Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Fri Oct 25, 2019 11:16 am

Сърдя се на всички. Епик ако ставаха чеп за зейе нямаше да съкват толкова, първо щяха вече да имат магазин, дето да става за нещо, второ нямаше да игнорират студиа, които не са съгласни за ексклузив и да пускат игрите си навсякъде дей уан. От друга страна екслузивността на ред дет 2 за един месец е покъртителна, еле па че така или иначе минаваш през лаунчъра на рокстар и реално е най-безсмисленото нещо евър. Просто тия за момента имат повече пари от мозък... и умения. Направо не знам как са вързани с пичовете, които правят ънриъл енджина и още нямат достатъчно програмисти поне да докарат магазина им до някакво смислено ниво. Но и след като новото на обсидиън не може да ме накара да си причиня епик, значи никога няма да го направя. Така че контрол, като всичко останало, ще бъде пробвано 2020

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Fri Oct 25, 2019 12:12 pm

На около 60% от кампанията съм и няма да ти чета спойлер таговете още. Като я приключа ще пиша сигурно пак, засега искам да отделя един бърз пост за единствения major проблем с играта so far.

Loot box системата съкс - първо, че чисто на story ниво не пасва из целия комплекс хората да са разхвърляли контейнери с модове, които се използват само с директорската палка. Второ, бонусите са скучни и статични и не внасят достатъчно разнообразие в бойната система. Трето, съдават негативен лууп в метроидвания геймплей, защото са безполезни и не влизат благо като награди за разходките до кабинети с high clearance level. Четвърто, дупликати до пръсване и множество почти еднакви ефекти, и защо изобщо ни трябва loot box система (придружена с обичайните зарибяващи Blizzard-like анимацийки на отварянето на кутията) точно в тази single player story focused игра?
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Dark Cloud
Scholar
Posts: 120
Joined: Mon Oct 21, 2019 4:46 pm

Re: Играно напоследък

Post by Dark Cloud » Fri Oct 25, 2019 1:05 pm

Някой пробва ли вече The Outer Worlds? Като цяло ми се иска да вярвам, че Obsidian знаят как се правят добри RPG-та и ревютата за момента са общо взето favourable, ама все ме яде някакво съмнение, че ще се окаже meh игра...

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Fri Oct 25, 2019 1:10 pm

То и ню вегас беше ебаси пръчката като излезе, та докато дойде в стийм (или гог някой ден, обсидиан по принцип си пускат нещата там) най-вероятно ще са я изчистили, ако има трески за дялане, а и не се занимават със счупения енджин на бетесда, което винаги е плюс. Но на мен много ми се играе. Повече от ред дед даже, определено ми беше сред най-чаканите игри тая година. Ама щом и третото Метро скипнах и бордърлендс, баш тук да изтърва юздите нема да е работа. В момента е една от най-гледаните в туич та от първа ръка може да се види за какво става дума. Аз шсе пазя от спойлери.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Fri Oct 25, 2019 2:00 pm

Да, луутбокс системата е някаква мехава, анимациите блъскат яко на Близард, и наистина не е нужно да има луут в тази игра. Въпреки това, не ме дразни и не ме вади от играта, а и има някаква минимуняц логика модовете да са затворени в контейнери из нивата и достъп до тях да има единствено Директора.

За различни нива съм използвал различни вепън и пърсънал модове, спрямо нуждите, и има ефект от тях и внасят някакво разнообразие, но дори и да не беше така, бойната система на играта е достатъчно интригуваща и зарибяваща.

Метроидвания лууп-а в тази игра е мега як, дюд, не да ходиш да луутваш, а заради най-различните кълектъбъли, които са затворени зад high clearance level врата. Има и сайд куестове и други лоре благинки.


п.п. учудващо, The Outer Worlds почти (да не кажа хептен) нямала бъгове.

п.п.п. мен друга игра ми блъска, че ще е доста мех - Death Stranding, - след като ѝ гледах геймплей-а и въпреки това, заради една дивотия (имал съм подобен на геймплей-а сън, че се разхождам с огромна раница и мъкна провизии от лагер в лагер) ще си я купя. :lol:

п.п.п.п. присетих се и за една тъпотия, която адски ме дразни в съвременните игри - наличието на хелт бар и пойнтър над тиквите на вразите. Баси дразнещото нещо. Най-тъпото не е наличието му, а че по дифолт е пуснато, а не обратното.
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Fri Oct 25, 2019 8:30 pm

Много харесвам Control засега, но не мога да спра да я хейтя:

Collectable-ите са мега яки, системата е зле. Получаваш clearance level-и в най-глупавия възможен ред (като директор нямаш достъп до нищо, секретарката ти дава нейния пропуск и вече имаш достъп до повече места. После Пешо ти дава неговата карта и имаш достъп до още повече места. На всичкото отгоре много от стаите с различен достъп са разпръснати на най-случаен принцип, без оглед на отдела, етажа, и тн (кабинета на бай-х** на централния етаж например е с много по-високо ниво на достъп (което и той най-вероятно няма btw) от мега секретния супер отдел, дето само 5 човека знаят, че съществува). Това, че зад всяка врата с карта за достъп стои и по един контейнер с +5% accuracy for spin само внася сол в раната.

Иначе не казвам, че от модовете няма никакъв ефект, казвам, че системата за модовете можеше да липсва изцяло, и играта нямаше да се промени и на един инч. Личи си, че нищо не е дизайнвано с тези модове In mind, те затова са и толкова слаби. За да не се налага да правят сложна логика за баланс на вразите. Сега difficulty нивото е почти flat, за да може да минеш напред със всякакви конфигурации. Това, че модовете не променят нищо съществено в handling-а и ефекта на оръжията също не помага. Аз просто бича +dmg на всичко и не се оплаквам, но си представям каква щеше да е картинката ако се бях опитал да си направя някое fun combo като spin + attack speed + chance for ammo например. Жалкария.

Оръжията също са ми малко мех, макар gunplay-а да е ок. Скучни са до една формите. Примерно си представям какво щеше да е усещането ако Pierce стреляше като Opticor от Warframe. Pierce в сегашната си форма е страшно неудобно за ползване. Spin е без коментар, най-слабото оръжие с много. Пушката е твърде imba и почти няма смисъл да играеш с друго, освен ако не искаш да си направиш desert eagle build с пистолета.

Personal mod-овете са малко по-добри, но и те страдат от безсмисленост. Просто слагаш най-силните за билда, който си си избрал и това е, мана ако си маг, кръв ако си меле, все тая ако си range и си готов.

Подобна не*бателност се усеща и в случайните мисии, които можеш да взимаш от контролните точки. Супер слаби награди, които много изостават от стори кампанията ги прави и напълно случаен избор, който не спря да ми дава буквално неизпълними мисии, защото още нямах отключено нужното за тях оръжие.

Alert-ите са още нещо, интересно като идея, но ръшнато като изпълнение. Точно след два часа геймплей почнаха да се повтарят. А не е като да бяха нещо кой знае колко скриптирано to begin with. Колко беше трудно да ги напрявт да се spawn-ват на повече от 5-6 места. Трудността им също е странно фиксирана на едно ниво, резултата от което е, че както в началото са доста трудни, като нямаш оръжия, така изведнъж стават елементарни, чак ме мързи да чакам loading-а и не ходя да ги правя. :ninja:

Други дребни заяждания
-по време на историята персонажите и collectible-ите не спират да ти натякват колко е опасна къщата и как постоянно се променя и изчезват кабинети и тн. Но реално в играта такова нещо напълно отсъства извън cutscene-ите. Картата е напълно статична, можеш да си ходиш напред назад колкото искаш. Мечтата ми е да видя как някой случаен кенеф изчезва, толкова ли много искам.
-npc-тата просто си стоят и чакат директорката да спаси всички и да изпълни всички мисии в стил супермен. Въобще няма усещане за работеща организация, администрация, раздаване на таскове, и тн.
-еднаквите бели дъски с едно и също уравнение във всеки кабинет не са нарочно решение, просто са нямали време, или знанията по математика, да напълнят повечко дъски с пълнеж за стаите.
-The Hiss, със своите скучни human soldier types миниони, но още не съм я минал и ще пиша по подробно като приключа, може да се появи нещо интересно накрая.
-обичайната Nvidia physx бъгавина като всяка друга triple A игра, по добре всичко да беше статично, отколкото това трошене на столове от 1 метър разстояние, влачене на всякакви джунджории и изобщо вадене от филм по-най глупавия начин. Все едно хората са целяли играта им да генерира смешни meme гифчета.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Sat Oct 26, 2019 11:23 am

Напълно съгласен с всичко, което си казал, с три изключения:
- да, щеше да е много яко сградата да се мени постоянно, но чисто геймплейно не е така и си има причина - Стън Демидж хубаво я е описал в ревюто на играта; но можеха да направят поне някакви чикии да изчезват; и аз бих се зарадвал на кенефа :mrgreen: ;

- има сюжетна логика да получаваш клирънс от всички други чиляци, въпреки че ти си Директора;

- и за оръжията - почти цялата игра минах с комбо грип и пирс, и искам да ти кажа, че адски удобно ми беше да бъцам с пирс; спин няма какво повече да го коментирам, от това, което написах преди за него (абно, та дрънка); обаче крайното батале го минах с комбо шатър и чардж и всичко си дойде на мястото :lol: ;

Но, да, всичко, което си описал наистина е дразнещо (най-вече пропуснатите възможности).

