Dr. Horrible wrote:Ето, аз питам - щом Игрите на глада не бил достатъчен, за да бъде признат за хит на Лоурънс, то коя млада актриса изобщо има "собствен хит"?
Скарлет Йохансон, примерно. Нямаше трийсет, като изкара "Люси", а той се представи доста добре - без да е вързан с франчайз или популярна поредица книги. Понеже питаш за Ема Стоун - "Лесна, а?" изкарва срещу осем милиона бюджет седемдесет и пет милиона приходи. Което ми е малко по-близо до собствен хит от всичко, което Лорънс е правила, да. И паяците с нея не са провал - не и финансово, доколкото и двата вадят по над седемстотин милиона международен приход.
И, съжалявам, но като говориш така, даваш ли си сметка, че само хонорарът на Дженифър Лорънс за последния й филм надвишава повече от двойно нетната стойност на Ема Стоун и нетната стойност на Марго Роби и пет пъти - нетната стойност на Алисия Викандер? Това е едно от нещата, които я правят надценена в очите ми, егати - най-скъпо платената актриса в Холивуд, обаче не може да изнесе филм на собствен гръб. Даже, пак го казвам, на практика вреди на единия от франчайзите, в които участва.
Ами да, като казвам female lead action heroine франчайз, естествено, че игнорирам филми, в които главните герои са бате Арни, тъпо риалити шоу с тийнейджъри, които се трепят, или слузесто извънземно и на техен фон има по някой интересен женски образ
С добавка от мен. Подобна аргументация е напълно невалидна. Както ти можеш да кажеш, че хората са отишли да гледат Бате Арни, а не Сара Конър, така някой може да ти каже, че хората са отишли да гледат трепещи се тийнейджъри, а не Катнис. И ще е вярно. Още повече, че, ако ще издребняваме, Сара Конър и в двата филма е една и в двата е център на действието. (Да не говорим пък как стои нежелаещата да носи син грим Лорънс на фона на това, което Линда Хамилтън прави в "Терминатор 2".) Терминаторите са различни герои с различни цели.
Иначе и на мен критерии към актриса тип "да има голяма роля, която не е по книги и не е писана от Дейвид О. Ръсел и да има приходи поне XXX долара" ми звучат като съставени, за да бъде дисквалифицирана Лоурънс
Мооже. Идеята, всъщност, е очевидна - да се види "звездността" на актрисата, когато няма прекалено силни съпътстващи фактори. Ако мен ме обградят с Брадли Купър, Крисчън Бейл, Ейми Адамс, Джеръми Ренър и Робърт Де Ниро, и аз ще мога да мина за успешна актриса, макар че дори не съм в правилния пол.
Казах го, защото на 26 тя вече има зад гърба си невероятно успешен франчайз, (единственият) сериозен female-lead action франчайз;
...който не е толкова добър, изобщо не е сериозен и, предвид популярността на книгите, щеше да е също толкова финансово успешен, ако в ролята на Катнис беше Хълк Хоган.
защото на 26 има Оскар и е номинирана общо четири пъти за тази награда, първия път - още на 19,
Ана Пакуин спечели "Оскар" на дванайсет. Има и разни глобуси и номинации. Сега, с осем години е по-голяма от Дженифър Лорънс, обаче... Кой би я нарекъл актьорско величие?
Арнолд Шварценегер има "Златен глобус". Лоренцо Ламас има номинация за това. Сталоун има три оскарови номинации, наред с другото. (Той конкретно е актьорско величие, де.)
А и ти сам каза, че точно "Наръчник на оптимиста" не го цениш високо. На мен ми харесва, обаче това просто не е оскарова роля. (Все едно да дадат на Райън Рейнолдс за онова със Сандра Бълок, как се казваше...) "Джой", от каквото видях, също, да не говорим, че Лорънс е прекалено млада за ролята на жена на средна възраст с колко деца бяха там... "Winter's Bone" не съм го гледал и, съответно, няма да коментирам. "Американска схема", според мен, й е най-добрата роля, обаче и за нея не също не съм сигурен дали бих й дал номинация или награда. Там Ейми Адамс беше огромната сила.
Какво точно си мислиш, че постигаш, като изброяваш наградите и номинациите на Лорънс, голяма част от които се чудя за какво изобщо са й дадени? Част от тия награди и номинации са една от другите причини да я мисля за зверски надценена.
В момента, докато Ема Стоун очаква номинация за "Оскар" за "La La Land", новият проект на Дженифър Лорънс се сгромолясва зрелищно. Направо е забавно.