КонсистентностRRSunknown wrote:Ама вие сериозно ли търсите кусури на база логика в "сетинга" на WOW?
Christie Golden : Thrall - Twilight of the Aspects
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Не че играта става по-лесна. Става по-лесно смилаема така да се каже.Xellos wrote:То и играта все по-лесна и баламска ама винаги има кво да се праи из нея
Днес си пуснах едно дренейче, че да си припомня старите зони (както знаем, дреней и блъд елф зоните не са се променили от катаклизма).
Като играх в тези зони, просто съм се чудил как едни дребни дразнещи нещица не са ми правили впечатление преди. Извинявайте, ама да имате Quest в който трябва да вземете 4 мръвки от глигани, и само един от десет глигана пуска мръвката (Quest item)... Това е затъпяващо и скучно занимание...
Това, което Cataclysm прави, е че премахва до голяма степен Grinding-а от този сорт
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
/offtopic
RRSunknown и аз не го разбирам това да ти кажа. Някак глупаво изглежда. Както и умилението пред старите рейдове. Обаче зависи как определяш Hardcore. Хората които милеят пред старите неща обикновено са папагали - повтарят нещо което са чули без да вложат грам мисъл и много рядко са hardcore играчи. Истинските hardcore нямат време за форуми - те влизат там само да се похвалят с поредния си 1st kill след освежаващ 15 часов raid
Също ми е много странно как някой се оплаква че Blizzard съсипвали lore на Warcraft - ами те са го създали, каквото искат това да си правят с него И не разбирам защо крави паладини са по-странни от drenai (за незапознатите - дренай се разбиват в Азерот с КОСМИЧЕСКИЯ СИ КОРАБ)
Играта по-лесна не е станала, станала е по смилаема както много точно я е определил bgspace. Да започнеш е в пъти и пъти по-лесно в момента и умения, таланти, quests и история са полирани до блясък, но endgame е много много над това което е бил някога като сложност.
RRSunknown и аз не го разбирам това да ти кажа. Някак глупаво изглежда. Както и умилението пред старите рейдове. Обаче зависи как определяш Hardcore. Хората които милеят пред старите неща обикновено са папагали - повтарят нещо което са чули без да вложат грам мисъл и много рядко са hardcore играчи. Истинските hardcore нямат време за форуми - те влизат там само да се похвалят с поредния си 1st kill след освежаващ 15 часов raid
Също ми е много странно как някой се оплаква че Blizzard съсипвали lore на Warcraft - ами те са го създали, каквото искат това да си правят с него И не разбирам защо крави паладини са по-странни от drenai (за незапознатите - дренай се разбиват в Азерот с КОСМИЧЕСКИЯ СИ КОРАБ)
Играта по-лесна не е станала, станала е по смилаема както много точно я е определил bgspace. Да започнеш е в пъти и пъти по-лесно в момента и умения, таланти, quests и история са полирани до блясък, но endgame е много много над това което е бил някога като сложност.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Хората просто не се интересуват от историята от играта. Само един съвсем малък процент от играчите ги е грижа за неща като дали Трал ще се върне в Ордата като боен вожд и дали Алианса няма да си върне Лордерон. Наскоро имаше куриозни случаи - Крис Метцен призна, че е забравил за Туральон - а той е един от ключовите герои на Алианса...
Така историята на играта е вторият занемарен аспект... след ужасното озвучаване на отделните герои, естествено (което за мен е най-ужасното нещо в WoW и държи първо място)
И все пак още през март месец след публикуването на Cataclysm близо 5% от хората напуснаха сървърите (което принуди Близард да направи WoW частично безплатен, де)... Но и то има своето обяснение, и според мен не е историята...
Просто старите играчи може би очакваха с Cataclysm да се завърне едно старо усещане - ето това, което те завладява като си пуснеш за пръв път играта... Когато си в Northshire Abbey и не знаеш какво ще видиш на следващия ъгъл..
Ето това старо усещане на незнание, на мистериозност липсва на играта... Cataclysm преработи зоните, но не успя да върне старото усещане. Ето затова хората си и тръгнаха.
Така историята на играта е вторият занемарен аспект... след ужасното озвучаване на отделните герои, естествено (което за мен е най-ужасното нещо в WoW и държи първо място)
И все пак още през март месец след публикуването на Cataclysm близо 5% от хората напуснаха сървърите (което принуди Близард да направи WoW частично безплатен, де)... Но и то има своето обяснение, и според мен не е историята...
Просто старите играчи може би очакваха с Cataclysm да се завърне едно старо усещане - ето това, което те завладява като си пуснеш за пръв път играта... Когато си в Northshire Abbey и не знаеш какво ще видиш на следващия ъгъл..
Ето това старо усещане на незнание, на мистериозност липсва на играта... Cataclysm преработи зоните, но не успя да върне старото усещане. Ето затова хората си и тръгнаха.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Доста правилно. Нали съм фен на Толкин - дори името на шампиона Anduin Lothar ме дразни...The Dragon wrote:@Goshko - Близард не са създали Warcraft lore-a а са го откраднали. И от тогава само го засират надолу ..
А иначе The Lich King е взаимстван от Witch King of Angmar... Не говорим за самата идея, че обикновен предмет води до corrupt-ване. Само дето в единия случай е пръстен, в другия меч.
Южната част на гората на Elwyyn са щели да я кръстят Mirkwood, ама някой проявил здрав разум и я кръстили Duskwood.
Мен това ме тревожи във бъдещото MMO по World of Darkness. V:TM - B има уникална атмосфера която няма да се запази със некви пишлемета спамещи в главният чат и teabagging и прочие. Ако наистина излезе, ще цъкам в roleplay сървър.RRSunknown wrote:История в MMO
99% сигурно изобщо не ги ебе за такива неща и си гледат точките само.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Не, то разбира се може и да се приеме, че щом дадена раса от алианса или хордата придобие някъв клас, все ще се предвижи по съюзниците, ама е леко тъпичко, то това беше една от основните готиности, че не можеш да имаш всеки клас с всяка раса, а сега натам са се запътили. Не им мяза на таурените, но да си паладинстват, ама не кефи.bgspace wrote:Нали го казахме вече. Таурените имат и друиди, а като друиди те имат тесни връзки с нощните елфи. И винаги са се чудили защо елфите служат само на Луната (Елун), докато според Тауренската митология Луната е само едно от двете очи на Земята майка - другото е Слънцето.coldie wrote: Е ся пък ти, мен ако питаш хордата няма право на паладин изобщо, ама таурен е смехотворно. Къде паладина, къде таурена, които са раса шамани и воини по дефолт. Те пък много интересно откъде го докопаха.
П.с. Догодина и ъндед паладин и кеф.
И така те се обръщат и към слънцето. Елементарно.
Просто се усеща края, ако не и сами да си го предизвикаха с тоя прашясал енджин, къде може да ги отведе пътя на обезличаването освен в някоя глуха. R.I.P.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Да, бе то и аз така съм си мислел, ама като ти дадат всичко ти става скучно. Трябваше да сменят енджина, а може би и да пуснат направо нов УОУ, това надграждане с пачове се изчерпва в даден момент. Обаче, мамка му ми се преиграха зомбиращи бг-та и нервещи аренки.RRSunknown wrote:За мен беше основна тъпня че всяка раса няма всеки клас и съм псувал много близард за това малоумие.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 26 guests