п.п. относно еднаквите бели дъски - имам някаква сюжетна логика, защо всички са еднакви, но за нея след като врътнеш играта;
The hardest battles are fought in the mind.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Sun Oct 27, 2019 9:55 am

The Outer Worlds е много яка! Все едно играя Firefly the Game! Даже си кръстих героя Malcolm! :lol:

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Mon Oct 28, 2019 7:59 am

Абсолютно споделям за The Outer Worlds. :mrgreen: Атмосферата и хумора са чуднички, а саундтракът е страхотно попадение; темата на менюто, с жълтия надпис и корабът отзад, са толкова яко съчетани, че почти не искам да пускам играта. :lol:

ЕДИТ:
Само да вметна, че частта с "flow" е измислена доста готино - те се получават, когато се "провалиш" в някой от сегментите на геймплей-а (при мен се получи, като стъпвах твърде много пъти на мини и получих бая сътресения :lol: ) и ти дават възможност да си избереш, дали да получих бонус пърк точка и същевременно да ти дебъфнат някой стат. Тъй като направих тънка нощна (до сест сутринта :mrgreen: ) и не видях какво пише, взех флоу-а и яко ми бутна надолу майнд-а, та пусках предишен сейв. :hihi:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6265
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Demandred » Wed Oct 30, 2019 1:30 am

И аз подхванах The Outer Worlds. Засега много радва, диалозите са велики.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Wed Oct 30, 2019 2:11 am

Еми, със слоган "Welcome to the future. Try not to break it." може да се очаква убийствено писане. В моментите, където черната комедия удря с пълна сила, съм се почупвал от смях; и не само при диалозите, а и при мишините с лог файловете също. :mrgreen:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Moridin » Wed Oct 30, 2019 7:52 am

Тоя Outer Worlds може ли да се играе на лаптоп? :mrgreen:
Тази Коледа ще имам силна нужда да се затворя с някаква игра за една седмица и да не правя нищо друго, ебаси годината :mrgreen:
This is it. Ground zero.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Wed Oct 30, 2019 9:42 am

Moridin wrote:
Wed Oct 30, 2019 7:52 am
Тоя Outer Worlds може ли да се играе на лаптоп? :mrgreen:
Тази Коледа ще имам силна нужда да се затворя с някаква игра за една седмица и да не правя нищо друго, ебаси годината :mrgreen:
Затва има Ai * Syoujyo :panic: :spite:
ебаси, кракнаха бордърлендс 3 между другото, за останалите от нас, остават некви си 5 месеца :ninja:
баш га излизат и метро 3 и сайбърпънк

инак зависи от лаптопа, ако е на 5-6 години, съмнителност, ако е нова пушка, би трябвало да гази даже ред дед 2

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Wed Oct 30, 2019 10:26 am

Demandred wrote:
Wed Oct 30, 2019 1:30 am
И аз подхванах The Outer Worlds. Засега много радва, диалозите са велики.
Мега изпипани са! Едно че бантъра е на ниво и NPC-тата комуникират и с партито ти, ами отгоре на това до сега не съм успял да счупя някой диалог. В почти всички други RPG-та има определена последователност, в която диалозите стават тонално некохерентни, но в тая игра всичко е толкова изпипано, че както и да атакуваш някой диалог винаги звучи все едно точно така е трябвало да стане.

Геймплейно играта не е кой знае какво, даже почнах да я играя с Xbox контролера, че иначе е просто елементарна. Силно препоръчвам да не се инвества кой знае колко в офанзивни скилове в началото, а повече в диалози, наука, хакване, локпикинг и скиловете за партито. Силата на тая игра е сторито и диалозите, за това и диалозите са най-важните скилове.

@Moridin какви са параметрите на лаптопа?

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Wed Oct 30, 2019 10:56 am

Първоначално може да не се инвестира в скилове за партито, поне докато нямаш чиляци с теб. А и аз направих това, което всеки себеуважаващ се бастун би направил в подобни семи-оупън уърлд карти: пуснах маркера за главния куест и оттам насетне тръгнах в абсолютно всички други посоки, освен главната. :lol:

Диалог скил трий-а е абсолютно задължителен, не само защото отваря адски много възможности за диалог, а и дава различни благинки в битка. Първоначално е хубаво да се инвества и в Стелт дръвото, за да може да се налуутиш като хората. И каквото можеш и ти остава като точки да ходи при Тех - този скил трий дава всякакви убавини и ми е най-любимият. :mrgreen:

Да, геймплейно не е трудна (поне не на нормал), но е адски фън да пуцам с всички оръжия, които намеря (единствено рокет лаунчъра го пробвах за малко и заебах).

За жалост, не знаех, че атрибют точки има само в началото на играта (поне в първия свят не ми е давало, за натам не знам) и бутнах по една и на шестте скила, та героят ми е на гууд ниво (демек си затворих някои опции в диалога), ама като за първо играене толкоз.
The hardest battles are fought in the mind.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests