Най-добрият начин за поръчване на англоезична литература?
А-а-а, щом си с дебитна, просто даваш 16-те цифри в прозорчето за кредитни карти. Нямат отделно за дебитни. За тях са си просто карти. Даваш също и името на титуляра и срока на валидност. Те я проверяват сравнително бързо и след това юруш на поръчките.
Всъщност това CCV даже не знам какво е.
Всъщност това CCV даже не знам какво е.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Аз съм леко изнервен обаче в момента, щото една пратка не ми пристигна (амазонци казаха да им пиша в понеделник, ако дотогава не е дошла, за да ми я пратят пак), а други една-две не дойдоха за седмица както предните. Да видим понеделникът какво ще покаже де...
And you can't dance with a devil on your back...
F242- Да, точно това е. Въпросният сайт, който ми го поиска беше сигурен, така че не се притеснявам. Но не знаех, че обикновено не го изискват.
To the unfortunate person who threw a shoe on the stage. We collect shoes, so you're not getting it back. You're gonna have to hop home, on one leg. And while you're hopping home, dear shoeless person, you could whistle this tune to yourself. *starts playing Nancy Boy*
Ааа, днеска и на мен ми дойде сефтето-американската поръчка- както бяха писали че се очаква на 14-ти. Всъщност пратката е от Германия. Значи със средната по скорост поръчка-ордерът ми е от 23- значи 3 седмици.
Та честито ми, всичко е ок, дойде си в пощата.
Сега чакам да видим какво ще стане и с британския амазон- той беше estimated за 15-ти, та чакам
Та честито ми, всичко е ок, дойде си в пощата.
Сега чакам да видим какво ще стане и с британския амазон- той беше estimated за 15-ти, та чакам
Where I was
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry
I had wings that couldn't fly
Where I was
I had tears I couldn't cry
Вариациите на еднорога..разбираши..
http://www.blogstab.com/amazon-com-ebay-bulgaria
http://www.blogstab.com/amazon-com-ebay-bulgaria
Хеликоптерите са душите на взривени танкове...
Добре, правилно ли разбирам от формата, която намирам в сайта , че трябва да върна повредените книги обратно /логично/ и да си платя шипинга до САЩ!?Roland wrote: Пратките ОБИКНОВЕНО са в добър вид. Не винаги обаче. В случаите, когато наистина е в кофти състояние пратката, просто им пишеш мейл (има си форма на сайта) и до ден-два получаваш отговор, който неизменно е "много сори, ще ви пратим втора бройка". Така че проблеми и там нямаш.
За пръв път ми се случва пратката да не ми е в ред и не знам дали гледам където трябва, но ми се струва невероятно наистина да е така. Ще е егаси наглостта. Пращат ми книга, която струва 160 $, мокра, мухлясала и годна единствено за коша и, освен че трябва да се занимавам с опаковане и куриери, ще си и платя накрая...
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
You may return new, unopened items sold and fulfilled by Amazon.com within 30 days of delivery for a full refund. Items should be returned in their original product packaging. We'll also pay the return shipping costs if the return is a result of our error. Just visit our online Returns Center, and we will guide you through the process and even supply you with a return mailing label you can print out.
http://www.amazon.com/gp/help/customer/ ... d=15015711
Не ми се е случвало, но най-добре разгледай FAQ...
To the unfortunate person who threw a shoe on the stage. We collect shoes, so you're not getting it back. You're gonna have to hop home, on one leg. And while you're hopping home, dear shoeless person, you could whistle this tune to yourself. *starts playing Nancy Boy*
Сто процента съм сигурен, че вече го писах някъде в тоя топик, четете назад все пак, преди да питате
Не, когато нещо ти е дошло повредено, неправилно или не е дошло изобщо, не го връщаш, те просто ти връщат парите, правят нова поръчка и ти го пращат наново. Щото разходите от България до тях били твърде големи и не оправдавали връщането.
Не, когато нещо ти е дошло повредено, неправилно или не е дошло изобщо, не го връщаш, те просто ти връщат парите, правят нова поръчка и ти го пращат наново. Щото разходите от България до тях били твърде големи и не оправдавали връщането.
And you can't dance with a devil on your back...
На сайта има форма за рифъндс енд риплейсмънтс, която те пита каква е причината да искаш нов екземпляр на книгата, след което те кара изрично да потвърдиш следното нещо:
I acknowledge that a replacement order will be automatically created and shipped to me by clicking the button below and I am responsible for sending the original item(s) back to Amazon.com within 30 days to avoid being charged for both the replacement and the original.
Няколко клика по-късно ти казва, че специалният лейбъл, който /вероятно/ прави пратката "за тяхна сметка", важи само на доместик територия. После ти разказва как трябва да ти изглежда пратката за връщане, какви куриери да използваш и как трябва да си платиш шипинга. Сигурно аз съм идиот...знам ли.
Както и да е. Ще ги попитам директно на мейл.
Eдинственото нещо за повредени пратки в цялата тема, която прочетох внимателно преди да постна, е цитираното два поста по-нагоре. И то не отговаря на въпроса ми.
I acknowledge that a replacement order will be automatically created and shipped to me by clicking the button below and I am responsible for sending the original item(s) back to Amazon.com within 30 days to avoid being charged for both the replacement and the original.
Няколко клика по-късно ти казва, че специалният лейбъл, който /вероятно/ прави пратката "за тяхна сметка", важи само на доместик територия. После ти разказва как трябва да ти изглежда пратката за връщане, какви куриери да използваш и как трябва да си платиш шипинга. Сигурно аз съм идиот...знам ли.
Както и да е. Ще ги попитам директно на мейл.
Eдинственото нещо за повредени пратки в цялата тема, която прочетох внимателно преди да постна, е цитираното два поста по-нагоре. И то не отговаря на въпроса ми.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 98 guests