Играно напоследък
Moderator: AlDim
Re: Играно напоследък
Ся е добре хейлото ю ъгли фрийк доста е гладичко и мазно, ма то оставаше след 2 години да не е, плюс че са пляснаха ебаси пача и изглежда са решили поддръжката да стои.
За ласт ъф ас 2 - писах нейде ебаси фермана, ако го намеря или ти се търси плесни го тука, а къ може да си я играл оня денка и да не помниш тва:
И баш режисьорът на играта да не е виновен за крънча, айде да не се занасяме. Пичът Е мениджмънта в тая компания и всите поди него неговия пример влачат или поне знаят какво е позволено - риот, близърд, рокстар, юби, всите кенефи еднакво действат, няма да си келеш говно, освен ако отгоре не е ясно, че е тачено начинание.
За ласт ъф ас 2 - писах нейде ебаси фермана, ако го намеря или ти се търси плесни го тука, а къ може да си я играл оня денка и да не помниш тва:
И баш режисьорът на играта да не е виновен за крънча, айде да не се занасяме. Пичът Е мениджмънта в тая компания и всите поди него неговия пример влачат или поне знаят какво е позволено - риот, близърд, рокстар, юби, всите кенефи еднакво действат, няма да си келеш говно, освен ако отгоре не е ясно, че е тачено начинание.
Re: Играно напоследък
Ааа, аз щото е bloater не съм го регистрирал като истински бос Но добра суха тренировка е за Rat King-а и соло Bloater-а с Ели. Иначе аз не оправдавам дръкман или там който, просто казвам че то дефакто в Naughty Dog от Uncharted 1 (ако не и преди това), друго освен крънч не съществува, че да се разграничава между крънч и некрънч, повече и от другите като че ли :/ Както Valve много се бяха хвалили и ги бяха хвалили за "хоризонталната" им структура и се оказа (шок) че е повече змиярник и от нормална офис среда като излезе някакво експозе
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Re: Играно напоследък
Мале ама е криндж да си четеш стари мнения
viewtopic.php?f=9&t=7102&hilit=last+of+us
Но тук реално са по-ранни впечатления, а и до края на темата си сменям мнението за прилично количество неща, ама не и за историята. Тя е безобразна. Първо щото засира постижението на първата с отворения финал и поставящ пред играча интересна морална дилема. Тука директно се казва, че джоел е тъпо копеле и затри ебаси пичовете, дека мани, че бяха готови да утрепят дете, макар постоянно да показваха колко са нефелни и баш тия кретени ептем нямат шанс да постигнат лекарство.
Което си е проблем на цялата поредица и въобще на постапокалиптичния жанр като цяло. Ако инфраструктурата липсва - демек транспорт, електричество, оборудване и реално учените и лабораториите нужни, за да възпроизведат лекарството в големи количества, дори да намериш лек пак си преебан на кило, но дори да пренебрегнем тоя малък проблем файърфлайовете от първата игра са последните говеда способни на подобен успех. Но поне служеха за донякъде приемлива гледна точка за разискване на проблема един живот срещу много и къде идва силата на любовта при взимане на решението. Макар, отново, взимайки предвид нивото на некомпетентност дори да не трябваше да убиват Ели, за да извлекат лекарството, което отново е монументална глупост, ама нека я приемем в името на тежкия избор, но дори да не трябваше, ако бях Джоел пак щях да ги изпотрепа само и само да не пипат детето.
Но беше оставено свободно за интерпретация, показа колко е пораснала Ели, дълбочината на връзката между двамата и сме наясно, че Ели все пак усеща, че говното бая здраво е ударило перката докато е била под упойка и финалът показва много като казва малко.
И всичко това е затрито във втората игра и се почва с едни манипулиращи малоумия и пренаписване на персонажи, за да можем да стигнем до някакъв желан финал. Дори в ходещите мъртви няма толкова натъкмяване на сюжета и ситуациите, за да стигнем до определена развръзка. Томи на финала няма нищо общо с човека от първата игра, че и 90% от втората. Ели да пощади Аби на финала има смисъл, само ако тя самата е видяла историята на Аби като играча, ама Ели не е (поне това можеше да оставят в ръцете на играча). Ели на 19 се държи повече като тийн пикла, отколкото като беше тийнче. Толкова ангст и то след толкова години живеене в апокалипсиса... е аде ся. Освен това всичките манипулативни тактики да не я харесаш са стоварени на нея, именно е дразнеща и мрънкаща, убива кучета, бременни жени и квото там падне за шок фактора, заебава Дина щото Томи я гилтва едва ли не - което е втф на килограм. Джоел и Томи дропят IQ като шампиони щом се срещнат с непознати, които не би трябвало да са там. Въобще братята теглят късата клечка в история, бъкана с къси клечки. И само войсактигна ги спасява.
Да не говорим колко пъти "важни" персонажи са спасени от нещо извън кадър, само щото, най-вече Дина и Ели, които би трябвало да са мъртви още в магазина, като ги хванаха и то от човека, който Ели надра с ножа. Ама не.
От друга страна на Аби са дали Джоел трийтмънта от първата игра, след като се запознава с Лев, за да можем да й симпатизираме, освен това нейният геймплей е по-забавен от среща до среща, плюс и повечето сет пийсес са дадени на нея та получава блокбастър моментите. Поне на Ели дадоха последната мисия, която е и най-добрата в играта, но това е извън темата за наративни издънки.
Много-много се е изприказвало за минусите на ласт ъф ас 2. Преповтаряме се до откат, щото нещата, които не работят, не вършат работа на фундаментално ниво и просто чупят имършън, света и героите, изградени от предишната игра и просто е глупаво. Което не значи, че хората не могат да си се изкефят. Не е като аз да не харесвам огромни тъпотии. Ако вайбът е правилен, дреме ти наистина колко се насира нещото. За мен и мнозина играта се проваля на всяко ниво щом опре до историята си, още повече, че тва нещо дойде с ебаси високото мнение за себе си и се взима толкова насериозно, а в същото време борави с бутафорни концепции и тотално им мисва пойнта.
Re: Играно напоследък
Класически дейтинг симулатор за азиатски уанкъри на пръв поглед. С Ren'Py Visual Novel Engine по канон... само дето не е. Играта е психария на тема оувърлиатачед гърфренд хорърче, с героиня, която насред геймплея може да си променя и дори трие файлове на играта, буквално...
https://ddlc.moe/
This game is not suitable for children or those who are easily disturbed.
https://ddlc.moe/
This game is not suitable for children or those who are easily disturbed.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
Дюд, Доки Докито е култова игра. Кудос!Xellos wrote: ↑Wed Apr 13, 2022 2:56 pmКласически дейтинг симулатор за азиатски уанкъри на пръв поглед. С Ren'Py Visual Novel Engine по канон... само дето не е. Играта е психария на тема оувърлиатачед гърфренд хорърче, с героиня, която насред геймплея може да си променя и дори трие файлове на играта, буквално...
https://ddlc.moe/
This game is not suitable for children or those who are easily disturbed.
The hardest battles are fought in the mind.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
С напредването на възрастта и, заради естеството на натрупания емоционален багаж, мнозина са склонни да инфантилизират, особено когато са лишени от възможността да бъдат деца, когато са били деца.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Затова не ми се занимаваше да дараскам чаршафи щото от цялото това само да се хване и да минава за отговор или разискване... Ми, евала. Плюс че и едно изречение по-долу пиша що смятам, че така са направили с нея. Колко изкуствено и сухо е, допълнително е, че оповаването на реални развитие следствие на трагедии въобще не е препоръчано за тая поредица, щото ако ще извиняваме невменяемо писане с наш реализъм трябва да го приложим върху всички елементи в поредицата и тогава мамата си е ебало и се чупи по почти всички параграфи.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Играно напоследък
@трубадур , пич, не съм ти ударил дисклеймър на текста и не казвам, че не си прав; просто изразих мнение за това конкретно изречение. нищо повече.
Чилни малко, да те в чаршафо-драскача.
Чилни малко, да те в чаршафо-драскача.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Играно напоследък
Diablo Immortal е пълна абоминация, тука има практики, за които дори ЕА не биха си помислили. Срамно е, гнусно е, близърд трябва да потъне в океана.
-
- Sorcerer
- Posts: 427
- Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm
Re: Играно напоследък
Най-тъпото е, че това като нищо ще направи масата пари именно заради тези извращения.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Re: Играно напоследък
Диаблото се очакваше да е щета. За чии ги купиха майкрософт... .
Джиткам последната редакция на киберпънка и ся вече е играемо чак, не че няма бъгове галор, ма не е тва чудо. Новият скин алт на Джони е гавра с Киану.
Джиткам последната редакция на киберпънка и ся вече е играемо чак, не че няма бъгове галор, ма не е тва чудо. Новият скин алт на Джони е гавра с Киану.
Re: Играно напоследък
13 Sentinels: Aegis Rim е супер приятно и изненадващо кефещо. Сигурно най-доброто аниме нещо извън атак он тайтън и джоджо, последните години. От тоя тип игри е къде цъкаш 4 часа преди реалната игра да почне и бидейки абсолютната шашвния с пътуване във времето и преплетени времеви линии, разказани твърде нехронологично има шансът да се застреля в лицето много преди финала, но засега държи нивото.
Освен това... походовите битки ме кефят и са голямата изненада, щото мислех, че ще цъкам като новела и толерирам "геймплея" той взе, че е страхотен. За артът няма какво да се говори. Това студио е еталон за високо качество. Актьорите са великолепни и го зобам с английския дублаж... сметай.
Освен това... походовите битки ме кефят и са голямата изненада, щото мислех, че ще цъкам като новела и толерирам "геймплея" той взе, че е страхотен. За артът няма какво да се говори. Това студио е еталон за високо качество. Актьорите са великолепни и го зобам с английския дублаж... сметай.
Re: Играно напоследък
Пробвах го Lost Ark-а и е твърде агресивно посредствена игрица, за да мога да прекарам повече от час в нея. Определено не е моето нещо, а и явно е време да приема, че просто тоя тип камера не ми влиза, особено за екшън заглавия, където се движиш с кликове по картата. Фак дат!
Re: Играно напоследък
Stray - cyberpunk cat играта е кратка и приятна, можеш да мяукаш, да дращиш, и дори да спиш на най-неочаквани места, лудница. Неща, които ме подразниха - движението е дървено и позволява да скачаш само на предефинирани позиции - силно не котковски сиреч, историята е тъпа и ни занимава с драмите на някви роботи, които откъдето и да ги погледнeш не са котки, музиката и тя е тъпа - не съдържа никакво мяукане. Играта оставя кофти вкус накрая, защото явно са рязали скоупа много, всяко следващо ниво е по-малко и по-празно от предишните, до степен в един от големите хъб градове да има всичко на всичко 2 куеста, а финалната мисия се случва буквално в една стая, и тоя ендинг батее, важното е да сме живи и здрави.
На пълна цена не си заслужава, но като пуснат >50% намаление, я препоръчвам ако сте котко персони като мен.
7/10
На пълна цена не си заслужава, но като пуснат >50% намаление, я препоръчвам ако сте котко персони като мен.
7/10
There are no rules! I'm gonna get you!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests