Играно напоследък
Moderator: AlDim
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Да ме пита човек, защо толкова време бавех Спайдърмена! Така де, Spider-Man GOTY е адски яката игра. Историята ѝ е супер, деелцетата я допълват страхотно, (всички персонажи са развити страхотно, а Норман Осбърн е феноменален) има пет енд кредит сцени, които си отварят огромна врата за продължение. Битките с босовете са разнообразни. Страничните мисийки (защото има и истински сайд куестове) под формата на битки, рисърчове, челънджи и още други са еднообразни и репететивни, обаче не ми омръзнаха и за миг, защото се вписват чудесно в амплоато на дружелюбния квартален супергерой.
В началото мислех, че бутоните не са достатъчно оптимизирани (играта няма муув лист-а на Девил Мей Край, но комботата не са никак малко), но в последствие установих, че всичко се случва адски плавно и инстинктивно (евалата на Инсомниак ). Свободното джиткане из Манхатън е адски зарибително, дори и само това да правиш.
Играта е пълна със скилове от различни костюми (само по един активен скил), гаджети и модове (може да избираш само до три активни едновременно) и на последните две нива на трудност (особено на последното) постоянно трябва да променяш тактиката си (понякога, дори и по време на битка) и да "търсиш" точните модове, гаджети и скил за конкретния случай, което адски много ми хареса, защото ги използвах абсолютно всичките (и в различни комбинации) в дадени моменти.
Разкриването на картата е подобно на това от Фаркрай игрите, обаче тук не е досадно. Играта не е шедьовър, но не и трябва. Изключително зарибителна и разпускаща, и е огромен кеф да джиткаш със Спайдърмен, такъв, какъвто трябва да бъде. Истинско бижу!
В началото мислех, че бутоните не са достатъчно оптимизирани (играта няма муув лист-а на Девил Мей Край, но комботата не са никак малко), но в последствие установих, че всичко се случва адски плавно и инстинктивно (евалата на Инсомниак ). Свободното джиткане из Манхатън е адски зарибително, дори и само това да правиш.
Играта е пълна със скилове от различни костюми (само по един активен скил), гаджети и модове (може да избираш само до три активни едновременно) и на последните две нива на трудност (особено на последното) постоянно трябва да променяш тактиката си (понякога, дори и по време на битка) и да "търсиш" точните модове, гаджети и скил за конкретния случай, което адски много ми хареса, защото ги използвах абсолютно всичките (и в различни комбинации) в дадени моменти.
Разкриването на картата е подобно на това от Фаркрай игрите, обаче тук не е досадно. Играта не е шедьовър, но не и трябва. Изключително зарибителна и разпускаща, и е огромен кеф да джиткаш със Спайдърмен, такъв, какъвто трябва да бъде. Истинско бижу!
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Някой играе ли CS:GO?
Тук има нещо съмнително. Навремето сме играли доста класическия CS, обаче да ти влизат някакви и да правят по 30 хедшот-а за 2 минути ми изглежда нещо съмнително.
Тук има нещо съмнително. Навремето сме играли доста класическия CS, обаче да ти влизат някакви и да правят по 30 хедшот-а за 2 минути ми изглежда нещо съмнително.
Re: Играно напоследък
Викаш игра на пеесе години е невъзможно хората да са станали някак добри, не че няма чийтъри, но разликата в уменията на ветерани и нови хора винаги е брутална. Освен в Titanfall 2, което е най-добрият фпс мултиплеър правен някога.
Re: Играно напоследък
Не, но не е нормално да влезе някой със снайпер (тежкия снайпер) и да почва да прави хедшот на почти всеки от всякаква дистанция. 2 метра, 1 метър, 50 метра (игрово). Тук не може да няма някакъв трик. Или дупка в играта, която се ползва.
Re: Играно напоследък
https://www.youtube.com/watch?v=F_IqYjSJTDs
много народ е гледал тоя клип, най-добре почни да играеш детмач за разгрявка и след това отивай компетатив, за да си с хора с твоите умения, а не да е манджа с грозгье, не гледай ранк и такива глупости, въобще повечето игри ще спечелят много ако се махнат ранговете, най-малко токсичността ще спадне и да карат на сезони, където чак накрая разбираш къде си. Просто играй за кеф и да ставаш по-добър, останалото е само страничен шум и иконки.
и пп. нормално е някъв звяр със снайпера да доминира
много народ е гледал тоя клип, най-добре почни да играеш детмач за разгрявка и след това отивай компетатив, за да си с хора с твоите умения, а не да е манджа с грозгье, не гледай ранк и такива глупости, въобще повечето игри ще спечелят много ако се махнат ранговете, най-малко токсичността ще спадне и да карат на сезони, където чак накрая разбираш къде си. Просто играй за кеф и да ставаш по-добър, останалото е само страничен шум и иконки.
и пп. нормално е някъв звяр със снайпера да доминира
Re: Играно напоследък
Аз не говоря само за противниците. Точно дет мач играя, ей сега преди малко в нашия отбор влезе някъв и направи 78 килс за около 3 минути, това кил на колко секунди е?
Иначе не съм наясно - изглежда че повечето имат поне армор, аз обаче не мога да си купя. А и не мога да си обясня да ме убиват с изтрел в торса с един изстрел.
Иначе не съм наясно - изглежда че повечето имат поне армор, аз обаче не мога да си купя. А и не мога да си обясня да ме убиват с изтрел в торса с един изстрел.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
90% от играчите във фрий версията която играеш са чийтъри на които не им дреме, че ще ги баннат защото ще си направят друг свободен акаунт. Останалите са наивни новобранци като теб .
Истинската игра играят само хората с prime акаунти - или изцикляш 20 левъл във токсик атмосферата почти невъзжможна за игра или си си купил играта като мен
Истинската игра играят само хората с prime акаунти - или изцикляш 20 левъл във токсик атмосферата почти невъзжможна за игра или си си купил играта като мен
Re: Играно напоследък
Цъкам Baldur's Gate: Enhanced Edition. Играта със сигурност не е остаряла толкова добре, колкото Fallout, но става. Намерих някакъв item, който обръща пола. Дадох го на Imoen. Сега й викам Himoen.
Re: Играно напоследък
Е, и как е там играта? В смисъл аз в миналото съм играл доста CS, играл съм малко и първите версии на CS:GO. Такова нещо да те убият с един изстрел без да е хедшот нямаше, доколкото помня дори най-тежкия снайпер, който аз го знам като 4-6 не би трябвало да те убие от един изстрел, дори да си без бронежилетка.RRSunknown wrote: ↑Sat Apr 25, 2020 10:35 pm90% от играчите във фрий версията която играеш са чийтъри на които не им дреме, че ще ги баннат защото ще си направят друг свободен акаунт. Останалите са наивни новобранци като теб .
Истинската игра играят само хората с prime акаунти - или изцикляш 20 левъл във токсик атмосферата почти невъзжможна за игра или си си купил играта като мен
И въобще - накрая на детмач-а дава топ 3 постижения или нещо такова. Аз в една игра оцелях почти 5 минути и не ми даде achv. А съм виждал на по 2-3 минути оцеляване им дава "Кореняк". И като се опитвам да купувам нищо не мога да купя. Нула $ ми показва. А виж имам achv за 50К $
https://snipboard.io/jiAzNv.jpg
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
Ако играеш стандартната ранкед игра с Prime рядко има някой очеваден чийтър и той обикновено системата го банва още по време на игра. Иначе пак има някои неравностойни игри с тролове и смърфове но много по- рядко и като цяло е равнопоставено. Веднъж на 10 игри се пада неравностойна игра.
На Дедмач е по -разхлабен режима а и там ранкг няма и се пада всякакви рангове но в сравение с фрий версията е песен .
В Дедмача не би трябвало да те убиват с 1 удар защото всички се раждат с пълен армор . Можеш да си избираш оръжие от менюто за купуване само когато се родиш и стоиш на едно място /тогава ти тече и 6 секунди безсмъртие/. В момента в който стрелнеш или се задвижиш оръжието ти се локва и не може да избирашп друго докато те убият.
На Дедмач е по -разхлабен режима а и там ранкг няма и се пада всякакви рангове но в сравение с фрий версията е песен .
В Дедмача не би трябвало да те убиват с 1 удар защото всички се раждат с пълен армор . Можеш да си избираш оръжие от менюто за купуване само когато се родиш и стоиш на едно място /тогава ти тече и 6 секунди безсмъртие/. В момента в който стрелнеш или се задвижиш оръжието ти се локва и не може да избирашп друго докато те убият.
Re: Играно напоследък
Хех, не мога се сетя коя игра мернах, че са нагласили мачването на чиитъри с други чиитъри да е само...
Иначе малко завръщане към класиките аз с Юри.
Иначе малко завръщане към класиките аз с Юри.
Re: Играно напоследък
Абе то ми изтриха всички постижения, щото съм бил в някаква игра с точно такъв идиот. Нистина няма смисъл да се играе фрий версията, само дето не знам в платената дали има такива и въобще ако наистина такива дето ще ти правят по 100 килс за 5 минути и по 50 хедшота от 70 убийства няма смисъл да я купувам. Това не е нормално - примерно един и същ да ме убие 4-5 пъти подред като на всяко място на което ме пусне той е зад мен?RRSunknown wrote: ↑Mon Apr 27, 2020 9:13 pmАко играеш стандартната ранкед игра с Prime рядко има някой очеваден чийтър и той обикновено системата го банва още по време на игра. Иначе пак има някои неравностойни игри с тролове и смърфове но много по- рядко и като цяло е равнопоставено. Веднъж на 10 игри се пада неравностойна игра.
На Дедмач е по -разхлабен режима а и там ранкг няма и се пада всякакви рангове но в сравение с фрий версията е песен .
В Дедмача не би трябвало да те убиват с 1 удар защото всички се раждат с пълен армор . Можеш да си избираш оръжие от менюто за купуване само когато се родиш и стоиш на едно място /тогава ти тече и 6 секунди безсмъртие/. В момента в който стрелнеш или се задвижиш оръжието ти се локва и не може да избирашп друго докато те убият.
Колкото и да си добър, и да имаш най-улесняващата гейм техника, това все пак не са куршуми със самонасочване. Не виждам как може да правиш, примерно редовно хедшотз от другия край на картата с АК-47.
Ако не са променили механиката на играта.
Обикновено дори изстрел в главата с пистолет, и ако не е тежък пистолет като Дезърт Йигъл не би трябвало да може да те убие с един куршум.
Ей сега гледах един от гранд опън финалите - то значи там трябва да са поне два пъти по-слаби от някакви рандом на Дъст2.
И това някаква опция ли е? Да виждаш противниците през стените?
Re: Играно напоследък
OMFG Streets of Rage 4! Играта взима титлата за най-размазващ олд-скуул beat 'em up. Без да пипа особено формулата, успява да хване перфектно зарибявката на старите игри (особено Streets of Rage 2, която е най-добрата) до най-дребния детайл. 10/10
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
“Spaceman, spaceman, why do you keep dying, spaceman?”
Добре, че не се влияя от ревюта (а все още от шестото си чувство ), иначе с лека ръка щях да пропусна Journey to the Savage Planet - пъстроцветна фърст пърсън експлорейшън геймка с нужното минимално количество шуутинг елементи. Играчът влиза в ролята на астронавт, който трябва да изследва непознатата планета ARY-26, да каталогизира флората и фауната ѝ, и да установи дали е пригодна за живот и бъдеща колонизация. За целта разполага със скенер, с който може да се сканира почти всичко на планетата.
За бързаците, играта може да се стори кратичка, но на играч като мен, който иска да види всяко кътче и да повдигне всяко камъче, ми отне около тридесетина часа, за да я превъртя изцяло. Разработчиците са наблъскали играта с хидън кънтент и подобно нещо няма как да не те накара да изследваш до милимуняц света, особено ако си падаш по експлорейшън игри. Логично (все пак изследваш непознат свят), играта има метроидвания елемент, под формата на скилове и троуъбъл артикули (отключващи се в процес на играта, следвайки главната история и събирайки различни кълектъбълс; всички до един използваеми), които ти позволяват да достигнеш до места, които първоначално са били недостижими. Троуъбъл айтемите (вклюващи няколко типа гранати, кенче с храна за примамка, трамплин и лепило) се използват от лявата ръка на играча, а в дясната е верния лазерен пищов, с който да чистиш агресивните врази (а понякога и пасивните, просто защото е фън). С напредване на играта, и заради вмешателството ти в непознатия хабитат, фауната на планетата става по-агресивна и шуутинг елементът се увеличава, но не за сметка на експлорейшъна, и в нито един момент не дотяга. Босовете много ми наподобяваха, като геймплей, тези от MDK2.
Колкото пъстроцветна е играта, толкова е и смешна. Компанията, за която работиш, Kindred Aerospace - the 4th Best Interstellar Exploration Company (досущ Spacer's Choice ), постоянно "промива" мозъка ти с консуматорски видеа, а CEO-то е черешката на капитализма. GROB е метаморфна акоподобна паста, от която се прави всичко - от храна до оператор на импулсен телефон. За разнообразие, когато ти е писнало да стреляш по безобидните дживгари, разработчиците ти дават възможността да им биеш шамарчета или да ги риташ. И не на последно място, лудият робот E.K.O (твоят единствен придружител), който по сарказъм, психарщина и дразнещ глас се конкурира с GLaDOS.
п.п. играта има dlc\add-on Hot Garbage, който (уж) е още от същото, което ме печели веднага. а и с подобно име, как да не се хвърли на него човек.
Добре, че не се влияя от ревюта (а все още от шестото си чувство ), иначе с лека ръка щях да пропусна Journey to the Savage Planet - пъстроцветна фърст пърсън експлорейшън геймка с нужното минимално количество шуутинг елементи. Играчът влиза в ролята на астронавт, който трябва да изследва непознатата планета ARY-26, да каталогизира флората и фауната ѝ, и да установи дали е пригодна за живот и бъдеща колонизация. За целта разполага със скенер, с който може да се сканира почти всичко на планетата.
За бързаците, играта може да се стори кратичка, но на играч като мен, който иска да види всяко кътче и да повдигне всяко камъче, ми отне около тридесетина часа, за да я превъртя изцяло. Разработчиците са наблъскали играта с хидън кънтент и подобно нещо няма как да не те накара да изследваш до милимуняц света, особено ако си падаш по експлорейшън игри. Логично (все пак изследваш непознат свят), играта има метроидвания елемент, под формата на скилове и троуъбъл артикули (отключващи се в процес на играта, следвайки главната история и събирайки различни кълектъбълс; всички до един използваеми), които ти позволяват да достигнеш до места, които първоначално са били недостижими. Троуъбъл айтемите (вклюващи няколко типа гранати, кенче с храна за примамка, трамплин и лепило) се използват от лявата ръка на играча, а в дясната е верния лазерен пищов, с който да чистиш агресивните врази (а понякога и пасивните, просто защото е фън). С напредване на играта, и заради вмешателството ти в непознатия хабитат, фауната на планетата става по-агресивна и шуутинг елементът се увеличава, но не за сметка на експлорейшъна, и в нито един момент не дотяга. Босовете много ми наподобяваха, като геймплей, тези от MDK2.
Колкото пъстроцветна е играта, толкова е и смешна. Компанията, за която работиш, Kindred Aerospace - the 4th Best Interstellar Exploration Company (досущ Spacer's Choice ), постоянно "промива" мозъка ти с консуматорски видеа, а CEO-то е черешката на капитализма. GROB е метаморфна акоподобна паста, от която се прави всичко - от храна до оператор на импулсен телефон. За разнообразие, когато ти е писнало да стреляш по безобидните дживгари, разработчиците ти дават възможността да им биеш шамарчета или да ги риташ. И не на последно място, лудият робот E.K.O (твоят единствен придружител), който по сарказъм, психарщина и дразнещ глас се конкурира с GLaDOS.
п.п. играта има dlc\add-on Hot Garbage, който (уж) е още от същото, което ме печели веднага. а и с подобно име, как да не се хвърли на него човек.
The hardest battles are fought in the mind.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests