Абсурдистан! Във тебе ний живяхме...
Moderator: Moridin
- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
Е то средния българския бизнесмен си е особена порода Бай Ганьо
Иначе малки сайтчета се праят за по 100-200 лева там с 3-4 хтмл-а колкото за визитката... да има гръмка фраза, нагласени снимки, телефон и контакти и и ако мое аванта в хит.бг и гугъла да го вади на първа страница са само изискванията
Поддръжката е въпрос на желание, не толкова на пари. Явно си имат други приоритети хората, са като им видиш сайта няма и да отидеш в хотела освен ако не търсиш тип хостел
Jumlata баш е много убиташка почти кат за мак приложение е праена
Иначе малки сайтчета се праят за по 100-200 лева там с 3-4 хтмл-а колкото за визитката... да има гръмка фраза, нагласени снимки, телефон и контакти и и ако мое аванта в хит.бг и гугъла да го вади на първа страница са само изискванията
Поддръжката е въпрос на желание, не толкова на пари. Явно си имат други приоритети хората, са като им видиш сайта няма и да отидеш в хотела освен ако не търсиш тип хостел
Jumlata баш е много убиташка почти кат за мак приложение е праена
РРС, ти май не вникна защо пиша за това нещо в тази тема май? Аз не се оплаквам, че ми се е наложило да си кача бойлера три етажа. Миналата седмица купих цялостно обзавеждане за стаята на детето и си качих всичко сам с един познат, носенето не ми пречи, млад съм, имам сила.
Това което, обаче ме абсурдира е как фирмите в България правят бизнес изобщо. Как един човек, който решава, че ще прави бизнес в даден отрасъл и иска да да бъде конкуретно способен прави нещата колкото да изпълни минимума на сервиза който може да изпълни.
Така правели по принцип. Еми да спрат. Нали се сещаш, че аз повече от електрон нищо няма да си купя? Ще намеря фирма на която и се занимава да ми изпълни поръчката както на мен ми е удобно и ще работя с нея.
В сервиза не искали касова бележка. Те обаче са ДЛЪЖНИ да ми предоставят официален документ, че съм закупил тази стока от тях, а аз такъв втори ден нямам. Писнало ми е от фирмаджии, които инструктират служителите си да дават касови бележки само ако им досаждаш достатъчно. В смисъл, това на някой вижда ли му се нормално?
Тук въпроса не е, че един бойлер е страшно тежък за качване и аз и фирмаджията се "надхитряме" кой да го качи. Въпроса е, че аз един ден не трябваше да работя за да го чакам и да изгубя няколко часа от втория за да си получа документа за покупката. Това от своя страна пък значи, че аз два дни не съм успял да направя нещо за което на мен ми е платено, някой ще трябва два дни да се изнервя, че аз не съм си свършил работата, на него ще му се нервят трети. Хващаш ли смисъла?
Това което, обаче ме абсурдира е как фирмите в България правят бизнес изобщо. Как един човек, който решава, че ще прави бизнес в даден отрасъл и иска да да бъде конкуретно способен прави нещата колкото да изпълни минимума на сервиза който може да изпълни.
Така правели по принцип. Еми да спрат. Нали се сещаш, че аз повече от електрон нищо няма да си купя? Ще намеря фирма на която и се занимава да ми изпълни поръчката както на мен ми е удобно и ще работя с нея.
В сервиза не искали касова бележка. Те обаче са ДЛЪЖНИ да ми предоставят официален документ, че съм закупил тази стока от тях, а аз такъв втори ден нямам. Писнало ми е от фирмаджии, които инструктират служителите си да дават касови бележки само ако им досаждаш достатъчно. В смисъл, това на някой вижда ли му се нормално?
Тук въпроса не е, че един бойлер е страшно тежък за качване и аз и фирмаджията се "надхитряме" кой да го качи. Въпроса е, че аз един ден не трябваше да работя за да го чакам и да изгубя няколко часа от втория за да си получа документа за покупката. Това от своя страна пък значи, че аз два дни не съм успял да направя нещо за което на мен ми е платено, някой ще трябва два дни да се изнервя, че аз не съм си свършил работата, на него ще му се нервят трети. Хващаш ли смисъла?
Когато аз преди 3 години минах през същото (при това аз купувах 3 бойлера наведнъж), първо минах да прегледам за отзиви от марки и веднага маханах от списъка Теси и Дипломат. Накрая взех от 2 различни марки, но от един магазин, който им е оторизиран сервиз и на двете. Нямах никакви проблеми. Бойлерите ми се донесоха и инсталираха на място (аз нямах желание да се пъна) когато след един мощен токов удар (да живеят ел.разпределителите) ми изгърмяха елементи в 2 от тези бойлери за 24 часа проблемите бяха отстранени.
И ми бяха издадени касови бележки и всичко както си му е редът. Затова всъчщност предпочитам такива неща да не купувам онлайн, макар че би ми се искало. В БГ все още не може да се има доверие.
Аз напълно ти разбирам изнервянето, винаги по магазините си искам касова бележка, ако не ми я дадат веднага и в малките (където повече клинчат) винаги ме гледат злобно.
И ми бяха издадени касови бележки и всичко както си му е редът. Затова всъчщност предпочитам такива неща да не купувам онлайн, макар че би ми се искало. В БГ все още не може да се има доверие.
Аз напълно ти разбирам изнервянето, винаги по магазините си искам касова бележка, ако не ми я дадат веднага и в малките (където повече клинчат) винаги ме гледат злобно.
Hic locus est ubi mors gaudet succurrere vitae
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
За това което Алексис пише става въпрос. Аз съм отвикнал да си имам работа с бг фирми от всякакъв калибър и за това са ми wtf. Защото в последните няколко години, такъв ми е късмета, си имам работа главно с чужди фирми и работата с тях е пей сърце. На европееца не би му и хрумнало да не свърши нещо като хората, защото там фийдбека е цар на бизнеса.
Бях поръчал едно нещо преди време от една чужда фирма с представителство тук, дойдоха двама качиха си го, монтираха го безплатно(макар че естествено им дадох по-някой лев за суперкачествената услуга), 30 минути се гъзиха за да изкусурят някакви дребни козметични елементчета, свършиха и си заминаха с усмивка. Ей това за мен е правене на бизнес и развитие на фирма, не се опитват просто да ми набутат нещо, пък аз после да се оправям както мога.
Бях поръчал едно нещо преди време от една чужда фирма с представителство тук, дойдоха двама качиха си го, монтираха го безплатно(макар че естествено им дадох по-някой лев за суперкачествената услуга), 30 минути се гъзиха за да изкусурят някакви дребни козметични елементчета, свършиха и си заминаха с усмивка. Ей това за мен е правене на бизнес и развитие на фирма, не се опитват просто да ми набутат нещо, пък аз после да се оправям както мога.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
This.И ми бяха издадени касови бележки и всичко както си му е редът. Затова всъчщност предпочитам такива неща да не купувам онлайн, макар че би ми се искало. В БГ все още не може да се има доверие.
Проблема в твоя случай е че без да разучиш как стои доставката си дал парите. Всеки магазин си е отделно с условията за доставка - не е въпрос на марка тъй като производителя няма нищо общо с магазините.
А това за касовите бележки и въпрос на магазина - ако магазина лъже с касови бележки ще те излъже за вносна техника. Това е политика на търговеца не на марката.
Някои магазини (по-елитните) си имат сервизи но принципно сервиза като единица няма нищо общо с магазините. Има централен сервиз за цяла България който сключва договори с марките производители и този централен сервиз си има подразделения из страната. Правилата за гаранция се определят от производителя които заплащат на сервиза. Ако гаранцията изисква монтаж на място производителя заплаща това на сервиза. Такива изисквания имат обикновено елитни фирми които държат на доброто си име. Въпреки това има и чужди фирми които правят адски проблеми и ще ви се прише никога да не сте се захващали с тях ако имате проблем (Браун, Мулинекс, Електролукс са само малък пример).
Only in fucking China...
http://abcnewsradioonline.com/world-new ... games.html
Will make babies for WoW!
http://abcnewsradioonline.com/world-new ... games.html
Will make babies for WoW!
Марфе, че те имат реално 0 деца. Съвсем са си законопослушни в това отношение. Пък за правенето, ако са ги виждали като източник на доходи, все ще са намерили време да ги направят с тази цел.
Аз по-скоро се чудя дали това е истина или някаква партенка (и да виждам линкът от къде е, ама знае ли се).
Аз по-скоро се чудя дали това е истина или някаква партенка (и да виждам линкът от къде е, ама знае ли се).
Hic locus est ubi mors gaudet succurrere vitae
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
http://bnt.bg/bg/news/view/57554/boriso ... _za_lukojl
Ъ...
Моля умните хора да ми разтълкуват това:
Джанков за бензина.
Ъ...
Моля умните хора да ми разтълкуват това:
Имаме достатъчно държавен резерв за 80 дни. Лукойл в момента е под 50% от пазара, с други думи имаме над 160 дни резерв.
Джанков за бензина.
Да, таман ми го обясниха и във фейсбука с помощта на пластелин.
Туй каза един пич и направи деня ми с една идея по-ясен.Идеята, ако правилно разбирам, е, че държавният резерв покрива нуждите на пазара за 80 дни. Ако Лукойл държи 50% от пазара и трябва да се замести неговия дял, то държавният резерв ще стигне за 160 дни. Аз се съмнявам обаче в тази оценка, поне по данъчни приходи нещата изглеждат по-драматично.
Е стига де това най-нормалното нещо на света - залата да се нарича на името на спонсора. Все пак за това дават 1 милион лева годишно хората.Morwen wrote:Ново двайсе в последния момент - новопостроенатата зала не била "София", а "Армеец "София"". Новият музей сигурно ще е музеен комплекс "Месокомбинат Родопа"...
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 76 guests