Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
penzata
Forsaken
Posts: 2891
Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
Location: between the planescapes
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by penzata » Fri Mar 27, 2020 6:25 pm

Оказа се, че няма ново оръжие в The Foundation (първият експенжън на Контрол). Shape и Fracture са две разновидности на едно и също (ново) абилити, което се използва за платформинг (има "приложимост" и в кютека, но на строго определени места). Ъпгрейда на щита е читав, има нови модове (малко от тях, както и преди, наистина полезни - повечето не) и картата е барната, за да добие "плътност". Още държа на мнението си, че локейшъна на риспоуна и бързия избор на само две оръжия не ме дразни толкова много, но като цяло бих желал да видя нещо документално, защо наистина са ги направили така нещата. Все си мисля, че поне относно UI-a можеха да се постараят повече.

Иначе, историята продължава директно, откъдето приключи Контрол и, като цяло, е отлично допълнение към играта (не предлага нищо ново, бът ху керс) - има нови "разкрития" и цялостната история придобива повече плътност, така че The Foundation е повече от отлично продължение на Control. :yay: Новата карта е превъзходна с клаустрофобичната атмосфера на пещерните си тунели, осеяни с керемиден пясък. Допълните мисии бяха страхотни (заедно с един огромен пъзел, подобен на този, в който печелиш голдън сюта, но в пъти по-голям - признавам, въпреки че повечето "загадки" бяха логични, се допитах до гуглето за разрешаването му), а едната от тях направо ме почупи от кеф.


п.п. отностно модовете - голяма част от тях са бъфове срещу всякакъв демидж + такива, които дават кинчи, и са ми адски безсмислени, но бая народ се е затруднявал с бойната система в играта, така че разбирам защо са ги добавили.

п.п.п. лицевите анимации продължават да са кринджи - нищо не може да задмине L.A. Noire по този параграф, вече десет години.

п.п.п.п. стоманобетонният и мраморен хлад на играта са опияняващи. :heart:

п.п.п.п.п. нямам абсолютно никакво търпение да излезе следващия - AWE, тази година. :panic:
The hardest battles are fought in the mind.

User avatar
Yan
Site Admin
Posts: 6912
Joined: Sat Dec 20, 2003 12:01 am
Location: Who cares...
Contact:

Re: Играно напоследък

Post by Yan » Sat Mar 28, 2020 2:53 pm

Разцъквам Vampire The Masquerade: Coteries of New York, която си е реално книга-игра (така де visual novel). Засега е доста приятна.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sat Apr 04, 2020 9:06 pm

Гледам тук, как някой играе Half-Life Alyx и lore-ът е голяма работа, но геймплеят ми изглежда малко досаден и еднообразен.
City 17 отново хем прилича страшно много на София, хем в същото време не - странно усещане. Дори има един-два надписа на български успоредно с руския и английския.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sun Apr 05, 2020 10:03 am

alshu wrote:
Sat Apr 04, 2020 9:06 pm
Гледам тук, как някой играе Half-Life Alyx и lore-ът е голяма работа, но геймплеят ми изглежда малко досаден и еднообразен.
City 17 отново хем прилича страшно много на София, хем в същото време не - странно усещане. Дори има един-два надписа на български успоредно с руския и английския.
Тва е щото Виктор Антонов не участва в този проект (беше арт директорът на Half Life 2). То не знам някой от валв ветераните да е останал в компанията. Но да кажеш на най-доброто VR заглавие, появявало се досега, че има досаден геймплей... карай малко по-сериозно. Можах да играя само няколко часа в офиса преди да ни приберат и ся дома немом... умре ми мощната видео карта, но дори след първите минути, когато забравяш да дишаш, както всяко добро VR те кара в началото си, натам продължава да е великолепно усещане със сигурност най-интерактивната виртуална среда евър (до този момент). Чакаха, твърде дълго, но валв се върнаха с нов бенчмарк за гейминга.

Наистина не може да се съди по стриймове за какъв геймплеен чук говорим тука. Освен ако си левичар - още няма пач...

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 1:50 pm

трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 10:03 am
карай малко по-сериозно
Абсолютно съм сериозен, а не съм виновен, че VR игрите са trash и gimmick по подразбиране.


трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 10:03 am
Можах да играя само няколко часа в офиса
Именно, още си под влиянието на хайпа. Трябва да видиш, какво става сред 7-8 часа игра. Очевидно най-досадното е презареждането на оръжията и събирането на муниции и други консумативи. Във всеки нормален геймплей това си е автоматично или с минимални усилия. Още мини пъзелите при хакването на Combine устройствата става досадно, особено когато положението е напечено. За други игри може и да работи, но според мен не и в Half-Life.
Най-големият проблем за мен е, че го няма разнообразието от старите игри. Там колкото и семпли да бяха нещата, винаги през определен период от време имаше промени (малки или големи), в това което трябва да правиш. Тук също ги има тези промени в зависимост от локациите, но Аликс напредва по-бавно през тях и много от пречките са относително тривиални.

Бе да го кажем същата игра, при това по-добре изглеждаща, но и по-досадна.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 10:03 am
Наистина не може да се съди по стриймове за какъв геймплеен чук
Ти също нямаш право да я наричаш чук, защото на практика не си навлязъл в същината и...ма го правиш...та и аз ще правя, квото ми е кеф.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 2:37 pm

Alyx: I think I just killed Gordon Freeman. :lol: :lol: :lol:
:yay:
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sun Apr 05, 2020 2:39 pm

Бе 5 часа халф лайф са си повече от достатъчни, за да знаеш, барабар с всичкия ми опит дося с VR наистина досега по-добро не се е появявало, а това включва суперхот, горн, елит дейнджъръс, субнаутика и квото още дойде и не, не е досадно да презареждаш, какви ги говориш. Не е като игри като Receiver да съществуват без причина. Досега не се е появвала толкова интерактивна игра, която и да не ти докарва пориви за драйфане. Откъдето и твърдението, че геймплейно е некви гигантски крачки пред останалите. И че не може да се съди без да се опита.

И не, презареждането не е нормално автоматично във VR игра. То това й е очарованието, че трябва да правиш всичко както би било в реална обстановка, а не с магически бутон да напълниш пълнителя точно колкото ти трябва. То това беше селинг пойнт при Pavlov VR и хората плачеха, ако видят някой във форума да иска автоматично презареждане... а не... нали, буквално боравене с оръжието.

И въобще не е същата игра като Half Life 2, която не беще 1:1 копи на half life 1. Единствено си прав, че е по-добре изглеждаща, но досадна и същата... направо се чудя кой точно гледаш. Alyx е големият скок, който трябваше да бъде и хората се надяваха да е. Така да се принизява подобно постижение, без дори да си го опитал е смешна работа.

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 3:08 pm

В интерес на истината към края става по-интересно, но то си е реинтерпретация на тема Цитаделата от края на HL2.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 3:19 pm

трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
Бе 5 часа халф лайф са си повече от достатъчни
Това и за първите игри не е вярно.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
барабар с всичкия ми опит дося с VR наистина досега по-добро не се е появявало
Пак ще повторя - това е проблем на VR игрите, че никой не ги развиват сериозно, а ги ползват главно за някакъв gimmic. Да, предполагам в сравнение с останалите HLA изпъква доста.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
И не, презареждането не е нормално автоматично във VR игра. То това й е очарованието, че трябва да правиш всичко както би било в реална обстановка, а не с магически бутон да напълниш пълнителя точно колкото ти трябва.
Като презаредиш за 1000-ен път насред някой як пуцаник ще размислиш. Според мен, във VR екшът игра това е излишна тежест.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
И въобще не е същата игра като Half Life 2
Не, не е баш същата, но е доста сходна.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
която не беще 1:1 копи на half life 1
Which is my point actually. Очаквах повече разлики...може ли неправилно, защото HLA определено съдържа и доста фенсървис към френчайза.
трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
Така да се принизява подобно постижение, без дори да си го опитал е смешна работа.
А ти звучиш, като технократ фенбойче, така че...
Да не говорим, че никога няма и да ми се отвори възможност да го пробвам. Просто споделям гледна точка.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 3:36 pm

Да, финалът е любопитен и от сюжетна гледна точка.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Sun Apr 05, 2020 4:19 pm

alshu wrote:
Sun Apr 05, 2020 3:19 pm

трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 2:39 pm
И не, презареждането не е нормално автоматично във VR игра. То това й е очарованието, че трябва да правиш всичко както би било в реална обстановка, а не с магически бутон да напълниш пълнителя точно колкото ти трябва.
Като презаредиш за 1000-ен път насред някой як пуцаник ще размислиш. Според мен, във VR екшът игра това е излишна тежест.
Аха, затва дадох павлов за пример, щото писва. Тоя спор, не че е и спор, наистина няма смисъл, при положение, че взимаш сведения от трето лице и говориш за геймплей. Ако говореше само историята, лошо няма, но наистина не може да се говори за това как една игра се чувства без да я опиташ.

и да не стане кофти дума: казвам го като човек, който не плаща за VR, направо не ми се смили за тези, дали 1000-та вера за алекс и после отидат на други игри. Обратната прогресия е доста арна - виждаш колко далеч може да се стигне, тази ще е кошмар, щото наистина имат под 10 добри заглавия след алекс и нито едно на нейното ниво и останалото могат да си избият инвестицията само в порно сигурно. Или чакат докато другите си вземат поука и тръгнат по тоя път, но това все още са години напред.

User avatar
alshu
Elder God
Posts: 5240
Joined: Tue Dec 21, 2010 12:21 pm

Re: Играно напоследък

Post by alshu » Sun Apr 05, 2020 4:37 pm

трубадур wrote:
Sun Apr 05, 2020 4:19 pm
но наистина не може да се говори за това как една игра се чувства без да я опиташ.
Просто гледам какви физически грешки почва да прави геймъра след определено време игра и как се налага да преиграва определени части, за да надуши решенията на ситуациите, които аз в ролята на страничен наблюдател мога да видя по-бързо. (Апропо, аз на негово място сигурно бих се справил по-зле.)
Личи умората и как на места не му е особен кеф.
През останалото време си играе нормално.
Затова си мисля, че определени дейности трябва да се ограничат или поне опростят (но само за този суб-жанр...или пък да се намалят и променят самите престрелки) и да остане повече от съществената част от играта - ориентацията и взимането на решения.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5260
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Играно напоследък

Post by Matrim » Tue Apr 14, 2020 10:19 pm

Тия дни почнах Red Dead Redemption 2. Голяма зарибявка е. Ловът е много забавен, очаквах да ми пречат анимациите за всички действия, бавното придвижване, луутване и т.н., но засега няма такова нещо. Голям кеф е да се правиш на трапер и да носиш месо и кожи за издръжката на бандата, макар че можеше все пак геймплей отражението на това да е по-осезаемо. Половината време си бродя из горите и търся животни за застрелване. :) Най-якият момент беше като бягах от ченгетата и в една тъмна гора ми скочи изневиделица една пума и ме уби. Not even mad. Диалозите са страхотни, героите интересни, за разлика от тези в прехвалената GTA V.

Проблемите са два - чести забивания (сигурно към 20 от петък досега, сега смених DirectX 12 с Vulkan и като че ли е по-добре, но да видим) и мисиите. Те са може би още по-линейни и от тези в GTA V, половината време яздите докато стигнете до целта, после правите това онова точно както ви кажат, без никакви отклонения или алтернативни методи и накрая обикновено има "изненадващ обрат" - престрелка с тълпа противници. Само че засега тия престрелки са обидно лесни дори и за хора като мен, които с голяма мъка се прицелват с джойпад, не само че враговете стоят тъпо зад прикритията вместо да те ръшнат групом обикновено, ами има куп средства за възстановяване на здраве по време на битка. Досега нито една престрелка не ме е затруднила особено, а съм минал към една трета от историята. Особено с тоя булет тайм, който е на практика безкраен ако взимаш средства за възстановяването му - които са под път и над път.

Но за сметка на това има "малки" яки моменти постоянно. Примерно спасяваш някакъв пич, ухапан от змия, той после те вижда града и ти казва да си купиш каквото щеш за негова сметка. После видях пак същия пич в гората, пак ухапан от змия. Пак го спасих, да видим, ще има ли и трети път. Или пък бандити, които те спират подмолно с зов за помощ на пътя и после насочват оръжия. Или влак, обиран от друга банда - ако искаш може да се намесиш и да станеш герой (и да им обереш труповете и каруцата, разбира се).
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Играно напоследък

Post by трубадур » Wed Apr 15, 2020 11:17 am

Не е лъжа, минус скапания порт, некадърната оптимизация, безобразно дебилния мултиплеър и загубения рокстар лаунчър, RDR2 си е едно то задължителните гейминг изживявания, толкова добре написано, озвучено и анимирано, че наистина слага в малкия си джобец всичката конкуренция. От друга страна се чудя дали тя или resident evil 2 римейка ми стопи видео картата :mrgreen:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Re: Играно напоследък

Post by AlDim » Wed Apr 15, 2020 7:36 pm

Аз пък наскоро подхванах бетата на Wasteland 3, след която бързо навъртях 70 часа на Wasteland 2 (продължава да е страхотна на второ преиграване!), минах Fallout 1 и сега цъкам Fallout 2.

Fallout 1 си е малко "work in progress" и е доста недоошлайфана игра, но Fallout 2 твърдо продължава да е в топ 3 най-добри игри въобще. Сигурно повече от десет години не я бях минавал (навремето я преигравах поне веднъж годишно поне десетилетие). За 22 години не е остаряла и с ден (особено с widescreen версията) за разлика от Fallout 3 и New Vegas, които и с модове не можах да се накарам да ги подхвана пак. Фактът е, че стилната 2.5D визия, страхотната RPG система, перфектните диалози и world building, нелинейното развитие, черния хумор и божествената музика на Марк Морган не стареят. Играта има дребни проблеми (ИИ, pathfinding и т.н.), но те си бяха там и 1998-ма и не пречат особено.

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests