Social Justice in Speculative Fiction

Филми, бре, филми... Джена Джеймсън, Трейси Лордс – we have them all!

Moderators: Roland, Morwen, Marfa, Roamer

User avatar
Dr. Horrible
Archmage
Posts: 2296
Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Dr. Horrible » Thu Nov 21, 2019 8:49 am

Рол, искаш конкретни примери? Искаш пример за филм, който изобщо не е бил направен, защото SJW полицията се е развикала в интернет и е сплашила продуцентите да спрат проекта? Rub & Tug :mrgreen: Развикаха се колко било недопустимо биологична жена, която по някои сведения се е чувствала мъж, да бъде изиграна от биологична жена, как било удобно. Ти да имаш пример за проект, който е спрян, понеже анти-SJW тълпа се е разбесняла? Не ревю с една зведа на вече излязъл продукт, а напълно спрян проект, щото съществуването му обижда SJW?

Дай някоя по-скорошна изцепка да коментираме - 13 Reasons Why's Christian Navarro Slams Disney for Casting 'the White Guy' in The Little Mermaid
https://uk.movies.yahoo.com/13-reasons- ... 02656.html
Актьор, който стана известен благодарение на централната си роля на латино гей персонаж в изключително популярен сериал, беснее, че за принц на Ариел бил кастнат бял мъж и казва "I guess diversity is just a word. And THATS Hollywood." Това е иронията на седмицата :D Преди години хората се оплакваха, ако на кастинга за дадена роля не са допуснати цветнокожи актьори, ако не им е даден шанс. Сега Наваро се оплаква, че Дисни са се видели с много цветнокожи актьори, но са избрали бял, това било чудовищното. И забележи, в случая нападките към актьора са точно за расата му и идват от индустрията, а не от неизвестни тролове в интернет, както стана при черната Ариел. Актьорът, когото са избрали, е неизвестен, това му е първият голям проект, изобщо не му е лесно. Заслужава ли тъкмо в този момент някой с несравнимо по-голяма власт и 4,5 милиона последователи в инстаграм да обяснява, как не става за ролята и кастингът му е обида за малцинствата? Това ли е правилното?

Не знам гледаш ли How to Get Away With Murder - продуциран от Шонда Раймс, с много разнообразни герои в расово и сексуално отношение. Та там целия трети сезон тийзваха, че в бъдещето е умрял някой от главните герои. Всички мислеха, че ще е един бял мъж. Накрая се оказа, че е човек от цветнокожия каст. Хората ИЗБЕСНЯХА, не заради персонажа, а заради расата му. Обясняваха как това е расистко, цветнокож герой да умре, как белият не заслужавал да живее, как трябва да се спре сериала, щом такива расистки неща прави, как продуцентите са дърти расисти, как белият мъж не бил нищо и нямало смисъл да живее... Това в туитър и тъмблър беше пълно и продължи поне две седмици, чудовищен хейт и призиви за бойкот и т.н. Правилно нали.

Ако искаш още примери, можеш да изгледаш клипчето Avengers read mean tweets и да видиш колко и кои от туитовете са на расова основа https://www.youtube.com/watch?v=OrnpSe4OChM . Скарлет чете "Скарлет Йохансон има емоционалната дълбочина на целина. Мразя бели хора.", Том Холанд чете "Том изглежда като един от тези бели, които ръкопляскат, когато самолетът кацне.", Чадуик Боузман чете "Как най-готиният, най-черният пич се е оказал с такова тъпо бяло име като Чадуик?". Забелязваш ли тенденция? Не просто от хора в интернет, а от това които туитове са избрали продуцентите, защото са сметнали, че е допустимо и става за комедия? Всички актьори четат зли туитове, това е идеята - Том Хидълстън чете, че е грозен, Батиста чете, че е тъп и слаб актьор и т.н., но расови обиди се допускат за весели и комични само ако са подигравателно насочени към бялата раса. Това ли е правилно? Ясно, че контекстът на расова обида е различен, че ако се каже "тъп бял човек" е в контекст, при който белите хора са "на власт", а ако се каже "тъп чернокож" е в контекст, при който чернокожите редовно са застрелвани от бели полицаи. Ясно, че е несравнимо. Но все пак допустимо ли е изобщо да има расови обиди и актьорите да трябва да ги четат и да се смеят? Това ли е стъпката в правилната посока - fight fire with fire? Това ли е емпатия и взаимно уважение?

Да не говорим за thirst tweets, при които, ако мъжка звезда тип Ричард Мадън или Хенри Кавил чете, му дават туитове като "Искам той да ми седне на лицето и да му ближа здраво ****", а ако е жена чете "Косата ѝ пада като водапад, така изящна е!". Ясно, че пак контекстът е различен - живеем в култура, в която жената е сексуализирана ужасно, нямаме нужда от още шеги и сексуални фантазии на разни незадоволени мъже. Но все пак правилно ли е да съществува предаване, в което актьорите четат такива неща? Що SJW бойците не ги дразни, на принципни съображения, а го приемат аз тотално окей? Ей това е двоен стандарт. И дори когато отчетем неравността на ситуацията, пак е двоен стандарт. Ама правилен, явно.

И разбира се, че всякакви изцепки кретенски anti-SJW също са малоумни, аз лично писах против троловете, даващи една звезда на Batwoman. Просто никой тук не ги защитава и оправдава, както правиш с правилните изцепки. И те не се третират от актьорите и продецентите в бранша като допустими - ако някой се изцепи на расова основа, веднага си заминава, както стана с Розеан Бар (напълно заслужено!). Но нагласа тип "Шегувай се с мъжете и белите на полова и расова основа - те могат да го понесат" действително разглежда единия пол и едната раса като по-раними и слаби. Редно е да няма шеги на расова, полова и сексуална основа - да се спрат всички. Но когато тълпата за равенство и "социална справедливост" приема едните, а не другите, значи нейната справедливост е осезаемо изкривена.
All I want to do
is come running home to you
And all my life I promise to
keep running home to you

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28817
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Roland » Thu Nov 21, 2019 8:57 am

Въпросът ми беше за литература, и конкретно към Мат, макар че ако ти имаш мнение по въпроса, си добре дошъл да го споделиш.

За филми е меко казано трудно да се определят конкретните причини защо даден проект започва или спира, когато е в ранна продукция. там играят твърде много пари, за да е особено често само една причината. А за това кой изтрещял тип какво бил казал онлайн, знам, че си добър в изравянето на примери.

Но ако искаш конкретен филм, който е бил спрян заради anti-SJW, бих ти дал “The Hunt”, който беше изцяло заснет, но го дропна разпространирелят, защото консервите щели да се обидят твърде много от комедиен сюжет на либерали, ловуващи консерви за спорт. Нищо, че вече четири филма с обратния сюжет гледаме...


Виждам нямаш коментар по повод как SJW призмата задължавала само през нея да се гледа?
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
трубадур
Forsaken
Posts: 3461
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by трубадур » Thu Nov 21, 2019 9:57 am

Не ми се чете всичко, ама

1. Манипулацията на билети не е дебъкната.

2. Империята е хит още с излизането си, спрете да слушате на раян глупостите, а изфабрикувани спекулации "ми то ако беше излязъл по времето на твитър кво щеше да стане" са кретения до шия.

3. Аз пръв казах за тъпотията с ниските оценки и борбата на дадени платформи с тях, но че доматите се насраха за разлика от стийм с начина, по който го направиха.

User avatar
Dr. Horrible
Archmage
Posts: 2296
Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Dr. Horrible » Thu Nov 21, 2019 10:40 am

"Мекоказано трудно да се определят конкретни причини" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Заради ей такива тотални отрицания от реалността просто е безсмислено човек да ти дава аргументи и конкретни примери.

За Наваро нищо не каза, за другите конкретни примери за двойни стандарти нищо не каза, щото дори не ги виждаш.

За The Hunt не бях чувал, прочетох в уики това - https://en.wikipedia.org/wiki/The_Hunt_ ... ased_film)
Там се казва, че злодеите на филма наричали жертвите си deplorables - препратка към начина, по който Килъри нарича избирателите, които не я подкрепят. Също така "An early draft of the script depicted working-class conservatives as the film's heroes." Официалната причина да е спрян са престрелките в САЩ - "The film was originally scheduled for release on September 27, 2019. However, following the Dayton and El Paso mass shootings in early August 2019, Universal Pictures decided to shelve the release of the film." Защо казваш, че е бил спрян след anti-SJW, защо казваш, че сюжетът е бил "либерали, ловуващи консерви за спорт"???? В уики пише, че и Тръмп, осведомен и разбрал в дълбочина както винаги :lol: , бил туитнал за филма "The movie coming out is made in order to inflame and cause chaos", adding "They create their own violence, and then try to blame others. Although Trump did not specify the name of the film, news vehicles believed that was most likely a reference to The Hunt." - от там ли вадиш мнение за сюжета? Въобще, по-изсмукан пример не можа ли да намериш :D

И ква е тая лиготия вече "Обясни що SJW призмата задължава само през нея да се гледа". Това е очевидно призма според която анализът на художествено произведение минава през "социалната справедливост" на това произведение. И като отсъства "социална" "справедливост" - като са бели и хетеро персонажите, или като малцинствен герой е представен в негативна светлина, това вече сваля от точките до степен нищо друго да не е важно, щото произведението е много проблематично и може да бъде харесвано само с хиляда уговорки, че е верно за обществото.
Сега, всеки си има любими тропи, включително аз, както каза Мели. Ама едно е да се каже "Обичам женски супергероини и много се радвам на заглавия с тях, към доста от другите заглавия нямам интерес и не ги гледам." И ти ако кажеш "Обичам истории за жени/цветнокожи/ЛГБТ герои и за тях си чета, щото са ми интересни, другото просто не ме влече толкова" никой няма да ти каже копче. Въпросът е в непоносимото ниво на self-righteousness, "Харесвам тези неща, защото те са правилни, те изразяват верния морал, те са добри за обществото, те насаждат правилните убеждения в културната война, която водим с deplorable консервите." Когато човек си мисли, че е по-високо в морално отношение, защото харесва женския Доктор Ху повече от мъжките или защото харесва Уондър уомън и Черната пантера повече от Спайдър-мен и Железния човек, тогава се вижда трайната вреда от насаждането на sjw призмата. Когато някой смята, че предпочитането на някой конкретен холивудски блокбастър/сериал го прави по-морален и по-висш в сравнение с хората, които предпочитат друг, че с правилния блокбастър се доказва как разбира повече от човечност и емпатия и е загражен за добруването на обществото, тогава проблемът е сериозен. А аз съм идиот, че се опитвам да го обясня за хиляден път. Повече никога.
All I want to do
is come running home to you
And all my life I promise to
keep running home to you

User avatar
tigermaster
Elder God
Posts: 5180
Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by tigermaster » Thu Nov 21, 2019 10:45 am

Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 8:57 am
Но ако искаш конкретен филм, който е бил спрян заради anti-SJW, бих ти дал “The Hunt”, който беше изцяло заснет, но го дропна разпространирелят, защото консервите щели да се обидят твърде много от комедиен сюжет на либерали, ловуващи консерви за спорт. Нищо, че вече четири филма с обратния сюжет гледаме...
"The Hunt" не беше ли спрян поне отчасти защото излизането му се оказа твърде близо до поредните масови престрелки в Щатско?

Аз, честно казано, не съм сигурен, че разбирам защо се опитваш да насочиш разговора към литература, при положение, че си пуснал темата във филмовия раздел, и при положение, че си пределно наясно с факта, че в днешно време всеки може да издаде каквото си поиска в рамките на минути, а и книгата носи много по-малък финансов риск като цяло. Иначе, ето ти пример:
https://www.goodreads.com/book/show/300 ... -continent

От това, което съм прочел за тази книга, отношението към нея е оправдано, обаче тя е била спряна заради SJW-тата и е трябвало авторката да я пренаписва, за да я допуснат до издаване.

Редакция:
А и каквото казва @трубадур за Империята. Метнете едно око на Боксофисмоджо. Става дума за филм, който си връща бюджета буквално над двайсет пъти. Нито един от филмите на Дисни в тази поредица не е постигал подобен успех спрямо вложените в него пари.
Last edited by tigermaster on Thu Nov 21, 2019 1:11 pm, edited 1 time in total.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.

Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „Green Book“/“Зелената книга“

User avatar
Ghibli
Elder God
Posts: 5234
Joined: Sat Dec 20, 2003 11:36 am
Location: not really here

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Ghibli » Thu Nov 21, 2019 11:34 am

Dr. Horrible wrote:
Thu Nov 21, 2019 10:40 am
А аз съм идиот, че се опитвам да го обясня за хиляден път. Повече никога.
Гледай сега, макар да споделям мнението, което стои зад този сантимент, искам да отбележа, че възприемам постовете ти като ценен принос към темата (ще изпадна в прочувствено признание: пълнят ми душата). Така че смисъл от тях има, да знаеш.
@}->--
"анакин поворачивается к зеркалу, а в нем дарт вейдер. и тут анакин понимает, что ему трудно дышать."

User avatar
Litz
Forsaken
Posts: 2636
Joined: Mon Aug 16, 2010 12:46 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Litz » Thu Nov 21, 2019 11:51 am

Heathers рибуута, който е ужасното и Брайтбарско нещо беше силно затруднен и саботиран заради sjw причини и това е прекрасно :mrgreen:

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 5669
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Demandred » Thu Nov 21, 2019 1:00 pm

Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 12:05 am
Общи приказки. Дай ми пример за нещо конкретно. Еднозвездни ревюта на добри книги, щото в тях липсвало това или онова малцинство. Бойкот кампании. Книга, която ТИ не считаш за проблемна, но е останала непубликувана.

Много е лесно да се говори наизуст, но щом са толкова очевидни тия неща за теб, конкретните примери би следвало да са лесни за намиране. И бтв, квото щеш да говориш, моят пример демонстрира НАГЛЕДНО fallacy-то, че SJW ъгълът изисквал САМО през него да се гледа.

(Прочее, не твърдя, че няма такива. Просто ми писна от общи приказки, айде да дискутираме с конкретика най-сетне.)
https://www.vulture.com/2017/08/the-tox ... itter.html
In a tweet that would be retweeted nearly 500 times, Sinyard asked people to spread the word about The Black Witch by sharing her review — a clarion call for YA Twitter, which regularly identifies and denounces books for being problematic (an all-purpose umbrella term for describing texts that engage improperly with race, gender, sexual orientation, disability, and other marginalizations). Led by a group of influential authors who pull no punches when it comes to calling out their colleagues’ work, and amplified by tens of thousands of teen and young-adult followers for whom online activism is second nature, the campaigns to keep offensive books off shelves are a regular feature in a community that’s as passionate about social justice as it is about reading. And while not every callout escalates into a full-scale dragging, in the case of The Black Witch — a book by a newcomer with a minimal presence online — the backlash was immediate and intense.

Based almost solely on Sinyard’s opinion, the novel became the object of sustained, aggressive opposition in the weeks leading up its release. Its publisher, Harlequin Teen, was bombarded with angry emails demanding they pull the book. The Black Witch’s Goodreads rating dropped to an abysmal 1.71 thanks to a mass coordinated campaign of one-star reviews, mostly from people who admitted to not having read it.
Имаше и други подобни примери пак за YA книги, които сме дискутирали преди, ако не се лъжа, там са най-големите драми май, но и в другите жанрове се случва. Примерно Mammothfail драмата в SFF фендъма преди десетина години.

Ето още един много показателен цитат от статията:
Authors seem acutely aware of that fact, and are tailoring their online presence — and in some cases, their writing itself — accordingly. One New York Times best-selling author told me, “I’m afraid. I’m afraid for my career. I’m afraid for offending people that I have no intention of offending. I just feel unsafe, to say much on Twitter. So I don’t.” She also scrapped a work in progress that featured a POC character, citing a sense shared by many publishing insiders that to write outside one’s own identity as a white author simply isn’t worth the inevitable backlash. “I was told, do not write that,” she said. “I was told, ‘Spare yourself.’
Ето до какво води обсебеността с identity politics in fiction - авторите се отказват да пишат за "маргинализирани" групи. И това е съвсем рационално поведение с оглед на обстоятелствата.
Glee is the answer when questions are wrong.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 4390
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Matrim » Thu Nov 21, 2019 2:24 pm

Още един пример, който вече сме споменавали май - https://www.theguardian.com/books/2019/ ... ontroversy

За протокола, искам да отбележа, че имам подозрения, че това изтегляне може да е било рекламен трик, защото впоследствие издадоха книгата, но бесните критики от страна на хорица, които даже не са и чели въпросната книга са реални.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 18266
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Moridin » Thu Nov 21, 2019 2:46 pm

Страшно е това, бтв. Жалко че нямаме някакви по-обобщени данни с каква честота се случва и какъв импакт има на практика.
Щото в момента много произволно гледаме примери в която и да е посока и никой няма стимул да си преразгледа мнението.
За @Roland изброеното сигурно ще бъде окачествено като "естествено, че има и някви луди, ама защо никой не коментира същото в консервите" - точно затова би било супер ако имаше някакви обобщени данни и измерима оценка, която евентуално може би би преобърнала нечие мнение.

Вече за по-глобалния философски въпрос дали affirmative action е морално оправдана практика, т.е. редно ли е да ощетяваме по какъвто и да е начин бели хетеро мъже, които имат нула вина за каквото и да е освен евентуалното си раждане в евентуално привилегирована ситуация и дето вика Марто към тях злостните шегички да не са "problematic" ..... :ninja: Само ще припомня случката с професорката дето Жижек беше писал писмо в нейна защита и т.н.
This is it. Ground zero.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 5669
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Demandred » Thu Nov 21, 2019 3:28 pm

Консервите, поне в "нашите" жанрове, върху които имам наблюдения, почти нямат влияние в издателската индустрия. Скалзи ги троли от над десетилетие и кариерата му процъфтява, бая от популярните автори са горди членове на The Resistance и постоянно постват по социалните медии колко са ужасни Тръмп и всички републиканци и това не е никакъв проблем за издателите им, огромното мнозинство от работещите в издателствата са с леви (по американските стандарти) политически възгледи и т.н.
Glee is the answer when questions are wrong.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28817
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Roland » Thu Nov 21, 2019 6:51 pm

Баси, избухнаха ми меншъните, петдесет човека са ме тагнали само на тая страница :mrgreen: Айде едно по едно.
трубадур wrote:
Thu Nov 21, 2019 9:57 am
Не ми се чете всичко, ама

1. Манипулацията на билети не е дебъкната.

2. Империята е хит още с излизането си, спрете да слушате на раян глупостите, а изфабрикувани спекулации "ми то ако беше излязъл по времето на твитър кво щеше да стане" са кретения до шия.

3. Аз пръв казах за тъпотията с ниските оценки и борбата на дадени платформи с тях, но че доматите се насраха за разлика от стийм с начина, по който го направиха.
1. Дебънкната е. Дисни няма способността да лъже или манипулира тия числа, защото те се следят от third party компании. Нещо повече, успехът на филма е съизмерен с хайпа към предстоящия Ендгейм, а и повечето зрители в глобален план не следят какво била казала Бри Ларсън. Ако имаш инфо, което да идва от уважаван сорс (демек не https://cosmicbook.news/ който е един от най-десните сайтове в интернет), сподели го тук.

Междувременно, ето едно видео с конкретни данни:

Captain Marvel Box Office Myths

2. Империята е хит още с излизането си, да. Също като Последните Джедаи, който към момента си е платил бюджета четворно.

2.5 @tigermaster СЕРИОЗНО ЛИ филм с 40 години история (и инфлация), безбройни ририлийзи, пет различни формата на home video и т.н. си е покрил бюджета над 20 пъти?! Шок.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 28817
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Roland » Thu Nov 21, 2019 6:52 pm

Dr. Horrible wrote:
Thu Nov 21, 2019 10:40 am
"Мекоказано трудно да се определят конкретни причини" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Заради ей такива тотални отрицания от реалността просто е безсмислено човек да ти дава аргументи и конкретни примери.
Това не е тотално отрицание, а признаване на реалността в Холивуд, в която студиата тичат като обезглавени кокошки из двора, петдесет противоречащи си решения се взимат всеки ден във всеки офис и е чудо, че изобщо каквито и да е филми се случват. Но разбира се, ако ти искаш да смяташ, че Rub & Tug е бил замразен заради злите SJW-та, а не защото предишният филм на Рупърт Сандърс изкара 40% от бюджета си и изгуби около $100,000,000 на Парамаунт, това безспорно си е твое право :lol:
Dr. Horrible wrote:
Thu Nov 21, 2019 10:40 am
И ква е тая лиготия вече "Обясни що SJW призмата задължава само през нея да се гледа". Това е очевидно призма според която анализът на художествено произведение минава през "социалната справедливост" на това произведение. И като отсъства "социална" "справедливост" - като са бели и хетеро персонажите, или като малцинствен герой е представен в негативна светлина, това вече сваля от точките до степен нищо друго да не е важно, щото произведението е много проблематично и може да бъде харесвано само с хиляда уговорки, че е верно за обществото.
Да, затова всеки филм с черен злодей се проваля, примерно Хобс и Шоу, а всеки филм с черен герой е успешен, примерно Тъмната кула или Gemini Man. Въобще, бокс-офис РЕАЛНОСТТА опровергава изцяло твърдението, че тия SJW движения - ДОРИ да приемем ултраската ти позиция за това колко точно екстремни са (което аз не правя) - имат каквото и да е влияние върху пазара.

Що се отнася до "лиготията", както надменно го описваш, мисълта ми беше, че в списъка ми от книги дори само тази година, е пълно с книги, в които има елементи, които за десняците като теб биха спаднали в "social justice" групата, но за реалната SJ аудитория, от която явно толкова много те е страх, те не са определящи за качеството на произведението. Което аз вече казах няколко пъти, че и примери дадох, но теб нещо като не ти изнася на елементарната представа за "противника", го игнорираш.
Dr. Horrible wrote:
Thu Nov 21, 2019 10:40 am
А аз съм идиот, че се опитвам да го обясня за хиляден път. Повече никога.
Еми и аз съм идиот, че продължавам да се опитвам да вкарам малце нюанс във вселената на хора като теб, но в крайна сметка така стават промените - бавно, насила, с болка и кръв :mrgreen:

И плс не ми дръж сметка на какво от огромните ти стени от текст отговарям, предвид че ти ми проспа 90% от поста, който сам поиска да ти напиша :wink:
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
tigermaster
Elder God
Posts: 5180
Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by tigermaster » Thu Nov 21, 2019 6:59 pm

Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 6:51 pm
2.5 @tigermaster СЕРИОЗНО ЛИ филм с 40 години история (и инфлация), безбройни ририлийзи, пет различни формата на home video и т.н. си е покрил бюджета над 20 пъти?! Шок.
https://www.boxofficemojo.com/title/tt0080684/
Имаш разбивка по време на излизане. Виж какво пише срещу "Original Release".
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.

Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „Green Book“/“Зелената книга“

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 4390
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Re: Social Justice in Speculative Fiction

Post by Matrim » Thu Nov 21, 2019 6:59 pm

Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 6:52 pm
десняците като теб
Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 6:52 pm
десняците като теб

Roland wrote:
Thu Nov 21, 2019 6:52 pm
десняците като теб

I think we are done here, nothing can top this.
Еми и аз съм идиот, че продължавам да се опитвам да вкарам малце нюанс във вселената на хора като теб, но в крайна сметка така стават промените - бавно, насила, с болка и кръв
А, не, и по-зле имало.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests