Гледано напоследък, част V
Moderator: Moridin
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Тъкмо обратното, дюд (виж ми поста в блокбастър темата, че считам трилогията за маймуните за най-яката излизала последните години; а и Уар-а ми въздейства страшно на емоционално ниво), изкефих се на изречението ти. Има ли сняг, винаги съм за.
На Get Out финалът не е толкова захаросан (може би, заради комик рилийф братчеда), но определено алтернативният е правилния завършек.
На Get Out финалът не е толкова захаросан (може би, заради комик рилийф братчеда), но определено алтернативният е правилния завършек.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Гледано напоследък, Part V
Изтървал съм ти явно другия пост, връщам си критиката.
А финала на Get out ми се струва презахаросан, най-малкото щото не адресира нищо, а директно свършва в нищото, което е и единствения начин да свършиш тая история на висока нота. Всеки друг финал би бил малко или много тежък, дори да бяха направили финал като в Baby Driver, пак щеше да изисква още 5 минути обясняване накрая кво станало и да се развлачи. Хубав филм все пак, но можеше повече, не е за оскари, а за cartoon network awards в сегашния си вид.
А финала на Get out ми се струва презахаросан, най-малкото щото не адресира нищо, а директно свършва в нищото, което е и единствения начин да свършиш тая история на висока нота. Всеки друг финал би бил малко или много тежък, дори да бяха направили финал като в Baby Driver, пак щеше да изисква още 5 минути обясняване накрая кво станало и да се развлачи. Хубав филм все пак, но можеше повече, не е за оскари, а за cartoon network awards в сегашния си вид.
There are no rules! I'm gonna get you!
Оскарови филми?
Според вас кои филми от номираните за Оскар си струват гледането? Споделете и заглавия, които са пропуснати.
https://www.oscars.org/oscars/ceremonies/2018
PS: И дали ги ма за теглене (със субтитри) - "The square" и "ON BODY AND SOUL"- не ги откривам.
https://www.oscars.org/oscars/ceremonies/2018
PS: И дали ги ма за теглене (със субтитри) - "The square" и "ON BODY AND SOUL"- не ги откривам.
Last edited by hakama on Fri Jan 26, 2018 3:06 pm, edited 1 time in total.
Re: Гледано напоследък, Part V
Blade Runner
Dunkirk
Shape of Water
Mudbound
Трите билборда
Logan
Phantom Thread
Coco
новият Конг
Като пропуски не знам, като цяло доста слаба година, в техническо отношение име пропуснати неща като новите пирати или крал артур, но дори хубавите филми далеч не са кой знае какво, с изкл. на dunkirk и blade runner, но те са номинирани, тъй че този път, за разлика от предишни години, оскарите са кайнд ъф адекватни, поне от гледна точка на номинациите.
Просто неща като
The Killing of a Sacred Deer
The Blackcoat's Daughter
A Ghost Story
It Comes at Night
няма как да се добутат до мейнстрийм внимание, да не говорим, че е и спорно дали въобще го заслужават, но са приятни експерименти.
Dunkirk
Shape of Water
Mudbound
Трите билборда
Logan
Phantom Thread
Coco
новият Конг
Като пропуски не знам, като цяло доста слаба година, в техническо отношение име пропуснати неща като новите пирати или крал артур, но дори хубавите филми далеч не са кой знае какво, с изкл. на dunkirk и blade runner, но те са номинирани, тъй че този път, за разлика от предишни години, оскарите са кайнд ъф адекватни, поне от гледна точка на номинациите.
Просто неща като
The Killing of a Sacred Deer
The Blackcoat's Daughter
A Ghost Story
It Comes at Night
няма как да се добутат до мейнстрийм внимание, да не говорим, че е и спорно дали въобще го заслужават, но са приятни експерименти.
Re: Гледано напоследък, Part V
Супер несъгласен съм, че е слаба годината. Към списъка определено бих добавил Call Me By Your Name, Lady Bird и Get Out.
And you can't dance with a devil on your back...
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Lady Bird
I, Tonya
Get Out
Loveless
War for the Planet of the Apes
Molly's Game
The Big Sick
Darkest Hour
The Florida Project
Faces Places
пропуски:
mother!
Wind River
I Don't Feel at Home in This World Anymore.
Okja
God's Own Country
Thelma
Jim & Andy: The Great Beyond - Featuring a Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton
едит:
Определено годината е силна.
I, Tonya
Get Out
Loveless
War for the Planet of the Apes
Molly's Game
The Big Sick
Darkest Hour
The Florida Project
Faces Places
пропуски:
mother!
Wind River
I Don't Feel at Home in This World Anymore.
Okja
God's Own Country
Thelma
Jim & Andy: The Great Beyond - Featuring a Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton
едит:
Определено годината е силна.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Гледано напоследък, Part V
I Don't Feel at Home in This World Anymore е телевизионен филм, както и Okja. Човекът говори за оскари, щото реално към по-интересните неща спада и Gerald’s Game, но пак - тиви. А определено ще мине време и още доста bright излагации, докато наградите започнат да слагат филмите за кино и телевизия на равни начала и определено оскарите няма да са първите.
лейди бърд, кол ми бай и гет аут не ги гледах, та не мога да кажа там как стоят нещата, наясно съм че са високо оценени, но пак - годината като цяло ми слабее, въпреки че извади 2 шедьовъра за мен и то даже близо един до друг във времето, та беше още по-яко. Едва ли ще спра да мелям за blade runner и dunkirk
Другият проблем е, че корейците тая година доста заораха и се оляха с поредната доза исторически драми, далеч от класата на това, което бяха в началото на 2000-те години. Единственият филм, чисто тематично и пр. който е по-различен от останалите е Along With the Gods и не мога да се докопам, че да го гледам . Останалото са комедийки, посредствени екшъни и е плачевно положението, като се има предвид какви екипи снимат там. Но дори ежедневното корейско кино пак е някакви класи над оскаровото в момента, тъй че годината си е доста слабичка като ѝ се гледа цялосната продукция.
но 2 шедьовъра са си 2 шедьовъра, тъй че
пп. Пропуснах и A Taxi Driver, другият корейски филм, дето сигурно ще чакам 2 години минимум, че да гледам
лейди бърд, кол ми бай и гет аут не ги гледах, та не мога да кажа там как стоят нещата, наясно съм че са високо оценени, но пак - годината като цяло ми слабее, въпреки че извади 2 шедьовъра за мен и то даже близо един до друг във времето, та беше още по-яко. Едва ли ще спра да мелям за blade runner и dunkirk
Другият проблем е, че корейците тая година доста заораха и се оляха с поредната доза исторически драми, далеч от класата на това, което бяха в началото на 2000-те години. Единственият филм, чисто тематично и пр. който е по-различен от останалите е Along With the Gods и не мога да се докопам, че да го гледам . Останалото са комедийки, посредствени екшъни и е плачевно положението, като се има предвид какви екипи снимат там. Но дори ежедневното корейско кино пак е някакви класи над оскаровото в момента, тъй че годината си е доста слабичка като ѝ се гледа цялосната продукция.
но 2 шедьовъра са си 2 шедьовъра, тъй че
пп. Пропуснах и A Taxi Driver, другият корейски филм, дето сигурно ще чакам 2 години минимум, че да гледам
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Еми, като споменах Okja и I Don't Feel at Home in This World Anymore и аз говоря за оскари. Не е мой проблема, че от индустрията са зле.
Gerald's Game беше готин, но 1922 е доста по-добър.
Gerald's Game беше готин, но 1922 е доста по-добър.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Гледано напоследък, Part V
Напълно забравих за 1922, ще трябва да го пробвам, когато ми остане време от толкова много секс и успех
Re: Гледано напоследък, Part V
Sidebar: За мен годината е силна, защото беше могъща в много различни жанрове едновременно. Примери:
Детски: Beauty and the Beast, Coco
Фантастика: Blade Runner 2049, The Last Jedi (не ме бийте, лично мнение)
Драма : Three Billboards, Dunkirk
Slice of life (ор уотевър): Lady Bird, Call Me By a Your Name, I, Tonya, Baby Driver
Комедия: The Disaster Artist
Комикси: Wonder Woman, Thor 3
Екшън: John Wick 2, Atomic Blonde
Ужас: Get Out
И т.н. И това е без да съм гледал бяя филми, които хората яко хвалиха.
Детски: Beauty and the Beast, Coco
Фантастика: Blade Runner 2049, The Last Jedi (не ме бийте, лично мнение)
Драма : Three Billboards, Dunkirk
Slice of life (ор уотевър): Lady Bird, Call Me By a Your Name, I, Tonya, Baby Driver
Комедия: The Disaster Artist
Комикси: Wonder Woman, Thor 3
Екшън: John Wick 2, Atomic Blonde
Ужас: Get Out
И т.н. И това е без да съм гледал бяя филми, които хората яко хвалиха.
And you can't dance with a devil on your back...
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6459
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Re: Гледано напоследък, Part V
"Тайната на Коко" по някаква причина ме тресна адски силно. Много хубав филм и, като цяло, мисля, един от най-добрите за миналата година, независимо от жанра.
"Тор: Рагнарок" май трябваше да го гледам на 3D, колкото и да не харесвам формата. На две измерения вкъщи използването на зелен екран направо бъркаше в очите. Нямам спомен изобщо да съм гледал друг филм, в който да е било така. Гледах филма, защото ми го похвали човек с близко до моето отношение към марвелската споделена вселена, и, всъщност, го харесах доста, но от ефектите наистина има още какво да се желае, а и, понеже не съм гледал "Ерата на Ултрон" и нямам такива намерения засега, доста от сцените с Хълк увисваха неприятно. Песента на Led Zeppelin беше използвана на място, идиотският хумор от трейлърите работеше почти изненадващо добре в контекст и екшънът даже ме караше да се усмихвам по правилния начин, при все че е точно това, което не искам да гледам напоследък. Трябваше му малко Amon Amarth на филма, обаче, още повече, че някои кадри със Суртур имам чувството, че бяха умишлена препратка към обложката на "Surtur Rising". Тролът беше готин.
"Тор: Рагнарок" май трябваше да го гледам на 3D, колкото и да не харесвам формата. На две измерения вкъщи използването на зелен екран направо бъркаше в очите. Нямам спомен изобщо да съм гледал друг филм, в който да е било така. Гледах филма, защото ми го похвали човек с близко до моето отношение към марвелската споделена вселена, и, всъщност, го харесах доста, но от ефектите наистина има още какво да се желае, а и, понеже не съм гледал "Ерата на Ултрон" и нямам такива намерения засега, доста от сцените с Хълк увисваха неприятно. Песента на Led Zeppelin беше използвана на място, идиотският хумор от трейлърите работеше почти изненадващо добре в контекст и екшънът даже ме караше да се усмихвам по правилния начин, при все че е точно това, което не искам да гледам напоследък. Трябваше му малко Amon Amarth на филма, обаче, още повече, че някои кадри със Суртур имам чувството, че бяха умишлена препратка към обложката на "Surtur Rising". Тролът беше готин.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Re: Гледано напоследък, Part V
Проблемните ефекти на Тор бяха потресаващи на голям екран
Иначе за филмите, аз по-горе отговорих на човека, кои филми от оскаровите според мен стават за гледане и как горе-долу този път реално не са пропуснали нещо значимо.
А ако говорим за любими от годината Атомната блондинка и Конг са ми в топ петицата заедно с другите две заглавия, за които не мога да спра да бръщолевя.
Иначе за филмите, аз по-горе отговорих на човека, кои филми от оскаровите според мен стават за гледане и как горе-долу този път реално не са пропуснали нещо значимо.
А ако говорим за любими от годината Атомната блондинка и Конг са ми в топ петицата заедно с другите две заглавия, за които не мога да спра да бръщолевя.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Определено Atomic Blonde беше як филмец и си личи колко добре разбира от екшън David Leitch, което си е страхотна предпоставка за отличен екшън в Дедпулеца 2-ката. С Блондинката имах само един проблем, който си е лично мой, а не на филма: откриващата сцена с Cat People на Бауи. Тарантино по такъв страхотен начин я използва в Копилетата, че в който и друг филм да фигурира песента, изглежда вяло в сравнение с бастърдите, а и винаги, когато я чуя, се сещам за конкретната сцена с Шошана. Но пък целия саундтрак на Блондиката беше доста яко подбран и изпълнението на "99 Luftballons" бе точно на място (много може да се сгреши с използването на тази песен).
Като оскаров пропуск (освен mother! ) бих споменал Wind River. Веднага бих заменил номинацията за режисура на Пийл с тази на Шеридън. За оригинален сценарий също.
Като оскаров пропуск (освен mother! ) бих споменал Wind River. Веднага бих заменил номинацията за режисура на Пийл с тази на Шеридън. За оригинален сценарий също.
Не е лъжа. Отвратително очеизбождащи бяха; направо да им се не начуди човек.
The hardest battles are fought in the mind.
Re: Гледано напоследък, Part V
И мен това ме бъгна най-много, още повече, че с нея отваря филма и само като тръгна музиката си казах, че от Атомната чеп за зейе няма да става и само си дадох парите на вятъра. То па натам взе, че ме обори, но изключително тъпо решение да се ползва точно тази песен на Бауи, след като копилетата е толкова популярен филм, ма те. Да не говорим, че самата песен е едно десет години преди събитията във филма, та даже не може да говорим, че е тематично свързана.
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
Re: Гледано напоследък, Part V
Чисто спекулативно, имам предвид яко теория на конспирациите , заради Berlin Trilogy (албумите Low, Heroes и Lodger) на Бауи, явно са искали да използват негова песен (заради мястото, в което се развива филма) и са се спряли на тази, първо, защото са видяли (в бастърдите) отвяващия ефект, който може да предложи и второ, защото звученето на албумите на Бауи, преди падането на стената е коренно различно, от това което им е трябвало като музика. И, заради това използват Cat People в откриващата сцена с Шарлийз, което работи добре, даже бих казал отлично, само обаче, ако не съществуваше Тарантино, Копилетата и Шошана.
The hardest battles are fought in the mind.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 93 guests