Всъщност сценарият на психопатите е с доста идеи по-слаб от този на "В Брюж" и като цяло с всичко друго, което е писал Макдона. На метафизично ниво филмът издиша, а оттам и като цяло. Предполагам, че мислите на Макдона докато се е борил със сценарий за филм с психопати, които да не бъдат конвенционални психопати, също са били адски хаотични и оттам идва цялото изпускане на филма. Имаше попадения, но нищо повече. Едно 5/10, така че не може и да се говори за оригинален сценарий.Litz wrote:Мен ми е странно, че "Seven Psychopaths" не е номиниран за оригинален сценарий. Макдона беше номиниран за "В Брюж" преди няколко години, а сценарият на психопатите е с една идея по-добър.
Номинации за наградите "Оскар"
- penzata
- Forsaken
- Posts: 2891
- Joined: Thu Dec 10, 2009 7:13 pm
- Location: between the planescapes
- Contact:
The hardest battles are fought in the mind.
Понаваксахме с малко "оскарови" неща, които така и така няма да видим в близкия месец-два в българско кино, та двд скрийнърите изведнъж се оказаха съвсем приемливи:
- Silver Linings Playbook - беше доста силен, да не казвам голяма дума, но определена е един от по-качествените романтични филми, които съм гледал - и Лоуръс, и Купър (който очевидно все пак можел нещо там да играе човекът) се справят жестоко с ролите си, диалозите са адски кадърно написани и въобще препоръчвам филма с две ръце, изключително зареждащо преживяване беше
- Flight - както и очаквах, целият филм е изграден около изпълнението на Дензъл (въпреки че Дон Чийдъл и специално Джон Гудман доставят адски много както почти винаги) и е може би прекалено муден и доста беден откъм развитие на историята. За сметка на това изпълнението на Дензъл определено е едно от най-добрите му, уви не мога да се изкажа за шансовете му за Оскар, най-малкото не съм гледал Линкълн все още...Според мен ще върнат жеста и при този нов сблъсък между Дей-Луис и Уошингтън (след Training Day vs Gangs of New York) първият ще си "върне" за нощта на "черните оскари" ))
- Silver Linings Playbook - беше доста силен, да не казвам голяма дума, но определена е един от по-качествените романтични филми, които съм гледал - и Лоуръс, и Купър (който очевидно все пак можел нещо там да играе човекът) се справят жестоко с ролите си, диалозите са адски кадърно написани и въобще препоръчвам филма с две ръце, изключително зареждащо преживяване беше
- Flight - както и очаквах, целият филм е изграден около изпълнението на Дензъл (въпреки че Дон Чийдъл и специално Джон Гудман доставят адски много както почти винаги) и е може би прекалено муден и доста беден откъм развитие на историята. За сметка на това изпълнението на Дензъл определено е едно от най-добрите му, уви не мога да се изкажа за шансовете му за Оскар, най-малкото не съм гледал Линкълн все още...Според мен ще върнат жеста и при този нов сблъсък между Дей-Луис и Уошингтън (след Training Day vs Gangs of New York) първият ще си "върне" за нощта на "черните оскари" ))
Ще ви разочаровам - Линколн е страшно скучен, и освен хубавата игра и що-годе готините декори, е съвсем обикновен. (една нота над Уър Хорс ) Ма тук нека не забравяме че е повече игра на гилдии, дистрибутори и неохоливудски "кръстници" като Харви Уанстайн, и който повече реклмира филмите си той печели. (В смисъл Спилбърг стигна дотам че да викне Бил Клинтън да му представи филма на Глоубс, правете си избоди!) Тъй че в крайна сметка, през оная ми работа е, ще окичят там някакъв филм като тазгодишния "Речта на кралят" и толкуз...
Ще ми се да предвидя Робърт де ниро за награда. Иначе Хоакин няма никакъв шанс доколкото чувам, Дей Люис и да ги заплюе всичките пак ще го гонят да му го дадат.
Като цяло по-хубави филми тая година, жалко че "звездни" филми като Клетниците се оказаха не-добре режисирани. (аз все пак си се кефя на песничките)
За кинематография - И Дикинс (Скайфол), както и Молина (Пи) са много добри, така че изберете си победител, един от тях ще е. Аз ще викам за Дикинс.
Ще ми се да предвидя Робърт де ниро за награда. Иначе Хоакин няма никакъв шанс доколкото чувам, Дей Люис и да ги заплюе всичките пак ще го гонят да му го дадат.
Като цяло по-хубави филми тая година, жалко че "звездни" филми като Клетниците се оказаха не-добре режисирани. (аз все пак си се кефя на песничките)
За кинематография - И Дикинс (Скайфол), както и Молина (Пи) са много добри, така че изберете си победител, един от тях ще е. Аз ще викам за Дикинс.
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6459
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
`ми... Не е. Пък.Samail wrote:Ще ви разочаровам - Линколн е страшно скучен, и освен хубавата игра и що-годе готините декори, е съвсем обикновен.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Гледах още три броя от номинираните за филм на годината и ни един от тях нямаше да припари дори в близост до подобна категория, ако някой ме питаше мен.
Интересната и необичайна история на Арго е просто съсипана от изопачаването й в полза на куп съспенс-трикове, дето и преди 50 години са щели да подценяват интелекта на зрителя. Единственото оправдание, което мога да измисля, е че имитира пълп-кинематографичност, ама се съмнявам Бен Афлек да е чак толкоз мета. А то дори и така, пак е глупаво реализирано.
В Silver Linings Playbook тоя режисьор все така продължава да трупа активи от ексцесивни подходи. В The Fighter поне историята е някак открита, а и е смешен по доста по-непринуден начин, а това е точно толкова елементарно и пълно със заготовки, колкото подхожда на обикновена романтична комедия.
Върхът обаче е Beasts of the Southern Wild, в който 6 годишно момиченце, отгледано от тотални маргинали в безумна до очевидна измисленост среда нейде на майната си на остров в дълбокия американски юг (и страхотно изиграно, трябва да се признае, от ултраготино дете с непроизносимо име) реди сентенции за Вселената като от книга на Паулу Коелю на фона на разсипани кучешки черва. А Голямата (Еко, но не само) Метафора се "прокрадва" във вид на детски фантазии с топящи се ледници, които освобождават огромни чудовища-глигани... Ужасно, ужасно прекален и в същото време наивен филм.
Интересната и необичайна история на Арго е просто съсипана от изопачаването й в полза на куп съспенс-трикове, дето и преди 50 години са щели да подценяват интелекта на зрителя. Единственото оправдание, което мога да измисля, е че имитира пълп-кинематографичност, ама се съмнявам Бен Афлек да е чак толкоз мета. А то дори и така, пак е глупаво реализирано.
В Silver Linings Playbook тоя режисьор все така продължава да трупа активи от ексцесивни подходи. В The Fighter поне историята е някак открита, а и е смешен по доста по-непринуден начин, а това е точно толкова елементарно и пълно със заготовки, колкото подхожда на обикновена романтична комедия.
Върхът обаче е Beasts of the Southern Wild, в който 6 годишно момиченце, отгледано от тотални маргинали в безумна до очевидна измисленост среда нейде на майната си на остров в дълбокия американски юг (и страхотно изиграно, трябва да се признае, от ултраготино дете с непроизносимо име) реди сентенции за Вселената като от книга на Паулу Коелю на фона на разсипани кучешки черва. А Голямата (Еко, но не само) Метафора се "прокрадва" във вид на детски фантазии с топящи се ледници, които освобождават огромни чудовища-глигани... Ужасно, ужасно прекален и в същото време наивен филм.
If I never meet you in this life, let me feel the lack.
Наивен е защото е през погледа на 8-годишно дете, ти какво очакваш? Това че филма се базира на магически реализъм не означава че това са само детски фантазии и че трябва да се сравнява с Паулу Коелю, моля моля. И е мисля е че е много елементарно да се критикува уж "измислената среда", като е съвсем ясно че такава беднотия, и все пак откъснатост от цивилизацията, съществува и филмът дори за мен е полу-документален в опита си да пресъздаде това във цялата си реалност.Jen wrote: ...
Върхът обаче е Beasts of the Southern Wild, в който 6 годишно момиченце, отгледано от тотални маргинали в безумна до очевидна измисленост среда нейде на майната си на остров в дълбокия американски юг (и страхотно изиграно, трябва да се признае, от ултраготино дете с непроизносимо име) реди сентенции за Вселената като от книга на Паулу Коелю на фона на разсипани кучешки черва. А Голямата (Еко, но не само) Метафора се "прокрадва" във вид на детски фантазии с топящи се ледници, които освобождават огромни чудовища-глигани... Ужасно, ужасно прекален и в същото време наивен филм.
Странно, някой пък ми беше казал че смята това едва ли не за романтизиране на бедността, но в крайна сметка това са различни степени на едно и също нещо, така че кво значение, викам аз?!
"Който ни освободи, той ще ни зароби" - Васил Левски
Живот на високи обороти
Живот на високи обороти
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Между другото и на мен Линкълн не ми хареса. Красив и със страхотни актьори, но в 90% от времето ми беше... ужасно скучен. Най-подробно обсъждаха американската правна система от 60-те години на 19-те век и за цвят вмъкваха заучени невдъхновени фрази за равноправието. Самият Линкълн като персонаж беше доста статичен, на Сали Фийлд героинята стоеше като кръпка в цялото нещо и въобще само Томи Лий Джоунс имаше някаква сюжетна линия, която тръгва от едно място, преминава през разни перипетии и приключва по готин начин.
А Silver Linings Playbook беше общо взето готин през по-голямата част от времето. Нищо великолепно, но много приятно. И сигурно щях да бъда наистина доволен, ако нямаше толкова нелепо клиширан край.
А Silver Linings Playbook беше общо взето готин през по-голямата част от времето. Нищо великолепно, но много приятно. И сигурно щях да бъда наистина доволен, ако нямаше толкова нелепо клиширан край.
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Way more honest and interesting - http://www.denofgeek.com/movies/razzies ... of-winners
Да...ама не...
Дори и Razzies-ите съкват тази година
Да...ама не...
Дори и Razzies-ите съкват тази година
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
“Just try that mixture once, Captain Duncan.”
He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:
“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6459
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
"Линкълн" само с две награди? Егати... Очаквах да ги обере като не знам като какво, честно казано.
Не знам, в момента не мога да напиша нищо смислено. Радвам се на "Оскар"-а на Ан Хатауей, понеже изпълнението й в "Клетниците" направо ме отвя. Кефи ме и наградата за песента на Адел - рядко харесвам поп-песни в последните десетина години, обаче тази е наистина добра.
Донейде се ядосах на наградата на "Храбро сърце", понеже, колкото и да ми хареса, беше най-слабият от номинираните в категорията си. Очаквах "Оскар"-ът в тази категория да отиде при "Разбивачът Ралф" или "ПараНорман", които пък разполагаха с едни от най-силните сценарии, които видях във филм от миналата година.
Не знам... Като цяло може и наградите да са на добро ниво. Трудно ми е да коментирам истински, при положение, че не съм гледал половината от номинираните във важните категории филми. Обаче наистина очаквах "Линкълн" да прибере повече "Оскар"-и.
Не знам, в момента не мога да напиша нищо смислено. Радвам се на "Оскар"-а на Ан Хатауей, понеже изпълнението й в "Клетниците" направо ме отвя. Кефи ме и наградата за песента на Адел - рядко харесвам поп-песни в последните десетина години, обаче тази е наистина добра.
Донейде се ядосах на наградата на "Храбро сърце", понеже, колкото и да ми хареса, беше най-слабият от номинираните в категорията си. Очаквах "Оскар"-ът в тази категория да отиде при "Разбивачът Ралф" или "ПараНорман", които пък разполагаха с едни от най-силните сценарии, които видях във филм от миналата година.
Не знам... Като цяло може и наградите да са на добро ниво. Трудно ми е да коментирам истински, при положение, че не съм гледал половината от номинираните във важните категории филми. Обаче наистина очаквах "Линкълн" да прибере повече "Оскар"-и.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 117 guests