Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Mon Apr 30, 2018 10:03 pm

The Forest е оут най-после и то не като останалите малоумни ърли аксеси, с други думи не си разду цената 3 пъти след като е официално пусната. Баси пичовете.

пп. 6 часа по-късно я минах :mrgreen:

още си мяза на ърли аксес (не са се променили много нещата откак си я взех преди 3 години), но за тая цена и качеството дето доставя си е напълно в реда на нещата. Островът е як (има си слабите моменти), канибалите са досадни, грайндът е безобразен и целият финал те слага на релси, но кейв дайвването си е все още крийпи, лази ти по нервите, има си страшни моменти (поне докато не се стигне до боя, че там е тъжно), а и самите пещери са по-праволинейни от тия в скайрим, ако е възможно това, но пък са пеесе километра всяка, което още не мога да преценя дали е добре или не.

Атмосферата я бива на места (без дори да може да си мисли, че може да е в една категория със Soma или Амнезия например). Сигурно в мултиплейър е голяма простотия трябва да се пробва. Просто го виждам как се прави ебаси и базата и влизаш в много яка конфонтация с канибалите и чакаш масирани атаки с всичките чудовища :metal:

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1941
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Mon May 14, 2018 4:32 am

Zero-K - напълно безплатна sci fi RTS игра, която заслужава вниманието на всеки фен на жанра.
Играе се като нещо средно между Supreme Commander и руския gem Perimeter :heart: , но също така e балансирана, за да става за турнирна игра и multiplayer. Не вярвах, че някога ще се появи игра, която да конкурира Earth 2160 :heart: по количество хитроумни механики и детайли, които не е било нужна да слагат, но сега като са ги сложили можеш само да се възхищаваш на developer-ите, но ето че се появи такава. След чудесната, но плитка Homeworld: Deserts of Kharak мислех да пробвам Ashes of Singularity, като потенциална игра тип "бъдещето на rts жанра", но след Zero-K вече нямам желание.

+напълно безплатна + multiplayer с matchmaking и дългата кампания(която обаче още не съм играл и не мога да коментирам)
+над 100 вида бойни единици с най-разнообразни форми и функции, самолети, кораби, танкове, защитни кули, няколко вида супер оръжия, и мн други. Единиците са интересни и готини до една. Няма пълнеж. А и който не е бивал изнасян от армия подскачащи кофи за боклук с монтирано копие отгоре, нищо не е видял от този живот. :shock:
+commander unit, който можеш да си ъпгрейдваш както си искаш многократно по време на играта и да го превърнеш в support за по-лесно експандване, машина за убиване с няколко различни оръжия + ЕMP атака, а защо не в ходещ невидим carrier произвеждаш атакуващи дрони и маркиращ цели за артилерията ти с подсиления си радар. Само внимавайте, защото ако го унищожат командирът не може да се възстанови (освен с една доста end-game единица, която може да revive-ва трупове, но вие така или иначе я нямате).
+хитроумна система със soft раси, която позволява да се развиваш flexibly, но не и игрите да затъпеят като всеки прави едни и същи единици - накратко, в началото те пуска с 1 командир, който има право да построи 1 безплатна казарма. Избираш си една от 12 вида казарми, всяка от които си има собствен roster от единици. Тези 12 казарми де факто са 12-те раси. Нищо не те спира да си построиш и други казарми и ефективно да играеш с 2 или повече "раси", но в началото просто не можеш да си го позволиш.
+мощен resource engine, който само с 2 ресурса позволява висш пилотаж, недостъпен за други rts игри. Можеш да пренасочваш неизползван добив на енергия към екстракторите на метал, за да работят по-бързо. Можеш да строиш не само сгради, но и бойни единици с помощта на няколко "работника" за да ги изкараш по-бързо. По този начин се елиминира нуждата, позната в игри като старкрафт да строиш по 5 еднакви казарми, за да бълваш достатъчно войска. В Zero K можеш да пренасочиш ресурсите си към 1 казарма, и тя да произвежда 5 пъти по-бързо. Можеш да добиваш метал от купчинките, оставащи след всяка разрушена бойна единица.
+physics based gameplay to the MAXX. anti-ground единици стрелят по самолети, ако самолетите летят достатъчно ниско, кули, построени нависоко, имат повече range, вятърни мелници построени нависоко добиват повече енергия, единици с крака като паяците и роботите могат да се катерят по отвесни хълмове, докато танковете и hover машини не могат(но пък hovercraft единиците могат да се движат по земя и по вода).
+terraforming - можеш да си издигнеш естествена стена около базата, да си вдигнеш кула нависоко, за да вижда по надалеч, можеш да си изравниш терен, за да построиш някаква голяма сграда на недостъпно за танкове място, можеш да си изкопаеш платформа, с която да качиш танковете на място, където противникът не ги очаква и да го нападнеш в гръб. Както е казал поетът, the possibilities are endless
+built-in AI в единиците, което до голяма степен се занимава с микрото и позволява на играча да се занимава с макрото. Единици с повече attack range сами се държат на max range от противниците, за да не могат те да им отвърнат на стрелбата. Бързите единици сами kite-ват и карат на осморки, за да избегнат тежки оръдия, caretaker-ите (сгради работници) сами поправят и добиват всичко подходящо в range и тн. Единици с кули стрелят и назад, а като правило, всички единици могат да стрелят и докато се движат. Ако си падате по микро (което тази игра позволява много) може да tweak-нете behaviour-а на AI-то за всеки тип единица поотделно или дори да го изключите и да си ги микро-вате сами.
+superior controls and automatization - освен стандартното вече за жанра shift+click-ване (примерно да кажеш на работника, построй тази сграда тук, след това тази там, след това отиди и добивай от този husk) тук може да задавате aoe заповеди от типа, поправи всичко в този кръг, който начертах. Можеш да казваш на армия отиди там и се нареди на буквата P, която нарисувах със задържане на right click-а. Можеш да задаваш интелигентни опашки на казармата от типа прави по 2 танка, след това по 1 артилерия и 1 скаут, повтаряй това до безкрайност.
+ботовете въобще не се шегуват. Удрят те винаги на слабите места, harrass-ват ти задните редици, трошат инфраструктура, контрят те където могат, retreat-ват като са на малко кръв за да си поправят войската, което е доста по-евтино и бързо отколкото да я правят наново. Използват endgame оръжията (nuke-ове, зенитни оръдия с глобален range и тн.). Съответно всяка победа е сладка и не оставам с усещането, че играта ми подарява победи, за да се чувствам добре. Подозирам, че чийтват с глобален sight range (подозрително бързо усещат къде ми е по-слаба защитата или примерно че съм започнал да строя artemis missile launcher), но поне съм сигурен, че не чийтват с безкрайни ресурси.

И не можем без малко минуси, особено в игра, която очевидно е правена без бюджет
- звука май е правен с наличните в студиото офис материали. Расата на невидимите роботи звучи като апарат, който прави снимка. Някои раси издават звуци като перфоратор и т.н. Липсват(или поне са малко) добри звукови cue-та както става. Няма го обичайното your base is under a tack и ако не внимавате и не си гледате картата може някой да ви изнесе половината база преди да сте разбрали че ви нападат.
- ефектите са ок, но моделите на единиците са грозновати и ръбести, някои повече от други, което още повече засилва лошото впечатление
- walking анимациите на повечето единици са плачевни и правят играта да изглежда по-грозна отколкото всъщност е.
- терена е... абстрактен, но липсват красивите "арт-карти" на Perimeter.
- заради физиката и начина по който работи sight range-а и тераформинга са възможни glitch-ави гледки, работници потънали под картата, дроиди, стрелящи под невъзможни ъгли докато висят на отвесен slope на планина и други подобни.
- интерфейсът е грозноват и засипан с твърде много бутони
- някои от картите не са добре балансирани или дори не са изтествани, включително ми се е случвало началния метален екстрактор да е задръстен с дървета и да трябва да ги изкопам с командира, преди да мога да си пусна екстрактора (това разбира се само ако се паднеш отляво на картата, отдясно е ок, защото симетрията е за слабите).
- тъй като играта е доста low profile най-вероятно никога няма да има healthy community за multiplayer. В момента в сървъра има по 500-тина човека във всеки един момент, но след година може и да не останат. Аз лично си цъкам с ботове, на кого са му притрябвали умни противници anyway.

edit: добавих към 15 липсващи запетайки, bulgarian language is hard yoo.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Re: Играно напоследък

Post by RRSunknown » Mon May 14, 2018 8:58 pm

Всички фийчъри които ги описа са от прадядото на опростения supreme commander - Total Аnihilation от 97 година.
Ще я пробвам обаче, досега нямаше достоен наследник на Тотала.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20294
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Fri Jun 15, 2018 8:49 pm

Не знам как съм проспал да не изджиткам с кеф до са Assassin's Creed Syndicate. Типичните юбисовтски бъгове и контроли (спридасекатеришпофасадатабекопелетъпо) стил, ама играта ми е мееегаааа приятна, асасин/батман/мацка/батка. Разходката и детективските мисии в стария викториански Лондон и всякаквите други простотии и герои са забавни. Територията с Темза и идеята за влаковете са много добри :yay:.
Близнаците Фрай са от най-яките асасини, а дизайна (особено на женските) дрешки е... :yay: :heart:
Spoiler: show
Image
:ninja:

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Re: Играно напоследък

Post by Delegat » Mon Jun 18, 2018 11:21 am

Аз играя АС:Unity в момента и доста ме кефи, но все още има някои бъгове след толкова години.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Fri Jun 22, 2018 1:46 am

Да бе! Аз играх това новото Origins и после минах директно на Black Flag. Ми сори ама Black Flag е много по-добра и битките са ми доста по-мазни. Нищо против Origins, приятна игра е, но е повече open world rpg, отколкото класически AC, а с изключение на техническите проблеми, мисля че AC бяха на прав път.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: Играно напоследък

Post by AlDim » Tue Jun 26, 2018 1:41 am

Аз вече съм навътрял 60 часа на Origins и играта е много добра като цяло. Страда от някои типични AC проблеми откъм диалози и история (Ubisoft може да са изкопирали доста от Witcher 3, но в тези отношения просто няма място за сравнение). Играта почти я заебах някъде към 3/4 от края след 3 абсурдни бос битки една след друга (бягството с колесницата на Цезар, който се оказа ебати екшън героя, докато ни гони огромен слон, беше абсолютното дъно!), но после нещата неочаквано се подобриха и сега я доигравам с кеф.

Unity ми допадна първите 5 часа, но издиша жестоко след това.

Syndicate е добра игра като цяло, но има много сериозни проблеми с копи и пейста. Направих грешката да мина малкото сюжетни странични мисии рано и покрай това играта ме разочарова много след първата й половина, защото всичко се превърна в репетитивен грайнд.

Black Flag, AC2 и Brotherhood си остават най-добри, но Origins не е далече.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: Играно напоследък

Post by AlDim » Wed Jun 27, 2018 7:33 am

Довърших Origins. Горе като казах, че "страда от някои типични AC проблеми откъм диалози и история", не подозирах колко зле всъщност ще развият сюжета и персонажите. Това е абсолютното дъно на поредицата в това отношение. Всичко е в името на фен сървиса, но в един момент фен сървиса се превръща в бездарен, безцелен фен фик. Искрено се надявам, че Odyssey ще е написана по-адекватно.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Re: Играно напоследък

Post by Amikae » Thu Jun 28, 2018 11:10 am

AlDim wrote:
Wed Jun 27, 2018 7:33 am
Довърших Origins. Горе като казах, че "страда от някои типични AC проблеми откъм диалози и история", не подозирах колко зле всъщност ще развият сюжета и персонажите. Това е абсолютното дъно на поредицата в това отношение. Всичко е в името на фен сървиса, но в един момент фен сървиса се превръща в бездарен, безцелен фен фик. Искрено се надявам, че Odyssey ще е написана по-адекватно.
Цялото стори беше тотално дъно за мен. Чак след главната история, като вече се вдига ордена на асасините за 1-2 часа хванах малко интерес на DLC-то, иначе ми беше много тегаво да я изиграя, щото и мисиите не бяха твърде разнообразни.

Не беше лоша играта, но не мисля, че са на прав път.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Re: Играно напоследък

Post by Amelia » Fri Jul 13, 2018 9:12 pm

Последните няколко дни със Сашо играхме Vampire the Masquerade Bloodlines. Видя ми се доста оувърхайпната - очаквах повее, някак си. Диалозите бяха яки, с прекрасни войс актор изпълнения, имаше и няколко наистина яки персонажа. Сетингът е много готин с различните типове вампири. Но историята беше доста мех и в общи линии служеше за това да ни карат да ходим по феч куестове и меле стрелба/сеч. Накрая така и не ми стана ясна мотивацията на Джак.

Играта ми се видя досадно дълга. Имаше едно ужасно ниво, ОМГ, където убивахме някви Сабат твари в некви тунели. Бахти ужаса ужасен и скучен. От китайските вампири нямаше никва сюжетна нужда и само ни загубиха времето.

И БЪГОВЕТЕ, копелета!!!!!! Това е най-счупената игра, която съм виждала доиграна докрай. С това ниво на счупеност обикновено не можеш да ги завършиш. Тая беше с някви фенски пачове, но и те не можаха да спасят положението.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4957
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: Играно напоследък

Post by Claymore » Fri Jul 13, 2018 9:19 pm

ОСТРО ГРЕШИШ :mrgreen: Иначе при все многото bug talk, аз като съм я играл 2-3 пъти съм видял може би 2 бъга сумарно
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
termit
Jaghut Tyrant
Posts: 1758
Joined: Thu Jan 15, 2004 5:04 pm

Re: Играно напоследък

Post by termit » Fri Jul 13, 2018 11:17 pm

Amelia wrote:
Fri Jul 13, 2018 9:12 pm
И БЪГОВЕТЕ, копелета!!!!!! Това е най-счупената игра, която съм виждала доиграна докрай. С това ниво на счупеност обикновено не можеш да ги завършиш. Тая беше с някви фенски пачове, но и те не можаха да спасят положението.
Една питанка - сложихте ли последните community patch-ове? Щото те оправят адски много неща по играта.
И адски силно се надявам да сте цъкали с Малкевиан, щото ако не те сте изпуснали най-яките диалози в играта.
Elves dig rocket launchers.

User avatar
Amelia
Moderator
Posts: 12921
Joined: Mon Aug 30, 2004 9:49 am

Re: Играно напоследък

Post by Amelia » Tue Jul 17, 2018 3:43 am

@termit Да, мисля, че бяхме с тея пачове, ама пак играта заби непоправимо на няколко пъти и трябваше рестарт. Отделно, постоянно някви НПЦ-та ни блокираха пътя, като нагазиме във вода се случваха някви бъгове във визуализацията и т.н.

И още нещо ме вадеше много от играта, въпреки че не е точно бъг - sneak системата е някакъв кошмар! Като надупихме sneak-a на максимум, вече можехме да се разхождаме пред лошковците и да ги убиваме в лице, без те да ни забележат. Абсолютна трагикомедия!

Иначе, играхме с мъж Тореадор, щото Сашко реши, че Малкевиън и Носферату клановете са твърде хард кор за новаци в играта като мен. Накрая бяхме с най-добрия ендинг - оставихме ЛаКроа да се самовзриви и показахме среден пръст на анархистите, щото абсолютно всички без изключение ни бяха противни и искахме да сме като Бекет - някви самци, дето не се занимават с кланови глупости.
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20294
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Tue Jul 17, 2018 6:45 am

Ех, доигра ми се пак като ви чета са Маскарада :).
Като си говорим за бъгави игри, покрай 14.07 се сетих да си инсталирам Асасина Юнити, еее нема по-бъгаво нещо в тази поредица, а от изнервилите ме с бъгове игри само мас ефект андромеда го бие по този показател. Катеренето, навигацията и сценария също са на дъното, особено сравнимо след наскоро играни ориджинс и синдиката. От друга страна юби са богове що се отнася до архитектура, гласове и атмосфера, Арно e Eцио 2 и кефи, лошковците са в типичния забравим чейнкилл, а от персонажите само Маркиз дьо Сад ми беше гениален :heart: Не съм пробвал мултито, но подозирам, че не е зле като идея поне.

https://www.youtube.com/watch?v=XRJT-RsFQQg

като цяло... става
И въпреки, че си говорят на бритиш някак успяват до докарат...
Image
:ninja:

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Thu Aug 23, 2018 11:42 am

Shadow of the Colossus е кинематографично бижу. И благодарение на reminiscence филтъра в играта, цялото преживяване се доближаваше адски много до филм на Тарковски. Лудница беше. :heart:

Усетът за мащаб, който притежава играта ми е несравним. При сблъсъците с колосите физически усещаш каква нищожна трохичка си, но това, което най ме впечатли бе пустошта - да яздиш кон, без какъвто и да е музикален съпровод, в тази огромна величествена пустош ми даваше едно странно чувство на умиротворение и преклонение пред тази земя.

Битките с колосите бяха повече от страхотни и същевременно сърцераздирателни. За това помагаше много и музикалното озвучение на самата битка, както и всяко финално филмче, след победа над всеки колос.

В началото ми бе тегаво да се придвижвам с кончето, докато не успях да науча всичките му трикове и след това не исках да слизам от него. :mrgreen:

Минималистичната, "недоизказана" история и абстрактния край бяха страхотни. Чудесно бе, че играта сама те оставя да попълниш липсващите "дупки" в историята.
The hardest battles are fought in the mind.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests