@ Roland - Не си съвсем прав - започнах да поствам в темата от момента в който бях си купил първата книга и я бях прочел почти до половината.
След това, когато влизах във форума тъжно наблюдавах как темата се спуска надолу с последен постинг от мен. Така че, разбирам какво изпитваш.
Но и аз имам подобни проблеми като beliefcontrol - много малко време ми остава да чета книги.
Едната причина, е че в днешно време работата, която така или иначе си принуден да вършиш за да имаш възможност да си купуваш книги и да живееш е необходимото зло, което унищожава свободното ни време, в което можем да правим нещата, които ни доставят удоволствие.
Другата е не по-малко трудна за преодоляване. За свободното ни време се конкурират много и най-различни интереси, в които включвам естествено и игрите. А и четенето и писане по форуми, като този, където намираш хора, които изпитват удоволствие от същите неща и пишат добре.
Сега отново по темата.
Книгите - или Книгата - е прекалено добра - за да мога да си позволя да я премина като влак, който спира само на крайните гари. Точно с тази книга не искам да си развалям удоволствието с бързо четене. Остават ми около двеста страници до края. Но имах желание да спра, за да мога да оставя на (под) съзнанието ми да преработи всичко изпитано до момента. Концентрираната философия, оригиналната трактовка за раждането на пророка, не опитваният досега начин на вплитане източни и западни учения и Нов Завет. Развитието на героите - наивно написах, че още от първата част съм усетил всичко това, имах възможност да бъда приятно изненадван и във втората книга и в третата. А и да не пропусна - midlife crisis-a на Achamian - от всички признат за силен, но единствен, който не може да усети това извън моментите, когато разрушава.
Спирам дотук, засега. Ще пиша повече, когато прочета и препрочета книгата.
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."