Причини да не ти е харесал сюжетът на филмите.Moridin wrote:Причини за?
Иначе проверих. (Много се кефя как уцелвам точния брой на списанието от воле, без да трябва се мъча със съдържанието. ) Ми ето, значи, точно както и очаквах:
В първия параграф става пределно ясно, че двамата ценим наглед противоположни неща. Ти все искаш "да излезеш от този свят", докато аз съм наясно, че друг свят няма, а нашият се изчерпва с хората. А точно на недоволството ти във втория параграф можеш да намериш отговор, ако все пак прочетеш предишния ми пост. Добре структуриран е, както обикновено, ако и субстанциален.Жоро wrote:Наместо да задълбае в едни хубави наркотични видения, в едни метафори, в една философски-квантова неяснота, както си е абсолютно редно при такава златна мина каквато сценарият му предоставя, Бойл решава наместо това да ни удави в омръзналата до болка тема за това как хората губят човечността си при тежки премеждия. Човекът ли е по-важен, или човечеството, кое е морално, и кое не е, когато трябва да избираш между чуждия живот и успеха на мисията и т.н. и т.н. и т.н. Не знам дали го осъзнавате, но това е възмутително.
Другият основен недостатък на филма е адски изсмуканият "сюжетен обрат" и прилежащият му образ на антагониста във филма. Едно, че въпросният антагонист наруши приятното чувство на реалистичност, което властваше до появата му, второ, че беше безинтересен психопат, трето, че доведе до най-безкрайно скучните хаотични екшън моменти, четвърто, че изглеждаше – ще цитирам познатите – като доста жален Фреди Крюгер. Излишно, просто излишно. Да, филмът щеше да е по-скучен, ако го нямаше този елемент в него, но пък и малко да се бяха постарали да го включат по някакъв по-консистентен начин все пак!