Mad Max Fury Road
Еми точно. Аз четох едно ревю, не знам къде, в което много добре говореше че показва освен как не само Съпругите,ми и War Boys са експлоатирани - първите със сексуално робство, вторите с некъв много силен внушен death drive и Валхала. Дано смогна другата седмица да го гледам, много лошо съм се надъхал. Макар че верно ако можеше без 3D...Amikae wrote:По-скоро филма си прави ташак с повечето модерни концепции за gender roles.
:
А Амелия като каза Имортъл, само на мен ли ми е леко смешно че направо не са го кръстили така В смисъл, ясно е каква им е мисълта.
Last edited by Claymore on Tue May 19, 2015 8:38 pm, edited 1 time in total.
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata
I can boom shakalaka your medulla oblongata
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9053
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Да ти обясня, за да не губиш време да следиш оскарите в следващите 10 години - жените, гейовете и негрите са новите WWII евреи.Amelia wrote:Менинисти, феминисти - всичките са един дол дренки.
...
Всъщност, това идиотско разделение между двата пола май е причината да не се изкефя на тоя филм толкова, колкото якия безмозъчен екшън предполага
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Филма беше преди няколко дена на 98% от 100 и кусур ревюта в Rotten Tomatoes!! Баси, само трейлърите са ми достатъчно за да имам out-of-body experience, но при малко късмет утре ще го гледам.
Ей такива филми трябва да има повече, без тъпата Холивуд формула, и без еднотипови роли за актьорите звезди. Никулас Хълт и Чарлийз Терън са направо неузнаваеми, много добро впечатление прави.
Ей такива филми трябва да има повече, без тъпата Холивуд формула, и без еднотипови роли за актьорите звезди. Никулас Хълт и Чарлийз Терън са направо неузнаваеми, много добро впечатление прави.
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
За сметка на това Том Харди е в една от най-типовите си роли, сигурно защото му отива.
За сюжета, има си сюжет разбира се, светът му е сюжетът, за никакви феминизми и каквото и да е друго не е търсено по сериозен начин място според мен, щото не е останало място. То това му е най-интересното всъщност на тоя филм, как събира история само от един единствен компонент - сетинга, и я задейства само и единствено чрез движение. Мисля, че това е най-флуидният филм, който съм гледала. Като кофа вода се изсипва – с едно движение (или две, до оазиса и обратно). Всичко във всеки кадър постоянно се движи и е подчинено на тая цел. Суперефективна визуална и музикална презентация точно до едната крачка, след която всичко ще се разпилее в несъбираема диващина.
Антъни Лейн много вярно е казал:
They connect Miller not so much to the panicky despots of the modern blockbuster, like Michael Bay, as to directors of Hollywood musicals, and to the early choreographers of the chase, in the wordless days when pictures lived by motion alone.
И за Макс, че бил поддържащ на Фюриоса не съм съгласна, еднакви са, даже паралелни в известен смисъл. И за двамата не може да се каже, че са главни, защото нищо свързано с тях не интересува филма особено.
За сюжета, има си сюжет разбира се, светът му е сюжетът, за никакви феминизми и каквото и да е друго не е търсено по сериозен начин място според мен, щото не е останало място. То това му е най-интересното всъщност на тоя филм, как събира история само от един единствен компонент - сетинга, и я задейства само и единствено чрез движение. Мисля, че това е най-флуидният филм, който съм гледала. Като кофа вода се изсипва – с едно движение (или две, до оазиса и обратно). Всичко във всеки кадър постоянно се движи и е подчинено на тая цел. Суперефективна визуална и музикална презентация точно до едната крачка, след която всичко ще се разпилее в несъбираема диващина.
Антъни Лейн много вярно е казал:
They connect Miller not so much to the panicky despots of the modern blockbuster, like Michael Bay, as to directors of Hollywood musicals, and to the early choreographers of the chase, in the wordless days when pictures lived by motion alone.
И за Макс, че бил поддържащ на Фюриоса не съм съгласна, еднакви са, даже паралелни в известен смисъл. И за двамата не може да се каже, че са главни, защото нищо свързано с тях не интересува филма особено.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9053
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Нищо свързано с никого не интересуваше филма. It just was.
- Spoiler: show
Last edited by The Dragon on Wed May 20, 2015 9:51 pm, edited 2 times in total.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Драгъне, сложи картинката в спойлър таг, моля те, че много ми разтяга екрана.
Интересна теория, която даже успокоява тези от нас, които признават само Мел Гибсън в ролята на Лудия Макс:
http://nerdist.com/mad-max-fan-theory-w ... oad-again/
Би било доста яко.
Впрочем за единицата:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mad_Max#Casting
Miller deliberately wanted to cast lesser known actors so they did not carry past associations with them.
Gibson, who had only one film role, in Summer City (1977), went to auditions with his close friend and classmate, Steve Bisley, who landed the part of Jim Goose. Gibson went to auditions in poor shape, as the night before he had got into a drunken brawl with three men at a party, resulting in a swollen nose, a broken jaw, and various bruises. Gibson showed up at the audition the next day looking like a "black and blue pumpkin" (his own words). He did not expect to get the role and only went to accompany his friend. However, the casting agent liked the look and told Gibson to come back in two weeks, telling him "we need freaks". When Gibson returned, the filmmakers did not recognise him, because his wounds had healed almost completely; he received the part anyway. ( )
Due to the film's low budget, only Bisley and Gibson were given jackets and trousers made from real leather. All the other actors playing police officers wore vinyl leather outfits. Most of the biker-gang extras were members of actual Australian outlaw motorcycle clubs, and rode their own motorcycles in the film. Many of the other cast had previously appeared in Stone (1974).
(...)
The film's post-production was done at a friend's apartment in North Melbourne, with Wilson and Kennedy editing the film in the small lounge room on a home-built editing machine that Kennedy's father, an engineer, had designed for them. Wilson and Kennedy also performed sound editing there.
Tony Patterson edited the film for four months, then had to leave because he was contracted to make Dimboola. George Miller took over editing with Cliff Hayes and they worked on it for three months. Kennedy and Miller did the final cut.
И в резултат - мечтата на всяко студио и продуцент:
Budget A$350,000–400,000
Box office US$100 million
For twenty years the film had the highest profit-to-cost ratio of any motion picture, conceding the record to The Blair Witch Project in 1999.
Интересна теория, която даже успокоява тези от нас, които признават само Мел Гибсън в ролята на Лудия Макс:
http://nerdist.com/mad-max-fan-theory-w ... oad-again/
Би било доста яко.
Впрочем за единицата:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mad_Max#Casting
Miller deliberately wanted to cast lesser known actors so they did not carry past associations with them.
Gibson, who had only one film role, in Summer City (1977), went to auditions with his close friend and classmate, Steve Bisley, who landed the part of Jim Goose. Gibson went to auditions in poor shape, as the night before he had got into a drunken brawl with three men at a party, resulting in a swollen nose, a broken jaw, and various bruises. Gibson showed up at the audition the next day looking like a "black and blue pumpkin" (his own words). He did not expect to get the role and only went to accompany his friend. However, the casting agent liked the look and told Gibson to come back in two weeks, telling him "we need freaks". When Gibson returned, the filmmakers did not recognise him, because his wounds had healed almost completely; he received the part anyway. ( )
Due to the film's low budget, only Bisley and Gibson were given jackets and trousers made from real leather. All the other actors playing police officers wore vinyl leather outfits. Most of the biker-gang extras were members of actual Australian outlaw motorcycle clubs, and rode their own motorcycles in the film. Many of the other cast had previously appeared in Stone (1974).
(...)
The film's post-production was done at a friend's apartment in North Melbourne, with Wilson and Kennedy editing the film in the small lounge room on a home-built editing machine that Kennedy's father, an engineer, had designed for them. Wilson and Kennedy also performed sound editing there.
Tony Patterson edited the film for four months, then had to leave because he was contracted to make Dimboola. George Miller took over editing with Cliff Hayes and they worked on it for three months. Kennedy and Miller did the final cut.
И в резултат - мечтата на всяко студио и продуцент:
Budget A$350,000–400,000
Box office US$100 million
For twenty years the film had the highest profit-to-cost ratio of any motion picture, conceding the record to The Blair Witch Project in 1999.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Ненам. На мен някак Фюриоса ми остави по-силно усещане за главен герой, щото беше някак по-централна за квото там минаваше за сюжет на филма. В крайна сметка тя задвижи цялото действие, а Макс се оказа забран по трасето без да иска. Накрая и той се включи по-активно, де, ама пак - на ниво Никълъс Хоулт ми е като цяло.Jen wrote: И за Макс, че бил поддържащ на Фюриоса не съм съгласна, еднакви са, даже паралелни в известен смисъл. И за двамата не може да се каже, че са главни, защото нищо свързано с тях не интересува филма особено.
Но да, филмът си е сетинг ориентиран и съответно сетингът му е най-интересното нещо. Въпреки че аз точно заради някои сетинг елементи изревах (племето на мъжете вс. племето на жените). Не че е няква дълбока драма, която проваля филма - просто ме поиздразниха тамошните амазонки.
Това малко ме учуди, понеже навсякъде чета как екшънът се е правел с реални ефекти, а не компютърни, демек истински коли и каскадьори (като в Индиана Джоунсовете, да речем). Джордж Милър подчертава, че CGI-ите са били доста слабо застъпени, ползвали се главно за фоновете и изкуствената ръка на Фюриоса примерно, както и за заличаване на кабелите от каскадите.The Dragon wrote:Добрите неща:
1. Екшъна ( не е в страхотните защото ми е прекалено полиран, нещо по gritty и земно ми се искаше)
Освен ако имаш предвид друго под "полиран", понеже други хора говорят как екшънът си е бил грубо реален.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- Mr. Nobody
- Misting
- Posts: 275
- Joined: Sat Jan 28, 2012 12:08 am
И аз гледах, и аз съм удивен. Екшънът е както и очаквах страхотен, но не мислех, че ще успеят и да вкарат философиите на различните герои в рамките на непрестанния кютек. Определено това е едно от качествата, които силно разграничава продукцията от времегубки като Fast and Furious. През цялото време си правех паралели с "Воден свят", ама няма как - водата е заменена с пясък, земята - с оазис.
- Spoiler: show
'Poetry first, sausage - later!'
Та гледах значи Fury Road, featuring some guy named Max (no idea why).
Едни хора гонят други в разнокалибрени мепесета, изпотрепвайки се в движение с най-разнообразен инвентар в пустиня и скали от постапокалиптичния свят на Джордж Милъровата поредица "Лудия Макс". Май че имаше и някакви опити за обсъждане на ролите и отношенията на мъже и жени.
Не видях никаква причина тоя филм да има думите "Mad Max" в заглавието си - персонажът на Том Харди беше толкова поддържащ, че и да го нямаше, филмът щеше да си работи все така прекрасно.
Реално основните персонажи бяха Фюриоса и Нъкс, плюс Безсмъртния Джо в ролята на Главния Злодей. Идеално си работеха.
Гледах го на Аймакс и се размазах.
Четирите-причини-образуващи-една да се гледа, и то на възможно най-голям екран:
- адски грижливо хореографиран екшън
- който е адски кадърно заснет, с невероятно качествено преливане от сцена в сцена
- и то предимно с използване на физически ефекти, а компютърните са минимални
- и с подходящо подбрана музика.
Резултатът е великолепно напрежение, особено във втората половина, когато до последно не се знаеше кой кого и дали.
П.П. Бурята ми напомни корицата на втория Малазан (хубавата, не българската). Страховита работа на аймаксов екран.
Едни хора гонят други в разнокалибрени мепесета, изпотрепвайки се в движение с най-разнообразен инвентар в пустиня и скали от постапокалиптичния свят на Джордж Милъровата поредица "Лудия Макс". Май че имаше и някакви опити за обсъждане на ролите и отношенията на мъже и жени.
Не видях никаква причина тоя филм да има думите "Mad Max" в заглавието си - персонажът на Том Харди беше толкова поддържащ, че и да го нямаше, филмът щеше да си работи все така прекрасно.
Реално основните персонажи бяха Фюриоса и Нъкс, плюс Безсмъртния Джо в ролята на Главния Злодей. Идеално си работеха.
Гледах го на Аймакс и се размазах.
Четирите-причини-образуващи-една да се гледа, и то на възможно най-голям екран:
- адски грижливо хореографиран екшън
- който е адски кадърно заснет, с невероятно качествено преливане от сцена в сцена
- и то предимно с използване на физически ефекти, а компютърните са минимални
- и с подходящо подбрана музика.
Резултатът е великолепно напрежение, особено във втората половина, когато до последно не се знаеше кой кого и дали.
П.П. Бурята ми напомни корицата на втория Малазан (хубавата, не българската). Страховита работа на аймаксов екран.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
много доволен и аз
Mr. Nobody wrote:
- Spoiler: show
- Spoiler: show
за пари - трябва да се даде на хората нещо познато, за да налапат въдичкатаpasser-by wrote:Така и не разбрах защо тоя филм се води част от поредицата Mad Max
Гледахме го на 2Д.
Когато нямам два чифта цайси, нанизани на носа, и на очите ми не им се налага да се префокусират на всеки 14 стотни, когато мога да гледам екрана в състояние не на супер комфорт, но ПОНЕ на комфорт, когато не водя война с картината и вертигото, тоя филм изглежда по един съвсем друг начин.
Изумително красив, shiny and chrome. And perfect. Perfect in every way.
Този път ме изкефи от начало до край и дори женските ми харесаха. Ще се гледа периодично.
Официално мисля да бойкотирам 3Д прожекциите отсега нататък.
Когато нямам два чифта цайси, нанизани на носа, и на очите ми не им се налага да се префокусират на всеки 14 стотни, когато мога да гледам екрана в състояние не на супер комфорт, но ПОНЕ на комфорт, когато не водя война с картината и вертигото, тоя филм изглежда по един съвсем друг начин.
Изумително красив, shiny and chrome. And perfect. Perfect in every way.
Този път ме изкефи от начало до край и дори женските ми харесаха. Ще се гледа периодично.
Официално мисля да бойкотирам 3Д прожекциите отсега нататък.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] and 4 guests