един у коментарите във видеото доле вика, че стъпка 1 е да не се играе на плейстейшън тройка. Ако помня правилно ревютата навремето ексбон версията беше предпочитната. То се надяваш за следващите дженърейшъни нещата да са по-добре, ама явно тесла.

пп. Препоръчвам първите десетина минути на тоя клип, сигурно по-малко за да си каже важната приказка, предполагам ше помогне донейде с контролера, па може и да не, знам ли :ninja:

освен тва май имаше настройка за камерата сама да те следва, не е най-умната, но би трябвало да снапва бързо, където трябва. Но като нищо може да се бъркам.


User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Nov 10, 2020 1:15 pm

трубадур wrote:
Tue Nov 10, 2020 12:14 pm
освен тва май имаше настройка за камерата сама да те следва, не е най-умната, но би трябвало да снапва бързо, където трябва. Но като нищо може да се бъркам.
Няма, опциите са ограничени, но и не ми е проблем - с десния стик можеш да я регулираш прилично, ако изпитваш подобна нужда. Но и "чарът" на тези игри е в нефикснатата камера. (довечера ще чекна клипа)

Портът за (пейстейшън) тройката е бил куджа зле; този за четворката е доста по-добър.


п.п. изобщо не ми е ясно, защо толкова бавих Inside (you); може би, защото Limbo не ме впечатли толкова и така и не я довърших (нещо, което ще поправя), не знам, но играта е великолепна и по страхотен начин манипулира всякакви фобии. за пропусналите, в списанието има чудно ревю - https://www.shadowdance.info/magazine/games/inside/
Личи от къде Carrion черпи вдъхновение. :mrgreen:


ЕДИТ: мда, гледах клипа и това е точно начинът, по който играя (казах, че съм от бавните), не машвам бутоньете кат гламав, просто самият им мапинг е неудобен, защото джъмп, даш, лок он, кик, пънч и екшън се ръководят от дясната ръка, което е мега зле, и лок-ът е по средата на една вертикална линия, между джъмп, даш и пънч, и е убийствена тегавиня за ръката.

ЕДИТ1: дейвиш и тъпата коза, дет съм, дейвиш. имало културен начин как да си римапна контролите на конзолата и само с натискането на 2-3 бутона да ги сменям за Байонетата, ама нали трябва малко ръчкане и четене. :facepalm: Единственият минус е, че още бъркам батоньете, които се появяват на екрана и все забравям с кой точно съм ги римапнал. :mrgreen:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Валсо
Smallfolk
Posts: 21
Joined: Sun Nov 15, 2020 3:03 pm
Location: 192.168.0.1
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Валсо » Sun Nov 15, 2020 3:52 pm

Напоследък, което означава през последния месец, играх и направих модове за:
• NFS Most Wanted 2005
• Galaxy on Fire 2 HD
• доработих мода за Hard Truck Apocalypse, но все още не съм качил никъде коригираната версия.

А сега чакам да стане вторник, за да си взема новата видеокарта и да пробвам NFS Payback & NFS Heat дали аджеба ще вървят нормално с нея без рязко да дропват кадри. Че със сегашната карта не е кеф да се играе, когато от 60 кадъра рязко падне на 15. :lol:
Home is where root is!
Image

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4955
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: Играно напоследък

Post by Claymore » Fri Dec 11, 2020 11:57 pm

penzata wrote:
Mon Sep 07, 2020 12:50 pm
Claymore wrote:
Mon Sep 07, 2020 11:12 am
Сигурно ще загрея с God of War или Detroit: Become Human докато свикна с контролера, преди да пробвам втория Волфенщайн или Контрол. Bloodborne определено ще е по-нататък :mrgreen:
Готафора не знам колко е за загрявка при положение, че не е он рейлс като предходните части, камерата е доста приближена към гърба и постоянно се играе с мятането на брадвата - демек рейндж уепън. По-скоро пробвай спайдърмена - и при него има насочване (рейндж), но не толкова много като при годеца. Но пък Детройта си е чудесен избор за първоначално разцъкване.


п.п. приятелката е адски боса в играенето с двата стика едновременно, барабар с L2 и R2 (ходене, въртене на камера и натискане на бутони за насочване и стрелба), но пък разцъка Ratchet & Clank, така че може и нея да пробваш.
Пък тя стана че почнах с Bloodborne :mrgreen: Steep learning curve, ама ми е забавно. На около 25 часа съм, за първите 10-15 мрях стабилно, сега малко по-рядко, ама не се кося особено честно казано, което не си обяснявам защо. Виждам си грешката естествено, ама и в други игри се случва, но пак се нервя бая. От босовете Гаскойн ми беше най-мъка - около 11 опита, при което си казах да си почина, та на другия ден седнах и го минах от раз - (Да знам, твърде 1337 skills е това видео, особено експертните ми доджове :lol: )Иначе в първия опит използвах кутийката на дъщеря му три пъти и въпреки това се трансформира чак на 1/4 от кръвта си, може би твърде безмилостно го млатих и не можеше да реагира, ама щом го направи, изобщо не бях подготвен за обхвата на атаките и скоковете. После не се повтори това чудо с късната трансформация. След това вече не мисля че е имало бос, който да ми отнеме повече от 2-3 опита, ловецът с картечницата в Стари Йарнам ми изяде нервите пет пъти, докато не последвах съвети онлайн просто да го отстрелям от кулата, щото в директен бой просто с моята брадва и неъпгрейднат трион нищо не правех, нито му нацаках attack frame-овете за контраатака. :oops: Сега се мотая малко из горицата и се чудя да продължавам ли нататък, да се върна ли в затвора в Йахаргул където ме отвлече един от торбаланите по едно време и да излеза в задната част на Стари Йарнам или да си троша главата в лекционната сграда на Биргенверт и границата на Кошмара.

Иначе от играта съм доволен, че и със Slim изглежда арно, от историята/света каквото съм сглобил до момента - също. Аз знам финалите и разни работи от ендгейма де, преди години гледах lore видеа защото не съм подозирал, че някога ще я играя или ще имам конзола, ама пък разни други детайли не помня, та си е забавно.

Мога да се оплача само от камерата, която особено с Cleric Beast-а ме изнерви и в комбинация, че тепърва свиквах на игра с геймпад в първите часове, директно доведе до две от смъртите ми, тъй като се отдръпваше отвъд моста и гледах бойници вместо да виждам накъде доджвам около краката му. Другият проблем е леко бъгавите хитбоксове на някои врагове, ама пък в резултат и тези на играча са щедри, та се преглъща.
Last edited by Claymore on Sat Dec 12, 2020 10:18 am, edited 1 time in total.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests