Гледано напоследък, част V
Moderator: Moridin
- TheGrimReaper
- Sorcerer
- Posts: 408
- Joined: Fri Apr 13, 2018 1:15 am
Manchurian Candidate - интересна теза, развита малко бавно във времето и с малко сбъркан край, но някак и Дензъл и Лив играеха малко вяло и отнесено, Джон Войт направи едно камео и толкоз... Имаше малко конспирация, малко съспенс, но като цяло доста безличен филм.
5/10
Cars - пропуск ми беше сред пиксарските заглавия и не съжалявам, че го гледах - едно приятно филмче с достатъчно интересни герои (Лари Кабелджията беше един път), не ме издразни и БГ дублажа, бяха се постарали нашите хора, но оригиналното аудио си е друга бира
8/10
Cars 2 - съвсем естествено изнамерих и продължението, но то се оказа в пъти по-слабо от оригинала, обърнаха го на шумен и цветен фойерверк, вместо да си останат с оригинала, шпионската нишка беше толкова изтъркано-глупава и Майкъл Кейн се мъчеше да го догара на таен агент ала Джеймс Бонд, че чак се измъчих да го слушам...
За мен това не беше Cars, а специален агент Матю спасява света.
3/10
The Incredibles - него го бях гледал толкова отдавна, че го бях забравил напълно - добре беше на второ четене, сега като се замисля сам не знам защо не си спомням нищо от първото гледане, всичко си му беше наред на филма Чудна история за супергерои с домашни проблеми.
7/10
Bullet to the head - Сталоун пак раздава правосъдие и мускули с вени сред сетинга на Ню Орлеанс. Компания му прави азиатец, като на моменти се доближаваше до някои сцени в Час Пик - имаше смях
Иначе лично за мен този филм ме израдва повече от The Last Stand - имаше всичко необходимо за типичен Слай екшън - тупалки, стрелби и малко лафчета за цвят.
Хензел и Гретел някакви-ловци-бяха - не беше нещо кой знае какво, обичайната 3Д шитня за масово потребление... Няколко добре направени бойни сцени и кофите кръв леко компенсираха за тъпия сюжет и дървените превъплъщения на двамата главни герои, Фамке Янсен е все още добре изглеждаща като за MILF и толкова.
3/10
Невероятния Спайдър Мен - след като първата трилогия с Тоби и Кирстен не успя да ме впечатли, нямах кой знае какви очаквания и за този филм - знаех в общи линии историята и са се опитали да вкарат малко по-различна емоция, но нещо не сработи съвсем добре като филм за супергерой...
Главните герои не бяха толкова дразнещи, но пък и не изпъкваха с нещо по-специално, леко безлични ми бяха - главния лош докато се появи в цялото си великолепие филма взе че свърши, поне Денис Лиъри радваше в малкото екранно време
Става за убиване на времето, но нищо повече...
4/10
Pixar's Short Collection Vol. 1&2 - имаше попадения в късометражните на Пиксар - Luxo Jr., Geri's game, Lifted, One man band, For the birds, Knick Knack, Presto, Burn-E, La Luna, Night & Day, Partly Cloudly - останалите ми бяха леко meh и не успяха да ме впечатлят достатъчно...
Обща оценка 8/10
5/10
Cars - пропуск ми беше сред пиксарските заглавия и не съжалявам, че го гледах - едно приятно филмче с достатъчно интересни герои (Лари Кабелджията беше един път), не ме издразни и БГ дублажа, бяха се постарали нашите хора, но оригиналното аудио си е друга бира
8/10
Cars 2 - съвсем естествено изнамерих и продължението, но то се оказа в пъти по-слабо от оригинала, обърнаха го на шумен и цветен фойерверк, вместо да си останат с оригинала, шпионската нишка беше толкова изтъркано-глупава и Майкъл Кейн се мъчеше да го догара на таен агент ала Джеймс Бонд, че чак се измъчих да го слушам...
За мен това не беше Cars, а специален агент Матю спасява света.
3/10
The Incredibles - него го бях гледал толкова отдавна, че го бях забравил напълно - добре беше на второ четене, сега като се замисля сам не знам защо не си спомням нищо от първото гледане, всичко си му беше наред на филма Чудна история за супергерои с домашни проблеми.
7/10
Bullet to the head - Сталоун пак раздава правосъдие и мускули с вени сред сетинга на Ню Орлеанс. Компания му прави азиатец, като на моменти се доближаваше до някои сцени в Час Пик - имаше смях
Иначе лично за мен този филм ме израдва повече от The Last Stand - имаше всичко необходимо за типичен Слай екшън - тупалки, стрелби и малко лафчета за цвят.
Хензел и Гретел някакви-ловци-бяха - не беше нещо кой знае какво, обичайната 3Д шитня за масово потребление... Няколко добре направени бойни сцени и кофите кръв леко компенсираха за тъпия сюжет и дървените превъплъщения на двамата главни герои, Фамке Янсен е все още добре изглеждаща като за MILF и толкова.
3/10
Невероятния Спайдър Мен - след като първата трилогия с Тоби и Кирстен не успя да ме впечатли, нямах кой знае какви очаквания и за този филм - знаех в общи линии историята и са се опитали да вкарат малко по-различна емоция, но нещо не сработи съвсем добре като филм за супергерой...
Главните герои не бяха толкова дразнещи, но пък и не изпъкваха с нещо по-специално, леко безлични ми бяха - главния лош докато се появи в цялото си великолепие филма взе че свърши, поне Денис Лиъри радваше в малкото екранно време
Става за убиване на времето, но нищо повече...
4/10
Pixar's Short Collection Vol. 1&2 - имаше попадения в късометражните на Пиксар - Luxo Jr., Geri's game, Lifted, One man band, For the birds, Knick Knack, Presto, Burn-E, La Luna, Night & Day, Partly Cloudly - останалите ми бяха леко meh и не успяха да ме впечатлят достатъчно...
Обща оценка 8/10
Мдам. Аз наскоро най-накрая изгледах The Last Stand и беше доста зле. Bullet to the Head на свой ред си е готин и доста добре направен филм.TheGrimReaper wrote:Bullet to the head - Сталоун пак раздава правосъдие и мускули с вени сред сетинга на Ню Орлеанс. Компания му прави азиатец, като на моменти се доближаваше до някои сцени в Час Пик - имаше смях
Иначе лично за мен този филм ме израдва повече от The Last Stand - имаше всичко необходимо за типичен Слай екшън - тупалки, стрелби и малко лафчета за цвят.
Гледах пак всичките Fast & Furious филми и ми харесаха още повече от първия път.
The Fast and The Furious е страхотен като самостоятелен филм. Историята не е нещо особено, но начинът, по който е вързана към авто сцената е невероятно попадение и персонажите също са доста готини.
8/10
2 Fast 2 Furious е доста голямо дръвце, но забавлява по собствен дебилен начин. Мисля, че е най-тъпият, но сцените с тунинговани превозни средства си остават кефещи и всеобщата веселба е заразна. 6/10
Tokyo Drift (който всъщност би трябвало да е 6-тия филм в хронологичен ред) - тоя филм определено е считан за черната овца на поредицата, но все пак си струва гледането. Толкова out of place е малкия реднек на фона на японската дрифт сцена, че почти му се получава всъщност. 6/10
Fast & Furious - тук вече нещата стават по-мащабни и драматични. Тонът е малко по-мрачен (разбираемо, предвид събитията в началото) и ефектът всъщност е учудващо успешен. 7/10
Fast Five - този го приключих току-що и смея да твърдя, че е на прага на гениалността. Сцени като боя между Скалата и Вин Дизел, финалното потрошаване на цялата полиция в Рио, че дори и емоционалните нотки, са пипнати перфектно в контекста на иначе безумните ситуации. Много радва и гаврата, която си правят с клишетата в жанра, както и промените, през които минава Великият План за обирането на лошия бразилски гангстер. Първо са супер навити да използват завидните си рейсинг умения, за да надбягат камерите на полицейското управление, после решават, че е много по-лесно просто да минат с полицейски коли и накрая директно влизат фронтално с огромен брониран камион, разбивайки стената. А финалната екшън сцена, в която Торето уж тръгва да се жертва героично, но всъщност изринва всичките лошковци с мръсна газ, е просто безценна. Почти очаквах накрая да се обърне към публиката и да извика "Are you not entertained?!"
На този филм му давам 8/10, макар че кефометърът е доста по-високо.
The Fast and The Furious е страхотен като самостоятелен филм. Историята не е нещо особено, но начинът, по който е вързана към авто сцената е невероятно попадение и персонажите също са доста готини.
8/10
2 Fast 2 Furious е доста голямо дръвце, но забавлява по собствен дебилен начин. Мисля, че е най-тъпият, но сцените с тунинговани превозни средства си остават кефещи и всеобщата веселба е заразна. 6/10
Tokyo Drift (който всъщност би трябвало да е 6-тия филм в хронологичен ред) - тоя филм определено е считан за черната овца на поредицата, но все пак си струва гледането. Толкова out of place е малкия реднек на фона на японската дрифт сцена, че почти му се получава всъщност. 6/10
Fast & Furious - тук вече нещата стават по-мащабни и драматични. Тонът е малко по-мрачен (разбираемо, предвид събитията в началото) и ефектът всъщност е учудващо успешен. 7/10
Fast Five - този го приключих току-що и смея да твърдя, че е на прага на гениалността. Сцени като боя между Скалата и Вин Дизел, финалното потрошаване на цялата полиция в Рио, че дори и емоционалните нотки, са пипнати перфектно в контекста на иначе безумните ситуации. Много радва и гаврата, която си правят с клишетата в жанра, както и промените, през които минава Великият План за обирането на лошия бразилски гангстер. Първо са супер навити да използват завидните си рейсинг умения, за да надбягат камерите на полицейското управление, после решават, че е много по-лесно просто да минат с полицейски коли и накрая директно влизат фронтално с огромен брониран камион, разбивайки стената. А финалната екшън сцена, в която Торето уж тръгва да се жертва героично, но всъщност изринва всичките лошковци с мръсна газ, е просто безценна. Почти очаквах накрая да се обърне към публиката и да извика "Are you not entertained?!"
На този филм му давам 8/10, макар че кефометърът е доста по-високо.
- TheGrimReaper
- Sorcerer
- Posts: 408
- Joined: Fri Apr 13, 2018 1:15 am
Докретах до киното да си изгледам Бързи и яростни 6 и не мога да се оплача. Получих точно това, което отидох да видя. Тъп сюжет с готини мускули на мъже и коли, секси мацки и дива надпревара по улиците. Нямам търпение за следващия.
ЕДИТ: Сега ми хрумна колко мега бих се изкефила на един крос-оувър с Initial D, където Торето се изправя с/у Такуми. Не е истина, какъв душевен оргазъм би ми докарало нещо подобно.
ЕДИТ: Сега ми хрумна колко мега бих се изкефила на един крос-оувър с Initial D, където Торето се изправя с/у Такуми. Не е истина, какъв душевен оргазъм би ми докарало нещо подобно.
Hic locus est ubi mors gaudet succurrere vitae
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Black Dynamite
Това чудо е трудно за описване, но едно е сигурно - прави си брутална гавра с Б-филмите от 70-те. Направо имам чувството, че филмът действително е правен тогава, но разпространителите просто са забравили да го пуснат в обръщение 40 години.
В тоя филм има бясно негърско кунг-фу, малки сирачета, друсащи се със смак, пимп бичес, пимпове, дем титис, наркодилъри, разсъждения за древногръцката митология, поне две катастрофи, в които се използва една и съща кола, падаща в пропаст и много, много афрота. Това, което не мога да си изкарам от съзнанието обаче е
Това чудо е трудно за описване, но едно е сигурно - прави си брутална гавра с Б-филмите от 70-те. Направо имам чувството, че филмът действително е правен тогава, но разпространителите просто са забравили да го пуснат в обръщение 40 години.
В тоя филм има бясно негърско кунг-фу, малки сирачета, друсащи се със смак, пимп бичес, пимпове, дем титис, наркодилъри, разсъждения за древногръцката митология, поне две катастрофи, в които се използва една и съща кола, падаща в пропаст и много, много афрота. Това, което не мога да си изкарам от съзнанието обаче е
- Spoiler: show
- TheGrimReaper
- Sorcerer
- Posts: 408
- Joined: Fri Apr 13, 2018 1:15 am
The Incredible Burt Wonderstone - Стив Карел ми е бил винаги анти-смешен и тук не направи изключение, имаше един-два момента на смях и дотам - Джим Кери прави поредна роля с мимики и оцъкляния и можеше да минем и без неговите запазени марки. Стив Бушеми беше малко по-свеж на фона на всички останали и най-много ми харесаха фокусите и асистентката в лицето на Оливия Уайлд...
Абсолютно ненужен и не-смешен филм...
2/10
Scott Pilgrim vs. the Wolrd - ами още е много добър (дори и след повече от 3 гледания), не успях да хвана отново всички гийк и комикс референции, но се изкефих чисто като фен на филмите за бойни изкуства на умелата хореография по отделните битки на Скот Пилгрим
Луси Маклейн е с доста перверзно излъчване, Ана Кендрик бих я трещял без окото да ми мигне, дори и китайчето би го отнесло с малко резерви Майкъл Сера е просто идеален за ролята на Скот Пилгрим и в комбинация с музикалното оформление става чудесно балансирано ястие от сорта на пълнени картофи на фурна с кайма и ориз
9/10
Абсолютно ненужен и не-смешен филм...
2/10
Scott Pilgrim vs. the Wolrd - ами още е много добър (дори и след повече от 3 гледания), не успях да хвана отново всички гийк и комикс референции, но се изкефих чисто като фен на филмите за бойни изкуства на умелата хореография по отделните битки на Скот Пилгрим
Луси Маклейн е с доста перверзно излъчване, Ана Кендрик бих я трещял без окото да ми мигне, дори и китайчето би го отнесло с малко резерви Майкъл Сера е просто идеален за ролята на Скот Пилгрим и в комбинация с музикалното оформление става чудесно балансирано ястие от сорта на пълнени картофи на фурна с кайма и ориз
9/10
не знам дори дали ще изпиратствам следващия.moonlight wrote:Седнах да гледам Хобитът - два откровено загубени часа отидоха. Не мисля да си правя труда за следващите серии. То бива може разводнено, ама то от клише на клише върви... пфу, оризилили са книгата
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 32 guests