Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1930
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Thu Aug 26, 2021 4:22 pm

Image
Излезее!! Поцъках 2 часа.
Засега управлението е малко дървеничко, но всичко друга си е на мястото. Този Шафър няма умора. Играта е също толкова свежа, колкото беше единичката преди 16 години.

edit: ранк 20 и няколко нива по-късно, играта е пер-фект-на. Засега качеството не е спаднало и на една йота от единичката, а диалозите са учебникарски пример как се пише забавно без да се напъваш да слагаш пънови и смешки. goty претендент със сигурност. :yay:
There are no rules! I'm gonna get you!

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Re: Играно напоследък

Post by Shamajotsi » Tue Dec 28, 2021 2:55 pm

Into the Breach е поредната игра, за която си викам "бе я да си я изтегля за Суича, че да има какво да правя в самолета" и после цяла ваканция ако или я играя, или я мисля.

Готина игричка от създателите на FTL, която представлява нещо като лека, но зарибяваща роуг-лайк/лайт стратегия (лека as in "easy to learn, hard to master"). Историята е, че в бъдещето земята е завзета и цивилизацията е унищожена от извънземни насекоми, наречени Век, и вие се връщате с три огромни машини назад във времето в опит да промените случилото се. Самият геймплей минава в сравнително кратки походови тактически схватки, като интересен момент е, че взеки ваш ход можете да видите какво ще направят противниците - съответно можете да използвате това знание във ваша изгода и дори можете да накарате извънземните да си пречат и дори нападат взаимно.

Артът е як (в стила на FTL), за музиката обаче не мога да кажа нищо, защото ми се налага да я играя на мют :P . Силно препоръчвам ако си търсите зарибявка!

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20276
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Mon Jan 24, 2022 9:34 pm

God of War за ПеЦе, се оказа доста добре портната, почти не крашва (след пач и настройки на видео ест.) и си е баси кефа тия дни... Read it boy. :heart:

Бидейки фен на This war of mine, ся ще видя и това.
:ninja:

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Re: Играно напоследък

Post by Shamajotsi » Fri Jan 28, 2022 11:01 pm

Фростпънк я играх октомври, тъкмо когато почнахме да пускаме парното и ми беше адски атмосферична :lol: . Иначе играта е много яка! Визията, музиката, звука и механиките много лесно ме потопиха в изживяването.

Първият ми опит на основния сценарий не четох туултиповете много усърдно и градът ми погина на 23ия ден - не се усетих, че coal thumper-ите хубаво извличат въглища, ама някой трябва и да ги събере после :lol: . Втория playthrough бях далеч по-подготвен и го минах супер на косъм. От тогава не съм я пипал почти, но това е най-вече защото се появиха и други яки игри/неща за правене в свободното време, тъй че все пак я препоръчвам горещо.

Иначе аз пък още не съм пробвал This War of Mine, а за нея съм чувал много положителни неща.

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Wed Feb 23, 2022 12:52 am

Death's Door е топ-даун зелдаеск-метроидвания-соулслайк инди бижу с невероятен саундтрак, сладурска анимация, фин хумор (гейминг препратките са страхотни), приличен (в началото досаден за възприемане), но адски зарибяващ геймплей и скромна ноар естетика. :metal:




п.п. заглавната тема от менюто на пс5, завъртяна в двучасов лууп :mrgreen: :
Spoiler: show
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20276
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Sun Feb 27, 2022 11:05 am

Позацъках на Lost Ark, става за некви часове и за без пари.
Корейските лолита има какво да дадат на света :spite:.

:ninja:

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1930
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Mon Feb 28, 2022 12:48 am

И аз поцъках 10-тина часа Lost Ark със wardancer-ката, все пак тая игра я чакам на английски от години и съм доволен, макар че нямам никакво време и сигурно докато хвана сериозно да играя хайпа по нея отдавна ще е умрял. Много много е добра, графика, разнообразие на декорите, бойна система и възможност за tweak-ване на билдове, слага Wow в малкото си джобче като mmo. Проблемът при нея е, точно това, твърде много е mmo, аз се надявах повече на arpg с мулти, а то се оказаха обичайните телефонни простотии със дневни мисии, които трябва да гриндиш, емнайсе хиляди валути и таймгейтнати неща. Но за разлика от warframe тука нямам добра причина да продължа да гриндя след като стигна endgame-а, щото няма готините оръжия които да искам да пробвам, а класовете мога да си ги пробвам и без много гринд (that said, има доста добре развит и разнообразен endgame).
Сигурно ще я врътна до 50 един, макс два, пъти, да видя някой друг клас, и това ще е (някои от все още не release-натите в английската версия класове изглеждат прелюбопитно, бих пробвал художничката или таро магьосничката). Но все пак за без пари играта е Insane value просто и на всичкото отгоре изглежда напълно играема и във free to play режим (отново, като warframe) и в една паралелна вселена можеше тука да направя 1000+ часа, вместо на други места, където съм ги хвърлял.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Thu Mar 17, 2022 3:24 pm

Много се чупи към края си Cyberpunk 2077. Начи аз цела игра го действам героя на коляно рийвс като тумор, който искам да се махне. Дет се вика, той е един от враговете, макар до този момент да не е баш по негова вина. В крайна сметка избирах възможно най-режещите го отговори. Само геймката 1 мисия преди финалната да ни вкара в диалог, където он смета, че сме приятели :shock:
Те тва така ми строши имършъна, че не мом и заебах. Като наистина я оправят, ще се цъка като симулатор некой ден, щото светът е красив, забавен е за обикаляне и до този момент наистина е сред най-добре написаните игри въобще, говорим диалози и развитие на ситуации. Ама явно трябва да действаш като цивка, за да може генералната история да лови смисъл. :ninja: :neutral: :unsure:

пп. Naraka Bladepoint има в пъти по-добър и разнообразен интерфейс да си направиш героя като шрек от Lost Ark, но е възможно най-ужасната игра откъм транзакции, абсолютно всеки грях на модерния гейминг от гледна точка на цицане на пари е вътре. ВСЕКИ ЕДИН!

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20276
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Re: Играно напоследък

Post by Xellos » Fri Mar 18, 2022 10:29 am

Аз почнах да изривам Lost Ark с една лоли магесница елементалист с аое наклонности, (Europe west, Stonehearth) тия верно са зимали без свян отсекъде идеи, май на гилдуорс ми мяза повече, ма за без пари има повече от достатъчно съдържание. Супер яко беше с калинките в алиса тип селището, изобщо графиката е чук. Кефи ме, че не се налага - избий 200 от тия и набери 1000 от ония. Стегнати куести за по 1-10 неща да свършиш на 2 крачки и по пътя. Бърз респаун, trade skills, много фаст травел точки, корабче, имението само е гърч и телефонен тероризъм за пари лаба и крафта, ма не е и важен, за флейвъра. Ся се моткам в стиим/гиър пънк зоната. Куул. Пета е гепен от торчлайт и е изнудване, ама да тичка там зайо байо нема им дам паре зася. Рапорта е идеен трик ама ще чека и той. Изобщо приятна изненада.

Обаче гласчетата са бая хентайш криндж. :mrgreen:
:ninja:

User avatar
Martix
Jaghut Tyrant
Posts: 1930
Joined: Mon Aug 21, 2006 12:44 pm
Location: selfmade plain

Re: Играно напоследък

Post by Martix » Mon Apr 11, 2022 6:45 pm

100%-нах Psychonauts 2 на 36 часа игра и goty оценката не падна до края. Тим Шафър е железен. Няма падане на качеството в късната част на играта. Няма рециклиране на идеи и нива. Всичко е топ ноч от край до край.
Някои от най-добрите диалози в играта са скрити след основната кампания, след приключване на последната мисия не забравяйте да се разходите из света и да си поговорите с npc-тата.

Показателно е, че (ако се вярва на steam achievement-ите) над половината от играчите са превъртяли играта до края, а близо 20% са я 100%-нали (събрали са всички collectables неща). Аз друга високобюджетна игра с такъв satisfaction рейтинг не знам.

Има игри, които ми харесват толкова много, че накрая им изглеждам credit-ите без да скипвам. Това е една от тези игри, а и фактът, че името ми присъства там, не пречи. :mrgreen:

Консервативен съм в гейминг навиците си и дори не се качих на конзолния влак, но все повече се навивам да си взема VR headset и основна причина за това ще е за да мога да изиграя Half life Alyx и Psychonauts Rombus of Ruins.
There are no rules! I'm gonna get you!

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4955
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: Играно напоследък

