Играно напоследък
Moderator: AlDim
"Първата" Алиса имаше добро управление на скоковете и прилична камера. Всъщност доста добра камера.
Играта наистина започваше да те гърчи на максимална трудност (в определени моменти, не през цялото време).
П.П. Има ли проблеми с подкарването на играта?
Играта наистина започваше да те гърчи на максимална трудност (в определени моменти, не през цялото време).
П.П. Има ли проблеми с подкарването на играта?
Ефирен сън е Вечността
рояци пеперуди
те мене - спящия - сънуват.
рояци пеперуди
те мене - спящия - сънуват.
Предвид, че я превъртях на бокс - не, никакви
Като цяло съм разочарован, с един по-класен и особено разнообразен геймплей играта можеше да е много повече. Въпреки това първо нещата, които ми харесаха:
+ атмосфера и графика от артистична гледна точка
+ озвучаването и анимациите на ключови места в историята
+ музиката
+ финалът
На горните силно противостоят изключително повтаряемия и еднообразно банален платформинг, който е буквално един и същ от началото до края - платформи, изкачване по струи от пара, оставяне на бомбичка върху платформа с тежест....Което не би било особено голям проблем, ако беше качествено направен т.е. ако нямаше на места убийствена (буквално) камера и ако Алиса можеше да се хваща за ръбове (баси дори Марио вече се хваща за ръбове, кому е било нужно да го пропуснат, да не говорим, че доста ограничава откъм левъл дизайн). В средата на пети чаптър почти щях да я зарежа, но основният ми стимул си остана историята, за което не съжалявам.
Битките определено кефят, но първо не са толкова много, второ от средата натам ranged оръжията правят играта в пъти по-лесна от melee оръжията (Hobby Horse ако съм го ползвал три пъти за цялата игра ще съм много учуден) и трето - можеше 2/3ти от противниците да не са вариации на тема глава от детска кукличка (че към края си има и цели куклички даже, ако ви е залипсвала другата част от тялото им).
На моменти геймплеят е разнообразен от обидно елементарни пъзели (които все пак разведряват постоянното скачане напред-назад) и 2D....да познахте, платформинг.
Също доста ме издразни местата, избрани за collectibles, защото много често има два пътя, по който да продължиш, няма лилави цветя, за да разбереш, че натам има скрита зона и ако тръгнеш по "грешния" (т.е. където НЕ е рандъм нещото за събиране) играта си продължава с чекпоинт и не можеш да се върнеш назад. Освен това спомените са готин collectible, но бутилките, ако имат някакво друго предназначение освен трофеи/ачийвмънти моля някой да ми го каже....Мразя да събирам неща без да те отключват бонуси или поне да имат някакво ин-гейм приложение.
Горе-долу толкова, играта за мен лично е за 6 или 7, и то толкова заради света, сюжетът (който всъщност е доста семпъл, но пък е поднесен качествено), атмосферата и музиката. Останалото е mediocre at best.
Като цяло съм разочарован, с един по-класен и особено разнообразен геймплей играта можеше да е много повече. Въпреки това първо нещата, които ми харесаха:
+ атмосфера и графика от артистична гледна точка
+ озвучаването и анимациите на ключови места в историята
+ музиката
+ финалът
На горните силно противостоят изключително повтаряемия и еднообразно банален платформинг, който е буквално един и същ от началото до края - платформи, изкачване по струи от пара, оставяне на бомбичка върху платформа с тежест....Което не би било особено голям проблем, ако беше качествено направен т.е. ако нямаше на места убийствена (буквално) камера и ако Алиса можеше да се хваща за ръбове (баси дори Марио вече се хваща за ръбове, кому е било нужно да го пропуснат, да не говорим, че доста ограничава откъм левъл дизайн). В средата на пети чаптър почти щях да я зарежа, но основният ми стимул си остана историята, за което не съжалявам.
Битките определено кефят, но първо не са толкова много, второ от средата натам ranged оръжията правят играта в пъти по-лесна от melee оръжията (Hobby Horse ако съм го ползвал три пъти за цялата игра ще съм много учуден) и трето - можеше 2/3ти от противниците да не са вариации на тема глава от детска кукличка (че към края си има и цели куклички даже, ако ви е залипсвала другата част от тялото им).
На моменти геймплеят е разнообразен от обидно елементарни пъзели (които все пак разведряват постоянното скачане напред-назад) и 2D....да познахте, платформинг.
Също доста ме издразни местата, избрани за collectibles, защото много често има два пътя, по който да продължиш, няма лилави цветя, за да разбереш, че натам има скрита зона и ако тръгнеш по "грешния" (т.е. където НЕ е рандъм нещото за събиране) играта си продължава с чекпоинт и не можеш да се върнеш назад. Освен това спомените са готин collectible, но бутилките, ако имат някакво друго предназначение освен трофеи/ачийвмънти моля някой да ми го каже....Мразя да събирам неща без да те отключват бонуси или поне да имат някакво ин-гейм приложение.
Горе-долу толкова, играта за мен лично е за 6 или 7, и то толкова заради света, сюжетът (който всъщност е доста семпъл, но пък е поднесен качествено), атмосферата и музиката. Останалото е mediocre at best.
Сериозно ли смяташ, че нямам пад за компа си? Играта просто не струва. Най-важното за мен в подобни игри, луута и бой анимациите са направени покъртително зле. Боя не е капчица ай канди, ама ей тонинко. 1/10 да беше на Diablo 3, щях да съм доволен, нямах високи очаквания. Луутенето и менютата са малоумни. Още почваш и те заливат с един тон итеми, които са с един и същ скин. А героя ти по принцип изглежда ужасно зле.Muad_Dib wrote:Просто най-вероятно си я играл на компютър (макар че и Делегатът май я е цукал на комп), аз си я пуснах на бокса и ми допадна доста като управление и менюта, просто контролът е доста по-удобен, играта е с основна платформа конзолите.
Еми 2011 година сме, може ли такава грозотия? Просто играта фейлва точно по точките, по които едно hack&slash заглавие не трябва да фейлне.
Играта е всичко друго, но не и Diablo клонинг, камо ли пък хак енд слаш. Това, че комбата в началото малко те подвежда да си помислиш така, истината е съвсем друга - в DS3 се играе с ум в главата и с правилно използване на скиловете + кайтване/доджване. Да не говорим, че ако тръгнеш с рогата напред срещу някой от финалните босове те очаква бърза и мъчителна смърт
Muad_Dib wrote:Екстра, тъкмо ще ме зарибиш, с един приятел май ще я минаваме кооп, че аз тествах сам със стрелкинята и почти ми писна окончателно.
Omfg аз вече дотолко съм ти рандъм, че съм "един приятел". Сметай с Гаро как сте се сдушили.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
Who is online
Users browsing this forum: penzata and 66 guests