Post by Claymore » Tue Apr 12, 2022 2:48 pm

The Last of Us Ту Партс си е 9/10 или 8/10 най-малко с некви уговорки за геймплей и писането на места. Тая оценка я заслужава дори чисто визуално, с безумното количество детайл, дребни анимации, voice acting, motion capture и прочие. Абсолютно безумно и даже непропорционално ниво на детайл и усилие, предвид че става дума за наративна 3rd person shooter игра и тъпичко, че в Naughty Dog явно всичко се върши с крънч, но поне за разлика от Cyberpunk крънча тук резултатите са видни във всеки един момент. Сичкото геймерчета дето мрънкаха да ходят се онождат. Същото да правят и тия обаче които хвалят играта за прогресивност (в смисъл да, има главни герои ЛГБТ, но изобщо не го усещам като чак толкова голям наративен фокус, просто сега могат и ЛГБТ да се колят и мизерстват в ААА игра :D ) и че във финала имало нотка надежда... к'ва надежда, к'ви пет лева, чист нихилизъм и отчаяние си е, това му е якото. Вече кадъра на лоудинг скрийна след като превъртиш играта и какво човек си ПРЕДСТАВЯ че прави Ели след играта, да, там може да има надежда и няма лошо. Ма показаното в самата игра и сюжет... :mrgreen: За геймплея нямам забележки, подобрява спрямо първата и боя е още по-дивашки. От друга страна хем имах напрегнати моменти с малко ресурси, хем ми се струваше на места че се къпя в тях на Survivor+ (бидейки втора ръка PS4 с играта играна преди, възползвах се от сейва за да ъпгрейдна всички оръжия и скилове естествено :lol: ), като купя петица и преигравам на Grounded с chapter permadeath ще видя. Виж, ако са очаквали убийството на кучета и (полу)реалистичните разчленявания, черва и писъци на враговете да действат на емпатията на играча, са сбъркали. Аз след като превъртях разбрах че когато са на един шамар живот враговете се молели или ти говорели, лично не съм го видял просто защото никога не съм ги оставял живи толкова дълго, мислех че ако им дам шанс ще се осаферят и ще ме погнат пак. Че и човешки щитове не съм ползвал. На Аби половината сработи достатъчно добре на емпатично ниво, че когато дойде ОНЗИ момент на третия ден от нейната перспектива, наистина ми стана гадно и можех да осмислям случващото се от две наистина противоположни перспективи. Другото е че по-бомбастичните и "сюжетните" моменти на играта всичките са наблъскани в нейната половина, та и това помага. Бе добра работа, по-добра от първата игра която харесах, ама на почти всякакво ниво е дребна риба в сравнение с тази, а ги изиграх само с месец разстояние. Дръкман бил казал в Туитър, че има готов сценарий на трета част, което се надявам да не се работи скоро по него, защото не виждам какво могат да правят повече с тия персонажи, пък нечия чисто нова история е финансово рискова. Нека хванат някое ново IP.

Иначе след триста зора и година пауза превъртях Sekiro, но Great Shinobi Owl, Isshin Sword Saint и Demon of Hatred ми ебаха мамата накрая, освен задължителния бой с Owl, всеки друг ми е отнел 33+ опита :lol: Добре, че тия игри не изискват задължително да си добър, а просто да си магарешки инат. Обрах трите възможни края със savescum на USB, сега ми остава четвъртия като се прибера в София при PS4-ката. Феноменална игра, наистина се надявам след Elden Ring от Фром да направят пак нещо такова което е достатъчно различно от Souls формулата. Те и още един PlayStation ексклузив имат да правят по договор със Сони, та ако имаме късмет, ще съчетаят нещо по-ново с тоя ексклузив. Или барем направят реална стелт игра, като Тенчу продължението, което Секиро е планирана да бъде в началните стадии на разработка.

Mortal Shell е приятна, но и дотегва на моменти. Има вдъхновени environments и един-два дизайна на врагове и един меланхоличен вайб, който май е по-депресивен и от Dark Souls 3, ама чисто и просто си личи първо че е дебют, второ - липсата на бюджет като за инди заглавие. Въпреки това, в бойните анимации с 2-3 от оръжията има неща, които съм виждал в YouTube от специалисти по средновековна фехтовка и бойни изкуства, които заедно с harden механиката която те замръзва по средата на дадена анимация, придават на комбата задоволителна тежест. Само язък за визуалната монотонност и некохерентният lore/свят, както и за леко баламските босове. Във Virtuous Cycle DLC-то, което е дефакто roguelike режим в духа на Hades, има наченки на доразвиване на света и сюжета към някакъв задоволителен край, на за тая цел ще трябва да го изиграя цялото. Което не звучи чак толкова неприятно, но май няма да е сега. Бих им дал 6/10 на братушките (има и други имена, но като гледах надписите поне 3/4 бяха украински и руски, та...)
П.П. Има опция да си смениш музиката в бос битките с инструментали на Rotting Christ, взех че се позарибих малко по тях така

Сега разцъквам Blasphemous на скоро 9-годишния лаптоп с единия Дуалшок. Арт стила, испанската/андалуската култура и целия кървав измъчен католицизъм зад светостроенето и метафизиката на света ме бутат напред, заедно с metroidvania eлементите на второ място. Самият геймплей не е толкова полиран както примерно Hollow Knight, dodge-а се усеща муден и сякаш има лек input delay, на моменти не се захващаш за платформи както трябва и прочие, но като цяло си е стабилна metroidvania с внушителни пейзажи и картини. И затвърждава мнението ми, че дори калвинистите не са толкова себененавистни в светогледа си като хардкор католиците :mrgreen: Испанския voiceover е мед за ушите, от някакъв редит пост научих че разработчиците са успели да привлекат най-добрите и тачени дубльори от филмовите и игрови индустрии, които участвали в локализациии на Metal Gear и нз колко още франчайзи и изпълненията им допринасят неимоверно за атмосферата. После преслушах английския дъб и е малко като да гледаш аниме в оригинал и после на английски - дори дъба да е реално ок, тотално бледнее.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Apr 12, 2022 3:35 pm

Claymore wrote:
Tue Apr 12, 2022 2:48 pm
Сичкото геймерчета дето мрънкаха да ходят се онождат.
Ние го правим, ама играта си остава монументален наративен боклук с 2-3 вдъхновени геймплей места (бос битките реално, особено тая във флашбака, дека бутнаха целата къща), към които са прикачени 20+ часа мудна еднотипност и лешперщина. На баш тая тъпотия да се вика добро писане и еба го там квото е срамно, и дано крънч тъпака дракман няма още един сценарий, щото кур не може да пише момчето.

За ротинг крайс и Blasphemous :metal: :beer: :thumbsup:

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Tue Apr 12, 2022 7:56 pm

трубадур wrote:
Tue Apr 12, 2022 3:35 pm
... и дано крънч тъпака дракман няма още един сценарий, щото кур не може да пише момчето.
Скрий са, уа. :spank: :bigtongue:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Tue Apr 12, 2022 8:39 pm

penzata wrote:
Tue Apr 12, 2022 7:56 pm
Скрий са, уа. :spank: :bigtongue:
[/quote]*

нивга, дъ трутф шал би споукен

с тва на ум - цъкам bloody spell и боднах цялата halo колекция, щото не съм играл и едно хейло (освен може би навремето некви кракнати версии на първата и помня само 1 ниво). Първо, че и двете са по-добри от ласт ъф ас 2, ма то тва ясно, Halo е некъв чук и пик на фпс дизайна :shock:
Аз съм в лек възторг колко добре се е запазила играта и не само това, ами извън неща като аликс, дуум (новите) и overwatch дъртото halo тотално троши гръбнака на де-що има модерен фпс. Halo CE е над 20 годишна и направо не е истина колко много сме загубили, донякъде зарад всичката зла гад, която се е ръгнала да копира хейло без да разбира какво я прави специална, но това реално не е вина на бънги. Разбирам защо е еталон и защо си влачи легендарната репутация. А и от копи-пейстърите единствено Titanfall 2 успя да извади нещо оригинално и да гради над хейло вместо да срича буква по буква, докато преписва. Halo директно влиза в класацията ми редом до първия F.E.A.R., пейнкилър, халф лайф 2 и т.н. от тая епоха, а и като първенец сред фпс въобще. :yay:

* ни моа цитирам :mrgreen: :spite: :heart:

User avatar
Claymore
Ascendent
Posts: 4955
Joined: Sat Sep 12, 2009 9:55 pm

Re: Играно напоследък

Post by Claymore » Tue Apr 12, 2022 9:23 pm

@трубадур
Spoiler: show
:ninja: :ninja: :mrgreen: :mrgreen:

Че няма да излезем наглава ясно, но ебавката настрана - некви конкретни story beats (ако помниш), които са ти бръкнали в здравето или другаде? Също, какъв бос във флашбеците ве? Моите са дреболии, но ме издразни как всички са отключили fast travel-а по картата, след като първата игра им отне една година да стигнат от Бостън до Солт Лейк. Освен това и как на Лев беше малко barebones "he's trans" и толкоз, макар че ми хареса момчето навъпреки т'ва и поне са наели наистина транс актьор като ще се бутат в шамарите.

Иначе, не е в Дръкман причината за крънча уви, четох на Джейсън Шрайър експозето за Naughty Dog и там просто си ебало майката всичко с тяхната мениджмънт структура, по-скоро липсата на такава. И естествено наемат нарочно хора, които САМИ ще останат да крънчват за да изпипат някой си детайл, както всички в тая индустрия и други индустрии с работохолици, които харесват това което работят и са имплицитно съгласни да ги гърбят.

По темата, първото Halo като го играх в гимназията се размазах от кеф, макар че на комп бяха ужасни контролите на джипката, но някак така и не съм пипнал която и да е следваща игра, пък за Halo колекцията помня че бая храна се изсипа като излезе като пърформанс
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests